NEDELSKITE UŽSISAKYTI SKRYDŽIŲ ŽIEMOS SEZONUI!

Pasiūlymo prašymas
Ieškokite lėktuvo, miesto ar informacijos…

Lyderis privačių lėktuvų nuomos srityje visame pasaulyje

Geriausias laikas užsisakyti privatų skrydį už mažiausią kainą

Privatinių lėktuvų nuoma
nuo 1991 m.

20 000
pasiekiamų prietaisų

45 000
užtikrintų skrydžių

120 000+
keleivių

4,9/5
klientų pasitenkinimas

100%
Anglies dioksido kompensacija

Įvadas

Verslo aviacijoje net ir labiausiai patyrusiems keliautojams vis iškyla tas pats klausimas: ar tikrai yra idealus laikas užsisakyti skrydį privačiu lėktuvu už geriausią kainą?

Atsakymas į šį klausimą turi daugiau niuansų nei komercinėje aviacijoje. Privataus lėktuvo skrydis nėra parduodamas pagal automatizuotą pelningumo valdymo sistemą. Tarifai nustatomi atsižvelgiant į labai konkrečius veiklos veiksnius: faktinį AOC sertifikuotų orlaivių prieinamumą, tvarkaraščių sudarymo apribojimus, oro sąlygas, perskridimo reikalavimus, oro uostų užimtumą, sezoniškumą.

AEROAFFAIRES kiekvieną dieną matome tą patį: identiškos kelionės kaina gali skirtis nuo vieno iki šešių kartų, priklausomai nuo to, kada pateikiamas prašymas. Ne dėl algoritmo, o dėl to, kad nuolat keičiasi lėktuvų parko ir įgulų organizavimas.

Šis straipsnis parengtas pagal :
– kaip iš tikrųjų veikia verslo aviacijos bendrovės
– perkėlimo į kitą vietą mechanizmais
tuščių orlaivių dinamika
– pastebėjimais, gautais iš tūkstančių vykdytų skrydžių
– Europoje, Artimuosiuose Rytuose ir Afrikoje veikiančios bendrovėsAEROAFFAIRES patirtimi.

Kada geriausia užsisakyti privatų skrydį už geriausią kainą?

Kainodaros logika vadovaujamasi trimis principais:

  1. Geriausia kaina atsiranda tada, kai lėktuvas jau yra jūsų maršrute.
  2. Kuo anksčiau rezervuojate, tuo daugiau galimybių turite.
  3. Net ir nedidelis laiko lankstumas gali optimizuoti misiją.

Kodėl privačių skrydžių kainos taip skiriasi?

Tikroji privataus lėktuvo valandos kaina

Kiekvienas orlaivis turi tiesioginių eksploatavimo išlaidų (degalai, techninė priežiūra, įgula, draudimas). Keletas rinkos etalonų :
– Turbosraigtiniai lėktuvai: nuo 5 000 iki 8 000 eurų per valandą.
– Vidutinės klasės privatus reaktyvinis lėktuvas: nuo 9 000 iki 12 000 eurų per valandą.
– Tolimųjų reisų lėktuvai: 30 000 EUR per valandą.

Ši kaina gali skirtis priklausomai nuo datos, keleivių skaičiaus ir lėktuvo užimtumo.

Perskraidinimas

Jei orlaivis dar nėra jūsų išvykimo oro uoste, būtina pakeisti jo vietą. Tai vienas iš pagrindinių veiksnių, didinančių kainą. Ir atvirkščiai, jei orlaivis jau yra oro uoste, kaina bus daug mažesnė.

Įgulos apribojimai (EASA)

Įguloms taikomi maksimalūs tarnybos laikotarpiai. Tai turi įtakos
– naktiniams skrydžiams
– poilsio laikotarpiams
– galimam antros įgulos poreikiui

Išankstinis užsakymas leidžia oro transporto bendrovėms efektyviau organizuoti savo tvarkaraščius.

Oro uostų perpildymas

Olbija, Ibiza, Mikonosas, Kanai, Nica, Kurševelis, Ženeva – tai oro uostai, kuriuose trūksta laiko tarpsnių ir stovėjimo vietų. Kuo vėlesnė paklausa, tuo didesni apribojimai.

