Bell 407: įvadas
„Bell 407” yra lengvas vienmotoris sraigtasparnis, garsėjantis universalumu, patikimumu ir optimaliu komfortu. Šis „Bell Helicopter” sukurtas orlaivis suderina našumą ir eleganciją, todėl yra idealus pasirinkimas verslo kelionėms, pervežimams į oro uostus, kelionėms su šeima ar apžvalginiams skrydžiams.
Dėl klubinės konfigūracijos ir didelių atskirų langų kiekvienas keleivis gali mėgautis išskirtiniu panoraminiu vaizdu ir optimaliu komfortu. Turėdamas 4 mentes, Bell 407 turi optimalų stabilumą, todėl ypač tinka skrydžiams kalnuose ir ilgoms kelionėms.
Į „Bell” asortimentą taip pat įeina tokie kultiniai modeliai kaip „Bell 206 JetRanger„, „Bell 429” ir „Bell 525 Relentless”, kurių kiekvienas atitinka specifinius poreikius – nuo trumpų skrydžių iki tolimų VIP pervežimų.
Jums reikia kainos įvertinimo?
Pasiūlymo prašymasPrekinių savybių Bell 407
„Bell 407” sukurtas ” Bell Helicopter” yra lengvas vieno variklio sraigtasparnis, pasižymintis našumu, patogumu ir lankstumu. Jame, be piloto, gali tilpti iki 5 keleivių, o draugiška klubo konfigūracija skatina keitimąsi nuomonėmis ir komfortą orlaivyje. Didelė bagažo talpa leidžia vežti 2 bagažo lagaminus, 3 salono lagaminus ir slidinėjimo krepšį, todėl sraigtasparnis ypač tinka išvykoms į kalnus ar verslo kelionėms su specifine įranga. Lėktuve nėra tualeto, todėl Bell 407 skirtas trumpiems ir vidutinio nuotolio skrydžiams, o jo nuotolis viršija 500 km. Dėl 220 km/val. kreiserinio greičio ir galimybės skraidyti iš miestų sraigtasparnių aikštelių, jūroje esančių platformų ar privačių valdų jis yra itin universalus orlaivis, vienodai tinkamas tiek verslo, tiek turistiniams skrydžiams. Nuo 1995 m. eksploatuojamas orlaivis ir toliau vertinamas dėl patikimumo, puikaus stabilumo skrydžio metu, kurį užtikrina 4 menčių rotorius, ir optimalaus komforto salone. Jo nuomos kaina – apie 2 200 eurų už skrydžio valandą, todėl jis yra lankstus, aukščiausios klasės transporto sprendimas, atitinkantis pačius įvairiausius poreikius.
Įvertinkite savo skrydį internetu ir gauti savo pasiūlymą el. paštu.
Techniniai bruožai Bell 407
Įtaisas
- Konstruktorius BELL
- Modelis BELL 407
- Kategorija Sraigtasparniai
- Gamybos pradžia 1995
Išmatavimai
- Ilgis 12,6 m
- Aukštis 3,56 m
Praktinė informacija
- Pilotai 2
- Įgulos nariai Ne
- Bagažo skyriaus tūris 1,4 m³
- Tualetai Non
Kabina
- Kabinų aukštis 1,3 m
- Kabinos plotis 1,5 m
- Kabinos ilgis 2,3 m
Pasirodymai
- Motorizacija 1 Rolls-Royce 250-C47B
- Kruizinis greitis 220 km/h
- Maksimalus greitis 259 km/h
- Autonomija 500 km
- Maksimalus skrydžio aukštis 6000 m
Atraskite mūsų internetinį palygintuvą
AEROAFFAIRES skaičiais
Privatinių lėktuvų nuoma
nuo 1991 m.
20 000
pasiekiamų prietaisų
45 000
užtikrintų skrydžių
120 000+
keleivių
4,9/5
klientų pasitenkinimas
100%
Anglies dioksido kompensacija
Veiklos sritis nuo Bell 407
Perkelkite centrą žemėlapyje pagal savo pradinę vietą.
Pagrindiniai privalumai nuo Bell 407
- Draugiška klubo konfigūracija, idealiai tinkanti skrydžiui su šeima ar kolegomis : „Bell 407” siūlo klubo konfigūraciją, kurioje sėdynės yra viena priešais kitą, kad keleiviai galėtų bendrauti. Toks išdėstymas ypač populiarus privatiems šeimos skrydžiams, verslo kelionėms ar net apžvalginiams skrydžiams su draugais. Toks išdėstymas užtikrina maksimalų komfortą, daugiau vietos kojoms ir leidžia sklandžiai bendrauti skrydžio metu.
