NEDELSKITE UŽSISAKYTI SKRYDŽIŲ ŽIEMOS SEZONUI!

Ieškokite lėktuvo, miesto ar informacijos…

Lyderis privačių lėktuvų nuomos srityje visame pasaulyje

Brangiausias privatus lėktuvas pasaulyje

Privatinių lėktuvų nuoma
nuo 1991 m.

20 000
pasiekiamų prietaisų

45 000
užtikrintų skrydžių

120 000+
keleivių

4,9/5
klientų pasitenkinimas

100%
Anglies dioksido kompensacija

Verslo aviacija yra sparčiai augantis sektorius, kuris ir toliau pardavinėja svajones. Jei nuosavo privataus lėktuvo turėjimas jau yra privilegija, reikalavimai tuo nesibaigia.

Viduje ir išorėje prabangos reikalavimai yra pasiekę aukščiausią lygį. Reaguodami į prabangių klientų poreikius, orlaivių gamintojai daro viską, kad pasiūlytų privačius reaktyvinius lėktuvus, kurie būtų tiek pat našūs, kiek ir prestižiniai.

Užsakymai įvairūs ir neriboti, jie gali būti įvairūs – nuo verslo kelionių iki pačių įprasčiausių užgaidų:

  • koncertas kitame pasaulio gale
  • netrukus prasidėsiančio filmo filmavimo darbai
  • konfidencialus diplomatinis skrydis
  • diskretiškos šeimos kelionės;
  • kelionė dėl autografų..

Kai biudžetas leidžia, kompromisams vietos nėra, ir niekas niekada nėra per daug gerai. Pasinerkite į 5 žvaigždučių kelionių lėktuvu pasaulį. Atokiau nuo eilių, atsidurkite milijardierių iš CAC 40 arba didžiausių futbolininkų kailyje.

Kokio brangiausio privataus lėktuvo pasaulyje šiandien laukia beprotiškos prabangos ore lenktynės? Čia atskleidžiame prabangiausią pasaulyje privatų lėktuvą ir jo savininką.

Kas turi brangiausią privatų lėktuvą pasaulyje?

1. Saudo Arabijos princo Al Valido „Airbus A380

Neabejotinai brangiausias privatus lėktuvas pasaulyje šiandien yra Saudo Arabijos princo Al WaleedoAirbus A380. Šis didelis aviacijos brangakmenis vertas kuklios 500 mln. dolerių sumos. Tai yra pats brangiausias privatus lėktuvas pasaulyje.

Kodėl šis privatus lėktuvas toks brangus? Todėl, kad tai yra tolimųjų reisų lėktuvas, pertvarkytas į VIP privatų lėktuvą. Idėja – iš klasikinio lainerio modelio išimti didelę dalį sėdynių ir pertvarkyti jį į prabangias erdves.

Iš pradžių kainavęs 300 mln. eurų, princas turėjo pridėti dar 200 mln. eurų. Už 100 proc. pagal užsakymą pagamintą dizainą tenka sumokėti, tačiau tai leidžia princui mėgautis :

  • valgomuoju, kuriame telpa daugiau nei 10 žmonių;
  • poilsio zona su SPA ir sauna
  • maldos kambariu
  • karališkąja apžvalgos zona su fortepijonu;
  • marmuriniais vandens elementais;
  • asmeninis pramogų stadionas..

Šis prabangus milžinas taip pat reguliariai veža įvairiausius krovinius. Turėdamas garažą ir žirgyną, Saudo Arabijos princas gali keliauti iki soties ir niekada nesiskirti su prabangiais „Rolls-Royce” automobiliais ir mėgstamais žirgais bei kupranugariais..

500 kvadratinių metrų ploto, 2 aukštų A380 lėktuve taip pat yra ilgi laiptai, sostas lėktuvo centre ir net permatoma grindų dalis, kad princas galėtų realiu laiku matyti kraštovaizdį, virš kurio skrenda. Galiausiai sėkmingas verslininkas pageidavo įrengti didžiulį prabangų susitikimų kambarį.

Bendra kaina: 500 mln. dolerių

Nuotrauka: Commons Wikimedia

10 brangiausių privačių lėktuvų pasaulyje

Nuo Saudo Arabijos pasaulinio turtuolio ir jo A380 nedaug atsilieka kitos asmenybės. Jei rinkoje vis dar yra parduodamų privačių lėktuvų, dabar pateikiame jums 10 brangiausių pasaulyje įsigytų privačių lėktuvų:

2. Alisherio Usmanovo „Airbus

Antras pagal turtingumą Rusijos žmogus Ališeras Usmanovas nusipirko sau „Airbus A340-300”.

Agentūros „Bloomberg” duomenimis, dabar jis yra didžiausio Rusijos privataus lėktuvo savininkas ir už jį sumokėjo daugiau kaip 350 mln. dolerių.

