NEDELKITE UŽSISAKYTI SAVO SKRYDŽIŲ VASAROS SEZONUI!

Ieškokite lėktuvo, miesto ar informacijos…

Lyderis privačių lėktuvų nuomos srityje visame pasaulyje

Ar netrukus lėktuvų persekiojimas taps praeitimi?

Privatinių lėktuvų nuoma
nuo 1991 m.

20 000
pasiekiamų prietaisų

45 000
užtikrintų skrydžių

120 000+
keleivių

4,9/5
klientų pasitenkinimas

100%
Anglies dioksido kompensacija

Daugelį metų užteko turėti „Twitter” paskyrą ir interneto ryšį, kad realiuoju laiku sužinotumėte, kur nusileido privatus CAC 40 vadovo, tarptautinės žvaigždės ar technologijų milijardieriaus lėktuvas. Tie laikai baigiasi. Jungtinėse Amerikos Valstijose Federalinė aviacijos administracija (FAA ) sugriežtino aviacijos duomenų apsaugos priemones. Tuo pat metu socialiniuose tinkluose sustabdomos paskyros, kuriose stebimi privatūs skrydžiai.

Už šių pokyčių slypi esminis pokytis: nebeliko standartinio skrydžio duomenų prieinamumo, o atsirado daugiau konfidencialumo, kurio reikalauja tie, kurių kelionės tapo strategine, saugumo ar įvaizdžio problema.

eclipse 500 location jet privé

Atsekamumas tapo virusinis – ir problemiškas

Viskas prasidėjo nuo ADS-B (Automatic Dependent Surveillance-Broadcast) signalų, kuriuos skleidžia visi orlaiviai ir realiuoju laiku priima tūkstančiai savanoriškų imtuvų. Šie duomenys kaupiami atvirose platformose, pavyzdžiui, FlightAware, RadarBox arba ADS-B Exchange, ir juos kasdien tikrina entuziastai, o vėliau – viso pasaulio interneto vartotojai.

Šiame kontekste iškilo amerikiečio studento Jacko Sweeney vardas. Būdamas vos 19 metų, jis sukūrė automatinį scenarijų, kuriame kryžminami skrydžių signalai ir FAA įrašai, kad būtų galima tiesiogiai skelbtiElono Musko, Taylor Swift ir daugelio kitų žmonių keliones. Jo „Twitter” paskyros (@ElonJet, @CelebJets…) surinko milijonus peržiūrų. Šis reiškinys tapo virusiniu.

Fenomenas išplito iki pat Prancūzijos: Bernard’as Arnault buvo paskyros, kurioje buvo išvardytos visos jo kelionės, taikinys. Paskyra pasiekė piką 2022 m. vasarą, pačiame kontroversijos dėl privačių lėktuvų poveikio aplinkai įkarštyje. Tuo metu ji turėjo daugiau nei 87 000 prenumeratorių,

Labai greitai šiomis publikacijomis buvo pradėta badyti pirštu į privačių lėktuvų skrydžių dažnumą, jų anglies dvideginio pėdsaką arba jų kryptis, kurios buvo laikomos „kaprizingomis”. Tai, kas kadaise buvo technologinio skaidrumo klausimas, tapo visuomenės stebėjimo priemone. Susijusios įžymybės nerimauja: konfidencialumo praradimas, pernelyg didelis viešumas, net nesaugumo jausmas.

Tačiau be šurmulio, pasekmės tampa konkrečios. Įsibrovimas į privatumą, kryptingas persekiojimas, pažeistas asmens saugumas, pramoninis šnipinėjimas, spaudimas žiniasklaidai ir žala visuomenės įvaizdžiui: kokiu mastu teisė į skaidrumą gali pateisinti beveik nuolatinį privačių asmenų viešinimą?

location jet privé, vue cockpit avec pilotes en uniforme.

JAV administracija pasisako už konfidencialumą

Susidūrusi su didėjančia įtampa tarp teisinių grėsmių, politinio spaudimo ir technologijų plėtros, Federalinė aviacijos administracija ( FAA ) ėmėsi pertvarkyti sistemą. Tai reguliavimo pokytis, kurio pasekmės toli peržengia Jungtinių Amerikos Valstijų ribas ir kuris skatina mus iš naujo permąstyti savo santykį su privačiu judumu.

2022 m. spalį Federalinė aviacijos administracija (FAA) paskelbė apie naujas priemones, kuriomis siekiama sustiprinti orlaivių savininkų asmeninės informacijos apsaugą. Šios iniciatyvos yra programos ” Privacy ICAO Address” (PIA), pagal kurią orlaivių savininkai gali užmaskuoti savo identifikavimo duomenis oro erdvės stebėjimo sistemose, dalis.

Ši programa suteikia veiklos vykdytojams galimybę apriboti tam tikros neskelbtinos informacijos, pavyzdžiui, skrydžio planų ir maršrutų, viešą platinimą, taip sumažinant su sauga ir privatumu susijusią riziką. FAA pabrėžia, kad šiomis priemonėmis siekiama suderinti aviacijos saugai reikalingą skaidrumą ir naudotojų asmens duomenų apsaugą.

