Įsigyjant privatų lėktuvą nėra „būtina”: tai turto sprendimas, kuris paprastai pradedamas taikyti, kai sistemingas užsakomųjų reisų naudojimas pasiekia 250-300 valandų per metus lygį arba kai bendrovė nori orlaivio, sukonfigūruoto būtent pagal jos poreikius (salonas, diapazonas, prekės ženklas).
Be pirkimo kainos, svarbiausias klausimas yra nuolatinis valdymas: įgulos įdarbinimas, techninė priežiūra, atitiktis teisės aktų reikalavimams, biudžeto stebėsena, galimybė naudotis užsakomaisiais skrydžiais ir t. t. Kitaip tariant, tai techninis turtas, tapęs sąnaudų centru, kurį reikia valdyti taip pat griežtai, kaip ir logistikos parką.
AEROAFFAIRES, bendradarbiaudama su savo partneriais, padės jums nuo pirmojo biudžeto klausimo iki kasdienės orlaivio eksploatacijos ir išliks vieninteliu kontaktiniu asmeniu kiekvieno skrydžio metu.

Suprasti visą pirkimą
Pirkimo procesas susideda iš šešių etapų:
1) jūsų poreikių nustatymas
2) ne rinkos tyrimai
3) techninė apžiūra
4) derybos
5) fiskalinis uždarymas
6) įvedimas į eksploataciją
Vidutinė parengiamųjų darbų trukmė: 3-6 mėnesiai – naudotas orlaivis, 1-2 metai – gamykloje pagamintas orlaivis.
Per dešimt metų bendras metinis biudžetas svyruoja nuo 0,9 mln. eurų (lengvasis reaktyvinis lėktuvas) iki 2,3 mln. eurų (tolimojo nuotolio lėktuvas).
Bendra nuosavybė: lanksti alternatyva
Principas
Įsigyjate standartizuotą dalį – pavyzdžiui, 1/8 – ir turite garantuotą valandų kvotą. Programa sujungia įgulą, techninę priežiūrą ir angarą, todėl jūsų fiksuotos išlaidos tampa nuspėjamos.
Pagrindiniai punktai
- Investicijos dalijamos iš 8-16.
- Standartizuota kabina ir tvarkaraštis; ribotas pritaikymas.
- Vidutinės išlaidos: ~5 700 EUR už valandą per penkerius metus lengvajam reaktyviniam lėktuvui (100 val. per metus).
Kam ji skirta?
Vadovams, skrendantiems 80-200 valandų reguliariais maršrutais į Europą ir Artimuosius Rytus. Lyginame šį modelį su visiška nuosavybe ir užsakomąja nuoma, kad padėtume jums priimti teisingą sprendimą.
Pagalba 3 paprastais etapais
- Analizė ir patarimai
- Misijos profilis, skrydžio nuotolis, keleivių skaičius.
- 10 metų biudžeto prognozė (pastoviosios ir kintamosios išlaidos).
- Tyrimai ir sandoriai
- Naujos arba naudotos ne rinkos įrangos parinkimas.
- Techniniai patikrinimai (žurnalai, varikliai, remonto istorija).
- Derybos, apmokestinimas, registracija ir pristatymas „iki raktų”.
- Eksploatacijos pradžia ir valdymas
- Įgulos įdarbinimas, techninės priežiūros sutartys, angaras.
- Mėnesinė biudžeto stebėsena, realaus laiko skaitmeninės ataskaitos.
- Užsakomųjų skrydžių galimybė gauti pajamų ir sumažinti išlaidas.
Konkretus valdymas
Perduoti savo reaktyvinio lėktuvo valdymą reiškia sutaupyti valandų valandas skrydžiams skirto laiko… o svarbiausia – ramybės valandas.
Jūs pašalinate techninį sudėtingumą.
Kai Falcon 2000 atliekama neplanuota važiuoklės patikra, valdymo komanda nedelsdama įjungia 145 dalies tinklą, kuriuo galima naudotis 24 valandas per parą, užsako pakaitinį orlaivį ir informuoja savininką, pateikdama laiko žyma pažymėtą ataskaitą.
Rezultatas: toliau skraidysite pagal pradinį tvarkaraštį, neapsunkindami savo dienotvarkės ir nepatirdami logistinio streso.
Stabilizuojate savo išlaidas.
