NEDELSKITE UŽSISAKYTI SKRYDŽIŲ ŽIEMOS SEZONUI!

Ieškokite lėktuvo, miesto ar informacijos…

Lyderis privačių lėktuvų nuomos srityje visame pasaulyje

500 km be lašo parafino: „Eenuee” ruošiasi 2029 m. „Gen-ee” – pirmasis 100 proc. elektrinis orlaivis, skirtas užmirštoms vietovėms

Privatinių lėktuvų nuoma
nuo 1991 m.

20 000
pasiekiamų prietaisų

45 000
užtikrintų skrydžių

120 000+
keleivių

4,9/5
klientų pasitenkinimas

100%
Anglies dioksido kompensacija

Nauja regioninės aviacijos era

Sent Etjene įsikūrusi pradedančioji įmonė ” Eenuee” siekia priimti svarbų iššūkį: iki 2029 m. į orą pakelti 100 proc. elektra varomą lėktuvą ” Gen-ee”, galintį įveikti 500 km atstumą nesuvartojant nė lašo parafino.

Sparčiai besikeičiančiame aviacijos sektoriuje, kuriam būdingas poreikis drastiškai sumažinti išmetamo CO₂ kiekį, šis projektas yra pasaulinio siekio išrasti tvarius judumo sprendimus, pritaikytus prie realių vietos vietovių poreikių, dalis. Tai ne tik technologinė naujovė, bet ir strateginis statymas dėl regioninių ryšių ateities.

eenuee-avion-100

Eenuee: ambicija, gimusi Sent Etjene

Projektas ” Gen-ee” yra Sent Etjeno komandos, pasiryžusios reaguoti į paprastą faktą: daug vidutinio dydžio miestų ir kaimo vietovių šiuo metu yra apleistos tradicinio antžeminio tinklo.

Kurdama 30-50 vietų elektrinį orlaivį, ” Eenuee” siekia atverti šiuos regionus ir pasiūlyti prieinamesnį, tylesnį ir ekologiškesnį oro transportą. Pasirinktas 500 km skrydžio nuotolis nėra nereikšmingas: jis atitinka daugumą trumpų vidaus ir tarpvalstybinių maršrutų, kurie įprastinėje aviacijoje dažnai yra brangiausi ir taršiausi.

„Gen-ee”, 500 km nuotolis ir jokio parafino: technologinis proveržis

Naujovės esmė – elektrinis variklis. Skirtingai nei turbosraigtiniai ar reaktyviniai orlaiviai, „Gen-ee” žada gerokai sumažinti eksploatavimo išlaidas, panaikinti priklausomybę nuo degalų ir supaprastinti techninę priežiūrą.

Be to, triukšmo lygis yra daug mažesnis, todėl jį lengviau integruoti į antrinius oro uostus arba oro uostus, esančius netoli miestų centrų. Aplinkosaugos požiūriu poveikis yra tiesioginis: parafino išnykimas tiesiogiai prisideda prie oro transporto anglies dioksido išmetimo mažinimo tikslų.

Pagrindinis iššūkis tebėra baterijos: energijos tankis, įkrovimo ciklai ir sauga skrydžio metu vis dar yra opūs klausimai. Tačiau sparti pažangaelektromobilių srityje ir kietakūnių akumuliatorių bumas leidžia tikėtis, kad iki 2029 m. bus pradėta gaminti elektra varomus automobilius.

Kokios verslo aviacijos perspektyvos?

Gen-ee su 500 km nuotoliu atėjimas neapsiriboja regioniniais skrydžiais plačiajai visuomenei.Verslo aviacijai pasekmės yra didelės. Šio tipo orlaiviai galėtų tapti veiksmingu sprendimu trumpiems verslo pervežimams, tiesiogiai jungiančiu dvi regionines sostines arba dvi ekonomines zonas, nepervažiuojant per tradicinius skrydžių centrus.

Jis taip pat papildytų privačių lėktuvų ir sraigtasparnių jau teikiamas paslaugas, užimdamas tarpinę padėtį tarp greičio „iš taško į tašką” ir grupinio skrydžio ekonomiškumo. Galiausiai, tai atitinka vis didėjančius įmonių lūkesčius: turėti transporto priemones, kurios atitiktų jų įsipareigojimą užtikrinti atsakingą judumą ir ekologinį įvaizdį, kurį jos nori kurti.

Ambicingas kelias, kuriuo reikia eiti

Projektas ” Gen-ee”, kuriam vadovauja pradedančioji įmonė ” Eenuee”, simbolizuoja naują žingsnį linkelektrinės aviacijos. Nors dar laukia daug iššūkių – technologinė branda, aviacijos sertifikavimas, pramoninis finansavimas – perspektyva, kad 2029 m. pradės veikti 30-50 vietų orlaivis be žibalo, reiškia galimą proveržį mūsų mąstyme apie oro transportą.

Tiek verslo aviacijai, tiek regioninėms kelionėms ši naujovė gali pakeisti veiksmingumo, tvarumo ir prieinamumo lygtį ilgalaikėje perspektyvoje.

Kodėl savo oro misijoms vykdyti verta rinktis AEROAFFAIRES?

Kol laukiame šių naujovių pasirodymo, AEROAFFAIRES jau siūlo sprendimus, pritaikytus kiekvienam poreikiui. Mūsų naujausios kartos privačių reaktyvinių lėktuvų parkas optimizuotas pagal degalų sąnaudas ir komfortą, mūsų sraigtasparnių pervežimai gali greitai sujungti slidinėjimo kurortus, Viduržemio jūros kurortus ar Europos sostines, o mūsų integruota komercinių bilietų pardavimo paslauga supaprastina kombinuotų kelionių organizavimą.

Be to, esame įsipareigoję rūpintis aplinka – mūsų skrydžiai visiškaikompensuoja anglies dvideginio išmetimą . Daugiau nei 30 metų dirbame su vadovais, verslininkais, sportininkais ir įžymybėmis, siūlydami jiems išskirtinę paslaugą – kiekvienam skrydžiui skirtą patarėją.

  • Ar "Gen-ee" gali pakeisti privatų lėktuvą verslo aviacijoje?

    Ne visiškai. Šiandien privatus lėktuvas suteikia daugiau autonomijos, lankstumo ir aukščiausio lygio salono komforto. Bendrovės ” Eenuee” sukurtas „Gen-ee” bus skirtas 500 km regioniniams maršrutams ir papildys esamus sprendimus, pavyzdžiui, privačius lėktuvus ar pervežimus sraigtasparniais.

  • Kokią konkrečią naudą verslui suteiks toks elektrinis orlaivis kaip "Gen-ee"?

    Regioninių verslo kelionių atveju „Gen-ee” gerokai sumažinsanglies dvideginio pėdsaką, apribos degalų sąnaudas ir aptarnaus antrinius oro uostus, esančius netoli miestų centrų. Tai privalumas įmonėms, siekiančioms atsakomybės už aplinkos apsaugą.

  • Kada Europoje galėsime skraidyti elektriniais orlaiviais su "Gen-ee"?

    Pradedančioji įmonė ” Eenuee” tikisi, kad „Gen-ee” pirmą kartą pradės veikti 2029 m. Tuo tarpu verslo aviacija naudojasi moderniais privačiais reaktyviniais lėktuvais ir sraigtasparniais, kai kuriuose iš jų jau naudojami efektyvesni varikliai ir anglies dioksido kompensavimo programos.