Naujausią informaciją skaitykite oficialioje FAA svetainėje

Penktadienis, 2025 m. kovo 28 d

VAŠINGTONAS – Kaip reikalaujama 2024 m. FAA pakartotinio įgaliojimų suteikimo įstatyme (Public Law 118-63), Federalinė aviacijos administracija (FAA) įgyvendino 803 skirsnį „Duomenų privatumas”, pagal kurį privačių orlaivių savininkai gali prašyti, kad tam tikra nuosavybės informacija, pavyzdžiui, jų vardas, pavardė ir adresas, būtų privati ir viešai neskelbiama FAA interneto svetainėse.

Privačių orlaivių savininkai ir naudotojai dabar gali elektroniniu būdu prašyti, kad FAA viešai neskelbtų jų orlaivių registracijos informacijos.

Nuo šiandien per Civilinės aviacijos registro elektronines paslaugas (CARES) jie gali pateikti prašymą, kad ši informacija nebūtų viešai skelbiama visose FAA interneto svetainėse.

FAA Federaliniame registre paskelbs prašymą pateikti pastabų dėl šios priemonės, kad gautų informacijos apie tai, ar informacijos pašalinimas turės įtakos suinteresuotųjų šalių galimybėms atlikti būtinas funkcijas, pavyzdžiui, atlikti techninę priežiūrą, saugos patikrinimus ir laikytis teisės aktų reikalavimų. FAA taip pat vertina, ar nereikėtų privačių orlaivių savininkų ir naudotojų asmenį identifikuojančios informacijos neatskleisti viešame orlaivių registre ir suteikti savininkams ir naudotojams galimybę prireikus atsisiųsti savo duomenis.

Stebėjimo platformos: dvipusis kardas

Šiuo metu yra apie dešimt platformų, kuriomis galima realiuoju laiku sekti lėktuvo judėjimą iš taško A į tašką B. Tai gali kelti problemų jautriomis institucinėmis ar komercinėmis aplinkybėmis. Stebėti generalinio direktoriaus kelionės tikslą kartais gali reikšti, kad reikia atspėti susijungimo strategiją, numatyti, kad lėktuvas keliaus į konflikto zoną, arba nustatyti būsimą partnerystę. Konkurentui ar spekuliantui ši informacija greitai gali tapti labai svarbi.

LVMH generalinis direktorius Bernardas Arnault nusprendė parduoti savo lėktuvą, kad jo nebebūtų galima sekti. Dabar jis mieliau retkarčiais nuomojasi lėktuvus– tai sprendimas, užtikrinantis didesnį anonimiškumą.

Jo sūnus Antuanas Arno paaiškina:

„Nėra gerai, kad mūsų konkurentai bet kada gali matyti, kur mes esame. Tai gali duoti idėjų, bet taip pat ir užuominų, įkalčių. Visa tai susiję su verslo konfidencialumu

Blaivus būdas pripažinti pokytį – perėjimą prie didesnio konfidencialumo. Už šio sprendimo slypi tikrovė, kurios visuomenė dažnai nesupranta: privatus verslo skrydis nėra prestižinė operacija, tai pirmiausia logistinė priemonė – su saugumo, konfidencialumo ir laiko optimizavimo imperatyvais, tarnaujanti įtemptą darbo grafiką turintiems asmenims.

location de jet privé : Homme en costume dans un avion

Nuoma, o ne nuosavybė: auganti tendencija

Įmonių vadovai keičia savo praktiką. Pasirinkus orlaivių nuomą pagal poreikį – ar tai būtų sertifikuotas viešasis keleivinis transportas (su AEROAFFAIRES), ar per privačius operatorius – galima ne tik keisti orlaivių parko pajėgumus ir prieinamumą, bet ir įvesti papildomą diskretiškumo lygį: laikinos registracijos, antrinės įlaipinimo platformos, fiksuotų duomenų nebuvimas viešuosiuose registruose.

Europos verslo aviacijos asociacijos (EBAA) duomenimis, daugiau kaip 60 % nuolatinių privačių lėktuvų naudotojų dabar pirmenybę teikia nuomai, o ne nuosavybei. Šią tendenciją sustiprino ESG (aplinkosaugos, socialiniai ir valdymo) klausimai, geopolitinis nepastovumas ir vis didėjantys konfidencialumo reikalavimai tam tikruose sektoriuose (technologijų, finansų, energetikos, diplomatijos).

