Boeing 747-400 privatus reaktyvinis nuoma

Boeing 747 en vol
Boeing 747 vue intérieure

Atraskite jį BOEING 747-400


  • Keleiviniai lėktuvai
  • Iki 450 keleiviai
  • Kabinos vidus į 2,13m aukščio
  • Iki 13 200 km skrydžio autonomija
  • Kruizinis greitis de 800 km/h

Boeing 747-400: įvadas

Boeing 747 yra sėkmingiausias reaktyvinis lėktuvas pasaulyje.

Kadangi lėktuvui reikia tik šiek tiek daugiau nei 2 500 m kilimo ir tūpimo tako, Boeing 747 gali pasiekti daug daugiau oro uostų nei jo klasės konkurentai, o jo skrydžio nuotolis siekia 13 200 km, kai kreiserinis greitis yra 800 km/h.

Boeing 747: šiek tiek istorijos

„Boeing 747” yra simbolinis amerikiečių orlaivių gamintojos „Boeing Company” lėktuvas. Tai pirmasis istorijoje reaktyvinis lėktuvas, gimęs septintojo dešimtmečio pabaigoje ir tapęs tikru dangaus milžinu. Jis pasižymi tuo, kad jame telpa 400 keleivių. Savaime suprantama, kad lėktuvas turėjo būti pritaikytas ir bagažui gabenti. Savo atsiradimo metu šis orlaivis buvo atsakas į didėjantį keliaujančiųjų lėktuvais skaičių. Oro uostai buvo perpildyti, nes trūko pakankamai didelių orlaivių, kad būtų galima reguliuoti keleivių srautus pagal paklausą.

Nuo pat pradžių Boeing 747 buvo suprojektuotas taip, kad jį būtų galima pertvarkyti į krovininį lėktuvą. Tuo metu aviacijos pramonė įsivaizdavo, kad laineriai ilgainiui taps viršgarsiniai. Kitaip tariant, jie skris didesniu nei garso greičiu.

Kadangi šis orlaivis iš Boeing yra ikigarsinis projektas, amerikiečių orlaivių gamintojas numatė galimą tolimojo susisiekimo lainerio versijos užsakymų sumažėjimą ir įsivaizdavo, kad jį galima paversti krovininiu lėktuvu. Į orlaivį turėtų būti galima įkelti konteinerius. Skrydžių saugos požiūriu „Boeing” orlaivis taip pat turėjo įrodyti savo pranašumus. Todėl inžinieriai sugalvojo specialią važiuoklę ir didelio keliamojo svorio įrenginius, kad orlaivis, nepaisant jo dydžio, galėtų kilti ir leistis įprastais kilimo ir tūpimo takais.

Pirmoji nacionalinė oro transporto bendrovė, pateikusi tvirtą užsakymą, buvo „Pan American World Airways” 1966 m., kuri užsakė 25 orlaivius.

Orlaivių chronologija

  • 1969 m. vasario 9 d.: pirmasis orlaivio skrydis
  • 1970 m. sausio 15 d. Vašingtono ir Daleso tarptautiniame oro uoste orlaivį pakrikštijo tuometinė JAV pirmoji ponia Pat Nixon.
  • 1970 m. sausio 22 d. lėktuvas pradedamas eksploatuoti, kai buvo atliktas pirmasis komercinis skrydis iš Niujorko į Londoną.
  • 1993 m.: pagamintas 1000-asis „Boeing 747”
  • 2020 m. liepos mėn. pabaiga: orlaivių gamintojas „Boeing” paskelbia, kad 2022 m. nutrauks naujų „Boeing 747” orlaivių gamybą, nes jie yra mažiau pelningi nei dviejų variklių modeliai, pavyzdžiui, A350. Šis sprendimas susijęs su koronaviruso pandemija ir jos ekonominiais padariniais.

Anekdotai

  • 37 metus „Boeing” lėktuvai buvo didžiausi pasaulyje pagal keleivių skaičių. Jį nukonkuravo A380.
  • Boeing 747 projektas buvo toks svarbus, kad gamintojui teko statyti naują gamyklą, kurioje būtų įrengta galutinė surinkimo linija, galinti gaminti tokį orlaivį.
  • Lėktuvas yra dviaukštis, todėl jį galima atpažinti iš „kupros” fiuzeliažo priekyje.
  • Jį galima pertvarkyti į krovininį lėktuvą.
  • 3,5 mlrd. keleivių – tai bendras keleivių skaičius, pervežtų nuo tada, kai buvo pradėtas naudoti „Boeing 747”.
  • 77,8 mlrd. kilometrų – atstumas, kurį įveikė „Boeing 747” lėktuvų parkas.

„Boeing 747-400” versija

Šis modelis, priklausantis „Boeing 747” šeimai, yra geriausiai parduodamas orlaivis. Jis taip pat yra keturių variklių reaktyvinis lėktuvas, turi tokį patį fiuzeliažą kaip ir pagrindinis modelis, tačiau yra techniškai pažangesnis ir modernesnis, be to, jo skrydžio nuotolis yra ilgesnis.

Keletas techninės informacijos:

  • kreiserinis greitis: 920 km/h
  • tarpžemyninis nuotolis: 13 450 km
  • keleivių skaičius:
    • trys klasės: 416 keleivių
    • dvi klasės: 524 keleiviai
    • viena klasė: 660 keleivių
  • įgula: 2 pilotai (ankstesnėse versijose buvo 3 pilotai).

