Bendras naudojimasis reaktyviniais lėktuvais arba sėdynių pardavimas: įvadas
Verslo aviacijos pasaulyje „dalijimosi lėktuvu” (dalijimosi vietomis privačiuose skrydžiuose) sąvoka yra reikšminga naujovė. Ji puikiai atitinka novatorišką požiūrį, kuris yra toks brangus AEROAFFAIRES: kuo didesnis efektyvumas, alternatyvų siūlymas ir orlaivio naudojimo optimizavimas. Logika paprasta, bet veiksminga: klientas užsisako skrydį privačiu lėktuvu, patvirtina orlaivio užsakymą ir platformoje gali pasiūlyti vietas, kuriomis nesinaudos; tada šias vietas už nustatytą kainą įsigyja išorės keleiviai. Kai skrydis patvirtinamas, orlaivis parenkamas ir logistika patvirtinama, naudos gauna visi.
Mechanizmas, suteikiantis prieigą prie „tuščių vietų” jau patvirtintuose skrydžiuose, arba ” Empty Legs”.
Tokio tipo pasiūlymas vertas nuodugnaus nagrinėjimo: konkurencinis pranašumas, apribojimai, pritaikymas mūsų vyresniosios vadovybės klientams, įgyvendinimo sąlygos. Šiame straipsnyje ši tema nagrinėjama išsamiai.

1. „Jet Sharing” su AEROAFFAIRES: išskirtinė paslauga, leidžianti maksimaliai išnaudoti kiekvieną privatų skrydį
Verslo aviacijoje pasitaiko naujovių, kurios iš karto pakeičia žmonių keliavimo būdą. „Jet Sharing” yra viena iš jų. AEROAFFAIRES įmonėje mes ją supratome kaip natūralią savo verslo plėtrą: padėti savo vadovams klientams, siūlant išmanesnius, lankstesnius ir kartais ekonomiškesnius sprendimus, tačiau niekada nenusižengiant kokybei, dėl kurios esame žinomi.
Idėja paprasta. Kai užsakote privatų lėktuvą, pasitaiko, kad kelios vietos lieka neužimtos. Skrydis patvirtintas, įgula paruošta, maršrutas nustatytas. Dabar „Jet Sharing” leidžia šias tuščias vietas paversti galimybe: jas galima pasiūlyti kitiems pasirinktiems keliautojams, kurie prisijungs prie jūsų lėktuvo tam tikrai kelionei. Jums niekas nesikeičia. Jūsų tvarkaraštis nesikeičia. Jūsų komforto lygis taip pat. Tačiau dalį skrydžio išlaidų padengia šios bendrai naudojamos vietos.
Kai kuriems mūsų klientams tai yra elegantiškas būdas padidinti kelionės, į kurią jie jau vyksta, vertę. Kitiems keleiviams tai vartai į privatų saloną už prieinamesnę kainą. Mums tai nuoseklus būdas padaryti verslo aviaciją efektyvesnę, atsakingesnę ir geriau pritaikytą naujoms reikmėms.
1.1 Kodėl dalijimasis reaktyviniais lėktuvais?
Tradiciškai užsakant privatų lėktuvą klientas rezervuoja visą orlaivį, nepriklausomai nuo jame esančių žmonių skaičiaus. Tai reiškia didelius mokesčius, kartais neproporcingai didelius, jei orlaivis nėra pilnas. Tušti” skrydžiai arba perorientavimo segmentai kainuoja ir be keleivių.
„Jet Sharing” reaguoja į šias realijas:
- Optimizuoti jau suplanuoto arba užsakyto orlaivio naudojimą.
- Suteikti galimybę naujiems klientams naudotis privačiu lėktuvo salonu nepadengiant visų išlaidų.
- Pradiniam klientui sumažinti skrydžio sąnaudas parduodant nepanaudotas vietas.
1.2 Kodėl AEROAFFAIRES pristato „Jet Sharing
Daugiau nei trisdešimt metų matome tas pačias situacijas: vyresnieji vadovai vieni išvyksta į strateginį susitikimą; komanda paskutinę minutę sumažina savo delegaciją; perskridęs lėktuvas palieka oro uostą su tuščiomis vietomis. Šie skrydžiai yra būtini ir visiškai pateisinami, tačiau ne visada išnaudojamos visos jų galimybės.