Bendra kaina: 350 mln

Nuotrauka: Commons Wikimedia

3. Brunėjaus sultono „Boeing 747-430

Turtingiausias pasaulio monarchas, jau turintis du „Airbus” lėktuvus, savo orlaivių parką papildė 100 mln. dolerių vertės „Boeing 747-430”.

Teigiama, kad jo VIP įranga kainavo dar 133 mln. dolerių.

Nenuostabu, kai rankas galima nusiplauti gryno aukso kriauklėje lėktuve.

Bendra kaina: 233 mln. dolerių

Nuotrauka: Commons Wikimedia

4. Princo Al Valido bin Talalo „Boeing 747-400

Atskleistas princo Al-Waleedo bin Talalo lėktuvo „Boeing 747-400” interjeras, kuris, kaip apskaičiuota, kainavo 220 mln. dolerių.

Iš pradžių jame buvo 400 keleivių vietų, kurias dabar pakeitė prabangūs kambariai, įskaitant 14 žmonių valgomąjį ir kelis miegamuosius

Bendra kaina: 220 mln. dolerių

Nuotrauka: Commons Wikimedia

5. Romano Abramovičiaus „Boeing 767-33A/ER

Rusijos milijardierius, dar vadinamas „Banditu”, už savo „Boeing 767-33A/ER” sumokėjo nedidelę 170 mln. dolerių kainą.

Buvęs FC „Chelsea” savininkas pavertė jį tikrais skraidančiais rūmais su pokylių sale ir auksine sienų apdaila.

Jame yra 30 sėdimų vietų, todėl jis nuolat kviečia savo futbolininkus į rungtynes.

Bendra kaina: 170 mln. dolerių

Nuotrauka: Commons Wikimedia

6. Džozefo Lau VIP lėktuvas „Boeing 747-8I

Šeštoje vietoje – Azijos nekilnojamojo turto magnatas Josephas Lau ir jo 153 mln. dolerių vertės VIP lėktuvas „Boeing 747-8I”. Honkongo milijardierius leido sau kelias ekstravagancijas:

  • vyno rūsį, kuriame galima paragauti neįtikėtinai daug įvairių vynuogių veislių;
  • moderniausią sporto salę.

Bendra kaina: 153 mln. dolerių

Nuotrauka: Pxhere

7. Tylerio Perry „Gulfstream III

Amerikiečių kino režisierius, scenaristas ir aktorius Tyleris Perry taip pat didžiuojasi 125 mln. dolerių vertės „Gulfstream III” savininku. Pagrindinės jo ypatybės – itin aukštųjų technologijų išplanavimas:

  • milžiniškas plokščiaekranis televizorius
  • palydovinė televizija
  • blu-ray grotuvas
  • elektroniniu būdu valdomi langai
  • ir t. t

Bendra kaina: 125 mln. dolerių

Nuotrauka: Commons Wikimedia

8. Donaldo Trumpo „Boeing 757

Donaldo Trumpo 100 mln. dolerių kainavęs „Boeing 757” reitinge užima 8 vietą. Kaip ir prezidento, prabangaus lėktuvo, pervadinto VC-25A, interjeras nepalieka abejingų.

Su pagalvėlėmis, pasiūtomis iš Trumpo šeimos atvaizdų, treniruoklių sale ir vonios kambariu su auksine kriaukle – blizgučių nebūna per daug.

Bendra kaina: 100 mln. dolerių

Nuotrauka: Pxhere

9. Billo Gateso ir Céline Dion „Bombardier 8000

Billas Gatesas ir Céline Dion turi vieną bendrą bruožą: jie abu pasipelnė iš Kanados aviacijos meistriškumo.

Bombardier 8000 – tai modernus lėktuvas, kuris bus pradėtas eksploatuoti 2019 m. ir kainuos 66 mln. dolerių. Dvimotoris lėktuvas yra tiek pat efektyvus, kiek ir patogus, jame yra 17 keleivių vietų ir neprilygstamas skrydžio nuotolis.

Jame siūlomi visiškai pagal individualų užsakymą pagaminti apartamentai, todėl keleiviai gali rinktis įvairius dizaino ir išdėstymo variantus.

Bendra kaina: 66 mln. dolerių

Nuotrauka: Commons Wikimedia

10. Cristiano Ronaldo „Gulfstream G200 Galaxy

Kaip ir visi geriausi sportininkai, Cristiano Ronaldo turi savo privatų lėktuvą. Jo 23 milijonus dolerių kainuojantis Gulfstream G200 Galaxy yra vienas brangiausių privačių lėktuvų, kada nors priklausiusių futbolininkui.

