„Bombardier Aeroavionių statytojas yra Kanados oro transporto gamintojas, kurį įkūrė Bombardier grupė.
Bombardier įmonė šiandien žinoma kaip oro transporto gamintojas specializuojasi privačių lėktuvų gamyboje ir lėktuvų gamyboje. M tačiau taip ne visada buvo.
Ši įmonė yra viena iš lyderių lėktuvų gamybos rinkoje kartu su Airbus, Boeing, arba Embraer.
Pap pasakysime daugiau apie šio oro transporto gamintojo istoriją, kuris per istoriją gerai vystėsi įvairiose pramonės šakose, taip pat apie misijas, kurias įmonė vykdo šiandien.
Bombardier šiandien:
Keli skaičiai:
Bombardier yra vienas iš pasaulinės oro transporto pramonės lyderių. Šis gamintojas turi 4 900 lėktuvų savo pasaulinėje flotilėje ir 1 200 technikų, kurie visame pasaulyje dirba, kad statytų ir gerai prižiūrėtų Bombardier lėktuvus.
Šis Amerikos milžinas veikia daugiau nei 12 šalių, turėdamas ne mažiau kaip 13 810 darbuotojų, kurie kiekvieną dieną dirba, kad gamintų našius privačius lėktuvus.
Privačių lėktuvų gamintojas, pasiryžęs stiprioms vertybėms:
Bombardier lėktuvų gamintojas įgyvendino 5 stiprias vertybes, nuo tada, kai 2020 m. pareigas užėmė dabartinis generalinis direktorius Eric Martel. Tai iš esmės yra kultūrinė įmonės, kuri suformuota aplink:
- darbuotojus ir klientus
- našumas
- puikumas
- komandinį darbą
- autentiškumą
Bombardier, susipažinęs su aplinkosauginėmis iniciatyvomis
Link dekarbonizavimo!
Bombardier yra didelių oro transporto gamintojų (General Aviation Manufacturers Association) aplinkos komiteto dalis.
Jos tikslas yra aiškus: būti veikėju kovoje prieš klimato pokyčius ir riboti išmetimus, kuriuos sukelia aviacija apskritai.
Ir ne be priežasties, per 5 metus ji perpus sumažino savo nenaudingo keroseno suvartojimą. Bombardier pereina link vis daugiau tvaraus kuro.
Bombardier deda pastangas kurti vis mažiau energijos nuostolingus lėktuvus. Įmonė pergalvoja daug aspektų, tokių kaip aerodinaminė struktūra, taip pat naujų variklių kūrimas.
Be to, kad įgyvendintų visus tikslus ir kovas, kurias vykdo Bombardier, pastaroji remia daugybę projektų, tokių kaip miškų apsauga (pavyzdžiui, Meksikoje). Tikslas – maksimaliai kovoti su šiltnamio efektą sukeliančių dujų tarša.
Bombardier istorija: nuo transporto Žemeje iki pakilimo
Bombardier kilmė
- XX amžiaus pradžioje, 1907 m. tiksliai, gimė Valcourte (Kvebas) Joseph-Armand Bombardier. Šis genialus inžinerijos ir verslumo Leonardas būdamas 15 metų sukūrė savo pirmąjį sniego automobilį. Jo noras yra aiškus: palengvinti žmonių mobilumą nepriklausomai nuo klimato sąlygų (šiuo atveju, sniegotų Kanados kraštovaizdžių). Ir jo noras išsipildo.
- 1937 m.: jo septynvietis sniego automobilis (B7) išvysta šviesą ir pasiekia didžiulį komercinį sėkmę.
- 1959 m.: remdamasis sėkme su sniego automobiliu, tą pačią metų jis pristato garsiąją sniego motociklą Ski-Doo.
Pokyčių periodas
- 1966 m.: Laurent Beaudoin tampaįmonės generaliniu direktoriumi. Ši įmonė pradeda naują erą. Įmonė siekia diversifikuoti veiklą ir augti.
- 1969 m.: Bombardier pateko į biržą (akcijos kotiruojamos Monrealyje ir Toronte).
- 1970 m.: Bombardier transporto įmonė pradeda užsiimti geležinkelių transportu ir mobiliąja įranga, pavyzdžiui, asmeniniais automobiliais, taip pat viešuoju transportu, tokiu kaip metro traukiniai.