Todėl sukūrėme paslaugą, kuri nepakeičia išskirtinio užsakomojo skrydžio, bet yra alternatyva tais atvejais, kai galima išnaudoti kelias vietas. Šis metodas atitinka tris nuolatinius mūsų klientų lūkesčius: optimizuoti jų biudžetą, padaryti jų keliones lankstesnes ir laikytis atsakingesnio požiūrio į mobilumą.
„Jet Sharing” tiksliai atitinka šią dinamiką, kartu kruopščiai laikantis mūsų saugumo, konfidencialumo ir diskretiškumo standartų. Jūs ir toliau kontroliuojate savo skrydį. Be jūsų sutikimo niekas nekeičiama.
1.3 Kaip veikia „AEROAFFAIRES Jet Sharing
Kai klientas patvirtina skrydį, mūsų konsultantai kartu su juo nustato, kiek vietų būtų galima pasiūlyti. Tai tiesioginiai, paprasti mainai, pagrįsti misijos analize. Jei pageidaujate, šios vietos vėliau pateikiamos privačioje AEROAFFAIRES valdomoje platformoje, kurioje rezervuoti vietas gali tik patikrinti keleiviai.
Keleiviai, kurie įsigyja vietą, laikosi tų pačių reikalavimų, kaip ir bet kuris kitas privataus skrydžio keleivis. Jie įlaipinami į tą pačią specialią salę, tikrinami ir aptarnaujami tuo pačiu lygiu. Pats skrydis išlieka orientuotas į jūsų poreikius. Skrydžio tvarkaraštis nesikeičia. Taip pat nesikeičia ir maršrutas. Jūs išlaikote pirmenybę visų skrydžio aspektų atžvilgiu.
Ši sistema pagrįsta itin struktūruota logika: sertifikuoti orlaiviai, kvalifikuotos įgulos, griežta kiekvieno keleivio patikra, aiškios bagažo gairės, koordinuota prieiga, kelionės dokumentų tvarkymas ir skaidrus vietų kainų nustatymas. Niekas nepaliekama atsitiktinumui, o tai labai svarbu, jei norime išlaikyti aukštus standartus, kurie būdingi mūsų darbui.
1.4 Sprendimas, skirtas vadovams ir jų komandoms
Reguliariai keliaujantiems vadovams „Jet Sharing” yra konkretus būdas suderinti išlaidas ir rezultatus. Vieni šia paslauga naudojasi, kai keliauja vieni, kiti – kai organizuoja komandinę kelionę, kuri neužima visų laisvų vietų. „Jet Sharing” taip pat gali būti naudojamas norint paskutinę minutę pasikviesti darbuotoją ar partnerį, nekeičiant pradinio lėktuvo.
Konsjeržų tarnybos ir vadovų padėjėjai tai laiko papildomu privalumu: jie gali organizuoti įvairesnes ir kartais dažnesnes keliones, išlaikydami aukštus standartus, kurių reikalauja jų vadovų komandos. Pavieniams keliautojams tai reta galimybė naudotis privataus lėktuvo salonu, neužsisakant viso orlaivio, todėl susidaro lankstesnės ir prieinamesnės situacijos.


2. Dalijimasis reaktyviniais lėktuvais pagal AEROAFFAIRES strategiją
Šią paslaugą struktūrizavome taip pat kruopščiai, kaip ir medicininius skrydžius, pervežimus sraigtasparniais ir grupinius skrydžius: aiškus valdymas, saugi platforma, specialūs patarėjai ir kokybės stebėsena. Taip pat įdiegėme tikslią stebėseną, kad įvertintume atgautų vietų skaičių, antrinių keleivių patirtį ir veiksmingą užsakomųjų skrydžių klientų išlaidų sumažinimą.
Toks požiūris taip pat sustiprina mūsų įsipareigojimus aplinkosaugos srityje. Geriau užpildytas orlaivis reiškia efektyvesnį skrydį. Kiekviena panaudota vieta pagerina vienam keleiviui tenkančio anglies dioksido kiekio santykį. Šis punktas dabar yra vienas iš daugelio vadovų rūpesčių ir yra natūrali „Jet Sharing” dalis.
