NEDELSKITE UŽSISAKYTI SKRYDŽIŲ ŽIEMOS SEZONUI!

Pasiūlymo prašymas
Ieškokite lėktuvo, miesto ar informacijos…

Lyderis privačių lėktuvų nuomos srityje visame pasaulyje

Didžiausias pasaulyje krovininis lėktuvasAntonov 225 buvo sunaikintas

Privatinių lėktuvų nuoma
nuo 1991 m.

20 000
pasiekiamų prietaisų

45 000
užtikrintų skrydžių

120 000+
keleivių

4,9/5
klientų pasitenkinimas

100%
Anglies dioksido kompensacija

Liūdnos naujienos iš aeronautikos pasaulio, Antonov An-225. Didžiausias pasaulyje krovininis lėktuvas buvo sunaikintas per Rusijos bombardavimus Ukrainoje. Šis lėktuvas, žinomas kaip „Mrija”, kas reiškia „svajonė”, galėjo gabenti ir pakrauti į orlaivį tonas įrangos, tačiau per konfliktą patyrė košmarą. LėktuvasAntonov 225 stovėjo ant Hostomelio oro uosto, esančio netoli Kijevo miesto, asfalto, kai į miestą taikėsi Rusijos ginkluotosios pajėgos. Oro uostui buvo smogta, o didžiausias pasaulyje orlaivis užsiliepsnojo angare. Pateikiame šio svarbaus įvykio ir didžiausio pasaulyje krovininio lėktuvo, tokio simboliško, istoriją.

Apie lėktuvo „Antonov 225” sunaikinimą paskelbta tviteryje.

2022 m. vasario 27 d. Ukrainos užsienio reikalų ministras Dmytro Kuleba savo „Twitter” paskyroje paskelbė apie Ukrainos krovininio lėktuvo sunaikinimą.

Tai buvo didžiausias pasaulyje lėktuvas AN-225 „Mrija” („Svajonė” ukrainiečių kalba). Rusija galbūt sunaikino mūsų „Mriją”. Tačiau jiems niekada nepavyks sunaikinti mūsų svajonės apie stiprią, laisvą ir demokratinę Europos valstybę. Mes nugalėsime!

Tai buvo didžiausias pasaulyje lėktuvas AN-225 „Mrija” („Svajonė”). Rusija galėjo sunaikinti mūsų „Mriya”. Tačiau ji niekada nesunaikins mūsų svajonės apie stiprią, laisvą ir demokratišką Europos valstybę. Mes laimėsime!

Šis pareiškimas skamba kaip Ukrainos nacionalinės emblemos praradimas. Kasmet rugpjūtį šis lėktuvas dalyvaudavo Ukrainos nacionalinės dienos sąskrydyje. Šalis turėjo vienintelį didžiausio pasaulyje krovininio lėktuvo pavyzdį. Jis buvo naudojamas daugeliui krovinių gabenimo oro transportu reisų ir atliko svarbų vaidmenį, ypač per „Covid 19” pandemiją, kai juo buvo gabenamos kaukės ir kita medicininė įranga kovai su sveikatos krize. Tai buvo didelis smūgis krovinių gabenimo oru pramonei.

Tačiau, kaip teigiama televizijos BFM TV straipsnyje, jau pradėta diskutuoti apie remonto darbus ir planus. Kol kas „An 225” vėl pakilti į orą prireiktų maždaug penkerių metų ir kainuotų ne mažiau kaip 3 mlrd. dolerių.

Žinoma, lėktuvo sunaikinimas yra anekdotinis faktas, atsižvelgiant į dabartinę nerimą keliančią situaciją Ukrainoje. AEROAFFAIRES palaiko šalies gyventojus šiuo tamsiu laikotarpiu.

Lėktuvo „Antonov 225” istorija ir charakteristikos.

