Boeing yra amerikietiškas aviacijos konstruktorius. Aviacijos grupė yra viena iš pagrindinių pasaulinių gamintojų, tokių kaip Airbus, Dassault ar Bombardier. Aviacijos bendrovė buvo įkurta Sietle, JAV, 1916 m. Williamo Edwardo Boeingo, tiek piloto, tiek verslininko. Boeing atlieka įvairias lėktuvų projektavimo ir gamybos misijas, tiek gynimo aviacijoje, karinėje, kosmoso, taip pat civilinėje aviacijoje ir įvairių aviacinės įrangos gamybai. Pasinerkime kartu į šios bendrovės istoriją ir veiklas, kuri yra tikras pionierius aviacijos pasaulyje.

Boeing šiandien
Kelios skaičių:
Boeing grupė yra daugiau nei 150 šalių ir turi 150 000 darbuotojų.
2021 metų Boeing pajamos yra
Grupė orientuota į skirtingas veiklas:
- komercinė aviacija
- gynyba
- kosmosas ir saugumas
- globalios paslaugos
Boeing: įsipareigojusi įmonė
Boeing įsipareigoja! Iš tiesų, lėktuvų gamintojas prisiima atsakomybę ir investuoja į įvairias veiklas:
- pilietinės: kiekviena šalis, pagal Boeing Global Engagement, pasirenka įsipareigojimo kryptį, kuriai bendrovė investuos, remdama vietinę priežastį ar iniciatyvą. Pavyzdžiui, Prancūzijoje įmonė remia Léo Lagrange federaciją. Tikslas yra remti iniciatyvas arba plėtoti švietimo programas.
- socialinės: Boeing grupė teikia didelę reikšmę lygioms galimybėms savo darbuotojų tarpe. Grupė propaguoja įvairovę, kuri yra stipri Boeing funkcija. Kiekvienais metais Boeing ieško naujų talentų.
- aplinkosaugos: Boeing sudarė partnerystes su skirtingais suinteresuotaisiais subjektais, kad dirbtų mažinant įmonės ekologinį pėdsaką. Taip įmonė sumažina savo anglies pluošto atliekų užkasimą kiekvienais metais 910 tonų. Boeing grupė taip pat dirba tvarių augalinių degalų plėtros srityje.
Aviacijos konstruktoriaus Boeing istorija
Boeing kūrimas ir pradžia nuo 1916 iki 1930 metų:
- 1916 m. liepos 15 d.: tai Boeing aviacinės kompanijos kūrimas, kurį įkūrė du bendradarbiai William Edward Boeing ir George Conrad. Iš pradžių įmonė vadinosi B&W, tačiau greitai perėmė Boeing Airplane Company pavadinimą.
- 1917 m.: Pasaulinio karo kontekste JAV ir Karinio jūrų laivyno reikia gauti karinių lėktuvų, kad sukurti tvirtą ir efektyvią patrulę. Taip buvo pateiktas pirmasis užsakymas amerikietiškai aviaciniai bendrovei, kuri turės pristatyti ne mažiau kaip 50 Model C hidroplanų, užsakytų JAV kariuomenės oro patrulėms.
- 1923 m.: Amerikietiškas lėktuvų gamintojas gamino lėktuvą pašto transportui. Šis, Model 40A, nuo 1927 m. pradės reguliarias keliones tarp Čikagos ir San Francisco.
- 1920-ųjų pabaiga: po to įmonė nori pradėti lėktuvų kūrimą kelių transportui. Taip buvo sukurta aviacinės šakos: Boeing Air Transport. Iš karto buvo pagaminti pirmieji lėktuvai keleivių transportui, įskaitant Model 80. Boeing palaipsniui pradeda bendradarbiauti su daugybe įmonių, specializuotų lėktuvų gamyboje ir visomis darančiomis dalimis, tokiomis kaip varikliai, pavyzdžiui. Taip pat lėktuvų gamintojas pradeda bendrauti su oro linijomis, su kuriomis jis mano galintis skraidinti savo lėktuvus.
- 1929 m.: Boeing keičia pavadinimą ir tampa: United Aircraft and Transport Corporation.
Boeing kūrimas ir pradžia nuo 1930 iki 1955 metų:
- 1934 m.: Boeing įgyja ir valdo daug įvairių aviacijos sektorių. Tiek lėktuvų ir variklių gamyboje, Boeing taip pat turi vaidmenį oro uostuose ir oro linijose. Tuo metu, kompanijos skrydžių valandos auga milžiniškai. Tačiau buvo priimtas įstatymas, pagal kurį draudžiama aviacinėms kompanijoms eksploatuoti oro linijas. Dėl to Boeing buvo padalintas į 3 dukterines įmones, kad atskirai užtikrintų skirtingas misijas.