Bendra kaina: 23 mln

Nuotrauka: Flickr

Galimybė skristi visą parą: susisiekite su mūsų aviacijos ekspertais ir užsisakykite privatų skrydį

Mūsų aviacijos ekspertai dėl jūsų privataus skrydžio visą parą yra pasiekiami telefonu +33 (0) 1 44 09 91 82.

Nedvejodami naudokitės mūsų internetiniu pasiūlymu, kad gautumėte privataus skrydžio kainos sąmatą.

  • Kokie yra privataus lėktuvo, o ne nuomos privalumai?

    Turėdami privatų lėktuvą galite būti visiškai lankstūs, išplėstinio pritaikymo ir nedelsiant prieinami. Tačiau nuoma išlieka ekonomiškesnė alternatyva tiems, kurie neskraido dažnai.

  • Kiek kainuoja metinė privataus lėktuvo techninė priežiūra?

    Privačių lėktuvų išlaikymo išlaidos gali svyruoti nuo 500,000 iki kelių milijonų dolerių per metus, priklausomai nuo modelio, naudojimo ir papildomų išlaidų, pavyzdžiui, degalų, skrydžio įgulos ir automobilių stovėjimo aikštelės.

  • Kokios yra paslėptos privataus lėktuvo naudojimo išlaidos?

    Be įsigijimo ir techninės priežiūros išlaidų, taip pat patiriamos išlaidos angarui, draudimui, tūpimo mokesčiams, pilotų mokymui ir įgulos valdymui.

  • Kas gali skraidyti privačiu lėktuvu?

    Privačiu reaktyviniu lėktuvu gali skraidyti tik specialią verslo aviacijos licenciją turintys pilotai. Kai kurie reaktyvinių lėktuvų savininkai taip pat įgyja savo licenciją skraidyti.

  • Ar privatus lėktuvas gali būti visiškai pritaikytas?

    Taip, dauguma privačių lėktuvų gali būti visiškai pritaikyti – interjeras, naudojamos medžiagos, pramogų įranga ar net skrydžio charakteristikos.

  • Kiek laiko užtrunka pagaminti ir įrengti pagal individualų užsakymą pagamintą privatų lėktuvą?

    Priklausomai nuo modelio ir reikiamo pritaikymo lygio, privataus lėktuvo sukūrimas ir įrengimas gali užtrukti nuo 12 iki 36 mėnesių.

  • Ar yra ekologiškų privačių lėktuvų variantų?

    Taip, kai kurios oro transporto bendrovės kuria ekologiškesnius lėktuvus, naudodamos tausius aviacinius degalus (SAF), efektyvesnius variklius ir anglies dioksido kompensavimo sprendimus.

  • Koks yra vidutinis privataus lėktuvo skrydžio nuotolis?

    Diapazonas priklauso nuo modelio. Lengvasis reaktyvinis lėktuvas gali nuvažiuoti apie 3 000 km, o tolimųjų reisų reaktyvinis lėktuvas, pavyzdžiui, „Gulfstream G650”, gali nuvažiuoti daugiau kaip 13 000 km be sustojimo.

  • Kokie yra svarbiausi kriterijai renkantis privatų lėktuvą?

    Pagrindiniai kriterijai: rida, keleivių talpa, greitis, komfortas, degalų sąnaudos ir galimybė naudotis garantinio aptarnavimo paslaugomis.

  • Ar yra kokių nors privačių lėktuvų tūpimo apribojimų?

    Taip, privatūs lėktuvai privalo laikytis oro uostų taisyklių, ypač dėl triukšmo, kilimo ir tūpimo tako dydžio ir laiko tarpsnių. Kai kuriuose privačiuose oro uostuose tokiems orlaiviams sudaromos palankesnės sąlygos.

  • Koks yra greičiausias privatus lėktuvas pasaulyje?

    „Gulfstream G700” ir „Bombardier Global 8000” yra vieni greičiausių privačių reaktyvinių lėktuvų, pasiekiantys maždaug 0,925 macho (daugiau nei 1 142 km/h) greitį.

  • Kaip apdraudžiami privatūs lėktuvai?

    Privačių lėktuvų draudimas paprastai apima materialinę žalą, civilinę atsakomybę ir riziką, susijusią su skrydžio operacijomis. Kaina priklauso nuo orlaivio vertės ir jo naudojimo.

  • Ar privatus lėktuvas gali būti išnuomotas kitiems asmenims?

    Taip, daugelis savininkų išnuomoti savo reaktyvinį per orlaivių valdymo bendrovių, kad grąža iš savo investicijų, kai jie nenaudoja.

  • Ar privatūs lėktuvai gali leistis visuose oro uostuose?

    Ne, kai kuriuose oro uostuose galioja dydžio, svorio ar triukšmo apribojimai, dėl kurių tam tikri lėktuvai negali leistis. Tačiau privatūs lėktuvai gali naudotis mažesniais oro uostais, kurie dažnai neprieinami komerciniams orlaiviams.