Aplinkosaugos diskusijos reaktyvinių lėktuvų persekiojimo centre

Verslo aviacijai vis dažniau kyla klausimų dėl jos anglies dioksido pėdsako, jos vietos pereinamojo laikotarpio energetikoje ir su jos naudojimu susijusios atsakomybės. Šios diskusijos yra pagrįstos. Tačiau jos negali apsiriboti vien tik viešu orlaivių geografiniu nustatymu arba pavieniais tam tikrų maršrutų ar asmenų stebėjimais. Šis klausimas yra platesnis: jis susijęs su praktikos plėtojimu, techninių ir veiklos sprendimų, kaip sumažinti poveikį aplinkai, paieška, skrydžių optimizavimu, alternatyvių degalų kūrimu ir kompensavimo mechanizmų diegimu. Sektorius yra pasiryžęs vykdyti šią pertvarką, kuri priklauso tiek nuo naujovių, tiek nuo praktikos pritaikymo.

forêt Congo

AEROSAUGA: diskretiškumas, sauga ir operatyvumas

Tinklalapyje AEROAFFAIRES, jau daugiau kaip 30 metų dirbame su vadovais, investiciniais fondais ir vyriausybių delegacijomis. Daugeliui jų rūpi tas pats: skraidyti, taip, bet apdairiai. Mūsų komandos kiekvieną misiją organizuoja individualiai, laikydamosi konfidencialumo ir saugumo protokolų, kurie niekada nepaliekami likimo valiai. Užkulisiuose tai reiškia, kad :
– specialus asistentas, vienintelis jūsų kontaktinis asmuo
– optimizuotus skrydžių planus, patvirtintus civilinės aviacijos institucijų,
– griežtas sertifikuotų operatorių pasirinkimas,
– nuolatinės pastangos sumažinti paliekamus pėdsakus, laikantis teisės aktuose nustatytų įpareigojimų.

Orlaivio nuoma – tai daugiau nei kelionė. Tai strateginis sprendimas, sukurtas taip, kad būtų galima prisitaikyti prie besikeičiančių aplinkybių, nesumažinant saugumo ar mūsų įsipareigojimo saugoti aplinką.
Visi mūsų skrydžiai yra 100 % kompensuojami pagal ” SkyCO2®” programą, o kiekviena misija kalibruojama siekiant optimizuoti skrydžio planą, apriboti padėties keitimą ir padidinti efektyvumą.

Klausimas? Susisiekite su mūsų komanda

Isabelle Clerc, nouvelle CEO AEROAFFAIRES

Izabelė Klerk

AEROAFFAIRES generalinis direktorius

François-Xavier CLERC, Fondateur AEROAFFAIRES

Francois-Xavier Clerc

AEROAFFAIRES įkūrėjas

Mūsų oro ekspertai yra pasirengę jums padėti kiekviename jūsų rezervacijos etape.

/

Ar FAA pranešimas susijęs tik su JAV rinka?

Taip, Federalinės aviacijos administracijos (FAA) paskelbta priemonė taikoma tik Jungtinėse Amerikos Valstijose registruotiems orlaiviams. Pagal ją privačių orlaivių savininkai gali prašyti pašalinti jų asmeninę informaciją (vardą, pavardę, adresą, registracijos numerį) iš viešų FAA duomenų bazių.
Šia iniciatyva siekiama sustiprinti privačių orlaivių savininkų konfidencialumą Jungtinėse Valstijose. Tačiau ji neturi tiesioginio poveikio kitose šalyse, pavyzdžiui, Prancūzijoje, registruotiems orlaiviams. Privačių duomenų apsaugos taisyklės įvairiose jurisdikcijose skiriasi, o nacionalinės aviacijos institucijos nustato savo privatumo politiką.
Svarbu pažymėti, kad, nors ši priemonė taikoma tik Jungtinėse Valstijose, ji atspindi didėjančią pasaulinę tendenciją saugoti orlaivių savininkų privatumą. Panašios diskusijos dėl orlaivių savininkų ir naudotojų asmens duomenų apsaugos vyksta ir kitose šalyse, įskaitant Europą.

Kokių priemonių galima imtis siekiant apriboti šį sekimą?

Jungtinėse Amerikos Valstijose FAA siūlo tokias programas, kaip LADD (angl. Limiting Aircraft Data Displayed) ir PIA (angl. Privacy ICAO Address), kuriomis siekiama apriboti skrydžio duomenų rodymą. Europoje galimybės yra ribotesnės, tačiau privačių lėktuvų nuoma yra diskretiška alternatyva, nes informacija apie keleivius neskelbiama.

Kaip AEROAFFAIRES užtikrina savo klientų konfidencialumą?

Privačių reaktyvinių lėktuvų nuoma leidžia keleiviams naudotis orlaiviais nesiejant jų asmeninių duomenų su orlaiviu. Tai gerokai sumažina neleistino sekimo riziką ir suteikia daugiau lankstumo tenkinant konkrečius kiekvienos misijos poreikius.

AEROAFFAIRES įsipareigoja teikti asmenines paslaugas, kiekvienai misijai skirdama specialų asistentą ir užtikrindama visišką konfidencialumą. Mūsų griežti protokolai užtikrina, kad klientų informacija išliktų konfidenciali visuose proceso etapuose.