- 1938 m.: po partnerystės su amerikietiška oro linija (Pan American World Airways), lėktuvų gamintojas Boeing gamina lėktuvą, kad užtikrintų tarptautinius lankysenos ir transatlantinius skrydžius. Tuo metu kompanija nusprendžia atnaujinti savo flotilę ir Boeing 314 Clipper buvo paleistas į eksploataciją, pirmą kartą išbandytas šį birželį. Šis civilinis lėktuvas tuo metu buvo pats didžiausias. Iš tiesų, jis gali priimti 90 keleivių (arba 40 žmonių skrydžiuose, vykstančiuose naktį). Per šį laiką Boeing taip pat išleidžia savo modelį 307 Stratoliner. Šis lėktuvas turi gebėjimą skristi didesniame aukštyje, kas sumažina oro sąlygų įtaką ir padidina oro saugumą. Be to, tai buvo vienas iš pirmųjų orlaivių su slėgine kabina.
- 1939 – 1945 m.: Per Antrąjį pasaulinį karą, Boeing vėl tarnauja JAV oro pajėgoms, gamindamas B-17 Flying bombonešius kovinei aviacijai.
- 1955 m.: Įgijus sėkmę JAV, Boeing pritraukia užsienio aviakompanijas, įskaitant Air France. Tai viena pagrindinių Prancūzijos oro linijų. Ši bendrovė buvo pirmoji už JAV ribų, kuri užsakė lėktuvą, tai Boeing 707. Šis buvo pavadintas „Château de Versailles”, pirmuosius bandymus atliko 1957 m. su pilnu įgula.

Boeing istorija po 90-ųjų
- 1996 – 1997 m.: dėka aviacijos ir kosmoso sektoriaus plėtros, ypač JAV gynybos srityje, Boeing supirkta keletas įmonių su didelėmis aparato flotilėmis. Už 3,2 milijardo dolerių amerikietiškas lėktuvų gamintojas įsigijo Rockwell International, bendrovę, specializuotą gynybos ir kosmoso rinkoje. Vėliau, Boeing tampa McDonnell Douglas savininku už 13 milijardų dolerių. Ši bendrovė to metu buvo viena iš lyderių, gaminanti gynybos medžiagą oro kovai.
- 2002 m.: po kelių Boeing lėktuvų užsakymų iš Prancūzijos (pvz., oro linijų Air France ir Prancūzijos kariuomenės), bendrovė nusprendžia atidaryti naujas patalpas Paryžiuje, pavadintų Boeing France.
- 2004 m.: po didelio užsakymų skaičiaus (pavyzdžiui, 620 1999 m.), Boeing pastebi ženklų užsakymų sumažėjimą, o lėktuvų livravimas – taip pat. Tuo metu Boeing buvo aplenkta vieno iš pagrindinių konkurentų – Airbus. Tačiau vėl už megčio pasirodys 2006 m. daugiau nei 200 užsakymų Boeing.
- 2005 m.: Boeing atgewia sparnus ir registruoja 1005 užsakymus tų metų. Daugiausiai tai yra tokie populiariausi modeliai kaip:
- Boeing 737
- Boeing 787
- Boeing 777
Pabaigoje to metų šiai įmonei buvo užregistruota ne mažiau kaip 1809 užsakymai lėktuvams, kurie turėtų būti išduodami per 7 metus.
- 2009 m.: Boeing užregistruoja 28% lėktuvų pristatymų padidėjimą palyginus su ankstesniais metais, su 481 komerciniu lėktuvu pristatytu.
- 2010 m.: Air France užregistruoja 200 Boeing lėktuvų savo flotilėje.
Boeing gamintojo istorija pastaraisiais metais
- 2011 m.: po kelių lėktuvų užsakymų iš Kinijos, tempas pagreitėja. Ateina eilė Jungtiniams Arabų Emyratams, oro linijai Emirates užsakyti lėktuvus. Jie prašo pagaminti 50 Boeing 777, toli skraidantys lėktuvai tipo „dideli lėktuvai”, už 18 milijardų dolerių. Lion Air, Indonezijoje, užsako netrukus po to 230 Boeing 737, vidutinio nuotolio lėktuvai už 22 milijardus dolerių.
- 2014 m.: tai metai, kurie žymi rekordą komercijoje aviacijos gamintojo istorijoje. Iš tikrųjų, šiame laikotarpyje užregistruojama 1432 užsakymai ir išduodami 723 aparatai.
