Boeing: aviacijos gamintojas

Boeing 707 en vol

Boeing yra amerikiečių oro transporto gamintojas. Oro transporto grupė priklauso prie pirmųjų pagrindinių pasaulio gamintojų, tokių kaip Airbus, Dassault ar Bombardier. Oro transporto įmonę 1916 m. Seate, JAV, įkūrė William Edward Boeing, kuris buvo tiek aviacijos pilotas, tiek verslininkas. Boeing vykdo įvairias lėktuvų projektavimo ir gamybos misijas, tiek gynybos aviacijoje, tiek kariniuose, kosminiuose, tiek civiliniuose lėktuvuose ir taip pat gamina įvairius oro transporto prietaisus. Susipažinkime kartu su šios kompanijos istorija ir veiksmais, kurie yra tikras aviacijos pasaulio pionierius.

Boeing šiandien
Kai kurie skaičiai:
Boeing grupė veikia daugiau nei 150 šalių ir turi 150 000 darbuotojų.

Pardavimų apimtis 2021 m. buvo

Grupė veikia įvairiose veiklose:

komercinė aviacijos
gynyba
kosmosas ir saugumas
globalūs paslaugos

Boeing: įmonė, įsipareigojusi
Boeing įsipareigoja! Iš tiesų, lėktuvų gamintojas prisiima atsakomybę ir investuoja į įvairias iniciatyvas:

pilietine: kiekviena šalis, pagal Boeing Global Engagement, pasirenka veiklos kryptį, kuriai įmonė investuos vietoje, palaikydama tam tikrą priežastį ar iniciatyvą. Pavyzdžiui, Prancūzijoje įmonė remia Léo Lagrange federaciją. Tikslas yra remti iniciatyvas arba švietimo programų plėtrą.
socialine : Boeing grupė skiria didelį dėmesį lygioms galimybėms savo darbuotojų gretose. Grupė skatina įvairovę, kuri yra stipri Boeing vertybė. Kiekvienais metais Boeing ieško naujų talentų.
ekologinėmis : Boeing sudarė partnerystes su įvairiais subjektais kovodama su įmonės ekologiniu poveikiu. Taigi, įmonė sumažina savo atliekų, 910 tonų anglies pluošto, kasmet. Boeing grupė taip pat dirba kurdama tvarų kurą, pagamintą iš dykumų augalų.

Boeing oro transporto gamintojo istorija
Boeing lėktuvo gamybos įmonės kūrimas ir pradžia nuo 1916 iki 1930:

1916 m. liepos 15 d. : tai yra Boeing oro transporto įmonės sukūrimas, kurį įkūrė du darbuotojai William Edward Boeing ir George Conrad. Iš pradžių įmonė buvo vadinama B&W, tačiau greitai priėmė Boeing Airplane Company pavadinimą.
1917 : Pasaulinio karo kontekste JAV ir jūrų laivynui reikia karinių lėktuvų, kad sukurtų stiprią ir efektyvią patrulę. Tai buvo pirmas užsakymas amerikiečių oro transporto įmonei, kuri turės pristatyti ne mažiau kaip 50 Model C hidroplanų užsakytus amerikiečių oro pajėgų patrulių treniruotėms.
1923 : Amerikos gamintojas gamina lėktuvą pašto transportui. Šis, Model 40A, nuo 1927 m. apdoros mainus reguliariai linijoje tarp Čikagos ir San Francisko.
1920-ųjų pabaiga: po to įmonė norėjo pradėti lėktuvų kūrimą keleiviams. Taip buvo sukurta oro transporto filialas: Boeing Air Transport. Vėliau, buvo pagaminti pirmi lėktuvai keleiviams, įskaitant Model 80. Boeing pamažu prisijungė prie daugelio įmonių, specializuojančių lėktuvų gamyboje ir visų su tuo susijusių dalių, pavyzdžiui, variklių. Be to, lėktuvų gamintojas taip pat artėja prie oro linijų kompanijų, su kuriomis galvoja, kad galėtų skraidyti savo lėktuvais.
1929 : Boeing pakeitė savo pavadinimą ir tapo: United Aircraft and Transport Corporation.

