NEDELSKITE UŽSISAKYTI SKRYDŽIŲ ŽIEMOS SEZONUI!

Ieškokite lėktuvo, miesto ar informacijos…

Lyderis privačių lėktuvų nuomos srityje visame pasaulyje

ES suteikia „Volocopter” sertifikatą!

Privatinių lėktuvų nuoma
nuo 1991 m.

20 000
pasiekiamų prietaisų

45 000
užtikrintų skrydžių

120 000+
keleivių

4,9/5
klientų pasitenkinimas

100%
Anglies dioksido kompensacija

Šiuo metu, kai diskusijų centre yra ekologinis perėjimas, kai kurios pradedančiosios įmonės kuria novatoriškus projektus. Tokia yra Vokietijos pradedančioji įmonė „Volocopter”, kuri specializuojasi oro judumo mieste srityje ir sukūrė skraidantį taksi „Volocity”. Europos aviacijos saugos agentūra (EASA) išdavė skrydžio dronu (be keleivio) ir nerizikingose vietovėse sertifikatą. Mažiau teršiantis orą, nes varomas elektra, ir lankstesnis, nes cirkuliuoja ore, Volocity yra alternatyva oro taršai, kurią sukelia masinis transporto priemonių eismas, ypač dideliuose miestuose.

nuotr: @Volocopter

Bendrovė „Volocopter” yra pirmoji pradedančioji įmonė, vykdanti eVTOL projektą – elektrinį skraidantį taksi su vertikaliu kilimu ir tūpimu – ir gavusi EASA DOA (Design Organisations Approvals) patvirtinimą, leidžiantį jai toliau kurti išplėstinio autonomiškumo skraidantį taksi. „Projektavimo organizacijos patvirtinimas yra labai svarbus žingsnis siekiant gauti komercinį sertifikavimą ir vis labiau priartina oro taksi”, – sako „Volocopter” generalinis direktorius Florianas Reuteris.

nuotr: @Aerobuzz

Vėliau, 2021 m. birželio 24 d., EASA, kuri yra atsakinga už aviacijos saugą ES, Vokietijos bendrovei suteikė licenciją skraidyti, taip patvirtindama jos pranašumą prieš konkurentus.

Volocity gali skraidinti du suaugusiuosius ir jų bagažą 35 km atstumu didžiausiu 110 km/h greičiu. Volocopter siekis – pakeisti sraigtasparnį kaip greitojo susisiekimo priemonę tankiai apgyvendintose miestų teritorijose, tačiau visų pirma ji nori sprogdinti šio sektoriaus augimą. „Volocopter” skraidantis taksi automobilis pagrįstas iš bepiločių orlaivių gauta technologija: 9 akumuliatoriai ir 18 elektros variklių, kurių kiekvienas turi po propelerį. Pagrindinis „Volocity” privalumas yra tas, kad jis 5 kartus tylesnis už sraigtasparnį.

„Volocopter” tikslai 2023 m

Iki šiol šis EASA patvirtinimas leidžia „Volocity” vykdyti skrydžius aiškiai apibrėžtose mažos rizikos zonose. Iki šiol „Volocopter” dronas „Volocity” atliko tik inauguracinius skrydžius, vykdydamas bandymus Helsinkyje, Singapūre ir Dubajuje.

Todėl EASA akreditacija pabrėžia „Volocopter” procesų gyvybingumą ir leidžia bendrovei užtikrinti pakankamai aukštą saugos lygį gaminant ir kasdien naudojant dronus.

nuotr: @AeroBuzz. Bandomasis „Volocopter” skrydis Singapūre

Šiuo metu kuriama dar viena krovininė 2X skraidančio taksi versija, skirta prekėms gabenti. Kalbant apie „Volocity”, „Volocopter” tikisi jį pateikti rinkai jau 2023 m., juolab kad 70 bendrovių visame pasaulyje kuria po savo skraidančio taksi prototipą, paremtą tuo pačiu tipu, pavyzdžiui, „Airbus”, kuri 2019 m. birželį pristatė antrąjį autonominio skraidančio taksi „Alpha One” prototipą – orlaivį „Alpha Two”, pasižymintį daugybe naujovių ir techninių patobulinimų, pavyzdžiui, neturintį pilotų kabinos.