2.1 Naujausi pavyzdžiai
Vykdant skrydį Paryžius-Niujorkas, užsakytą šešiems asmenims, dvi vietos buvo pasiūlytos „Jet Sharing”, taip gerokai sumažinant bendrą kelionės kainą.
Skrydžio Ženeva-Londonas, kuriuo skrido vienas vadybininkas, metu dvi bendrai naudojamos vietos leido reguliariai amortizuoti pasikartojančias keliones.
Kiti klientai šia galimybe naudojasi grįždami tuščiomis kelionėmis iš Žydrojo kranto arbaItalijos, o tai iš karto sumažina jų metinį mobilumo biudžetą.
3. Kaip veikia „Jet Sharing
3.1 Žingsnis po žingsnio veikiantis mechanizmas
- Klientas per AEROAFFAIRES užsako skrydį privačiu lėktuvu.
- Patvirtinamas privataus lėktuvo užsakymas, patvirtinamas maršrutas ir tvarkaraštis.
- Pirminis klientas nurodo vietas, kurios nebus naudojamos (pavyzdžiui: skrydis užsakytas 6 keleiviams, įlipa tik 3).
- Šios laisvos vietos pateikiamos internete (platformoje, programėlėje) su pasirinktu arba rekomenduojamu bilieto tarifu. Klientai gali perparduoti nepanaudotas vietas „savo lėktuve” už pasirinktą kainą. Tuomet šios vietos tampa laisvos mūsų platformoje.
- Keleiviai perka šias atskiras vietas.
- Skrydis vyksta taip, kaip planuota: tie patys paslaugų standartai, tas pats veiklos lygis. Pirminis klientas ir perparduotos vietos naudojasi vienu orlaiviu.
3.2 Veiklos sąlygos
Siekiant užtikrinti paslaugos kokybę ir saugumą, būtina laikytis tam tikrų sąlygų:
- Privatus orlaivis, įgula ir operacija turi būti sertifikuoti kaip atitinkantys reikalavimus (verslo aviacijos standartus).
- Skrydis turi būti patvirtintas. Vietos negali būti siūlomos prieš patvirtinimą, kad būtų išvengta netikėtumų. Platformoje bus prieinami tik patvirtinti skrydžiai.
- Antriniai keleiviai turi atitikti tuos pačius reikalavimus kaip ir pirminis klientas (bagažas, formalumai, apsauga, instruktažas ir t. t.).
- Turi būti nustatyta aiški ir skaidri kainų politika (vietų kaina, atšaukimo sąlygos, atsakomybė).
- Siekiant išsaugoti aukščiausios kokybės patirtį ir įvaizdį, visiems keleiviams turi būti teikiamos vienodos paslaugos.
- Turi būti užtikrintas duomenų valdymas (keleivių sąrašas, saugumo patikrinimai, IFR/EVASIS atitiktis).
3.3 Kainodara ir išlaidų pasidalijimas
Pradinis klientas nustato nepanaudotų vietų perpardavimo kainą. Ši kaina gali skirtis priklausomai nuo paklausos, maršruto, orlaivio ir sezono. Principas yra tas, kad dėl dalijamos vietos užsakovui sumažėja skrydžio sąnaudos. Savo ruožtu „dalijimosi vietomis” keleiviai gauna naudos iš kainos, kuri dažnai būna daug mažesnė nei tradicinio užsakomojo skrydžio kaina. Viename straipsnyje rašoma, kad taikant (labai panašius) bendro naudojimo modelius išlaidos sumažėja iki 70 %
3.4 Praktinio taikymo pavyzdžiai
- Verslo skrydis tarp Paryžiaus ir Ženevos. Pirmasis klientas įlipa vienas, susidomėjęs dviem laisvomis vietomis. Jis jas pateikia internetu už lengvatinį tarifą.
- Įmonės atostogos lengvuoju lėktuvu tarp Nicos ir Ibizos: 4 laisvos vietos iš 8, parduodamos „dalijimosi lėktuvu” keleiviams.
- Tuščias grįžimas iš Žydrojo kranto po verslo kelionės: pasiūlykite šias vietas, kad padengtumėte persėdimo išlaidas.
