NEDELKITE UŽSISAKYTI SAVO SKRYDŽIŲ VASAROS SEZONUI!

Ieškokite lėktuvo, miesto ar informacijos…

Lyderis privačių lėktuvų nuomos srityje visame pasaulyje

Baltra: „žaliasis” oro uostas, 100 % ekologiškas.

Privatinių lėktuvų nuoma
nuo 1991 m.

20 000
pasiekiamų prietaisų

45 000
užtikrintų skrydžių

120 000+
keleivių

4,9/5
klientų pasitenkinimas

100%
Anglies dioksido kompensacija

Ar žinojote, kad yra oro uostų, kurie yra pavyzdiniai ekologijos ir pagarbos aplinkai požiūriu? Yra vienas oro uostas, kuris išsiskiria tuo, kad aplinkosaugą įtraukia į kiekvieną savo plėtros etapą. Tai Baltros oro uostas. Ekologija yra svarbiausias aeronautikos sektoriaus rūpestis. Ateinančiais metais šis geras mokinys ekologijos požiūriu nebeturėtų būti išimtis. AEROAFFAIRES paaiškina, kaip Baltros oro uostas tapo pirmuoju pasaulyje 100 proc. ekologišku oro uostu.

Baltros oro uostas: keletas svarbiausių faktų.

Ekvadore,Galapagų salyne, esančioje Blatros saloje, įsikūręs ekologiškiausias pasaulyje oro uostas.

Tikrasis oro uosto pavadinimas – Seimūro oro uostas.

Iš pradžių per Antrąjį pasaulinį karą šis oro uostas, buvusi amerikiečių karinė bazė, buvo naudojamas kaip gynybos nuo japonų bazė.

Iki 1985 m. Baltros oro uostas buvo vienintelis oro uostas, aptarnaujantis visas Galapagų salas.

Seimūro oro uostas tapo pirmuoju oro uostu pasaulyje, kuris buvo pavadintas „žaliuoju oro uostu„. Tai įvyko po to, kai 2012 m. jis buvo visiškai pertvarkytas .

Apskaičiuota, kad darbai ir oro uosto atnaujinimas kainavo 40 mln. dolerių.

2013 m. kovo mėn. įvyko oficialus naujojo oro uosto Baltros saloje atidarymas.

2014 m. USGBC (Jungtinių Valstijų žaliųjų pastatų taryba) jam suteikė „Leed Gold”ženklą, todėl jis tapo ekologiškiausiu oro uostu pasaulyje.

Šiandien Baltros oro uoste yra tikvienas 2 400 m ilgiokilimo ir tūpimo takas. 6 000 m² ploto pastatai priima orlaivius iš viso pasaulio. Kasmet oro uostu naudojasi apie 400 000 keleivių.

Kodėl Baltra yra 100 % ekologiškas?

Oro uosto išplanavimui naudotos 100 % ekologiškos medžiagos:

Oro uostas pastatytas tik iš perdirbtų arba ekologiškų medžiagų. Oro uosto struktūros pagrindą sudaro mediena ir vulkaninis akmuo. Oro uosto energijos gamybą užtikrina saulės baterijos ir 3 vėjo turbinos.

Oro uostas naudojasi savo aplinka ir išnaudoja saloje esančią saulę ir vėją atsinaujinančiai energijai gaminti.

Galiausiai ekologiškiausias pasaulyje terminalas pastatytas naudojant 80 % pakartotinai panaudotų medžiagų. Šios medžiagos, ypač akmuo ir mediena, gautos iš senų pastatų. Apdorotas ir pakartotinai panaudotas praustuvių ir tualetų vanduo naudojamas aplinkinei augmenijai drėkinti.

100 % ekologiškas oro uostas, kuriame atsižvelgiama į aplinką ir ekosistemą:

Baltros oro uostas siekia ne tik užtikrinti energijos ir statybos efektyvumą, bet ir saugoti šalia kilimo ir tūpimo takų ir oro uosto veiklos esančią ekosistemą. Specializuotos komandos yra apmokytos saugoti rūšis. Kai iguana nusprendžia pereiti per kilimo ir tūpimo taką, kilimo ir tūpimo tako darbuotojas ją sugrąžina ir nuneša į vietą, kur ji gali išgyventi.

Be to, šimtai rūšių buvo reintrodukuotos. Jas saugo visi oro uosto darbuotojai.

Terminalas be oro kondicionieriaus.

Baltros oro uoste terminale nėra oro kondicionieriaus. Saugumo sumetimais jis įrengtas tik mašinų skyriuje. Oro kondicionavimo sistemose naudojamas šaltas jūros vanduo, išgaunamas iš Ramiojo vandenyno. Taip taupoma energija. Oro uostas pasirinko statyti pastatą be oro kondicionieriaus. Taigi kaip užtikrinti, kad keleiviai būtų vėsūs? Oro uosto konstrukcija suprojektuota taip, kad pastatas praleistų vėją ir veiktų kaip natūrali oro kondicionavimo sistema.

Šį novatorišką projektą inicijavo architektas, besispecializuojantis bioklimato srityje. Jis suprojektavo pastatą, kuris pelnė apdovanojimų už „100 % ekologiškumą”.

Galima statyti ekologiškus ir 100 proc. ekologiškus oro uostus, išlaikant oro uosto veiklos efektyvumą. Baltros oro uostas yra to įrodymas. Tačiau tam reikia žinių ir biudžeto. Norėdami įveikti rytdienos aplinkosaugos iššūkius, oro uostai turės semtis įkvėpimo iš to, kas jau padaryta Galapagų salose. Visas aviacijos sektorius stengiasi užtikrinti, kad ekologiški oro uostai taptų norma.