NEDELSKITE UŽSISAKYTI SKRYDŽIŲ ŽIEMOS SEZONUI!

Pasiūlymo prašymas
Ieškokite lėktuvo, miesto ar informacijos…

Lyderis privačių lėktuvų nuomos srityje visame pasaulyje

Dirbtinio intelekto poveikis verslo aviacijai

Privatinių lėktuvų nuoma
nuo 1991 m.

20 000
pasiekiamų prietaisų

45 000
užtikrintų skrydžių

120 000+
keleivių

4,9/5
klientų pasitenkinimas

100%
Anglies dioksido kompensacija

Įvadas

Dėl dirbtinio intelekto (DI) verslo aviacija patiria dideles permainas. Nuo skrydžių valdymo ir klientų patirties iki sąnaudų optimizavimo – dirbtinis intelektas iš naujo apibrėžia oro tarpininkavimo standartus. Vadybininkų padėjėjams, įmonių direktoriams ir prabangių konsjeržo paslaugų teikėjams efektyvumas ir greitis yra būtini. Dabar dirbtinis intelektas leidžia greičiau užsakyti privatų lėktuvą, optimizuoti keliones ir sumažinti išlaidas, kartu užtikrinant asmeniškai pritaikytas paslaugas.
Šiame straipsnyje nagrinėjame, kaip dirbtinis intelektas daro įtaką tarpininkavimui oro susisiekimo srityje, pateikdami konkrečius pavyzdžius ir verslo atvejus, iliustruojančius jo griaunamąjį potencialą.

Dirbtinio intelekto naudojimas kelionėms ir išlaidoms optimizuoti

Geresnis maršrutų valdymas

Algoritmai gali realiuoju laiku analizuoti orlaivių užimtumą, oro sąlygas ir skrydžių apribojimus. Tai leidžia optimizuoti maršrutus, kad būtų sumažintos degalų sąnaudos ir išvengta vėlavimų.
AEROAFFAIRES naudoja tai, kad klientams pasiūlytų optimizuotus maršrutus, atsižvelgdamas į vyraujančius vėjus ir efektyviausius oro maršrutus. Kartu su mūsų patirtimi tai ne tik sutrumpina skrydžio laiką, bet irpagerina keleivių komfortą.

Išlaidų mažinimas pasitelkiant mašininį mokymąsi

Mašininis mokymasis leidžiaanalizuoti istorinius duomenis ir koreguoti kainas atsižvelgiant į paklausą ir pasiūlą. Prognostiniai modeliai numato didelės paklausos laikotarpius ir koreguoja kainas, kad mūsų klientams būtų pasiūlyta konkurencingesnių galimybių. Rezultatas? 15 % daugiau užsakymų ir 10 % mažesnės klientų išlaidos.

Klientų patirtis ir personalizavimas naudojant dirbtinį intelektą

Pokalbių robotai ir virtualūs asistentai

Nors nusprendėme ir toliau remtis žmogiškuoju kontaktu, dabar yra dirbtinio intelekto virtualių asistentų, galinčių palengvinti bendravimą su klientais, nesvarbu, ar tai būtų prašymas pateikti pasiūlymą, ar skubus užsakymas. Jie teikia paslaugas 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę ir vienu metu gali apdoroti kelias užklausas. Ateityje galima įsivaizduoti, kad dirbtinio intelekto pokalbių robotas, remdamasis naujausia turimų orlaivių duomenų baze, galėtų akimirksniu tvarkyti užklausas dėl kainų, taip sutaupydamas mūsų padėjėjams brangaus laiko, kurį jie galėtų skirti kiekvienai detalei, galinčiai pagerinti mūsų klientų skrydžio patirtį.

Individualizuotos paslaugos skrydžio metu

Dirbtinis intelektas gali analizuoti keleivių pageidavimus ir pasiūlyti specialiai jiems pritaikytą patirtį: patiekalų pasirinkimą, atmosferą lėktuvo salone, pageidaujamą skrydžio laiką. Rekomendacijos pritaikomos atsižvelgiant į keleivių įpročius. Ši informacija leidžia mūsų asistentams paruošti skrydį, tinkantį būtent jums.