Pirmąjį skrydį iš Kijevo (Ukraina) lėktuvasAntonov 225 atliko 1988 m. gruodžio 21 d. Šis įspūdingas plataus korpuso orlaivis buvo sukurtas Kijeve bendradarbiaujant Kinijai ir Ukrainai. Šį transporto lėktuvą, unikalų aviacijos istorijoje dėl savo keliamosios galios ir didelio nuotolio, sukūrė Ukrainos orlaivių gamintojas Antonov Design Bureau. Ukrainos bendrovė neturi ko pavydėti kitiems orlaivių gamintojams, tokiems kaip Boeing ar Airbus, ir sugebėjo išsiskirti iš kitų. Jis oficialiai pradėtas eksploatuoti 1988 m. Skirtingai nuo įprastinių lainerių, tai vienintelis transporto orlaivis, kuriam valdyti reikia 6 asmenų įgulos.

Lėktuvas buvo sukurtas mažesnio modelio krovininio lėktuvo „Antonov 124” pagrindu. Viena iš pagrindiniųAntonov 224 misijų buvo karinė – karinis transportas. Juo turėjo būti galima gabenti šaltojo karo metais SSRS sukurtą erdvėlaivį „Buran”. Jis atliko svarbų vaidmenį gabenant negabaritinius krovinius, pavyzdžiui, turbinas, sunkiąją pramonės įrangą, lėktuvus, sraigtasparnius ir net skubią pagalbą stichinių nelaimių metu.

1989 m. per 3,5 valandos trukusį skrydįAntonov 225 sumušė visus rekordus. Šiam oro milžinui priklausė didžiausio bendro svorio (paties orlaivio, krovinio ir kt.) pakilimo metu rekordas (508 tonos). Tais pačiais metais šis oro milžinas atliko parodomąjį skrydį virš Le Buržė oro uosto per Paryžiaus aviacijos parodą.

Iki šiol „An 225” yra sunkiausio ir ilgiausio pasaulyje orlaivio rekordininkas.

An-225 iš pradžių buvo skirtas skraidinti sovietų erdvėlaivį „Buran”, taip pat įrangą ir didelius krovinius. Jis buvo pradėtas kurti devintajame dešimtmetyje, o pirmasis skrydis įvyko 1988 m. gruodį. Tačiau, žlugus Sovietų Sąjungai, kosminio laivo programa buvo nutraukta, ir buvo užbaigtas tik vienas An-225. Vėliau jis buvo naudojamas civiliniams tikslams, gabenant negabaritinę įrangą ir pildant degalus.

Antonov 225 yra tikras oro milžinas. Jo sparnų plotis įspūdingas – daugiau kaip 88 metrai, o maksimalus kilimo svoris gali siekti 640 tonų. Jį varo šeši reaktyviniai varikliai, todėl jis gali gabenti itin sunkius krovinius dideliais atstumais.

Lėktuvas yra unikalios konfigūracijos su 32 ratų važiuokle, leidžiančia efektyviai paskirstyti svorį ant žemės. Be to, jo gale yra krovimo durys, todėl lengva pakrauti ir iškrauti krovinį. Šis orlaivis nevykdė tradicinių oro linijų misijų.

Galiausiai reikėtų pažymėti, kad, nepaisant daugybės projektų sukurti dar vieną Antonov 225, jie taip ir nebuvo įgyvendinti. Todėl nuo 1988 m. An-225 išliko unikalus krovinių vežimo oru rinkoje. Tačiau, atsiradus norui remontuoti ir rekonstruoti „An-225”, kas žino, galbūt atsirastų galimybė sukurti kitus šio legendinio krovininio orlaivio pavyzdžius.

nuotrauka: Antonov

Lėktuvas „Antonov 225” skaičiais.

  • Daugiau nei 250 tonų naudingosios apkrovos – tokią talpą gali gabenti „An 225” savo ypatingoje krovinių skyriuje. Pavyzdžiui, šis įspūdingiausias orlaivis gali gabenti 240 tonų sveriantį „Airbus A340” lėktuvą, sudarytą iš dalių.
  • 15 000 km: be neįtikėtinos talpos, „Antonov 225” gali nuskristi iki 15 000 km (priklausomai nuo krovinio). Jis lengvai vykdo krovinių gabenimo oro transportu misijas be sustojimo į 4 pasaulio kraštus. Juo galima gabenti tonas krovinių, o tai dar niekada nebuvo pasiekta. Tai tikrai vienas iš lėktuvų, kokių iki 1988 m. dar nebuvo pagaminta. Dėl savo skrydžio nuotolio jis yra vienas galingiausių orlaivių pasaulyje. Tačiau šis milžiniškas orlaivis negali nusileisti kiekviename oro uoste. Jam reikia pakankamai ilgo kilimo ir tūpimo tako, kad galėtų riedėti.
  • 84 metrų sparnų plotis: toks yra orlaivio fiuzeliažo ilgis.
  • 88 metrai: toks yra orlaivio sparnų plotis (plius minus keliolika metrų, orlaivis užima visą futbolo stadiono ilgį!)
  • 6: turboreaktyvinių variklių skaičius