Ankstyvas privataus skrydžio užsakymas: geriausias būdas gauti geriausią įmanomą kainą

Daugiau laisvų orlaivių

Kai užklausa pateikiama anksčiau, tarpininkas gali konsultuotis su daugiau AOC operatorių. Tada konkurencija natūraliai veikia stabilios kainos naudai.

Mažiau perskridimų

Numatant skrydį iš anksto, jį galima įtraukti į esamą rotaciją ir taip sumažinti tuščių reisų skaičių.

Geresni oro uostų laiko tarpsniai

Perpildytuose oro uostuose, pavyzdžiui, Nicos, Linatės, Berno, Ibizos, Olbijos ar Santorino, iš anksto užsisakę bilietus galite gauti :
– išvykimo dienos šviesoje
– stovėjimo vietą
– standartinį aptarnavimą

Kainų išlyginimą dėl komandiruočių grandinės

Lėktuvas gali vykdyti kelias misijas iš eilės. Kai skrydis yra tokios sekos dalis, siūloma kaina tampa konkurencingesnė.

Vėlyvas užsakymas taip pat gali būti naudingas (bet ne sistemingai)

Kai orlaivis grįžta tuščias

Tai tipiškas tuščio skrydžio atvejis.

Kai naudotojas nori išvengti brangiai kainuojančios stovėjimo aikštelės

Kai kuriuose oro uostuose stovėjimo aikštelės kaina gali paskatinti operatorių priimti užduotį už optimizuotą tarifą.

Kai oro sąlygos blokuoja regioną

Alpėse arba Jungtinėje Karalystėje laikinai nutūpę orlaiviai gali sukurti galimybių, kai tik sąlygos pagerėja.

Ne sezono metu

Žydrasis krantas ne vasarą, Ibiza ne sezono metu, Kurševelis ne moksleivių atostogų metu: mažesnis spaudimas lėktuvų parkui, kartais lankstesnės kainos.

🇧🇪 Bruxelles National 🇨🇭 Genève Cointrin

26 lapkričio 2025

Phenom 300

Iki 7 keleiviai

Tuščios kojos: geriausias būdas gauti labai mažą tarifą

Tai niekada nebūna reguliarus skrydis

Tuščia atkarpa priklauso nuo pagrindinio skrydžio į vieną pusę. Ji gali būti pakeista arba atšaukta, jei pradinis klientas pakeičia savo tvarkaraštį.

Didelės nuolaidos

Nuolaidos dažnai siekia nuo 30 iki 70 proc.

Patikimai tuščiajai daliai reikia gero tarpininko, kuris

AEROAFFAIRES tikrina :
– tvarkaraštį
– mašiną
– AOC
– veiklos riziką
– lankstumo atsargos

Kaip atpažinti tikrąją tuščią atkarpą?

Tikrąją tuščią atkarpą sudaro :
– identifikuotas prietaisas
– sertifikuotas operatorius
– data
– tikrasis perstūmimo maršrutas

Lankstus paskirties vietos pasiūlymas nėra tuščias etapas.

Geriausias laikas užsisakyti skrydį priklausomai nuo sezono

Pavasaris

Didelė paklausa savaitgaliais. Rekomenduojama užsisakyti iš anksto.
Darbo dienomis: vėlyvo užsakymo galimybės.

Vasaros

Didžiausias užimtumas.
Rekomenduojama rezervuoti: prieš 3-6 savaites.
Tušti palikimai dažni, bet labai nepastovūs.

Ruduo

Stabilesnės kainos.
Paskutinės minutės užsakymai kartais labiau įmanomi.

Žiema

Konferencijos, metų pabaigos šventės, slidinėjimo kurortai.
Būtina iš anksto užsisakyti Kurševelio, Gštado, Zermatto, Sankt Morico slidinėjimo trasas.
Dėl oro sąlygų paskutinės minutės užsakymai yra rizikingi ir dažnai brangesni.

Kaip AEROAFFAIRES optimizuoja privataus skrydžio kainą?

Kelių operatorių paieška

Konsultacijos su dešimtimis AOC operatorių, siekiant nustatyti geriausiai tinkantį orlaivį.

Įgulos planavimo analizė

Skrydžio įtraukimas į optimizuotą tvarkaraštį, kad būtų išvengta perkrovos.

Oro uostų laiko tarpsnių tikrinimas

Laiko tarpsnių ir stovėjimo vietų numatymas, kad būtų išvengta apribojimų paskutinę minutę.