Sauga ir numatoma techninė priežiūra

Aviakompanijos darbuotojų mokymas ir įdarbinimas

Dirbtinis intelektas taip pat keičia pilotų ir oro linijų darbuotojų mokymą ir įdarbinimą. Dirbtiniu intelektu pagrįsti skrydžio simuliatoriai leidžia rengti tikroviškesnius ir įtraukiančius mokymus su dinamiškais scenarijais, paremtais realiomis situacijomis. Dirbtinis intelektas taip pat naudojamas analizuojant pilotų veiklą ir nustatant tobulintinas sritis.
Kalbant apie įdarbinimą, dirbtinio intelekto priemonės padeda nustatyti tinkamiausius profilius, atitinkančius konkrečius privačių oro transporto bendrovių poreikius.

Anomalijų numatymas

AI padeda užkirsti kelią incidentams analizuodamas milijonus skrydžių duomenų įrašų ir aptikdamas anomalijas prieš atsirandant problemai. Privačios oro linijų bendrovės naudoja AI algoritmus variklių būklei stebėti ir gedimo požymiams nustatyti, kol dar neprireikė žmogaus įsikišimo.
Taip yra 2016 m. oro bendrovės „Air-France KLM” pradėtame naudoti prognozavimo techninės priežiūros sprendime „Prognos®”, kuris naudoja orlaivių sistemų duomenis techninės priežiūros modeliams ir procesams tobulinti.

Dirbtinis intelektas ir tvari plėtra verslo aviacijoje

Anglies dioksido pėdsako mažinimas

Dirbtinis intelektas diegiamas visuose klientų kelionės etapuose – nuo pokalbių robotų naudojimo teikiant pagalbą internetu ir rezervuojant bilietus iki realaus laiko pilotavimo optimizavimo naudojant pažangius algoritmus, kad būtų sumažintos degalų sąnaudos ir pagerintas skrydžių energijos vartojimo efektyvumas.
Dirbtinis intelektas taip pat gali būti naudojamas analizuojant orlaivių apkrovos koeficientus ir siūlant klientams „tuščios kojos” skrydžius, taip sumažinant tuščių skrydžių skaičių.

Elektriniai ir hibridiniai orlaiviai

Dirbtinis intelektas atlieka svarbų vaidmenį kuriant elektrinius ir hibridinius orlaivius, optimizuojant jų energijos valdymą ir didinant jų veikimo nuotolį. Pavyzdžiui, Prancūzijos bendrovė„Aura Aero” kuriaERA (Electric Regional Aircraft) – 19 vietų hibridinį elektrinį regioninį orlaivį. ERA turi aštuonis elektrinius variklius, maitinamus akumuliatorių ir turbogeneratorių, o hibridinio režimo nuotolio rida – iki 1 666 km. Naudojant dirbtinį intelektą energijos valdymo ir prognozuojamos techninės priežiūros sistemose, gerokai sumažėja išmetamo CO₂ kiekis ir eksploatavimo sąnaudos.

Su kokiais iššūkiais susiduriama integruojant dirbtinį intelektą į verslo aviaciją?

Diegiant dirbtinį intelektą verslo aviacijoje susiduriama su keliais iššūkiais. Tarp jų – kibernetinis saugumas, nes dažniau naudojant automatizuotus duomenis ir sistemas įmonėms gali kilti įsilaužimo rizika. Be to, norint integruoti dirbtinį intelektą, reikia didelių technologinių investicijų, todėl kai kurios sektoriaus įmonės gali sulėtinti jo diegimą. Galiausiai, aviacijos reguliavimas turi būti tobulinamas, kad būtų sukurta šių naujų technologijų naudojimo sistema, kartu užtikrinant skrydžių saugą ir atitiktį tarptautiniams standartams.

Išvados

Dirbtinis intelektas iš esmės keičia oro tarpininkavimo paslaugas ir verslo aviaciją. Nuo sąnaudų optimizavimo iki klientų patirties gerinimo, saugos ir tvaraus vystymosi – dirbtinis intelektas yra esminis šio sektoriaus įmonių ir specialistų sąjungininkas, nors žmogiškasis pagalbininkas išlieka nepakeičiamas.

Bendrovėje AEROAFFAIRES integruojame šias technologijas, kad savo klientams galėtume pasiūlyti vis veiksmingesnius, individualiems poreikiams pritaikytus ir aplinką tausojančius sprendimus.