Norėdami sužinoti daugiau apieAntonov 225, spustelėkite čia.

AEROAFFAIRES iš visos širdies remia Ukrainos žmones ir liūdi dėl šio konflikto sukeltų nuostolių. AEROAFFAIRES pasiges šio orlaivio, kuris buvo naudojamas specialiems užsakomiesiems skrydžiams, pavyzdžiui, kaukėms pristatyti per pasaulinę sveikatos krizę „Covid 19”.

  • KuoAntonov 225 buvo unikalus krovinių vežimo oru rinkoje?

    „Antonov 225” buvo unikalus ne tik savo dydžiu ir keliamąja galia, bet ir specialia konstrukcija, skirta negabaritiniams kroviniams gabenti. Nė vienas kitas orlaivis pasaulyje nesuderino daugiau kaip 250 tonų keliamosios galios, 15 000 km nuotolio ir neįprastos formos kroviniams pritaikyto fiuzeliažo. Šis derinys pavertė jį nepakeičiamu orlaiviu išskirtinėms transporto misijoms, kai kiti krovininiai orlaiviai nesugebėdavo jų atlikti.

  • Kokie techniniai iššūkiai lėmė, kad jo veikimas buvo toks sudėtingas?

    Dėl milžiniško „Antonov 225” dydžio kilo nemažai techninių iššūkių. Oro uostų pasirinkimas buvo ribotas: saugiai pakilti ir nusileisti reikėjo labai ilgo, sutvirtinto kilimo ir tūpimo tako. Jo 32 ratų važiuoklei reikėjo specialios priežiūros, kad išlaikytų apkrovą. Šešių reaktyvinių variklių priežiūra taip pat buvo sudėtinga ir brangi. Galiausiai antžeminiam didžiulių krovininių lėktuvų pakrovimo ir iškrovimo koordinavimui reikėjo specialios įrangos ir aukštos kvalifikacijos komandos.

  • ArAntonov 225 galėjo būti naudojamas keleiviams vežti?

    Ne, „Antonov 225” niekada nebuvo skirtas keleiviams skraidinti. Jo salonas buvo skirtas tik kroviniams vežti, jo konfigūracija buvo pritaikyta didelių gabaritų kroviniams. Vienintelis jo pavyzdys buvo optimizuotas išskirtiniams kroviniams vežti ir jam reikėjo šešių specializuotų įgulos narių. Lėktuvą pritaikyti keleiviams būtų buvę techniškai ir finansiškai neįgyvendinama.

  • Kokios yraAntonov 225 atstatymo perspektyvos?

    Jau buvo kalbama apie „Antonov 225” rekonstrukciją. Remiantis turima informacija, visiškam pertvarkymui reikėtų maždaug 5 metų darbo ir mažiausiai 3 mlrd. dolerių biudžeto. Ukrainos komandos svarsto galimybę atkurti turimus lėktuvus ar net sukurti naujus pavyzdžius, tačiau projektas vis dar priklauso nuo politinių ir finansinių sąlygų. Ši rekonstrukcija galėtų atgaivinti itin sunkių krovininių lėktuvų rinką ir dar kartą patvirtinti Ukrainos patirtį aviacijos srityje.

  • Kokių aviacijos rekordų pasiekėAntonov 225?

