Ne veltuiaviacija yra Prancūzijos ekonomikos ramstis. Pastaraisiais metais aviacijos pramonė iš naujo atrado save, kad įveiktų šių laikų iššūkius. Šiandien tvarus vystymasis ir klimato kaita yra du pagrindiniai aviacijos iššūkiai. Apskaičiuota, kad šiandien aviacija išmeta 2 proc. šiltnamio efektą sukeliančių dujų. Todėl aviacijos pramonei tenka svarbus vaidmuo mažinant išmetamo CO2 kiekį. Kokie projektai vykdomi siekiant įveikti šiuos naujus iššūkius? Kokie bus privatūs ateities lėktuvai?Susipažinkite su 10 inovatyviausių privačių ateities lėktuvų projektų.
Elektriniai orlaiviai:
ALICE iš EVIATION
Alice yra Izraelio elektrinio orlaivio projektas. Lėktuve telpa maždaug 9 keleiviai, jis visiškai elektrinis. Neseniai „Alice” atliko pirmąjį skrydį – 8 minučių trukmės skrydį 3500 m aukštyje. Alice – tai „Eviation Aircraft” projektas, atveriantis šviesią elektrinių orlaivių ir verslo aviacijos ateitį.
„Šis revoliucinis žingsnis paskatins inovacijas tvaraus oro transporto srityje ir ateityje nulems tiek keleivių, tiek krovinių vežimą. „, – sakė aviacijos generalinis direktorius Gregory Davisas
Daugiau informacijos apie projektą rasite mūsų straipsnyje apie ” Alice”.
Miestas Airbus
Šis „Airbus” projektas, kaip ir AAM (Advanced Aerial Mobility), gali būti įrašytas į mūsų civilizacijos ir mūsų keliavimo istoriją. Šiuo projektu siekiama skraidyti 2024 m. olimpinių žaidynių metu. Aeronautikos milžinės „Airbus” projektas „City Airbus” yra visiškai elektrinis orlaivis, galintis vežti 4 keleivius ir pasiekti 120 km/val. greitį.
2015 m. paskelbta mašina jau turi įpėdinį, pavadintą „City Airbus NextGen”. Jos siekis – kurti vis daugiau elektrinių kelionių sprendimų ir ateityje užimti elektrinės aviacijos, kuri netrukus pasieks masinį vartojimą, rinkos dalį.
eVTOL
EVTOL – tai orlaivio tipas, kurio specifinė savybė – vertikalus kilimas ir tūpimas. Šiuo terminu vadinama visa šiuo metu kuriamų orlaivių šeima, visų pirma Airbus ir minėto projekto „City Airbus” dėka. Šie orlaiviai yra skirti gyventi ateities pasaulyje ir 100 proc. eksploatuojami elektra. Šie orlaiviai yra AAM, arba pažangaus oro mobilumo, dalis.
Pipistrel Velis electro
Tai pirmasis sertifikuotas elektrinis orlaivis Europoje. Velis electro yra dvivietis orlaivis, pirmiausia skirtas pilotų mokymui. „Pipistrel Velis Electro” gali būti naudojamas komerciniais tikslais ir yra visiškai patvirtintas pilotų mokymui. Šiais metais bendrovė planuoja pristatyti daugiau kaip 30 pavyzdžių klientams septyniose šalyse.
AURA AERO
Ši Tulūzoje įsikūrusi bendrovė gamina elektrinius regioninius orlaivius, skirtus verslo ir privačiai aviacijai, krovinių gabenimui oru ir komercinei aviacijai. Aura Aero tikslas – pasiūlyti platų elektrinių orlaivių asortimentą, tinkantį visoms reikmėms, ir neapsiriboti elektrinių technologijų pažanga tik vienu orlaivio modeliu.