- Dideli panoraminiai langai kiekvienam keleiviui, puikiai tinkantys apžvalginiams skrydžiams : kiekvienas keleivis gali naudotis dideliu atskiru langu, pro kurį visą skrydžio laiką atsiveria nevaržomas vaizdas. Dėl šios savybės „Bell 407” yra labai populiarus sraigtasparnis panoraminiams skrydžiams virš kalnų masyvų, jūros pakrančių, istorinių miestų ir vyno dvarų. Kabinos konstrukcija ir tai, kad joje nėra kliudančių konstrukcijų, užtikrina puikų matomumą, kuris idealiai tinka fotografavimo iš oro entuziastams arba tiesiog norintiems pasigrožėti kvapą gniaužiančiais vaizdais.
- Optimalus veikimas kalnuose dėl 4 menčių rotoriaus, užtikrinančio stabilumą ir saugumą: Vienas iš pagrindinių Bell 407 techninių privalumų – 4 menčių pagrindinis rotorius. Ši moderni konstrukcija užtikrina puikią keliamąją jėgą net aukštyje ir užtikrina, kad orlaivis išliktų stabilus net esant sudėtingoms oro sąlygoms ar atliekant sudėtingus manevrus. Dėl šios konstrukcijos Bell 407 puikiai tinka skraidyti kalnuotoje aplinkoje, pavyzdžiui, Alpėse ar Pirėnuose, ir užtikrina keleivių saugumą bei komfortą.
- Operacinis lankstumas – patekimas į miesto sraigtasparnių aikšteles, jūroje esančias platformas ar privačias valdas: Bell 407 gali kilti ir leistis įvairiose vietose, įskaitant miesto sraigtasparnių aikšteles, pastatų stogus ir privačią žemę (vilas, vynuogynus, izoliuotus viešbučius). Jo kompaktiškumas ir išskirtinis manevringumas leidžia pasiekti ankštas ar sunkiai pasiekiamas vietas, įskaitant platformas atviroje jūroje, skirtas transportuoti į jūroje esančius įrenginius. Dėl tokio veiklos lankstumo jis tampa specialiai pritaikytu transportui iš vieno taško į kitą, todėl sutaupoma daug laiko, palyginti su tradicinėmis transporto rūšimis.
- Didelė bagažo erdvė, kurioje telpa klasikiniai lagaminai ir speciali įranga (slidės, minkšti krepšiai): Bell 407 siūlo įspūdingą savo kategorijai bagažo talpą. Jame telpa 2 lagaminai, 3 rankiniai lagaminai ir slidžių krepšys, todėl jis idealiai tinka žiemos išvykoms į slidinėjimo kurortus ar ilgesniam savaitgaliui su šeima. Prieiga prie bagažo yra greita ir paprasta, o salono lankstumas reiškia, kad jo išdėstymą galima pritaikyti prie konkrečių keleivių poreikių, nesvarbu, ar tai būtų didelių gabaritų bagažas, ar profesionali įranga.

Jums reikia kainos įvertinimo?
Pasiūlymo prašymasKlausimas? Susisiekite su mūsų komanda

Izabelė Klerk
AEROAFFAIRES generalinis direktorius

Francois-Xavier Clerc
AEROAFFAIRES įkūrėjas
Mūsų oro ekspertai yra pasirengę jums padėti kiekviename jūsų rezervacijos etape.
Eiti toliau
BELL 407 šiek tiek istorijos
Bell 407 pristatė Bell Helicopter Textron 1990-ųjų viduryje kaip Bell 206L LongRanger įpėdinį. Sujungęs didesnį, galingesnį sklandytuvą ir patobulintą variklį, „Bell 407” greitai užkariavo privačios aviacijos ir specializuotų misijų (medicininės evakuacijos, stebėjimo, jūrų transporto) rinkas.
Dėl didelio patikimumo ir komforto šį sraigtasparnį pirmenybę teikė operatoriai, siekiantys suderinti veiklos efektyvumą ir prabangą keleiviams. Šiandien šis sraigtasparnis tebėra vienas populiariausių vienmotorių sraigtasparnių pasaulyje.