Nauja regioninės aviacijos era
Sent Etjene įsikūrusi pradedančioji įmonė ” Eenuee” siekia priimti svarbų iššūkį: iki 2029 m. į orą pakelti 100 proc. elektra varomą lėktuvą ” Gen-ee”, galintį įveikti 500 km atstumą nesuvartojant nė lašo parafino.
Sparčiai besikeičiančiame aviacijos sektoriuje, kuriam būdingas poreikis drastiškai sumažinti išmetamo CO₂ kiekį, šis projektas yra pasaulinio siekio išrasti tvarius judumo sprendimus, pritaikytus prie realių vietos vietovių poreikių, dalis. Tai ne tik technologinė naujovė, bet ir strateginis statymas dėl regioninių ryšių ateities.

Eenuee: ambicija, gimusi Sent Etjene
Projektas ” Gen-ee” yra Sent Etjeno komandos, pasiryžusios reaguoti į paprastą faktą: daug vidutinio dydžio miestų ir kaimo vietovių šiuo metu yra apleistos tradicinio antžeminio tinklo.
Kurdama 30-50 vietų elektrinį orlaivį, ” Eenuee” siekia atverti šiuos regionus ir pasiūlyti prieinamesnį, tylesnį ir ekologiškesnį oro transportą. Pasirinktas 500 km skrydžio nuotolis nėra nereikšmingas: jis atitinka daugumą trumpų vidaus ir tarpvalstybinių maršrutų, kurie įprastinėje aviacijoje dažnai yra brangiausi ir taršiausi.

„Gen-ee”, 500 km nuotolis ir jokio parafino: technologinis proveržis
Naujovės esmė – elektrinis variklis. Skirtingai nei turbosraigtiniai ar reaktyviniai orlaiviai, „Gen-ee” žada gerokai sumažinti eksploatavimo išlaidas, panaikinti priklausomybę nuo degalų ir supaprastinti techninę priežiūrą.
Be to, triukšmo lygis yra daug mažesnis, todėl jį lengviau integruoti į antrinius oro uostus arba oro uostus, esančius netoli miestų centrų. Aplinkosaugos požiūriu poveikis yra tiesioginis: parafino išnykimas tiesiogiai prisideda prie oro transporto anglies dioksido išmetimo mažinimo tikslų.
Pagrindinis iššūkis tebėra baterijos: energijos tankis, įkrovimo ciklai ir sauga skrydžio metu vis dar yra opūs klausimai. Tačiau sparti pažangaelektromobilių srityje ir kietakūnių akumuliatorių bumas leidžia tikėtis, kad iki 2029 m. bus pradėta gaminti elektra varomus automobilius.
Kokios verslo aviacijos perspektyvos?
Gen-ee su 500 km nuotoliu atėjimas neapsiriboja regioniniais skrydžiais plačiajai visuomenei.Verslo aviacijai pasekmės yra didelės. Šio tipo orlaiviai galėtų tapti veiksmingu sprendimu trumpiems verslo pervežimams, tiesiogiai jungiančiu dvi regionines sostines arba dvi ekonomines zonas, nepervažiuojant per tradicinius skrydžių centrus.
Jis taip pat papildytų privačių lėktuvų ir sraigtasparnių jau teikiamas paslaugas, užimdamas tarpinę padėtį tarp greičio „iš taško į tašką” ir grupinio skrydžio ekonomiškumo. Galiausiai, tai atitinka vis didėjančius įmonių lūkesčius: turėti transporto priemones, kurios atitiktų jų įsipareigojimą užtikrinti atsakingą judumą ir ekologinį įvaizdį, kurį jos nori kurti.
Ambicingas kelias, kuriuo reikia eiti
Projektas ” Gen-ee”, kuriam vadovauja pradedančioji įmonė ” Eenuee”, simbolizuoja naują žingsnį linkelektrinės aviacijos. Nors dar laukia daug iššūkių – technologinė branda, aviacijos sertifikavimas, pramoninis finansavimas – perspektyva, kad 2029 m. pradės veikti 30-50 vietų orlaivis be žibalo, reiškia galimą proveržį mūsų mąstyme apie oro transportą.
Tiek verslo aviacijai, tiek regioninėms kelionėms ši naujovė gali pakeisti veiksmingumo, tvarumo ir prieinamumo lygtį ilgalaikėje perspektyvoje.
Reikia kainos sąmatos?
Kodėl savo oro misijoms vykdyti verta rinktis AEROAFFAIRES?
Kol laukiame šių naujovių pasirodymo, AEROAFFAIRES jau siūlo sprendimus, pritaikytus kiekvienam poreikiui. Mūsų naujausios kartos privačių reaktyvinių lėktuvų parkas optimizuotas pagal degalų sąnaudas ir komfortą, mūsų sraigtasparnių pervežimai gali greitai sujungti slidinėjimo kurortus, Viduržemio jūros kurortus ar Europos sostines, o mūsų integruota komercinių bilietų pardavimo paslauga supaprastina kombinuotų kelionių organizavimą.
Be to, esame įsipareigoję rūpintis aplinka – mūsų skrydžiai visiškaikompensuoja anglies dvideginio išmetimą . Daugiau nei 30 metų dirbame su vadovais, verslininkais, sportininkais ir įžymybėmis, siūlydami jiems išskirtinę paslaugą – kiekvienam skrydžiui skirtą patarėją.