Aprašymas apie Bristol Freighter
Bristol Freighter buvo britų krovininis lėktuvas, galintis skraidinti ir keleivius, ir krovinius. Jo naudingoji apkrova siekė 18 tonų.
Jis buvo sukurtas po Antrojo pasaulinio karo, remiantis Brabazono komiteto – ekspertų grupės, kuriai buvo pavesta nustatyti, kokių orlaivių tipų reikės pasibaigus karui, – darbu. Komitetas nusprendė statyti Avro Tudor lainerį, De Havilland vienmotorį ir Vickers Viscount turbosraigtinį lėktuvą. Tačiau jis atsisakė Bristol Type 170 ir tik jo paties lėšomis galiausiai buvo pradėtas projektas.
Buvo dvi versijos: „Wayfarer” versija galėjo skraidinti apie trisdešimt keleivių, o „Freighter” versija buvo naudojama mišriems krovininiams ir keleiviniams skrydžiams.
buvo pagaminta 214 modelių, daugiau kaip pusė jų skirta kariniams užsakovams, pavyzdžiui, Karališkosioms oro pajėgoms ir Argentinos oro pajėgoms, kurios pateikė pirmąjį didelį užsakymą. Kanados karališkosios oro pajėgos juos taip pat naudojo tiekimui tarp NATO bazių Europoje gabenti. Bristol Freighter taip pat dalyvavo 1949 m. Berlyno oro pervežime.
Jį išgarsino verslininkas seras Freddie Lakeris, ne kartą skraidęs juo tarp dviejų Lamanšo sąsiaurio pusių. Lėktuve galėjo tilpti du automobiliai, pakraunami iš priekio, ir keleiviai, sėdintys centrinėje kabinoje. Su „Silver City Airways” kelionė trukdavo pusvalandį.
Galiausiai šeštajame dešimtmetyje Bristol Aeroplane pagamino šiek tiek didesnį Superfreighter, kuris dalyvavo Indokinijos kare.
Lėktuvas Bristol 170 Freighter, skraidęs su mažiausiai dvidešimties skirtingų šalių spalvomis, 1999 m. buvo išleistas į pensiją. Šiuo metu Vetaskvine esančiame Reynoldo Alberto muziejuje eksponuojamas šio orlaivio modelis.
Jums reikia kainos įvertinimo?
Pasiūlymo prašymasPrekinių savybių Bristol Freighter
Tai buvo dviejų variklių, aukštasparnis metalinis vienmotoris lėktuvas. Pirmieji jo varikliai buvo tokie patys, kaip ir Bristol „Beaufighter”, kuriuos buvo galima pakeisti per mažiau nei 90 minučių. Vėliau buvo pakeisti į galingesnius „Hercules 238” variklius.
Jis turėjo „Clamshell” tipo atsidarančią nosį, dvivietę kabiną ir dvigubas priekines duris, panašias į „Nord 2501”.
Jis buvo 21 m ilgio, 32 m ilgio ir 6 m aukščio.
Įvertinkite savo skrydį internetu ir gauti savo pasiūlymą el. paštu.
Techniniai bruožai Bristol Freighter
Įtaisas
- Konstruktorius BRISTOL AEROPLANE COMPANY
- Modelis BRISTOL FREIGHTER
- Kategorija Krovinių lėktuvai
Praktinė informacija
- Pilotai 2
- Įgulos nariai Ne
- Sėdynės 30
Pasirodymai
- Kruizinis greitis 270 km/h
- Autonomija 1 000 km
Atraskite mūsų internetinį palygintuvą
AEROAFFAIRES skaičiais
Privatinių lėktuvų nuoma
nuo 1991 m.
20 000
pasiekiamų prietaisų
45 000
užtikrintų skrydžių
120 000+
keleivių
4,9/5
klientų pasitenkinimas
100%
Anglies dioksido kompensacija
Veiklos sritis nuo Bristol Freighter
Perkelkite centrą žemėlapyje pagal savo pradinę vietą.
Pagrindiniai privalumai nuo Bristol Freighter
- Šis orlaivis buvo naudojamas trumpiems ir vidutinio nuotolio skrydžiams Europoje.
- Jis nebuvo skirtas greičiui, tačiau išsiskyrė dideliu tvirtumu ir paprastumu gaminant bei naudojant.

Jums reikia kainos įvertinimo?
Pasiūlymo prašymasKlausimas? Susisiekite su mūsų komanda

Izabelė Klerk
AEROAFFAIRES generalinis direktorius

Francois-Xavier Clerc
AEROAFFAIRES įkūrėjas
Mūsų oro ekspertai yra pasirengę jums padėti kiekviename jūsų rezervacijos etape.