Bell 429: įvadas
„Bell 429”: patikimas dvimotoris sraigtasparnis, skirtas sudėtingoms užduotims atlikti
„Bell” sukurtų profesionalių sraigtasparnių tradicijoje ” Bell 429″ išsiskiria preciziška inžinerija ir dideliu universalumu. Tai lengvas dviejų variklių sraigtasparnis, sukurtas naudoti tiek tankiai apgyvendintose miesto vietovėse, tiek nuošalioje aplinkoje, o jo prietaisai sukalibruoti skrydžiams pagal IFR.
Dėl erdvios kabinos, plačių durų ir intuityvios avionikos šis sraigtasparnis yra populiarus tiek privačiam transportui, tiek greitosios medicinos pagalbos tarnyboms ir valdžios institucijoms.
Kaip ir „Bell 407” bei „Bell 505„, 429 tęsia šio prekės ženklo patikimumo ir techninės patirties tradicijas, ypatingą dėmesį skirdamas keleivių komfortui ir įgulos darbo lankstumui.
Jums reikia kainos įvertinimo?
Pasiūlymo prašymasPrekinių savybių Bell 429
Bell 429 sukurtas reikliems skrydžiams: VIP, medicininiams skrydžiams ar vyriausybinėms misijoms. Dėl didelio nuotolio, modulinės kabinos ir pasirenkamos įtraukiamos važiuoklės jis gali prisitaikyti prie įvairiausių sąlygų, net kai skrydžiai vykdomi ribotomis sąlygomis.
Dėl pastovaus kreiserinio greičio jis gali greitai pasiekti miesto sraigtasparnių aikšteles, jachtas ar vynuogynus.
Interjerą galima pritaikyti su klubinėmis sėdynėmis, kad būtų sukurta jauki aplinka.
Sudėtingoms užduotims skirtas ” Bell 429″ pasižymi retai pasitaikančiomis aukštomis techninėmis charakteristikomis, salono komfortu ir prisitaikymo prie veiklos galimybėmis. Dėl dviejų „Pratt & Whitney” variklių ir „BasiX-Pro™” (2-osios kartos) avionikos sistemos jis atitinka griežčiausius skrydžių pagal IFR, sudėtingų artėjimų tūpti ir saugos orlaivyje standartus.
Jo 5,78 m³ salonas yra visiškai modulinis: VIP versija su klubinėmis sėdynėmis, MEDEVAC konfigūracija su neštuvais arba specialus išdėstymas, skirtas instituciniam transportui. Dvigubo korpuso durys, didelė krovinių erdvė ir tiesioginė prieiga palengvina operacijas net ir avariniu atveju. „Designer Series” versijoje interjero apdailą galima pritaikyti pagal penkias suderintas paletes, o detalių lygis būdingas prestižiniam transportui.
Įtraukiama važiuoklė (pasirinktinai) pagerina keliamąją galią skrydžio metu ir leidžia atlikti tikslius manevrus ant žemės, ypač mažose sraigtasparnių aikštelėse ar jachtose.
Galiausiai jo keliamoji galia (iki 1 367 kg padidinto bendrojo svorio konfigūracijoje) ir 761 km nuotolis suteikia tikrą veiksmų laisvę renkantis maršrutus ar paskirties vietas.
Įvertinkite savo skrydį internetu ir gauti savo pasiūlymą el. paštu.
Techniniai bruožai Bell 429
Įtaisas
- Konstruktorius BELL
- Modelis Bell 429
- Kategorija Sraigtasparniai
- Gamybos pradžia 2009
Išmatavimai
- Ilgis 13.1 m
- Aukštis 4.4 m
- Sparnų ilgis 13.1 m
Praktinė informacija
- Pilotai 2
- Įgulos nariai Ne
- Sėdynės 8
- Bagažo skyriaus tūris 2.1 m³
- Tualetai non
Kabina
- Kabinų aukštis 1.3 m
- Kabinos plotis 1.4 m
- Kabinos ilgis 2.9 m
Pasirodymai
- Motorizacija 2 moteurs PW207D1 de Pratt & Whitney
- Kruizinis greitis 248 km/h
- Maksimalus greitis 287 km/h
- Autonomija 761 km
- Maksimalus skrydžio aukštis 6096 m
Kaina
- Pirkimo kaina 7 250 000 €
Atraskite mūsų internetinį palygintuvą
AEROAFFAIRES skaičiais
Privatinių lėktuvų nuoma
nuo 1991 m.
20 000
pasiekiamų prietaisų
45 000
užtikrintų skrydžių
120 000+
keleivių
4,9/5
klientų pasitenkinimas
100%
Anglies dioksido kompensacija
Veiklos sritis nuo Bell 429
Perkelkite centrą žemėlapyje pagal savo pradinę vietą.
Pagrindiniai privalumai nuo Bell 429
- Erdvus, modulinis salonas: Bell 429 turi vieną didžiausių kabinų savo kategorijoje – 5,78 m³ nepertraukiamos vidinės erdvės, įskaitant 2,1 m³ galinį skyrių. Šioje konstrukcijoje maksimaliai išnaudojamas kiekvienas laisvas centimetras: klubinės sėdynės VIP konfigūracijoms, neštuvai MEDEVAC versijoje, integruota saugykla ir daugiafunkcinės konsolės. Patekti į jį galima pro vienus plačiausių rinkoje dvigubo korpuso vartus, todėl lengva pakrauti keleivius ar įrangą be jokių iškraipymų ar kompromisų.
- Komfortas laive ir pritaikoma apdaila: „Designer Series” versijoje Bell 429 siūloma aukščiausios klasės apdaila: natūrali oda, medžio masyvo grindys, šlifuoto metalo apdaila, netiesioginis apšvietimas ir integruotos USB jungtys. Galima rinktis blaivią arba kontrastingą aplinką, atitinkančią jūsų įmonės įvaizdį ar asmeninius poreikius. Akustinis komfortas taip pat buvo ištirtas: keleiviai mėgaujasi sklandžiu, tyliu ir reguliariu skrydžiu, o vibracijos lygis nedidelis.
- Išmanioji avionikos sistema „BasiX-Pro™”: pilotų kabinoje įdiegtas 2-osios kartos „BasiX-Pro™” komplektas, sukurtas specialiai dvimotoriams sraigtasparniams. Intuityvūs ekranai, iš karto matomi svarbiausi duomenys, suderinamumas su IFR operacijomis ir automatinė sudėtinga skrydžio pagalba (GA/CPL). Sraigtasparnis „Bell 429” sugeba reaguoti piloto dezorientacijos atveju, automatiškai grąžindamas stabilumą, išlaikydamas padėtį ir akimirksniu sujungdamas skrydį. Padidinta sauga, skirta operacijoms, kai nėra galimybių suklysti.
- Didelis našumas net ir ribotoje aplinkoje: Bell 429 išlaiko našumą net ir sudėtingomis sąlygomis: dideliame aukštyje, aukštoje temperatūroje, sumažėjusiose sraigtasparnių aikštelėse. Dėl dviejų PW-207D1 variklių jis gali nusileisti ant jachtų ar pastatų stogų neprarasdamas stabilumo . Padidinta jo vidinė bendroji masė (iki 3 402 kg) reiškia, kad jis gali gabenti didesnį naudingąjį krovinį, neprarasdamas greičio ar nuotolio. Įtraukiama važiuoklė, kurią galima įsigyti papildomai, sumažina pasipriešinimą skrydžio metu ir leidžia sklandžiau manevruoti ant žemės.
- Operacinis universalumas: Bell 429 yra vienas iš nedaugelio orlaivių, galinčių patenkinti keliaujančios aukščiausio lygio vadovų komandos poreikius, taip pat skubios medicininės pagalbos transporto ar diplomatinės misijos būstinės reikalavimus . Dviejų variklių konfigūracija suteikia galimybę patekti į riboto naudojimo zonas, kurios vienmotoriams orlaiviams yra neprieinamos. Jis yra sertifikuotas skraidyti naktį ir atlikti sudėtingus priartėjimus, taip pat ir ant šlaitų. Trumpai tariant: labai patikimas darbinis sraigtasparnis, kurį galima sukonfigūruoti kaip strateginę priemonę, slaptą erdvę skrydžio metu arba greitojo projektavimo priemonę.