4. Naudojimo atvejai ir nauda aukščiausios klasės klientams
4.1 Vadovai ir konsjeržų paslaugos
Vadovaujantiems klientams, vadovų asistentams ir konsjeržo paslaugoms (segmentas, kurį jau apima AEROAFFAIRES):
- „Jet Sharing” suteikia galimybę optimizuoti „verslo” biudžetą išlaikant kokybę.
- Tai suteikia galimybę naudotis privačiais skrydžiais platesnei delegacijai arba priimti darbuotojus mažesnėmis sąnaudomis.
- Tai leidžia sudaryti mišrų susitarimą: skrydis privačiu lėktuvu + papildomos vietos darbuotojams ar partneriams.
- Tai sustiprina atsakomybę už aplinkos apsaugą: optimizuojant apkrovos koeficientus, efektyviau amortizuojamas anglies dioksido pėdsakas. Tai atitinka AEROAFFAIRES įsipareigojimą rūpintis aplinka.
4.2 Prisitaikymas prie tarptautinių rinkų
Turėdama daugiau nei 8 000 orlaivių tinklą ir iki šiol įvykdžiusi 20 000 tarptautinių skrydžių, AEROAFFAIRES turi idealią infrastruktūrą šiam sprendimui įdiegti. Vykdant reguliarius ar pasikartojančius tarptautinius skrydžius, „Jet Sharing” atveria pasaulinio optimizavimo galimybes.
4.3 Optimizuoto maršruto pavyzdys
Įsivaizduokime skrydį Paryžius-Milanas-Ženeva. Pradinis klientas rezervuoja itin vidutinio dydžio orlaivį 4 asmenų delegacijai. Dvi vietos lieka laisvos. Siūlydamas šias dvi vietas kaip „Jet Sharing”, klientas sumažina orlaivio valandines sąnaudas, o trys subjektai gauna naudos iš skrydžio aukščiausios klasės sąlygomis.


5. Apribojimai, apribojimai ir geroji patirtis
5.1 Mažesnis lankstumas
Pagrindinis kompromisas: skrydį patvirtina pirminis klientas, tačiau antriniai keleiviai turi sutikti su nustatytu tvarkaraščiu, maršrutu ir orlaivio tipu. Šis modelis yra mažiau lankstus nei grynasis užsakomasis skrydis.
Vadovai turi žinoti, kad gali būti sumažintas kraštutinis pritaikymas (orlaivio pasirinkimas, maršruto keitimas).
5.2 Kainodara ir vertės suvokimas
Jei vietos kaina yra per maža, ji gali įžeisti „premium” suvokimą. Prieinamumas ir suvokiama vertė turi būti subalansuoti. Dėl to neturi nukentėti orlaivio patirtis, aptarnavimas ir kokybė.
5.3 Logistika ir atsakomybė už veiklą
- Antrinis keleivių valdymas: bagažo tikrinimas, patekimas, atitiktis reikalavimams.
- Draudimas ir saugumas: visi keleiviai turi būti apdrausti pagal vienodus standartus.
- Skrydžio atšaukimas ar pakeitimas: nenumatytos perparduodamos vietos.
- Dalijamų vietų pirkimo ir atšaukimo sąlygų skaidrumas.
5.4 Prekės ženklo įvaizdis ir segmentavimas
Tokiam rinkos dalyviui kaip AEROAFFAIRES, pasiūla turi būti segmentuota:
- Klasikiniai” išskirtiniai užsakomieji skrydžiai labai reikliems klientams.
- „Jet Sharing”, skirta jautriems kainai klientams, kurie nori turėti privatų lėktuvą.
Dalijimosi pasiūlymas neturi išblukinti itin prestižinio orlaivio įvaizdžio.
5.5 Reguliavimo sistema ir atitiktis
Net ir dalijantis sėdynėmis, veikla turi atitikti oro transporto užsakomųjų skrydžių reglamentus, veiklos ir saugos sertifikatus bei veiklos atsakomybę. „Jetpooling” modelis Vikipedijoje minimas kaip proporcingas susitarimas dėl išlaidų pasidalijimo.
6. Apribojimai, į kuriuos reikia atkreipti dėmesį
Ši paslauga grindžiama pagrindiniu principu: skrydis lieka pirminio kliento skrydžiu. Todėl antriniai keleiviai prisitaiko prie kliento tvarkaraščio. Jiems tai nėra „à la carte” skrydis – tai yra vieta jau egzistuojančiame skrydyje. Šis faktas turi būti aiškiai paaiškintas, kad būtų išvengta painiavos.
