„Air Nostrum” yra Ispanijos oro transporto bendrovė. Ji yra šalies nacionalinės oro transporto bendrovės „Iberia” patronuojamoji įmonė, vykdanti reguliariuosius skrydžius. Oro linijų bendrovę „Air Nostrum” 1994 m. Valensijos mieste įkūrė nedidelė maždaug dešimties žmonių komanda. Ji sparčiai augo ir tapo viena iš pirmaujančių Ispanijos oro transporto bendrovių. Ji taip pat yra viena iš pirmaujančių Europos oro linijų bendrovių. AEROAFFAIRES pasakoja apie jos istoriją oro susisiekimo srityje, pristato jos orlaivių parką, sąlygas keleiviams ir jų skrydžių užsakymus.
Air Nostrum istorija
Dešimtasis dešimtmetis: oro linijų bendrovės „Air Nostrum” plėtra
- 1994 m.: Valensijos uostamiestyje, pietryčių Ispanijoje, įkurta nauja oro transporto bendrovė „Air Nostrum”. Šios jaunos bendrovės tikslas buvo tapti viena iš privačios regioninės aviacijos lyderių. Pirmuosius skrydžius bendrovė atliko su lėktuvu Fokker 50, kursuodama tarp Valensijos ir Bilbao miestų Šiaurės Ispanijoje.
- 1996 m. Ispanijos bendrovė auga ir plečia savo orlaivių parką. Metų pabaigoje ji turėjo 7 „Fokker 50” orlaivius ir skraidino daug keleivių.
- 1997 m.: orlaivių parkas pasipildė dešimčia naujų orlaivių. Be to, bendrovė iš orlaivių gamintojo ATR įsigyja pirmuosius regioninius reaktyvinius lėktuvus ATR 72-500.
Tais pačiais metais „Air Nostrum” sudarė oro linijų aljansą su „Iberia”. Šios oro transporto bendrovės tapo partnerėmis. Air Nostrum” yra išskirtinė šios Ispanijos nacionalinės oro transporto bendrovės franšizė. Ji vykdys „Iberia” regioninius skrydžius. Šio dviejų oro linijų aljanso pradžioje skrydžiai buvo vykdomi pavadinimu „Iberia Regional Air Nostrum”. - 1998 m.: aviakompanija savo orlaivių parką papildė naujo tipo lėktuvu – Kanados gamintojo ” Bombardier” CRJ 200ER. Šis orlaivis, kuriame telpa 50 keleivių, iš dalies bus naudojamas tolimiesiems tarptautiniams skrydžiams.
- 1999 m.: bendradarbiaudama su „Iberia”, „Air Nostrum” prisijungia prie didžiausio oro transporto bendrovių aljanso „Oneworld”.
2000-ieji: „Air Nostrum” strateginis lūžis
- 2000 m.: „Air Nostrum” investuoja daugiau kaip 800 mln. eurų. Šios investicijos tikslas? Visiškai atnaujinti 44 orlaivių parką. Taip „Nostrum” tapo pirmąja oro transporto bendrove Europoje, turinčia tiek daug modernių orlaivių.
- 2005 ir 2010 m. : kiekvienais iš šių dvejų metų „Air Nostrum” orlaivių sąrašą papildė didesnio keleivių skaičiaus lėktuvais. 2005 m. – CRJ 900, o 2010 m. – CRJ 1000. Pastarieji gali skraidinti atitinkamai 90 ir 100 keleivių. Didindama orlaivių talpą, „Air Nostrum” siekia sumažinti vieno keleivio skrydžio kainą.
- 2013 m. : Iki šių metų Ispanijos oro transporto bendrovė siekia plėtoti susisiekimą ir konkurencingumą Madrido oro uoste (Adolfo Suárez Madrid-Barajas).
- 2014 m. : „Air Nostrum” įtvirtina savo įgūdžius teikti skrydžius ir jungtis nišinėse rinkose. Bendrovės tikslai – maršrutai, kurių paklausa yra vidutinė arba maža. Oro transporto bendrovė vykdo vidaus ir tarptautinius skrydžius į Madridą ir iš jo. Mažai tikėtina, kad ši oro transporto bendrovė vykdys skrydžius iš Paryžiaus. Ji taip pat vykdo skrydžius maršrutais, kuriems taikomas viešųjų paslaugų teikimo įpareigojimų (angl. PSO) režimas. Tačiau ji vėlgi vykdo vadinamuosius „ne piko” skrydžius, kurie papildo „Iberia” siūlomus skrydžius.