Integravimas į esamus skrydžius

Netoliese esančių misijų nustatymas, pozicijų keitimas arba išvykimas iš brangių oro uostų.

Faktinių tuščių etapų stebėjimas

Kasdienė faktinių reisų analizė siekiant pasiūlyti patikimas galimybes.

Kontrolinis sąrašas, kaip sumažinti privataus skrydžio išlaidas

– Laiko lankstumas nuo vienos iki dviejų valandų
– Galimybė pakilti iš kelių oro uostų arba nusileisti juose
– Jei įmanoma, venkite sezoninių pikų
– Anksti rezervuokite vietas, į kurias vykstama daugiausiai keleivių
– Patikrinkite, ar tušti lėktuvai tikrai atitinka reikalavimus

Apibendrinimas: geriausias laikas priklauso nuo jūsų tikslo

TikslasIdealus laikasLogika
Geriausia kainaprieš 2-6 savaitesTurima daugiau automobilių parko
Lankstumasprieš 48-72 valandasLėktuvas perstatomas į kitą vietą
Perpildyta paskirties vietaAnkstyvas užsakymasReti laiko tarpsniai
Tuščia atkarpaPaskutinė minutėGrįžtantis tuščias orlaivis
Profesionalus renginysKai tik sužinoma dataStabilūs tarifai ir laisvų vietų skaičius

Išvada

Geras verslo aviacijos skrydžio tarifas grindžiamas :
– numatymu
– faktiniu orlaivio išdėstymu
– įgulos optimizavimu
– orlaivių parko judėjimo kontrole
– rinkos galimybėmis, pvz

Privatūs lėktuvai – tai individualiai pritaikyta paslauga. Taip pat ir kaina.

Privatūs skrydžiai: kaina, užsakymas, prieinamumas

Kodėl skrydžio privačiu lėktuvu kaina kiekvieną dieną gali taip skirtis?

Privataus reaktyvinio lėktuvo skrydžio kaina kinta priklausomai nuo labai operatyvių veiksnių: faktinės orlaivio padėties, įgulos galimybių pagal EASA taisykles, oro sąlygų, oro uostų užpildymo ir perskridimo reikalavimų. Ta pati kelionė gali kainuoti daug brangiau, jei orlaivis turi atskristi tuščias arba jei oro uostuose trūksta laisvų vietų. Kaina niekada nėra grindžiama rinkodaros logika, o išmatuojamais apribojimais.

Ar tiesa, kad anksti užsisakius bilietą beveik visada gaunama geresnė kaina?

Daugeliu atvejų taip. Ankstyvas užsakymas suteikia galimybę naudotis daugiau orlaivių, padeda išvengti nereikalingų perstumdymų ir gauti geriausius oro uostų laiko tarpsnius. Operatoriai gali įtraukti jūsų skrydį į esamą tvarkaraštį, todėl sumažėja įgulos naktinių ar antrųjų pamainų išlaidos. Kuo vėlesnė data, tuo lengviau ją optimizuoti ir tuo pastovesnis tarifas.

Ar vis dar verta užsisakyti skrydį paskutinę minutę?

Tam tikrais atvejais vėlyvas užsakymas gali būti naudingas, ypač kai lėktuvas turi grįžti tuščias arba išskristi iš oro uosto, kuriame brangi automobilių stovėjimo aikštelė. Paskutinę minutę užsisakius skrydį taip pat galima pasinaudoti dėl oro sąlygų sustojusiais orlaiviais. Tačiau tai nenuspėjama. Kainos sumažinimas galimas tik tuo atveju, jei jūsų maršrutas tiksliai atitinka jau suplanuotą lėktuvų parko judėjimą.

Kas yra tuščia atkarpa ir kodėl ji dažnai būna pigesnė?

Tuščia atkarpa – tai skrydis, kai orlaivis po misijos turi persikelti be keleivių. Kadangi šis skrydis būtų vykdomas bet kokiu atveju, operatorius paprastai sutinka mokėti daug mažesnę kainą, kad kompensuotų dalį išlaidų. Nuolaidos gali siekti nuo 30 iki 70 proc. Tačiau tuščia atkarpa visiškai priklauso nuo pagrindinio skrydžio ir gali būti paankstinta, pakeista arba atšaukta.

Kaip sužinoti, ar pasiūlymas yra tikras tuščias skrydis, ar tik komercinė akcija?