Embraer Legacy 650 , valdytojas derasi dėl degalų kainos metams dešimtyje pasikartojančių skrydžių centrų ir sujungia korpuso draudimą, sumažindamas įmoką 12 %.
Rezultatas: Jūsų biudžetas nebėra netikėtumų virtinė; jis tampa nuspėjama eilute, apsaugančia jūsų pinigų srautus ir investicinius sprendimus.
Išsaugote savo perpardavimo vertę.
Kreipdamiesi į gerą valdytoją galite optimizuoti savo reaktyvinio lėktuvo vertę.
Pagal „Smart Parts” programą prižiūrimas Global 6000 ir stebimas pagal unikalią CAMO programą po septynerių metų išlaiko iki 15 % didesnę perpardavimo vertę.
Rezultatas: tą dieną, kai keičiate orlaivį, gaunate atgal geresnės vertės turtą, o dėl nepriekaištingos techninės istorijos pagreitinate sandorį.
| Ką mes valdome | Ką matote |
|---|---|
| Įgulų planavimas, reitingavimo tipo mokymai | Aiškus laisvų vietų kalendorius |
| CAMO* ir saugos auditai | Ankstyvi techninės priežiūros įspėjimai |
| Korpuso ir civilinės atsakomybės draudimas | Garantuotas draudimas be gedimų |
| Tuščio skrydžio optimizavimas | Supaprastinta P&L lentelė |
* Nuolatinio tinkamumo skraidyti valdymo organizacija
Kiek jums reikia biudžeto lėšų? (250 val. per metus)
- Lengvasis reaktyvinis lėktuvas: ~ 0,9 mln. eurų per metus
- Super vidutinio dydžio: ~ 1,3 mln. eurų per metus
- Tolimojo nuotolio: ~ 2,3 mln. eurų per metus
Į šias sumas įskaičiuota įgula, techninė priežiūra, angaras ir degalai. Priklausomai nuo paklausos, pajamos iš užsakomųjų skrydžių gali padengti iki 40 proc. pastoviųjų išlaidų.
Įgula
Jūsų įgula – tai ne tik du sertifikuoti pilotai: tai visa komanda, atrinkta pagal technines žinias ir aptarnavimo jausmą. Reguliarūs treniruoklių mokymai, pažintis su jautriomis kryptimis, dvylikos mėnesių laikotarpiu planuojamas užimtumas: kiekvienas skrydis prasideda su pažįstamais veidais ir išbandytomis procedūromis, užtikrinančiomis punktualumą ir ramybę lėktuve.
Techninė priežiūra
Privatus lėktuvas turi būti ne tik prižiūrimas, bet ir paruoštas. Dirbame su unikalia CAMO sistema, kuri realiuoju laiku stebi variklio ciklus, techninės priežiūros biuletenius ir planinius patikrinimus. Profilaktinę techninę priežiūrą galima atlikti naktį arba tarp skrydžių, kad būtų išvengta netikėtų prastovų ir pailgėtų orlaivio perpardavimo vertė.
Angaras
Stovėjimas angare apsaugo jūsų investicijas nuo ultravioletinių spindulių, blogų oro sąlygų ir dulkių, kurios greitina koroziją. Mūsų prioritetinės sutartys pagrindiniuose Europos centruose garantuoja saugią, šildomą ir visą parą prižiūrimą erdvę, kad net vidury žiemos būtų galima išskristi be apledėjimo ar nenumatytų vėlavimų.
Degalai
Degalų kainos svyruoja priklausomai nuo barelio kainos, bet ne jums: centralizuodami degalų papildymą pagal pagrindines sutartis dažniausiai įplaukiančiuose uostuose, nustatome vieno galono kainą ir išvengiame staigaus padidėjimo. Taigi jūs kontroliuojate savo valandines išlaidas ir kartu mažinate anglies dvideginio pėdsaką, nes optimizuojate skrydžių planus ir naudojate turimus SAF.
Ar orlaivis turėtų būti registruotas Europoje?
Analizuojame mokesčių (PVM, muitų) ir EASA taisykles; kartais tikslinga orlaivį registruoti ne ES.
Ar galiu pasilikti dabartinę įgulą?
Taip, galime integruoti jūsų įgulą arba įdarbinti rankomis atrinktus pilotus su sertifikuotais nuolatiniais mokymais.
Ar privaloma nuomoti orlaivį?
Visiškai ne. Pajamų schemą siūlome tik tuo atveju, jei to norite ir neviršijant jūsų nustatytų ribų.