    „Antonov 225” pasiekė keletą pasaulio rekordų. Tai buvo sunkiausias kada nors pagamintas lėktuvas, kurio maksimalus kilimo svoris siekė 640 tonų. Jam taip pat priklausė didžiausios naudingosios apkrovos (daugiau kaip 250 tonų) ir ilgiausio sparnų pločio (88 metrai) rekordai. Jo fiuzeliažas buvo 84 metrų ilgio – beveik futbolo aikštės dydžio. Dėl šių rekordų jis tapo tikru aviacijos inžinerijos paminklu.

  • KodėlAntonov 225 buvo svarbus Ukrainai?

    Be savo techninio vaidmens, „Antonov 225” buvo nacionalinis Ukrainos simbolis. Jis simbolizavo Ukrainos aviacijos inžinerijos meistriškumą ir gebėjimą įgyvendinti unikalius pasaulyje projektus. Lėktuvas reguliariai dalyvaudavo nacionaliniuose renginiuose, įskaitant Nacionalinės dienos šventę. Todėl jo sunaikinimas buvo laikomas ne tik techniniu poveikiu oro transportui, bet ir simboline bei moraline netektimi.

  • Kokio tipo išskirtinius krovinius galėtų gabentiAntonov 225?

    „Antonov 225” galėjo gabenti itin įvairius krovinius: pramonines turbinas, erdvėlaivius, išmontuotus lėktuvus, sraigtasparnius, generatorius, net medicinines priemones krizės metu. Didžiulis krovinių skyrius leido gabenti objektus, kurių neįmanoma pervežti jokiomis kitomis transporto priemonėmis, todėl jis tapo nepakeičiamas tam tikroms specializuotoms krovinių gabenimo oro transportu misijoms.

  • KodėlAntonov An-225 buvo toks svarbus Ukrainai?

    Lėktuvas „Antonov An-225”, pramintas „Mrija” (ukrainiečių kalba tai reiškia „svajonė”), buvo nacionalinis Ukrainos simbolis. Jo sunaikinimas per Rusijos invaziją 2022 m. buvo laikomas dideliu praradimu ne tik technologinio pasiekimo, bet ir nacionalinio pasididžiavimo emblemos.

  • Kiek laiko truko kova dėl "Hostomel" oro uosto?

    Mūšis dėl Hostomelio oro uosto vyko 2022 m. vasario mėn., prasidėjus Rusijos invazijai. Jame vyko intensyvūs mūšiai, per kuriuos buvo vykdomi oro antskrydžiai ir bandoma perimti strategiškai svarbaus oro uosto kontrolę.

  • Kas atsitiko suAntonov An-225 nuolaužomis?

    Po sunaikinimo buvo iš dalies atkastos lėktuvo „Antonov An-225” nuolaužos. Kai kurios orlaivio dalys buvo išmontuotos ir panaudotos remontui ar konservavimui, o kitos dėl savo būklės paliktos vietoje.

  • ArAntonov An-225 buvo sunaikintas per bombardavimą?

    Taip, lėktuvas „Antonov An-225” buvo sunaikintas 2022 m. vasario 27 d. per Rusijos smūgius į Hostomelio oro uostą. Palydovinės nuotraukos ir liudininkų pasakojimai patvirtino jo sunaikinimą.

  • Kodėl prieš išpuolį nebuvo evakuotasAntonov An-225?

    Pasipylė kritika dėl sprendimo neevakuoti lėktuvo „Antonov An-225” prieš invaziją. Kai kurie mano, kad lėktuvą buvo galima perkelti į kitą oro uostą ir taip išvengti jo sunaikinimo, tačiau to nebuvo padaryta dėl logistinių ir strateginių priežasčių.

  • ArAntonov An-225 galima atstatyti?

    Planuojama rekonstruoti „Antonov An-225”, tačiau tai būtų labai brangu ir sudėtinga. Apytiksliais skaičiavimais, tai galėtų kainuoti daugiau kaip 3 mlrd. dolerių ir užtrukti kelerius metus.

  • KodėlAntonov An-225 buvo unikalus?

    „Antonov An-225” buvo unikalus dėl savo išskirtinio dydžio, rekordinės keliamosios galios ir specialios konstrukcijos, skirtos gabenti didelių gabaritų krovinius. Pasaulyje buvo tik vienas šio orlaivio egzempliorius.