Bombardier pakilimas
Pradedant 1986 m., su Kanada įsigyjant, gamintojas Bombardier pagaliau atveria savo šakąoro transporto pramonėje ir komercinėje aviacijoje.
Tada jis nusprendžia užimtioro erdvę ir sukurti oro transporto programas. Jis taip pat perka kelis nedidelius oro transporto gamintojus, kurie turi problemų, kad juos išgelbėtų ir padidintų pajamas. Pirmiausia įmonė „Short Brothers“, tada „Learjet“, taip pat „Havilland Canada“.
Bombardier atnaujina savo naujų įmonių darbą su verslo lėktuvu. Jis tada pradeda užsiimti didelio korpuso verslo lėktuvais (Challenger tipo) ir kitomis oro laivų programomis, bei statyti Bombardier 415 amfibinius lėktuvus (kovai su miškų gaisrais) 1994 m.
Galiausiai Bombardier grupė užsiima Learjets (tendencijos grindžiamos tos pačios senos kompanijos) ir verslo lėktuvais, vadinamais Global, pradedant 1993 m.
Bombardier aviacija: Misijos oro transporto srityje nuo 1989 m. iki šiandien
Ankstesnių įmonių atkūrimas
Pradedant 1989 m. , CJR (Canadair Regional Jet) gama startuoja. Tai yra lėktuvai, turintys 50 – 100 vietų, priklausomai nuo modelio. Šie įrenginiai specializuojasi regioniniuose skrydžiuose. Jie yra mėgstami lėktuvai, skirti šio tipo skrydžiams.
Be to, kai kurie šie CJR yra vėliau modifikuojami į krovinius lėktuvus, kad būtų galima pervežti krovinius.
Vėliau Bombardier pristato kitą, šviesą nešančią lėktuvų seriją: ią lėktuvų liniją Learjet. 1990 m. jie pertvarko ir tobulina šiuos garsiuosius privačius lėktuvus, kad gautų konceptualinius brangakmenius. Turint mažas eksploatavimo išlaidas, šie verslo lėktuvai siūlo daugiau patobulinimų, tokių kaip:
- kabinos modernizavimas
- padidėjimas lėktuvo našumo.
Iššūkiai, kuriuos reikia įveikti
Kanados gamintojo komandas laukia keli iššūkiai.
1992 m., įsigijus britų gamintoją Havilland (priklausantį Boeing grupei), Bombardier pradeda kurti 50 vietų dvimotorinius ir dviós variklinio lėktuvus. Jis yra vienintelis, kuris užsiima šio tipo regioniniais lėktuvais.
Netolimoje ateityje bus sėkmingai įgyvendinti dar vieną pasiekimą: Bombardier sugeba žymiai sumažinti dvimotorinių turbo variklių triukšmo taršą.
Dėl to jis gavo pavadinimą “Q Series”; Q reiškia “quiet” – tylus.
C-Series epizodas
C-Series yra komerciniai lėktuvai, kurių sukūrimo pradžia buvo paskelbta 2008 m. Šie lėktuvai greitai tapo labiausiai išvystytais komerciniais lėktuvais.
Po kelerių metų studijų ir dizaino, pirmasis C-Series pirmasis skrydis 2013 m. Daugiau lėktuvų užsakymų laukiama iš aviakompanijų. Tai yra atveju Vokietijos oro linijų Lufthansa, kuri užsisakys apie šešiasdešimt lėktuvų (įvertinimui 2 milijardai dolerių).
Bombardier, vėliau, 2017 m. bendradarbiauja su „Airbus“, kad padidintų C-Series gamą. Deja, lėktuvų gamintojas Bombardier bus priverstas pasitraukti iš projekto dėl trūksto išteklių.
Foto kreditas: Bombardier[/caption>
Bombardier atsigavimas: skaudi istorija
Nors galėjote matyti Bombardier oro parodoje, įmonė tapo mažiau matoma ore.
Iki 2020 m. ir penkerius metus, ši Kanados įmonė pateko į atsigavimo planą. Iš tiesų, lėktuvų gamintojo skolos kaupėsi ir, siekiant išlaikyti įmonę ir užtikrinti jai ateitį, reikia atsisakyti kai kurių projektų ir pamiršti didelių užsakymų pristatymus. Todėl, nepaisant C-Series linijos sėkmės, Bombardier turėjo atsisakyti tęsti projektą.