Kitas svarbus dalykas: bendrų vietų kainodara turi atspindėti privataus skrydžio dvasią. Siūlydami per mažas kainas, rizikuojate pasiųsti neteisingą signalą. AEROAFFAIRES savo klientams patariame, kaip nustatyti sąžiningą kainą, atitinkančią rinkos sąlygas ir privataus lėktuvo įvaizdį.
Galiausiai, nors ši paslauga suteikia realių efektyvumo privalumų, ji neturi ištrinti skirtumo tarp išskirtinio užsakomojo skrydžio ir bendros vietos. Šie du modeliai tenkina skirtingus poreikius, o mūsų užduotis – nukreipti jus į tą, kuris geriausiai atitinka jūsų tikslus.
Klausimas? Susisiekite su mūsų komanda
Izabelė Klerk
AEROAFFAIRES generalinis direktorius
Francois-Xavier Clerc
AEROAFFAIRES įkūrėjas
Mūsų oro ekspertai yra pasirengę jums padėti kiekviename jūsų rezervacijos etape.
AEROAFFAIRES strateginė integracija
Pakoreguotas vertės pasiūlymas
AEROAFFAIRES klientams „AEROAFFAIRES Jet Sharing” pasiūlymą galėtume suformuluoti taip:
- Galimybė naudotis individualiomis privačių lėktuvų vietomis patvirtintuose skrydžiuose.
- Sumažintos užsakomųjų skrydžių kliento išlaidos už naudojimąsi lėktuvu.
- Garantuotos paslaugos, sertifikuotas operatorius ir AEROAFFAIRES standartų laikymasis.
- Saugi privačių vietų perpardavimo platforma AEROAFFAIRES klientams.
- Individualiai pritaikyta pagalba (saugumas, slaptas bagažas, pervežimai).
Komercinės sąlygos ir klientų aptarnavimas
- Prieš skrydį: laisvų vietų nustatymas, ryšys su perpardavimo platforma.
- Skrydžio metu: visiems keleiviams teikiamos vienodo lygio paslaugos.
- Po skrydžio: veiklos ataskaitos, grįžtamasis ryšys, pasitenkinimo stebėjimas.
- Aiški kainodara: bendra vieta gali būti siūloma už fiksuotą arba kintamą kainą, priklausomai nuo maršruto.
- Tinkama komunikacija: paaiškinti skirtumą tarp išskirtinio užsakomojo skrydžio ir bendros vietos, išsaugoti aukščiausios kokybės patirtį.
Rinkos tendencijos ir perspektyvos
Dalijimosi modelio augimas
Dalijimasis „Jet Sharing” yra platesnės tendencijos dalis: bendro vartojimo (dalijimosi automobiliais, bendro naudojimo automobiliais) tendencija, taikoma aviacijoje. Viename straipsnyje pažymima, kad „tušti skrydžiai” ir „sėdynių nuoma” yra naujai atsirandančios galimybės.
Tvarumas ir poveikis aplinkai
Skrydžių optimizavimas (mažiau tuščių orlaivių) yra atsakingo požiūrio dalis. AEROAFFAIRES, kuri jau kompensuoja savo skrydžių anglies dioksido pėdsaką, šis pasiūlymas gali sustiprinti jos ESG poziciją.
Skaitmeninimas ir vidaus platforma
Technologijos yra pagrindinis tuščių vietų valdymo, užsakymų internetu, rezervacijų ir elektroninių parašų elementas.
Besikeičiantys klientų lūkesčiai
Vadovai dabar tikisi lankstumo, personalizavimo ir prieinamumo. Dalijamos sėdimos vietos gali atitikti kai kuriuos iš šių kriterijų neaukojant kokybės. Šis pritaikymas taip pat gali išplėsti privačių lėktuvų kelionių klientų ratą.