„Boeing 747”: orlaivio vidus

Pirmojo lainerio su plačiu fiuzeliažu „Boeing” salonas yra dviaukštis, t. y. dviejų keleivių aukštų. Aukščiausias lygis yra tas, kuris suteikia „Boeing” siluetui savotišką kuprą ant būdingo fiuzeliažo. Šis lygis gali būti naudojamas įvairiai, priklausomai nuo oro linijų. Jį galima paversti pirmosios klasės keleiviams skirta poilsio zona, pridėjus daugiau sėdynių – nauja keleivių priėmimo zona arba krovinių zona, kai orlaivis pertvarkomas į krovininį lėktuvą. Pilotų kabina yra tame pačiame lygyje kaip ir viršutinis denis, todėl yra labai trumpa.

Boeing 747-400 privalumai

  • Pagrindinis : „Boeing 747-400” idealiai tinka grupinėms kelionėms. Tam tikrose vienos klasės versijose juo gali skristi iki 660 keleivių.
  • Veikimas: Kaip ir daugelis tolimojo susisiekimo lėktuvų, „Boeing 747-400” leidžia lengvai skristi tarp dviejų žemynų, o jo skrydžio nuotolis siekia 13 450 km.
  • Konvertuojamasis: Jei norisi ne apgyvendinti grupes, „Boeing 747-400” taip pat galima paversti krovininiu lėktuvu, kuriuo galima gabenti prekes.

Boeing 747-400 maršruto kainos pavyzdys

  • Paryžius-Frankfurtas / 56 keleiviai: 45 000 EUR.

Jums reikia kainos įvertinimo?

Pasiūlymo prašymas

Įvertinkite savo skrydį internetu ir gauti savo pasiūlymą el. paštu.

Techniniai bruožai BOEING 747-400

Įtaisas

  • Konstruktorius BOEING
  • Modelis 747-400
  • Kategorija Keleiviniai lėktuvai

Praktinė informacija

  • Pilotai 2
  • Įgulos nariai Ne
  • Sėdynės 450
  • Bagažo skyriaus tūris 24,07 m³
  • Tualetai oui

Kabina

  • Kabinų aukštis 2,13 m
  • Kabinos plotis 3,45 m

Pasirodymai

  • Kruizinis greitis 800 km/h
  • Autonomija 13 200 km

Kaina

  • Nuomos kaina 17 000 €/valanda
  • Pirkimo kaina 250 000 000 €

Atraskite mūsų internetinį palygintuvą

Spektakliai du Boeing 747-400

  • Didžiausias greičio intervalas (Vitesse maximum) 988 km/val
  • Autonomijos 13 450 kilometrų
  • Kreiserinis greitis 920 km/val
  • Lubos 13 000 m

Matmenys du Boeing 747-400

  • Ilgis 70,6 m
  • Aukštis 19,4 m
  • Envergure 64,4 m

Motorizacija du Boeing 747-400

  • Varikliai Kiekviena versija skirtinga.

AEROAFFAIRES skaičiais

Privatinių lėktuvų nuoma
nuo 1991 m.

20 000
pasiekiamų prietaisų

45 000
užtikrintų skrydžių

120 000+
keleivių

4,9/5
klientų pasitenkinimas

100%
Anglies dioksido kompensacija

Veiklos sritis nuo BOEING 747-400

Perkelkite centrą žemėlapyje pagal savo pradinę vietą.

Jums reikia kainos įvertinimo?

Pasiūlymo prašymas

Klausimas? Susisiekite su mūsų komanda

location de jet privé, cabine arrière du Boeing 747-400.

Izabelė Klerk

AEROAFFAIRES generalinis direktorius

location de jet privé, cabine arrière du Boeing 747-400.

Francois-Xavier Clerc

AEROAFFAIRES įkūrėjas

Mūsų oro ekspertai yra pasirengę jums padėti kiekviename jūsų rezervacijos etape.

  • Koks yra Boeing 747 kreiserinis greitis?

    Boeing 747 kreiserinis greitis priklauso nuo modelio. Štai keletas pavyzdžių:

    -nuo 747-100 iki 747-300: 895 km/val. greitis, nuotolis nuo 8 500 km iki 12 400 km.

    -747-400 ir 747-400ER: 913 km/val. greitis, nuotolis nuo 13 450 km iki 14 205 km.

    -747-8: 918 km/val., nuotolis – 14 815 km.

  • Kodėl verta nuomotis Boeing 747?

    Tarp esamų orlaivių parkų Boeing 747 yra tikras oro milžinas. Jį išsinuomoti idealiai tinka grupinėms kelionėms, nes juo galima patogiai vežti iki 450 keleivių. Be įspūdingos talpos, Boeing 747 nėra nei trumpojo, nei vidutinio nuotolio lėktuvas, todėl jį galima išsinuomoti ilgesnėms kelionėms, pavyzdžiui, iš vieno žemyno į kitą. Galiausiai, Boeing 747 taip pat yra krovininis orlaivis, todėl jį galima išsinuomoti įvairioms prekėms gabenti oru.

  • Kiek kainuoja Boeing 747?

    Naujo Boeing 747 kaina – apie 250 mln. eurų. Valandos nuoma kainuoja apie 17 000 eurų.

Panašūs prietaisai į BOEING 747-400