Vokietijos pradedančioji įmonė „Volocopter” paskelbė pradedanti savo pirmojo skraidančio taksi „Volocity” pirmųjų komercinių skrydžių užsakymus. Iš viso galima įsigyti 1 000 bilietų, o per 2 dienas jau rezervuota daugiau kaip 550 bilietų. Kalbant apie bilietų kainas, žinoma tik tiek, kadpenkiolikos minučių skrydis vienam keleiviui kainuos 300 eurų.

Kelionė tarp Roissy ir La Défense VTOL lėktuvu trunka ne ilgiau kaip penkiolika minučių, o automobiliu – ne mažiau kaip keturiasdešimt minučių.

„Volocopter” tikslas – įgyvendinti projektą iki 2023 m., kad Paryžiaus svečiai ir gyventojai galėtų keliauti tarp Paryžiaus ir olimpinių žaidynių vietų, kurios bus 2024 m. olimpinių žaidynių dalis.

Siekdami paspartinti šio 2024 m. olimpinėms žaidynėms skirto projekto įgyvendinimą, rugsėjo 30 d. Ile-de-France regionas, RATP ir Paryžiaus oro uostai pasirašė bendrą susitarimą dėl judumo oru mieste, pagal kurį Pontuazo aerodrome bus galima įrengti bandymų zoną ir kartu skatinti oro transporto perėjimą prie aplinkosaugos.

„Oro judumo sektoriaus aplink Pontuazo-Kormeil-en-Vekseno aerodromą struktūrizavimas atitinka regiono atkūrimo plano dinamiką, Šalių konferencijos išvadas ir 2024 m. olimpines ir parolimpines žaidynes. Šis renginys suteikia išskirtinę galimybę sutelkti aeronautikos pramonę ir padidinti Paryžiaus regiono žinomumą, pateikiant jį kaip pavyzdinį regioną pasaulinėje miestų oro judumo rinkoje „, – sako Paryžiaus regiono prezidentė Valérie Pécresse.

Nuotraukų kreditas: @GroupeADP

Oro judumo didžiuosiuose miestuose ateitis

EASA sertifikavimas dar neleidžia pradėti komercinių skrydžių, tačiau tai yra svarbus žingsnis link pirmųjų komercinių skrydžių, planuojamų 2024 m. Paryžiaus olimpinėse žaidynėse. Olimpinės žaidynės – tai jau ne tik sporto varžybos, bet ir geopolitinė žinia, jas organizuojančios šalies stiprybės ir galios demonstravimas, paremtas sporto minkštąja galia. Todėl 2024 m. olimpinės žaidynės Paryžiuje yra galimybė Prancūzijai sužibėti tarptautinėje arenoje.

Oro judumo mieste plėtros projektas stiprina Ile-De-France regiono patrauklumą tarptautiniu mastu, nes bendradarbiauja įvairūs viešieji ir privatūs subjektai, tarp jų, pavyzdžiui, sraigtasparnių skrydžių bendrovė „Helifirst”, kuri specializuojasi verslo aviacijos srityje, ir „Helipass”, skaitmeninė sraigtasparnių skrydžių užsakymo operacijų valdymo platforma. Šiuo metu „transporto priemonių” sektoriuje skraidantiems taksi, kurie dalyvaus 2024 m. olimpinėse žaidynėse Paryžiuje, atrinktos trys bendrovės: „Volocopter”, „Airbus” ir Kinijos pradedančioji įmonė „Ehang”.

Papildomos paslaugos tarp „Volocopter” ir verslo aviacijos?