Atvejų tyrimai ir atsiliepimai
Įmonių partnerių pavyzdys
Paryžiuje įsikūrusi tarptautinė įmonė užsakė skrydį iš Paryžiaus į Niujorką 6 asmenims. 2 vietos liko laisvos. Dėl šių dviejų vietų perpardavimo per „Jet Sharing”, lėktuvo valandos kaina sumažėja X %. Paslauga išlieka ta pati, maršrutas ir orlaivis nepakitę. Frachtavimo klientas maksimaliai išnaudoja šį optimizavimą savo viduje.
Individualaus kliento pavyzdys
Vadybininkas reguliariai vienas keliauja iš Ženevos į Londoną. Jis užsisako sau lengvąjį lėktuvą. Jis dalijasi 2 laisvomis vietomis. Į lėktuvą įlipa antriniai keleiviai, o jis amortizuoja dalį skrydžio išlaidų.
Atsiliepimai apie naudotojo patirtį
Antriniai keleiviai palankiai įvertino galimybę naudotis privačiu salonu. Tačiau kai kurie atkreipė dėmesį į mažesnį lankstumą (fiksuotas tvarkaraštis). Tai yra kompromisas, kurį reikia pateikti.
Rekomendacijos klientams ir partneriams
Užsakomųjų reisų klientams
- Iš anksto nustatykite nepanaudotas vietas.
- Aiškiai informuokite antrinio pavėžėjimo keleivius apie bilietų kainas ir sąlygas.
- Užtikrinkite, kad orlaivis ir operatorius atitiktų standartus.
- Apsvarstykite galimybę optimizuoti išlaidas, palyginti su tradiciniais užsakomaisiais skrydžiais.
Antrinės klasės keleiviams
- Patikrinkite, ar yra laisvų vietų ir ar skrydis patvirtintas.
- Supraskite apribojimus (fiksuotas laikas, maršrutas negali būti keičiamas).
- Patvirtinkite paslaugas orlaivyje, bagažą, formalumus.
- Patvirtinkite vienos vietos bilieto kainą ir palyginkite ją su alternatyviais pasiūlymais.
Tarpininkui ir (arba) operatoriui
- Tinkamai suskirstykite pasiūlymą į segmentus (išskirtinis užsakomasis skrydis ir bendra vieta).
- Apmokykite konsultantus aiškiai paaiškinti skirtumus.
- Išlaikykite paslaugų kokybę ir aukščiausios kokybės įvaizdį.
- Informuokite apie ekologinę ir ekonominę naudą.
Dažniausiai užduodami klausimai apie „Jet Sharing” su AEROAFFAIRES
Kas tiksliai yra „Jet Sharing”?
Dalijimasis „Jet Sharing” reiškia, kad keleiviams siūloma individuali vieta privačiame skrydžio laive, kurį jau patvirtino užsakomųjų skrydžių klientas. Užsakovas gali perparduoti nepanaudotas vietas, o antriniai keleiviai gali naudotis privačiu lėktuvo salonu be visiško jo užsakymo.
Kuo skiriasi tradicinis užsakomasis skrydis ir „Jet Sharing”?
Tradicinės užsakomosios nuomos atveju klientas rezervuoja visą orlaivį. Išlaidas padengia tik klientas. Dalijimosi „Jet Sharing” atveju orlaivį vis dar rezervuoja pirminis klientas, tačiau nepanaudotos vietos perparduodamos trečiosioms šalims, kad jos pasidalytų išlaidas.
Kokia yra dalijimosi reaktyviniu lėktuvu nauda užsakomųjų skrydžių klientui?
Jie gali sumažinti skrydžio išlaidas parduodami nepanaudotas vietas, optimaliai išnaudoti orlaivį ir mėgautis tokia pačia paslaugų kokybe.
Kokia nauda antriniam lėktuvo dalijimosi keleiviui?
Jie gali naudotis privataus lėktuvo skrydžiu už mažesnę kainą ir verslo lėktuvo privalumais (lankstumas, komfortas, laiko taupymas), neužsisakydami viso orlaivio.
Kokie yra pirmieji žingsniai siekiant įforminti „Jet Sharing” pasiūlymą AEROAFFAIRES?
Apibrėžti vidinį procesą, sukurti sėdynių perpardavimo platformą, nustatyti kainas ir sąlygas, apmokyti komandas ir palaikyti ryšius su esamais klientais, kad išbandytumėte pasiūlymą.
Ar tai suderinama su AEROAFFAIRES įsipareigojimais aplinkosaugos srityje?