Boeing lėktuvo gamybos kūrimas ir pradžia nuo 1930 iki 1955:

1934 : Boeing užima ir valdo daugelį aviacijos sektorių. Tiek lėktuvų, tiek variklių gamyba, Boeing taip pat turi vaidmenį oro uostuose ir oro linijose. Tuo metu įmonės skrydžių valandos smarkiai išaugo. Tačiau buvo priimtas įstatymas, kuris uždraudžia oro transporto gamintojams eksploatuoti oro linijas. Tai buvo tada, kai Boeing buvo padalinta į 3 dukterines įmones, kad atskirai užtikrintų skirtingas užduotis.
1938 : po partnerystės su amerikiečių oro linijų kompanija (Pan American World Airways), lėktuvų gamintojas Boeing gamina lėktuvą, kad jis galėtų vykdyti tarptautinius skrydžius ir transatlantinius skrydžius. Tuomet kompanija nusprendžia modernizuoti savo flotilę ir į rinką pateikiamas Boeing 314 Clipper, kuris atliko savo pirmąjį bandymų skrydį šių metų birželį. Šis civilinis lėktuvoe, beje, buvo svarbiausias tuo metu. Iš tiesų, jis gali priimti 90 keleivių (arba 40 žmonių naktinėse skrydžiuose).
Šiuo laikotarpiu Boeing taip pat pristato savo 307 Stratoliner modelį. Tai gali skristi aukštesniame aukštyje, taip sumažindama oro sąlygų įtaką šiems skrydžiams ir padidindama oro saugumą. Be to, tai buvo vienas iš pirmųjų orlaivių su slėginė kabina.
1939 – 1945 : Antrojo pasaulinio karo metu Boeing vėl tarnauja JAV karinėms oro pajėgoms gamindamas B-17 Flying bombonešius kovinės aviacijos reikmėms.
1955 : Remiantis savo sėkme JAV, Boeing pritraukia ne amerikiečių oro linijų kompanijų, įskaitant Air France. Tai viena iš pagrindinių oro linijų kompanijų Prancūzijoje. Tada ši kompanija tapo pirmąja už JAV, užsakant orlaivį, tai buvo Boeing 707. Jis buvo pavadintas „”Versalio pilimi””, jis atlieka savo pirmuosius bandomuosius skrydžius 1957 m. su visais įgulos nariais.

Boeing istorija po 90-ųjų

1996 – 1997 : dėl oro transporto ir kosmoso sektoriaus plėtros, ypač Amerikos gynybos srityje, Boeing įsigyja kelias įmones su daugybe lėktuvų. Už 3,2 milijardo dolerių amerikiečių orlaivių gamintojas perka Rockwell International, kompaniją, specializuotą gynybos ir kosmoso rinkoje. Tada Boeing tampa McDonnell Douglas savininku už 13 milijardų dolerių. Ši pastaroji tuo metu buvo viena iš lyderių gynybos materialo, skirtų oro kovai, gamyboje.
2002 : su keliais lėktuvų užsakymais iš Prancūzijos (pavyzdžiui, iš Air France ir Prancūzijos kariuomenės), įmonė nusprendžia atidaryti naujas patalpas Paryžiuje, pavadintas Boeing France.
2004 : po didelio lėktuvų užsakymų periodo (620 1999 metais, pavyzdžiui), Boeing pastebi, kad ženkliai sumažėjo užsakymų ir todėl lėktuvų pristatymų. Tada jį aplenkia vienas iš pagrindinių konkurentų: Airbus. Tačiau 2006 m. jis vėl aplenks šį, turėdamas beveik 200 užsakymų daugiau už Boeing.
2005 : Boeing pakelia sparnus ir registruoja 1005 užsakymus šiais metais. Daugiausiai tai yra tokie pagrindiniai modeliai kaip:

Boeing 737
Boeing 787
Boeing 777

Šių metų pabaigoje įmonė registruoja ne mažiau kaip 1809 užsakymus lėktuvams pristatyti per artimiausius 7 metus.