Vandeniliu varomi privatūs lėktuvai
Beyond aero
„Beyond aero” yra pirmasis orlaivis, varomas vandeniliu. Būtent Prancūzijos prezidentas Emmanuelis Macronas pageidavo, kad pirmasis vandeniliu varomas orlaivis būtų skirtas Prancūzijos ateičiai. Štai ką padarė „Beyond aero”. Projektą įkūrė Eloa Guillotin, aviacijos entuziastė, kuri svajojo įgyvendinti savo aistrą gerbdama aplinkosaugos vertybes.
„Airbus” ir josorlaivių programa „ZEROe
Iki 2035 m. orlaivių gamintoja „Airbus” nori turėti visiškai vandeniliu varomus, CO2 neutralizuojančius orlaivius.
Nuo dabar iki 2025 m. orlaivių gamintojas kuria sistemą, kuri vandeniliu maitins vieną iš 4 orlaivio variklių. Pasak orlaivių gamintojo, įgyvendinant projektą bus „apibrėžtos vandenilinės varomosios sistemos specifikacijos, prižiūrimi skrydžio bandymai ir įrengtas bandymų poligonas, kuriame bus galima išbandyti A380 vandenilinį variklį kreiseriniu etapu”.
Kiti 4 varikliai, esantys po sparnais, vandenilinio variklio bandymų etapais vis dar veikia įprastai.
Hibridiniai privatūs reaktyviniai lėktuvai
Voltaero
„Voltaero” yra bendrovė, kurios tikslas – kurti ateities orlaivius. Įmonė nusprendė sukurti modelį, kurį būtų galima naudoti bendrojoje aviacijoje ir visų rūšių veikloje, bet visų pirma – keleivių pervežimui.
Jų pagrindinis prototipas – kaskadinis variklis. Jų modelis siūlo daugybę galimybių.
- Trumpiems pakilimams ir nusileidimams – 100 proc. elektrinis variklis.
- Lengvoji hibridinė varomoji jėgainė trumpiems ir regioniniams skrydžiams
- Vidutinio nuotolio regioniniams skrydžiams – sunkioji hibridinė varomoji sistema
„E-Fan X
Projektas „E-Fan X” yra bendra 3 gerai žinomų bendrovių: Airbus, „Rolls-Royce” ir „Siemens” įmonė. Jų projekto tikslas – sukurti hibridinį elektrinį keleivinį orlaivį. Šis bendradarbiavimas – tai būdas mokyti būsimus inžinierius konstruoti elektrinius orlaivius ir paversti jų konstrukciją įprastu dalyku. Tai tikra šių pramonininkų kelionė ir geriausias būdas užtikrinti, kad elektros energija įsitvirtintų.
Cessna 337 hybrid skymaster
Cessna 337 skymaster paprastai nėra gaminamas kaip elektrinis orlaivis. Tačiau, norėdama vykdyti komercinius skrydžius, „Ampaire” bendrovė modifikavo modelį į hibridinį elektrinį orlaivį, kuris pirminių bandymų metu veikė taip pat gerai, kaip ir įprastas orlaivis, ir kuris prisijungs prie vietinės oro linijų bendrovės lėktuvų parko. Ši modifikacija atveria mums galimybę šio tipo orlaiviuose ir trumpųjų nuotolių aviacijoje elgtis kitaip.
Nepaisant reaktyvinių lėktuvų nuvertinimo tendencijos, privatus reaktyvinis lėktuvas turi ateitį ir ateinančiais metais. Aeronautikos pramonė dar kartą įrodo, kad moka žengti koja kojon su laiku ir iš naujo atrasti save, kad prisitaikytų prie šiandienos iššūkių ir numatytų rytojaus iššūkius.
AEROAFFAIRES esame pasiekiami 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę, įskaitant savaitgalius ir švenčių dienas. Greitai reaguojame į jūsų užklausą dėl pasiūlymo internetu, telefonu +33 1 44 09 91 82 arba el. paštu charter@aeroaffaires.com .