Taip, optimizuojant vietų naudojimą ir mažinant tuščių reisų skaičių, „Jet Sharing” prisideda prie didesnio energijos vartojimo efektyvumo, taigi ir prie santykinio vienam keleiviui tenkančio anglies dioksido pėdsako mažinimo.
Kaip užtikrinate dalijimosi reaktyviniais lėktuvais kokybę ir saugą?
Kaip ir kiekvieno skrydžio privačiu reaktyviniu lėktuvu atveju, orlaivis ir operatorius turi būti sertifikuoti (verslo aviacijos standartai). Tarpininkas (pavyzdžiui, AEROAFFAIRES) užtikrina deramą patikrinimą, teisės aktų laikymąsi ir veiklos stebėseną.
Ar dalijantis reaktyviniais lėktuvais reikia priimti kompromisus?
Taip: fiksuoti tvarkaraščiai ir maršrutai, mažiau orlaivio pritaikymo galimybių, priklausomybė nuo užsakovo, kuris patvirtina skrydį, galimybė jį pakeisti ar atšaukti.
Kaip galima sumažinti privataus reaktyvinio lėktuvo skrydžio išlaidas?
Paprasčiausias būdas – nustoti palikti nenaudojamas vietas. Naudodamasis AEROAFFAIRES „Jet Sharing by AEROAFFAIRES”, orlaivį nuomojantis klientas gali pasiūlyti vietas, kurių jis neužima. Pasirinkti keleiviai perka atskirą vietą, o sumokėta suma tiesiogiai sumažina pradinio kliento skrydžio kainą. Klientui niekas nesikeičia: tvarkaraštis, orlaivis ir paslaugos išlieka tokie patys.
Kas siūlo „Jet Sharing” Prancūzijoje ir Europoje?
AEROAFFAIRES „Jet Sharing” siūlo mūsų aviacijos ekspertų komanda, turinti daugiau nei trisdešimties metų patirtį. Šią paslaugą teikiame mūsų klientų jau patvirtintais skrydžiais, griežtai stebėdami veiklą ir naudodamiesi privačia platforma, leidžiančia tam tikras vietas suteikti kitiems kvalifikuotiems keliautojams.
Kaip „AEROAFFAIRES” atrenka antrinius keleivius?
Jie tikrinami taip pat, kaip ir kiti verslo keleiviai: dokumentai, tapatybė, bagažo atitiktis, galimybė patekti į FBO. Mūsų komanda užtikrina, kad jie atitiktų saugumo standartus ir kad jų buvimas netrukdytų skrydžiui ar jūsų konfidencialumui.
Ar naudojantis „Jet Sharing” galima išlikti anonimiškam?
Taip. antrinis keleivis nežino nei užsakomųjų skrydžių užsakovo tapatybės, nei kelionės priežasčių, nei organizacinių duomenų. AEROAFFAIRES veikia kaip filtras: išliekate visiškai apsaugoti.
Kaip aktyvuoti „AEROAFFAIRES Jet Sharing” kitam skrydžiui?
Tiesiog pasakykite apie tai savo AEROAFFAIRES aviacijos ekspertui, kai ruošiate savo komandiruotę. Jis ar ji nustatys laisvas vietas, patars dėl kainos, aktyvuos transliaciją mūsų privačioje platformoje ir stebės iki pat įlaipinimo. Ši paslauga yra visiškai užbaigta.
Išvada
„Jet Sharing” su AEROAFFAIRES – tai ne tik dar vienas produktas kataloge. Tai paslauga, skirta padėti klientams, kuriems labai svarbu laikas, konfidencialumas ir našumas. Šį modelį sukūrėme siekdami padidinti jūsų užduočių vertę, suteikti daugiau lankstumo ir padaryti kiekvieną skrydį svarbesnį.
Mūsų darbas išlieka toks pat: išklausyti jus, numatyti ir pritaikyti kiekvieną detalę.
Programa „Jet Sharing” tiesiog suteikia naują, elegantišką ir kontroliuojamą galimybę keliauti.
Jei norėtumėte ją aktyvuoti kitam skrydžiui, jūsų AEROAFFAIRES konsultantas yra jūsų paslaugoms.

Reikia kainos sąmatos?