2009 : Boeing registruoja 28% lėktuvų pristatymų padidėjimą palyginti su praeitais metais, su bendra 481 komerciniu orlaiviu pristatymu.
2010 : Air France registruoja bendrą 200 Boeing lėktuvų savo flotilėje.

Boeing gamintojo istorija pastaraisiais metais

2011 : po kelių lėktuvų užsakymų iš Kinijos, tempas pagreitėja. Dabar Ateina Emyratai, su Emirates oro linijomis, užsakydami lėktuvus. Jie užsisako 50 Boeing 777, ilgo nuotolio orlaivių, todėl taip vadinami „”dideli”” lėktuvai, už 18 milijardų dolerių. Lion Air, Indonezijos kompanija, užsako greitai po to 230 Boeing 737, tai vidutinio nuotolio lėktuvai už 22 milijardus dolerių.
2014 : tai buvo metai, kurie pažymėjo prekybos rekordą lėktuvų gamintojo istorijoje. Iš tiesų, jie užregistruoja 1432 užsakymus ir pristato 723 orlaivius.
2016 : Air France įsigyja:

pirma Boeing 787
70-ąjį Boeing 777 lėktuvą savo flotilėje.

2017 : Boeing susijungia su Dassault Systèmes. Kartu jie pasirašo sutartį, kurios vertė yra milijardas dolerių, ir kuri galioja 30 metų. Dassault teikia jiems savo 3Dexperience programinę įrangą. Tai leidžia Boeing atlikti išsamią aviacinės pramonės analizę ir tobulinti savo lėktuvų gamybos sistemą.
2019 : po 2 avarijų su Boeing 737 Max orlaiviais, kai kurios šalys ir oro linijų kompanijos sustabdo šių lėktuvų skrydžius. Kai kurios, turinčios kelis tokius orlaivius savo flotilėje, reikalauja žalos atlyginimo iš gamintojo. Įmonė atlieka tai, teikdama finansinę kompensaciją nukentėjusių šeimoms už šias dvejas avarijas.
2020 : sveikatos krizė dėl Covid 19 ekstremaliai paveikia oro transporto sektorių. Po koronaviruso krizės, Boeing turi sumažinti savo darbuotojų skaičių. Oro transporto įmonė vis labiau mažina darbo vietas ir pereina prie 130 000 darbuotojų (buvo 160 000 prieš krizę). Tas pats nutiko ir įmonės pajamoms, kurios sumažėjo 12,8 milijardo dolerių, palyginti su 2019 metų rodmenimis.
Tuo pačiu metu sustabdymai prieš Boeing 737 Max orlaivius nuolat šalinami.
2021 : šių metų rezultatas yra 340 orlaivių pristatymas Boeing, tai yra mažas rezultatas kompanijai.

Boeing pagrindiniai skaičiai
Šiuo metu Boeing būstinė yra Čikagoje. Kompanijos generalinis direktorius yra Dave Calhoun. Boeing taip pat pasižymi keliais skaičiais, kurie yra tokie:

150 000 : tai darbuotojų skaičius , dirbančių oro transporto pramonėje.
65 : tai šalių skaičius, kuriose lėktuvų gamintojas yra atstovaujamas.
150 : tai šalių skaičius, kuriose oro transporto įmonė veikia. Tiek vyriausybių, tiek aviakompanijų atžvilgiu.
340 : tai lėktuvų pristatymo skaičius iš Boeing per visus metus 2021.

Boeing veiksmai
Boeing yra vienas iš pasaulio lyderių oro transporto, kosmoso, taip pat gynybos ir saugumo sektoriuose. Jis dirba su kariniais orlaiviais, palydovais ir sraigtasparniais. Galiausiai, jis taip pat yra didelis civilinių ir privačių lėktuvų statybos specialistas.
Šis oro transporto milžinas deda širdį į įvairių veiksmų, tiek pilietiškų, tiek ekologinių, vykdymą.