- Tais pačiais metais dabartinis oro linijų bendrovės generalinis direktorius Carlosas Bertomeu taip pat tapo pagrindiniu bendrovės akcininku.
Air Nostrum” skaičiais:
Keletas skaičių, kuriais šiandien apibūdinama oro transporto bendrovė:
- 75 000: bendrovės per metus vykdomų skrydžių skaičius.
- kasmet ” Air Nostrum” lėktuvais keliauja5,2 mln. keleivių.
- 500 milijonų: tokia yra metinė oro transporto bendrovės apyvarta.
- 1 450 – tiek Ispanijos oro linijų bendrovėje dirba darbuotojų.
- 85 milijonai: tiek keleivių „Air Nostrum” pervežė nuo jos įkūrimo 1994 m.
„Air Nostrum” veikla
Air Nostrum” neskraido labai populiariomis kryptimis ir laiku. Oro linijų bendrovė siūlo maršrutus, kurie papildo Ispanijos oro vežėjo „Iberia” siūlomus maršrutus.
Air Nostrum” veiklą vykdo „Iberia” vardu.
Aviakompanija siūlo tiesioginius skrydžius ir skrydžius pirmyn ir atgal į daugelį miestų.
Paprastai ji vykdo vidutinio ir ilgo nuotolio skrydžius. Kasdien vykdoma apie 200 skrydžių į maždaug 50 oro uostų 7 Europos ir Šiaurės Afrikos šalyse. Ispanijos oro linijų bendrovė taip pat yra skrydžių tarp Madrido oro uosto ir įvairių krypčių Prancūzijoje pradininkė.
„Air Nostrum” apdovanojimai
Galiausiai, be daugelio teigiamų bendrovės aspektų (pavyzdžiui, plataus skrydžių spektro ir daugybės aptarnaujamų krypčių), „Air Nostrum” taip pat išsiskiria savo paslaugų kokybe. Dėl „Air Nostrum” nėra jokių nusiskundimų. Tiesą sakant, tai vienintelė regioninė oro transporto bendrovė Europoje, galinti pasigirti pelnytais apdovanojimais. ERA (Europos regioninių oro linijų asociacijos) apdovanojimą ji yra laimėjusi 8 kartus (iš jų 6 aukso medalius). Šis apdovanojimas skiriamas geriausiai metų oro transporto bendrovei.
ERA taip pat skiria aukso medalį už nuolatinę kompetenciją. Šį apdovanojimą „Air Nostrum” gavo už savo paslaugų kokybę.
Galiausiai 2011 m. oro transporto bendrovė gavo apdovanojimą, kurį galima palyginti su aviacijos „Oskaru”. Tai „Skrydžio” apdovanojimas. Juo „Air Nostrum” pripažinta geriausia regionine oro transporto bendrove pasaulyje.
Šiuos apdovanojimus visų pirma lėmė puikios lėktuvuose teikiamos paslaugos. Kai kuriais skrydžiais galima naudotis net verslo klasės salonu su visomis su tuo susijusiomis puikiomis paslaugomis.
Galiausiai, siekdama didinti nuolatinių klientų lojalumą, „Air Nostrum” siūlo „Iberia” programą („Iberia Plus”). Dažnai skraidantys keleiviai galės naudotis įvairiais privalumais:
- kelionių kainų nuolaidomis
- galimybė naudotis VIP oro uostų laukimo salėmis.

Bendrovės „Air Nostrum” orlaivių parkas
Ispanijos oro linijų bendrovė turi beveik penkiasdešimt 4 skirtingų tipų orlaivių. Juos gamina „Bombardier” ir ATR orlaivių gamintojai. Šie orlaiviai naudojami visiems regioniniams skrydžiams ir, priklausomai nuo modelio, talpina nuo 50 iki 100 žmonių. Verslo aviacijoje jie idealiai tinka užsakomiesiems grupiniams skrydžiams, sporto komandoms ar įmonių seminarams.