Jums reikia kainos įvertinimo?
Pasiūlymo prašymasKlausimas? Susisiekite su mūsų komanda

Izabelė Klerk
AEROAFFAIRES generalinis direktorius

Francois-Xavier Clerc
AEROAFFAIRES įkūrėjas
Mūsų oro ekspertai yra pasirengę jums padėti kiekviename jūsų rezervacijos etape.
Eiti toliau
Bell 429 šiek tiek istorijos
” Bell 429″ pradėtas kurti 2000-aisiais, kai atsirado didelis lengvo, dviejų variklių sraigtasparnio, sertifikuoto skrydžiams pagal IFR ir atitinkančio griežčiausius civilinės ir sveikatos saugos standartus, poreikis.
Tuo metu „Bell” bendradarbiavo su „Korea Aerospace Industries” (KAI), kad sukurtų erdvesnį nei „Bell 427” sklandytuvą, kuriame būtų įdiegtos pažangios skrydžio technologijos ir iki tol šioje kategorijoje nematytos modulinės sistemos.
Pirmasis orlaivio skrydis įvyko 2007 m. Po dvejų metų, 2009 m. liepą, jį sertifikavo FAA, Transport Canada ir EASA. Greitai „Bell 429” tapo patikimu sprendimu, kurį pritaikė įvairūs operatoriai: privačios klinikos, policijos pajėgos, vyriausybės departamentai, regioninės oro transporto bendrovės ir aukšto lygio konsjeržo tarnybos.
2011 m. buvo pristatyta versija su padidinta bendrąja mase (IGW), padidinusi leistiną svorį iki 3 402 kg. Ši naujovė dar labiau padidino orlaivio universalumą – dabar juo galima gabenti daugiau naudingojo krovinio, tačiau tai neturi įtakos jo eksploatacinėms savybėms ar skrydžio nuotoliui.
Šiandien „Bell 429” naudojamas daugiau kaip 40 šalių. Kartu su „Bell 407” ir „Bell 505” jis atspindi amerikiečių gamintojo pasiryžimą siūlyti patikimus, lengvai pritaikomus sraigtasparnius, galinčius dirbti tokiomis sudėtingomis sąlygomis kaip medicinos pasaulis, vyriausybinės operacijos ar aukščiausio lygio privatus transportas.