Boeing pilietiški veiksmai
Amerikiečių lėktuvų gamintojas yra įsipareigojęs organizacijoms ir asociacijoms, ypač skatinančioms vietos bendruomenių užimtumą. Jis vykdo kelias iniciatyvas, remdamas įvairias programas, tokias kaip vaikų švietimo parama iki vidurinės mokyklos. Taip pat Boeing įsipareigoja skatinti kultūrą ir prieigą prie meno.
Be to, jis taip pat remia sveikatos ir socialinių paslaugų teikimą vadinamoms pažeidžiamoms populiacijoms.
Boeing taip pat įsipareigoja dirbti su piliečiais, kad įtrauktų juos į dabartinius visuomenės debatus, kokie jie bebūtų.
Dabar pažvelkime ir į paskutinę Boeing veiklą, kuri vyksta ekologiniame lygmenyje.

Boeing ekologiniai veiksmai
Rūpindamasi ekologinėmis priežastimis, Boeing siekia kurti ir gaminti švaresnius ir efektyvesnius lėktuvus, mažinant kuro suvartojimą.
Taip pat aviacijos pramonė ieško sprendimų, kaip perdirbti tam tikras išteklius. Ji taip pat skatina savo darbuotojus dirbti tvaraus vystymosi link 2025 m.
Boeing vykdo kelias ekologines iniciatyvas.
Visų pirma, aviacijos įmonė bendradarbiauja su perdirbimo kompanijomis Didžiojoje Britanijoje. Tai leidžia išvengti anglies pluošto kaupimosi, kad jis nepakliūtų į vietas, kuriose atliekos yra užkasamos.
Be to, Boeing maitiną savo pagrindinius gamybos objektus elektrą iš atsinaujinančių energijos šaltinių. Taip pat orlaivių gamintojas leidžia vis daugiau biokuro (SAF) naudoti savo orlaiviuose. Tai daug iniciatyvų, kurias Boeing vykdo iš ekologinių susirūpinimų ir siekiant sumažinti šiltnamio efektą sukeliančių dujų taršą.

Boeing ir Prancūzija: ilgametis partnerystė:
Šio sėkmingo ir ilgalaikio partnerystės pradžia:

Tai priklauso iki 1910, kai Louis Paulhan ir William Boeing susitinka. Vienas yra Prancūzas ir vienas iš pirmųjų pilotų. Lkitas yra Amerikietis ir susižavėjęs dėl aviacijos pasaulyje . Antras taps verslininkas pasaulio aviacijos.

Šiandien Boeing, dirba daugiau nei 35 000 žmonių Prancūzijoje ir leidžia Prancūzijai įgyvendinti 6,3 milijardus dolerių 2017.

Boeing, oro transporto milžinas glaudžiai bendradarbiauja su Prancūzijos įmonėmis, plėtojant 787 Dreamliner:
Amerikiečių orlaivių gamintojas Boeing apjungė geriausias technologijų įmones, kad sukurtų 787 Dreamliner. Šiame technologiniame pažanguje dalyvavo daug didelių Prancūzijos veikėjų.

Tarp jų yra:

Dassault Systèmes, kuris suteikė dizaino ir gamybos įrankius 787 Dreamliner
Latécoère, kuris pagamino lėktuvo duris
Michelin, kuris tiekė lėktuvo radialinius padangus
Safran Landing System, kuris tiekė nusileidimo sistemas ir stabdymo sistemą.
Thales, kuris sukūrė ličio jonų baterijas, navigacijos įrankius ir pramogų sistemas.

Boeing oro transporto gamintojo flotilė
Nuo savo įkūrimo 1916 m. Boeing dirbo kurdamas daugybę naujų lėktuvų oro transportui ir oro pajėgoms.
Tiek kariniai, tiek civiliniai, tiek privatūs lėktuvai buvo priimti daugelio didelių oro linijų kompanijų. Tarp jų Boeing aprūpino flotilę:

Air France
Corsair
Air Austral
XL Airways.