CRJ 1000:
Tai naujausias aviakompanijos lėktuvų parką papildęs modelis. Juo galima skraidinti 100 žmonių trumpaisiais ir vidutinio nuotolio maršrutais, o didžiausias nuotolis – 2 761 km. Šis orlaivio modelis yra CRJ 900 modelio tęsinys, juo galima skraidinti daugiau keleivių. Galiausiai, gamintojas šį orlaivį apibūdina kaip 30 % mažiau teršiantį aplinką nei kiti panašūs orlaiviai. Dėl to jis yra ekonomiškas orlaivis ir gera alternatyva norint pasinaudoti tam tikrais pigiais skrydžiais.
CRJ 900:
Tai trumpesnė CRJ 1000 versija. Jo salone gali tilpti iki 90 keleivių. Šis orlaivis, pradėtas naudoti 2003 m., idealiai tinka trumpiems ir vidutinio nuotolio maršrutams, o jo didžiausias nuotolis – 3 100 km.
CRJ 200 :
Šis modelis papildo ” Air Nostrum” orlaivių parko Bombardier orlaivių šeimą. Beje, šis orlaivis buvo pirmasis komercinės aviacijos rinkoje reaktyvinis lėktuvas su 50 sėdimų vietų. CRJ 200 yra turboreaktyvinis lėktuvas, kurio didžiausias nuotolis – 2 700 km. Tai mažesnė pirmiau minėtų 2 orlaivių versija. Kaip ir pastarasis, jis puikiai tinka trumpiems ir vidutinio nuotolio maršrutams.
ATR 72-600:
Šis ATR orlaivis yra dviejų turbosraigtinių variklių, galintis skraidinti iki 78 keleivių. Jis yra kito gamintojo modelio –ATR 42– tęsinys. Galiausiai ATR 72-600 yra naujausia ATR 72 versija. Šis regioninis orlaivis skraidina trumpais ir vidutiniais atstumais, o jo didžiausias nuotolis – 1400 km.

Bagažo vežimo tvarka su „Air Nostrum
Keliaudami su „Air Nostrum„, prieš įlipdami į nacionalinės oro linijų bendrovės lėktuvą, turite laikytis kelių procedūrų, susijusių su rankiniu bagažu ir, jei planuojate pasiimti registruojamąjį bagažą. Rankinis bagažas turi atitikti šiuos matmenis: 45 cm x 35 cm x 20 cm, sverti ne daugiau kaip 8 kg. Registruotasis bagažas turi sverti ne daugiau kaip 23 kg. Tačiau už bagažą, sveriantį iki 32 kg, bus taikomas papildomas mokestis. Viršijus šį svorį, bagažas gali būti nepriimtas į lėktuvą. Galiausiai bagažas turi būti aiškiai paženklintas. Dėl bet kokių papildomų pageidavimų patariame kreiptis į oro linijų bendrovę.
AEROAFFAIRES skraidina jus su „Air Nostrum
Norite užsisakyti grupinį skrydį? Organizuojate maršrutą savo įmonės seminarui? AEROAFFAIRES gali viskuo pasirūpinti. Greitai užpildykite mūsų pasiūlymą internetu arba paskambinkite mums telefonu +33 (0) 1 44 09 91 82, ir mes surasime jums geriausią pasiūlymą.
Ar „Air Nostrum” yra patikima oro transporto bendrovė saugumo požiūriu?
Air Nostrum” yra patikima oro transporto bendrovė. Savo reputaciją ji pelnė dėl teikiamų paslaugų kokybės ir jos skrydžius vykdančių pilotų įgūdžių. Ji turi viešojo transporto akreditaciją. Tai reiškia, kad ji yra saugi ir patikima oro transporto bendrovė.
Ar galiu su „Air Nostrum” skristi bet kuriuo metu, ypač naktį?
Dėl informacijos apie privačius skrydžius kreipkitės į oro linijų bendrovę. Naktiniai skrydžiai reglamentuojami atsižvelgiant į išvykimo ir atvykimo oro uostus.
Ar brangu keliauti su „Air Nostrum”?
Kelionės su „Air Nostrum” kaina priklauso nuo kelių veiksnių:
- misijos tipo
- paskirties vietos ir atstumo, kurį reikia įveikti
- orlaivio tipo