Tikrą tuščią skrydžio atkarpą visada sudaro keturi elementai: aiškiai nurodytas orlaivis, AOC sertifikuotas operatorius, numatoma data ir laikas bei tikslus maršrutas, atitinkantis faktinį perkėlimą. Jei pasiūlyme nurodoma, kad paskirties vieta yra lanksti arba kad tvarkaraštį galima pasirinkti laisvai, tai nėra tuščias reisas, o tik užmaskuotas komercinis pasiūlymas.

Kodėl oro uosto pasirinkimas turi tokią didelę įtaką skrydžio kainai?

Oro uosto pasirinkimas turi įtakos turimiems laiko tarpsniams, orlaivio stovėjimo vietos kainai, kilimo ir tūpimo tako ilgiui ir pasiekiamumui priklausomai nuo oro sąlygų. Kai kurie oro uostai, pavyzdžiui, Nicos, Olbijos, Ibizos ar Kurševelio, sezono metu yra labai suvaržyti, todėl sumažėja galimybių ir padidėja išlaidos. Ir atvirkščiai, sutikus išskristi arba atskristi į kitą oro uostą, gali visiškai nebereikėti keisti vietos.

Kiek iš anksto turėčiau užsisakyti bilietus į didelį renginį (festivalį, mugę, konferenciją)?

Kai tik sužinoma data. Labai intensyvių renginių, tokių kaip Kanų kino festivalis, „Art Basel” ar didelės tarptautinės konferencijos, laiko tarpsniai ir automobilių stovėjimo vietų skaičius greitai užsipildo. Užsisakydami iš anksto, gausite geriausią įmanomą laiką, patvirtintą stovėjimo vietą ir didesnį lėktuvų pasirinkimą. Paskutinę minutę net ir laisvas lėktuvas neužtikrina galimybės patekti į peroną.

Kodėl dėl oro sąlygų gali padidėti privataus skrydžio kaina?

Dėl oro sąlygų gali laikinai sustoti lėktuvai, ypač žiemą Alpėse, todėl oro transporto bendrovės priverstos koreguoti savo tvarkaraščius. Jei orlaivis negali prisijungti prie kito skrydžio, operatoriui dažnai tenka pertvarkyti įgulą, keisti bazę arba prašyti ilgesnio perskridimo. Šie pakeitimai susiję su papildomomis išlaidomis, kurios atsispindi pasiūlyme, kai prašymas pateikiamas pavėluotai arba kai tvarkaraštis yra griežtas.

Ar prieš kelis mėnesius užsakytas skrydis privačiu lėktuvu garantuotai kainuos tiek pat?

Taip, jei skrydis yra patvirtintas sutartimi ir lėktuvas yra rezervuotas misijai. Kaina grindžiama fiksuota išlaidų struktūra: degalai, techninė priežiūra, įgula ir planavimas. Pasirašius pasiūlymą, operatorius įsipareigoja skirti orlaivį ir įgulą. Kaina keičiasi tik tada, kai klientas pakeičia tokius parametrus kaip tvarkaraštis, oro uostas ar keleivių skaičius.

Kokie yra geriausi praktiniai būdai sumažinti privataus lėktuvo skrydžio kainą?

Trys veiksmingiausi svertai: laiko lankstumas nuo vienos iki dviejų valandų, galimybė naudotis keliais netoliese esančiais oro uostais ir ankstyvas užsakymas į intensyvias kryptis. Dar yra aktyvi suderinamų tuščių legų stebėsena. Tai elementai, leidžiantys brokeriui sumažinti arba visai panaikinti reisus, kurie yra pagrindinis realių santaupų šaltinis.

Klausimas? Susisiekite su mūsų komanda

Izabelė Klerk

AEROAFFAIRES generalinis direktorius

Francois-Xavier Clerc

AEROAFFAIRES įkūrėjas

Mūsų oro ekspertai yra pasirengę jums padėti kiekviename jūsų rezervacijos etape.

Susisiekite su AEROAFFAIRES

Dėl tarifų analizės ar individualaus optimizavimo mūsų ekspertai gali kreiptis 24 valandas per parą.

📩 [email protected]

📞
🇫🇷 +33 (0)1 44 09 91 82
🇨🇭 +41 22 355 06 24
🇺🇸 +1 845 373 3456
🇬🇧 +44 84 4986 0547