- 2016 m.: Air France gauna:
- pirmą Boeing 787
- 70-ąjį Boeing 777 lėktuvą kaip papildymą savo flotilėje.
- 2017 m.: Boeing bendradarbiauja su Dassault Systèmes. Kartu jie pasirašo sutartį, kurios vertė yra milijardas dolerių, ir trukmė yra 30 metų. Dassault leidžia naudotis savo 3Dexperience programine įranga. Tai leidžia Boeing atlikti visapusišką analizę aviacijos iššūkiams ir pagerinti savo lėktuvų gamybos sistemą.
- 2019 m.: po 2 avarijų su Boeing 737 Max orlaiviais, kai kurios šalys ir oro linijos sustabdo šių orlaivių skrydžius. Kai kurios turinčios kelis tokio tipo orlaivius savo flotilėje reikalauja kompensacijos iš gamintojo. Bendrovė atliks tai, teikdama finansinę kompensaciją šių dviejų avarijų aukų šeimoms.
- 2020 m.: COVID-19 sveikatos krizė labai paveikė aviacijos sektorių. Dėl coronaviruso krizės Boeing turi riboti savo darbuotojų skaičių. Aviacijos bendrovė vis daugiau atleidžia darbuotojus ir sumažina darbuotojų skaičių iki 130 000 (prieš krizę buvo 160 000). Taip pat sumažėjo bendrovės pajamos, kurios sumažėjo 12,8 milijardo dolerių, palyginti su 2019 metais. Tais pačiais metais sustabdymai lėktuvams Boeing 737 Max pamažu atšaukti.
- 2021 m.: šių metų rezultatas yra 340 lėktuvų pristatymas Boeing, žemas lygis kompanijai.
Boeing pagrindiniai skaičiai
Iki šiol Boeing centras yra Čikagoje. Įmonės generalinis direktorius yra Dave Calhoun. Boeing taip pat pasižymi keletu skaičių:
- 150 000: tai žmonių skaičius, dirbančių didžiausioje aviacijos pramonėje.
- 65: tai šalių skaičius, kuriuose lėktuvų gamintojas yra.
- 150: tai šalių skaičius, kuriuose aviacinė įmonė veikia. Tiek valdžios institucijų, tiek oro linijų atžvilgiu.
- 340: tai lėktuvų pristatymo skaičius Boeing per visus 2021 metus.

Boeing veiklos
Boeing yra pasaulinis lyderis aviacijos, kosmoso, taip pat gynybos ir saugumo rinkoje. Ji dirba tiek su kariniais orlaiviais, tiek su palydovais ar sraigtasparniais. Galiausiai, tai yra didelis specialistas civilinių, taip pat privačių lėktuvų statymo srityje.
Šis didžiulis aviacinis pramonės gigantės ką tik dirba dėl įvairių įsipareigojimų, tiek pilietinių, tiek aplinkosauginių.
Boeing pilietinės veiklos
Amerikos lėktuvų gamintojas yra įsipareigojęs bendradarbiauti su organizacijomis ir asociacijomis, kurie, ypač, remia vietos bendruomenių užimtumą. Jis atlieka keletą veiklų, remdamas įvairias programas, pavyzdžiui, pagalbą jaunų vaikų išsilavinimui iki vidurinės mokyklos. Taip pat Boeing yra įsipareigojęs propaguoti kultūrą ir prieigą prie meno.
Be to, jis taip pat remia savo veikla sveikatos paslaugas ir socialines paslaugas, skirtas mums laikomą „silpną” populiaciją.
Boeing taip pat įsipareigoja dalyvauti piliečių debatuose apie dabartinius visuomenės klausimus, kad ir kokie būtų.
Taip pat pamatysime naujausią Boeing veiklą, susijusią su aplinkosauga.
Boeing aplinkosaugos veikla
Bendrovė, susirūpinusi aplinkosauga, Boeing siekia statyti ir gaminti švaresnius lėktuvus, mažiau švaistančius degalus.
Taip pat aviacija ieško sprendimų, kaip perdirbti kai kurias išteklius. Taip pat žinoma kompanija skatina savo darbuotojus dirbti tvarumo plėtros srityje iki 2025 metų.
Taigi, Boeing vykdo keletą aplinkosauginių akcijų.
Visų pirma, aviacinė įmonė bendradarbiauja su perdirbimo įmonėmis Jungtinėje Karalystėje. Tai padeda išvengti anglies pluošto atliekų kaupimosi, ypač iškelti pavaizduotus į vietas, kuriose atliekos yra užkasamos.