Šiandien pasaulyje skraido ne mažiau kaip 12 000 komercinių Boeing lėktuvų.
Taigi, pristatysime jums 2 iš pagrindinių Boeing orlaivių. Žemiau rasite pilną komercinių Boeing lėktuvų flotilę.

Boeing 747 – Kredito nuotrauka: Commons Wikimedia

Boeing 747:
Šis lėktuvas yra ilgo nuotolio lėktuvas, talpinantis labai daug keleivių.

Iš tiesų, jis gali transportuoti iki 450 žmonių tarptautiniame 13 450 km atstumu. Tai viena svarbiausių reaktyvinių lėktuvų pasaulyje.

Be to, jis išliko aukščiausioje podiumo vietoje už didžiausių orlaivių ir didžiausios talpos orlaivius. Jis buvo nuverstas atvykus A380 po 37 metų pirmoje vietoje.

Šis lėktuvo modelis taip pat gali būti konvertuotas į krovinių lėktuvą, kad būtų galima skraidyti krovinius.

Nuo pirmo skrydžio 1969 m. šis lėktuvas transportavo nemažiau 3,5 milijardo keleivių per 77,8 milijardus kilometrų.
Galiausiai, šis prietaisas yra atpažįstamas pagal dėžę priekyje, tai jo dvigubas denis. Iš tiesų, jis kartais netgi vadinamas Jumbo Jet. Jis parduodamas už 250 milijonų eurų.

Boeing BBJ B737-7BC s/n 30327 N721UF nufotografuotas LAS 2013 m. birželio 25 d.

Boeing BBJ:
Boeing Business Jet, arba BBJ, yra Boeing 737 modelis, tačiau konfigūruotas verslo aviacijai ir prabangos paslaugoms. Iš tiesų, vietoj to, kad jame būtų šimtai sėdimų vietų, BBJ gali transportuoti 20 keleivių.

Interjeras yra suprojektuotas kaip prabangus viešbutis. Sukurti įvairūs kambariai, tokie kaip:

miegamieji
valgykla
vonios kambariai
multimedijos kambarys su kino sale
konferencijų salė su prijungtais įrenginiais.

BBJ gali būti pritaikytas pagal keleivių reikalavimus ir žada paslaugas ir prabangią patirtį. Tai verslo lėktuvas, kuris gali būti lyginamas su Lineage 1000 iš Embraer arba A319 iš Airbus. Šis prietaisas parduodamas už 130 milijonų eurų.
Kelionės orlaiviu BOEING su AEROAFFAIRES :
Dabar jau žinote šiek tiek daugiau apie orlaivių gamintoją Boeing. AEROAFFAIRES galite užsisakyti visų tipų lėktuvus! Visoms užklausoms užpildykite mūsų online užklausą arba susisiekite su mūsų oro ekspertais 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę, telefonu +33 (0)1 44 09 91 82.

  • Koks yra prabangiausias Boeing lėktuvas, skirtas privačiajai ar verslo aviacijai?

    Brangiausias ir prabangiausias pasaulyje „Boeing“ lėktuvas yra „Boeing 747 – 430“ Brunėjaus sultono. Jo vertė siekia 233 milijonus dolerių.

  • Kokie yra Boeing privačių lėktuvų modeliai?

    Boeing privačių lėktuvų, skirtų prabangiai asmeninei kelionei, yra:
    – Boeing 737
    – Boeing 777 VIP
    – Boeing 787 VIP
    – Boeing 747-8 VIP

  • Kokį lėktuvą naudoti kroviniams ar kroviniams?

    Boeing konstruktorius sukūrė ir išvystė krovininius lėktuvus oro kroviniams ir krovininiams skrydžiams. Krovininiams skrydžiams arba oro kroviniams galima naudoti:

    • Boeing 787
    • Boeing 747-8 krovininis
    • Boeing 777
    • Boeing 767-300