„Brexit” neleido visiems išsiskirti! „Airbus Corporate Helicopters”, siekianti pakilti verslo aviacijos segmente, ir „Aston Martin”, norinti išplėsti savo klientų lojalumą ne tik automobilių sektoriuje, pirmą kartą suvienijo jėgas. Rezultatas – naujas, labai prabangus riboto leidimo ACH130 sraigtasparnis.
„Džeimsas Bondas turėjo automobilį, dabar jis turės sraigtasparnį”
Europos orlaivių gamintojas jau buvo išbandęs savo jėgas prabangaus sraigtasparnio H160 gamyboje kartu su „Peugeot Design Lab”, tačiau šį kartą apie paslaptingą partnerystę 2019 m. pasaulinė civilinių sraigtasparnių lyderė paskelbė su Džeimso Bondo automobilių gamintoju, kuris ką tik pristatė savo naujausią prabangų visureigį DBX. Išskirtiniame renginyje Kurševelyje sausio mėnesį abi bendrovės ką tik atskleidė savo bendradarbiavimo vaisių – sraigtasparnį „Airbus ACH130 Aston Martin Edition”.
Bendras abiejų prekės ženklų tikslas? Suteikti tuos pačius aviacijos malonumus keliautojams, kurie mėgsta vairuoti prabangius automobilius. Ir galbūt leisti Džeimsui Bondui pakilti į dangų. Viskas apgalvota taip, kad sedano automobilių entuziastai šiame sraigtasparnyje rastų savo vietą.
Frédéricas Lemosas, „Airbus Corporate Helicopters” vadovas, džiaugiasi šia partneryste:„Aston Martin” gaminiai – tai automobiliai, skirti vairuotojams, kurie mėgaujasi sėdėdami prie vairo ir kurie įkvepia panašų prisirišimą prie šio prekės ženklo. Todėl jie yra idealus mūsų partneris kuriant šį puikų naująjį ACH130 Aston Martin Edition.”
Naująjį orlaivį galima įsigyti keturių skirtingų išorės spalvų. Salonas yra visiškai sukurtas „Aston Martin”. Ant aukštos kokybės odinių sėdynių pavaizduoti legendiniai „Aston Martin” sparnai. O porankiai suteikia keleiviams patogius sąlyčio taškus skrydžio metu.
Galiausiai „Airbus” ir „Aston Martin” nusprendė suteikti būsimiems šio riboto tiražo sraigtasparnio savininkams galimybę individualiai pritaikyti savo orlaivį. Ant kiekvieno modelio prietaisų skydelio bus pritvirtinta išskirtinė lentelė su partnerystės logotipais, orlaivio serijos numeriu ir, pageidaujant, savininko vardu.

Puikiai įveiktas verslo aviacijos iššūkis
Prie šio estetinio ir technologinio perlo reikėjo dirbti metus. Dvi bendrovės sujungė savo vertybes. Airbus – meistriškumas ir technologijos, „Aston Martin” – menas ir dizainas.
Šio orlaivio dizainas buvo neįprastas iššūkis abiem partneriams. Jie turėjo pritaikyti automobilių pasaulį prie aviacijai būdingų apribojimų ir kartu išlaikyti šio nuostabaus sraigtasparnio savybes. Sėdynės, pirštinių dėtuvės ir automobilių apdailos elementai turėjo būti palengvinti ir pakeisti jų dydžiai. Galiausiai šį ilgą procesą užbaigė daugybė kruopščių sertifikavimo bandymų.
„Šis pirmasis mūsų dizaino praktikos pritaikymas sraigtasparniui sukėlė nemažai įdomių iššūkių, tačiau mums patiko juos įveikti”, – džiaugėsi „Aston Martin” projekto vadovas Marekas Reichmanas.

Sraigtasparnis „Airbus ACH130 Aston Martin Edition” – puikus dizaino, našumo ir naujovių derinys. Jis privačių ir verslo sraigtasparnių sektoriui suteikia naują estetikos lygį. Sraigtasparnis gali skraidinti iki 5 keleivių. Jo skrydžio nuotolis – 650 km , o maksimalus greitis – 250 km/val. Ir visa tai – su tobulu sportinio automobilio komfortu.
„Negalime sulaukti, kada galėsime savo klientams pasiūlyti tokį prabangų interjerą pervežimams sraigtasparniu iš Ciuricho ar Ženevos į Kurševelį ar Sankt Moricą„, – sako François-Xavier Clerc, „AEROAFFAIRES” įkūrėjas.
Šį modelį galima įsigyti tik pagal užsakymą. Pirmieji pristatymai planuojami 2020 m. pirmąjį ketvirtį. O jo kaina, nors ir vertinama maždaug 3 mln. eurų, yra pavydžiai saugoma.