Be to, Boeing teikia energiją savo pagrindinėms gamybos vietoms, naudojant atsinaujinančią energiją. Taip pat lėktuvų gamintojas leidžia vis daugiau naudoti biodegalus (SAF) savo orlaiviuose. Boeing vykdo daugelį aplinkosauginių veiklų, pasididžiuodama ekologišku jų poveikiu ir siekdama sumažinti šiltnamio efektą sukeliančių dujų teršalus.
Boeing ir Prancūzija: ilgalaikė partnerystė:
Šios sėkmingos ir stabilios partnerystės kilmė:
Boeing, didžiulė aviacijos kompanija glaudžiai bendradarbiaujanti su Prancūzijos įmonėmis, kuriant 787 Dreamliner:
Amerikos lėktuvų gamintojas Boeing supa savo tarpusavio bendradarbiauti su geriausiomis technologinėmis kompanijomis, siekiant sukurti 787 Dreamliner. Dauguma didelių Prancūzijos veikėjų dalyvauja šios technologinės pažangos kūrime.
Tarp jų yra:
- Dassault Systèmes, kuris pateikė savo projektavimo ir gamybos įrankius 787 Dreamliner
- Latécoère, kuris gamino lėktuvo duris
- Michelin, kuris tieks radiališkius lėktuvo padangoms
- Safran Landing System, kuris teikia ratų nusileidimo ir stabdžių sistemas.
- Thales, kuris sukūrė ličio jonų baterijas, navigacijos ir pramogų įrankius bei parametrus.
Boeing aviacinio konstruktoriaus flotilė
Nuo 1916 metų kūrimo Boeing dirba kūrimo daugelio naujų lėktuvų orlaiviams.
Tiek kariniai, tiek civiliniai, tiek privatūs lėktuvai buvo priimti daugeliu didžiųjų oro linijų. Be kita ko, Boeing įranga apima:
- Air France
- Corsair
- Air Austral
- XL Airways.
Šiandien jau yra ne mažiau nei 12 000 komercinių lėktuvų Boeing, skraidančių visame pasaulyje.
Taigi mes jums pristatysime 2 iš pagrindinių aviacinio konstruktoriaus Boeing lėktuvų. Žemiau rasite visą komercinių Boeing lėktuvų flotilę.

Boeing 747:
Šis lėktuvas yra tolimų skrydžių lėktuvas, gabenantis labai didelį keleivių skaičių.
Iš tiesų, jis gali suveikti iki 450 žmonių nuotoliu 13 450 km. Tai vienas iš svarbiausių reaktyvinių lėktuvų pasaulyje.
Beje, jis ilgai laikėsi didžiausių didelių orlaivų ir didelės talpos įskaitomame podija. Procedūrą šio modelio lėktuvas buvo sumažintas pojūčio A380 pastebėjimas po 37 metų pirmo pozicijos.
Šis orlaivis taip pat gali būti modifikuotas į krovinių lėktuvą komerciniam fretui.
Nuo pirmojo skrydžio 1969 m. šis modelis lėktuvą žmones 3,5 milijardo keleivių nuvesdavo 77,8 milijardus kilometrų.
Galiausiai, šis prietaisas atpažįstamas pagal savo kuprą priekyje, tai jo dviejų lygių parduotuvė. Jis kartais netgi vadinamas Jumbo Jet. Rinkos kaina yra 250 milijonų eurų.

Boeing BBJ:
Boeing Business Jet, arba BBJ, yra Boeing 737 modelis, tačiau suprantu kaip verslo aviacijos ir prabangių paslaugų. Iš tiesų, vietoj rasti šimtus sėdėjimo vietų, BBJ gali skristi 20 keleivių.
Vidus suprojektuotas kaip prabangių viešbutis. Sukurti skirtingi erdvės kaip:
- miegamieji
- valgomoji sala
- vonios kambariai
- multimedijos kambarys su kino teatru
- konferencijų įranga su prijungtais prietaisais.
BBJ gali būti pritaikomas pagal keleivių reikalavimus ir užtikrina puikų aptarnavimą ir prabangą. Tai verslo lėktuvas, galintis būti lyginamas su Lineage 1000 gamintojo Embraer arba A319 iš Airbus. Šis prietaisas yra parduodamas už 130 milijonų eurų.
Kelionė orlaiviu BOEING su AEROAFFAIRES:
Dabar žinote šiek tiek daugiau apie aviacijos konstruktorių Boeing. Pas mus AEROAFFAIRES galite rezervuoti bet kokius orlaivius! Norėdami gauti užklausas užpildykite mūsų interneto užklausą arba susisiekite su mūsų aviacijos ekspertais 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę telefonu +33 (0)1 44 09 91 82.