Daugeliui žmonių sunku suderinti ekologiją ir verslo aviaciją. Tai neabejotinai yra viena iš reaktyvinių lėktuvų niokojimo priežasčių. „Jet bashing” – tai kolektyvinis privačių reaktyvinių lėktuvų įvaizdžio menkinimas. Verslo aviacija dažnai kritikuojama dėl didelio poveikio aplinkai. Privatūs reaktyviniai lėktuvai dažnai kaltinami tuo, kad yra labai tarši transporto priemonė. Kaip rašoma „Le Monde” straipsnyje, oro eismas sudaro 3 proc. viso pasaulyje išmetamo CO2 kiekio, o verslo aviacija sudaro 8 proc. šio oro eismo. TodėlAEROAFFAIRES pristato efektyviausius ir mažiausiai taršius privačius reaktyvinius lėktuvus.
Aviacijos rinkos dalyviai turi diegti naujoves
Privati aviacija yra reikšminga priemonė įmonėms taupant laiką ir didinant našumą. Tačiau ji taip pat kelia pavojų, ypač aplinkosaugos požiūriu. Šio sektoriaus dalyviai yra priversti diegti naujoves ir kurti naujus projektus, kuriuose naudojami efektyvesni ir mažiau taršūs lėktuvai. Vartotojai turi naujų siekių ir tikisi, kad privačios aviacijos pramonė dės pastangas aplinkosaugos srityje. Matome, kad oro linijų bendrovės ir oro vežėjai kolektyviai ragina kompensuoti arba net sumažinti išmetamų šiltnamio efektą sukeliančių dujų kiekį.

Mažiausiai aplinką teršiantys privatūs reaktyviniai lėktuvai
Kai kurie privatūs reaktyviniai lėktuvai išmeta mažiau CO2 nei kiti. Turbosraigtiniai ir lengvieji reaktyviniai lėktu vai išmeta mažiau anglies dioksido nei plataus korpuso reaktyviniai lėktuvai.
Štai keletas ekonomiškiausių orlaivių pavyzdžių:
- Pilatus PC-12: tai vieno variklio orlaivis su integruotu sraigtu. Tai universalus orlaivis, kurį galima naudoti kaip privatų verslo lėktuvą, krovinių gabenimui oru arba medicininiams skrydžiams, nes jo didelės krovinių durys leidžia pakrauti didelius daiktus. Pilatus PC-12 garsėja itin mažomis degalų sąnaudomis, o išmetamų teršalų kiekis yra gerokai mažesnis nei bet kurio kito verslo reaktyvinio lėktuvo. Tiesą sakant, jis 10 kartų mažiau teršia aplinką nei „Bombardier Global 6000”.
- Diamond DA62: tai Austrijos gamintojo „Diamond Aircraft Industries” gaminamas dviejų variklių turbopropelerinis lėktuvas. Šis orlaivis gali įveikti palyginti didelius atstumus, sunaudodamas mažiau degalų nei privatus lėktuvas. Juo dar galima skraidinti iki 7 keleivių. DA52 sunaudoja labai mažai degalų, palyginti su panašiu verslo reaktyviniu lėktuvu. Todėl nuomos kaina yra patrauklesnė. Nuomos kaina yra apie 1100 eurų už valandą.
- „Merlin III”: tai dar vienas „Fairchild” pagamintas dvivietis turbosraigtinis orlaivis, kuriuo galima skraidinti iki 8 keleivių. Jame yra didelis bagažo skyrius, todėl jis idealiai tinka keleiviams su didelių gabaritų bagažu arba kroviniams vežti. Jo varikliai taip pat labai taupiai naudoja degalus.
- „Beechcraft 1900D”: tai regioninis 19 vietų turbopropelerinis lėktuvas. Jis daugiausia skirtas grupiniams skrydžiams. Jis taip pat gali būti naudojamas krovinių gabenimui oro transportu arba medicininei evakuacijai. Šis verslo reaktyvinis lėktuvas pasižymi mažomis CO2 ir degalų sąnaudomis. Jis nekenkia aplinkai. Jo nuoma kainuoja apie 3 490 eurų už valandą.
- „Cessna 2 Conquest”: tai „Cessna Aircraft Company” dviejų variklių turbosraigtinis verslo klasės orlaivis. Tai vienas populiariausių turbininių orlaivių rinkoje dėl puikių eksploatacinių savybių ir mažų degalų sąnaudų. Jis idealiai tinka trumpiems skrydžiams. Jo nuoma kainuoja apie 1 200 eurų už valandą.
Nauji, ekonomiškesni sprendimai verslo aviacijai
Biodegalai
Tausodama aplinką, aviacijos rinka vis dažniau naudoja biodegalus, kad sumažintų jų poveikį aplinkai. Jie yra tvari alternatyva orlaiviuose naudojamam parafinui. Jie gaminami iš organinių, neiškastinių ir dažniausiai augalinių medžiagų. Šiandien biodegalai gali būti naudojami kartu su 50 % įprastinio parafino. Tačiau kai orlaivių varikliai galės naudoti 100 % biodegalų, šis aplinkai draugiškas pokytis gerokai sumažins aviacijos išmetamo CO2 kiekį – iki 80 %.
Elektriniai ir hibridiniai orlaiviai
Po elektromobilių atėjo eilė aviacijai ir privatiems lėktuvams, kurie bus varomi mažiau taršia energija. Pavyzdžiui, toks yra, bendradarbiaujant su Airbus, RATP ir ADP grupe sukurtas keturių vietų skraidantis taksi ” City Airbus”. Tai hibridinis, visiškai elektrinis ir mažai triukšmingas automobilis. Jo tikslas – vežti keleivius mieste, tarp miestų centrų ir oro uostų. Jis galėtų būti paruoštas po dvejų metų 2024 m. olimpinėms žaidynėms. Keletas regioninių skrydžių jau buvo vykdomi elektra varomais orlaiviais, tačiau paprastai tai būna maži orlaiviai, skrendantys nedidelius atstumus. Dabar kyla iššūkis skraidinti elektra varomus orlaivius tolimojo susisiekimo skrydžiuose.
Saulės energija
Saulės energija galėtų pakeisti akumuliatorių baterijas, kad būtų galima maitinti elektros variklį. Šis metodas šiuo metu tobulinamas, ypač naudojant vienvietį „Solar Impulse 2”, kuris jau nuvažiavo 42 000 kilometrų, varomas 22 000 fotovoltinių elementų.
Ekologiškesni privatūs reaktyviniai lėktuvai nuolat keičiasi ir tobulėja. AEROAFFAIRES savo pasiūlymuose visada teikia pirmenybę mažiausią poveikį aplinkai darantiems lėktuvams, kad pasiūlytų jūsų poreikius atitinkantį skrydį už geriausią kainą. Ekologija mums yra esminė vertybė. Iš tiesų esame įsipareigoję įgyvendinti iniciatyvas, leidžiančias jums 100 % sumažinti verslo skrydžių metu išmetamo CO2 kiekį. Esame pasiryžę keisti situaciją tvariais ir švariais veiksmais.
Mūsų aviacijos ekspertai yra jūsų paslaugoms visą parą, telefonu +330144099182 arba el. paštu: charter@aeroaffaires.com. Taip pat galite užpildyti internetinę pasiūlymo formą, kad gautumėte preliminarią skrydžio kainą.