Taip pat Bombardier transportas buvo parduotas Alstom 2020 m. vasarį. Tai leidžia įmonei žymiai sumažinti savo skolą.
2020 m. pramonėje pasikeičia generalinis direktorius ir Erikas Martelis pradeda vadovauti įmonei. Bombardier koncentruojasi į savo veiklą, kaip ir kiti lėktuvų gamintojai, tik į verslo lėktuvus.
Vyksta atvirkšta puslapį, kitas atsiveria, ir jis jau pateikė nemažai įdomių naujovių aeronautikos srityje.
Strategijos ir Bombardier veiksmai šiandien
Bombardier siekia tapti pasauliniu pramonės lyderiu: savo veikla, iš teikiamos vertės klientams ir akcininkams, bei operacine puikumu. Trumpai tariant, mūsų tikslas yra išplėsti išskirtines mūsų produktų savybes ir talentingus darbuotojus visoje mūsų įmonėje.Erikas Martelis, generalinis direktorius ir Bombardier prezidentas.
Keli skaičiai apie Bombardier privačių lėktuvų segmentą
Per mažiau nei dvejus metus Bombardier yra pasiryžęs visiškai skirtiverslo aviacijai.
Be abejo, turėsite laimės pamatyti jų lėktuvus virš Paryžiaus takelių, dalyvaujant Bourget parodoje.
Iššūkis buvo sėkmingas, kaip matome šiuose skaičiuose.
- 142, tai yra lėktuvų skaičius, kurį Bombardier pristatė 2020 m..
- 452 milijonai dolerių, tai yra didžiausias 2021 m. lėktuvų užsakymas, aptarnaujant maždaug dešimt lėktuvų.
Foto kreditas: Bombardier – Challenger 3500
Tris verslo lėktuvų šeimas
Susitelkti į esminius dalykus – tai, ko Bombardier siekia su savo oro transporto įranga. Ir ne veltui, beveik 4 900 veikiančių lėktuvų, šis gamintojas yra neabejotinas privačių lėktuvų dizaino lyderis, kurių reputacija yra jau patvirtinta.
Jie veikia keliuose privačių lėktuvų segmentuose: Learjet, Challenger ir Global.
Global serija siūlo didžiausius verslo lėktuvus iš aeronautikos grupės flotilės.
Global 7500 iš tikrųjų yra didžiausias, šiuo metu turintis vieną iš didžiausių skrydžių autonomijų. Susidedantis iš įvairių erdvių pačiame lėktuve, jausitės ramūs net ir ilgu skrydžiu.
Challenger orlaivių flotilė yra Bombardier labiausiai parduodami lėktuvai.
Tai yra inovacijų ir technologijų kombinacija, pavyzdžiui, jų naujausias modelis, Challenger 3500. Šis lėktuvas turėtų skristi 2022 m. ir turi neįtikėtinų savybių.
Galiausiai Learjet 75 Liberty siūlo kelionių patogumą, laikydamasi aukščiausių oro srities saugos standartų oro transporto. Tai daro jįnepaprastu rinkoje.
Diferencijuoti Bombardier vietas
Kalbant apie teikiamus lėktuvus, tai įveda gamybos fabrikus, kur reikia didelės produkcijos apimties.
Kanados įmonės būstinė yra Monrealyje. Pagrindiniai įvairių Bombardier lėktuvų fabrikai yra Kvebe. Jų yra 4, o 2 iš pagrindinių yra:
- Pavyzdžiui, gamykla, vykdanti galutinį surinkimą C-Series Mirabele, Kvebe ,.
- Saint-Laurent (Kvebas) gamykla gamina kai kuriuos verslo lėktuvų komponentus.
Kitos gamyklos papildo šeimą ir dirba su specialiomis oro transporto dalimis ir komponentais, pavyzdžiui, sparnais ar šarnyrais. Taip pat dėl oro transporto priežiūros ar klientų aptarnavimo. Šie objektai išplito tarptautiniu mastu, daugiau nei dešimt šalių.
Pas mus AEROAFFAIRES, mes džiaugiamės galėdami bendradarbiauti ir pasiūlyti jums Bombardier privačius lėktuvus. Norėdami sužinoti daugiau ir užsisakyti savo skrydį, užpildykite mūsų pasiūlymą internetu arba susisiekite su mumis telefonu +33(0)1 44 09 91 82.„