Privačių lėktuvų nuoma yra esminė priemonė, padedanti laikytis laiko apribojimų. Privačių reaktyvinių lėktuvų užsakomųjų skrydžių klientai ieško lankstumo, saugumo ir greičio. Susisiekimas tarp oro uostų ir miestų centrų dėl intensyvaus kelių eismo dažnai yra sudėtingas ir užima daug laiko. Skraidantys taksi automobiliai netolimoje ateityje galėtų padėti išvengti spūsčių ir sujungti FBO su kelionės tikslu. „Jie aptarnaus daugelį lankytinų vietų tarp Orli oro uostoir Charles de Gaulle Etoile, taip pat Paryžiaus centrą, galbūt Issy-les-Moulineaux sraigtasparnių aikštelę„, – sako Marie-Claude Dupuis, RATP strategijos, inovacijų ir plėtros direktorė.

Šios elektrinės transporto priemonės išspręstų per didelio eismo problemą didžiuosiuose miestuose ir kartu tausotų aplinką. Jos taip pat puikiai papildytų privačių lėktuvų nuomą.

Tačiau šie skraidantys taksi turi nemažai trūkumų, įskaitant labai ribotą ridą, mažą greitį (ne daugiau kaip 110 km/h) ir mažą talpą. Tačiau, nepaisant šių trūkumų, daugėja oro taksi rinkoje dirbančių naujų įmonių, ypač Kinijoje. Remiantis 2019 m. konsultacinės bendrovės „Oliver Wyman” atliktu tyrimu, iki 2035 m. skraidančių taksi rinka potencialiai sudarys 35 mlrd. dolerių. Iš tikrųjų iki 2035 m. beveik 90 pasaulio miestų galėtų važinėti daugiau kaip 50 000 skraidančių taksi automobilių.

Netolimoje ateityje jis galėtų padėti išspręsti kelių eismo spūsčių mažinimo problemą. „Manome, kad ateityje eVTOL paims klientus iš jų namų”, – sako „Volocopter” generalinis direktorius Florianas Reuteris.

ADP grupė yra pagrindinė „Volocopter” skraidančių taksi projekto rėmėja. Paryžiaus Le Buržė oro uostas šiuo metu yra pirmaujantis verslo aviacijos oro uostas. Tai vienintelis ADP grupės padalinys, turintis skirtingoms orlaivių kategorijoms pritaikytas aikšteles.

  • 2 verslo aviacijai skirti aerodromai: Toussus-Le-Noble ir Pontoise-Cormeilles-en-Vexin
  • 8 komercinės paskirties aerodromai: Chavenay, Chelles, Coulommiers, Etampes, Lognes, Meaux, Persan ir Saint-Cyr
  • 1 sraigtasparnių aikštelė Issy-Les-Moulineaux

Ar galime įsivaizduoti 100 proc. oro ir elektrinį transportą ateityje?

Šie skraidantys taksi galėtų paimti klientus, kurių laikas ribotas, ir nuvežti juos į namus ar kitą vietą iš įvairių „Aéroports de Paris Group” aikštelių, įskaitant Paryžiaus Le Bourget oro uostą,Issy-Les-Moulineaux sraigtasparnių aikštelę ir Pontoise aerodromą, kuris šiuo metu yra skraidančių taksi bandymų zona.

Nuotraukų kreditas: @01net. Bandomasis „Volocopter” skrydis Le Buržė (Paryžius)

Vokietijos pradedančioji įmonė „Volocopter” Singapūre taip pat pristatė naują vertiporto prototipą, skirtą „Volocity”, pavadintą „VoloPort”. Terminalas bus modulinis, todėl jį bus galima lengvai pritaikyti įvairiose miesto vietose, pavyzdžiui, ant pastatų stogų, geležinkelio stotyse ar automobilių stovėjimo aikštelėse.

Nuotraukų kreditas : @Volocopter. Voloportas Singapūre
Nuotraukų kreditas: @Volocopter

Mūsų aviacijos ekspertai visą parą ir 7 dienas per savaitę teikia jūsų privačių skrydžių paslaugas telefonu +33 (0) 1 44 09 91 82. Nedvejodami naudokitės mūsų internetiniu pasiūlymu ir gaukite privataus skrydžio kainos sąmatą.