NEDELKITE UŽSISAKYTI SAVO SKRYDŽIŲ VASAROS SEZONUI!

Ieškokite lėktuvo, miesto ar informacijos…

Lyderis privačių lėktuvų nuomos srityje visame pasaulyje

Kaip prižiūrėti privatų lėktuvą?

Privatinių lėktuvų nuoma
nuo 1991 m.

20 000
pasiekiamų prietaisų

45 000
užtikrintų skrydžių

120 000+
keleivių

4,9/5
klientų pasitenkinimas

100%
Anglies dioksido kompensacija

Privataus lėktuvo turėjimas yra prabangos ir komforto simbolis. Tačiau su juo taip pat siejama didelė atsakomybė: reguliari orlaivio techninė priežiūra. Privačiu lėktuvu būtina rūpintis, kad būtų užtikrintas orlaivio saugumas, našumas ir ilgalaikis patvarumas. Privačiam reaktyviniam lėktuvui prižiūrėti reikia sistemingo ir aktyvaus požiūrio, kad būtų išvengta galimų problemų ir lėktuvas būtų geriausios būklės. Sužinokite keletą esminių veiksmų, kurių reikia laikytis turint privatų lėktuvą, nesvarbu, ar esate fizinis asmuo, ar oro linijų bendrovė. Šiame straipsnyje AEROAFFAIRES nagrinėja geriausius privataus lėktuvo priežiūros būdus.

Kodėl privačiam lėktuvui svarbi reguliari techninė priežiūra?

Reguliari techninė priežiūra labai svarbi privačiam lėktuvui, nes ji leidžia aptikti ir pašalinti galimas problemas, kol jos netapo rimtomis. Taip užtikrinamas keleivių saugumas ir optimalus orlaivio veikimas.

Užtikrinama, kad orlaivis būtų techniškai tvarkingas.

Reguliarus techninės priežiūros planavimas yra labai svarbus, kad jūsų privatus lėktuvas veiktų sklandžiai. Savininkai turėtų sudaryti techninės priežiūros tvarkaraštį, pagrįstą gamintojo rekomendacijomis ir aviacijos taisyklėmis. Reikia atsižvelgti į rekomenduojamus įvairių orlaivio komponentų ir sistemų techninės priežiūros intervalus.

Stebėkite sistemas ir komponentus.

Privačių reaktyvinių lėktuvų savininkai arba verslo oro linijų bendrovės atidžiai stebi savo privačių reaktyvinių lėktuvų sistemas ir komponentus. Taip siekiama aptikti gedimų ar galimų problemų požymius. Šiam tikslui galima naudoti orlaivyje esančias stebėjimo priemones. Jos gali būti naudojamos stebėti :

  • skrydžio parametrus
  • variklio veikimą
  • padangų slėgį
  • ir kitus pagrindinius rodiklius.

Privačiam lėktuvui prižiūrėti reikia būti budriam, jei yra perspėjimų ar neįprastų įspėjimų, ir greitai reaguoti, kad būtų išvengta rimtų problemų.

Patikrinimai prieš skrydį:

Prieš kiekvieną skrydį turi būti atliktas išsamus orlaivio patikrinimas prieš skrydį. Atliekant šiuos patikrinimus peržiūrima bendra orlaivio būklė, įskaitant :

  • išoriniai paviršiai
  • varikliai
  • elektros sistemos
  • orlaivyje esantys prietaisai
  • saugos įranga.

Prieš kylant į dangų viskas turi būti techniškai tvarkinga.

Kaip dažnai reikėtų valyti privatų lėktuvą?

Rekomenduojame reguliariai valyti privatų lėktuvą, geriausia – po kiekvieno skrydžio. Taip išvengsite nešvarumų ir teršalų, kurie ilgainiui gali pakenkti orlaivio paviršiams, kaupimosi.

Kokios yra privataus lėktuvo techninės priežiūros nepaisymo pasekmės?

Privataus lėktuvo techninės priežiūros nepaisymas gali turėti rimtų pasekmių. Štai keletas galimų pasekmių.

Padidėjusi saugos rizika:

Reguliari privataus lėktuvo techninė priežiūra yra būtina keleivių saugai užtikrinti. Jei techninė priežiūra apleidžiama, gali kilti kritinių problemų, pavyzdžiui, skrydžio sistemos gedimų, variklio ar konstrukcijos gedimų, todėl padidėja nelaimingų atsitikimų rizika.

Sumažėjusios eksploatacinės savybės :

Privačiu lėktuvu, kuris nėra prižiūrimas, gali sumažėti našumas. Varikliai gali tapti ne tokie efektyvūs, todėl gali padidėti degalų sąnaudos ir sumažėti galia. Tai taip pat gali turėti įtakos orlaivio skrydžio našumui, greičiui ir nuotoliui.

Didelės remonto išlaidos:

Jei techninės priežiūros problemos greitai nepastebimos ir nepašalinamos, jos gali dar labiau pablogėti ir ateityje pareikalauti brangesnio remonto. Paprastas remontas gali virsti kapitaliniu remontu, o tai pareikalauja didelių finansinių išlaidų.

Orlaivio vertės praradimas:

Apleistas privatus lėktuvas gali prarasti vertę rinkoje. Potencialūs pirkėjai mieliau investuoja į gerai prižiūrimus geros būklės orlaivius. Prasta priežiūra gali sumažinti orlaivio perpardavimo vertę, o tai gali pakenkti, jei ateityje norėsite jį parduoti.

Taisyklių nesilaikymas:

Aviacijai taikomos griežtos taisyklės, kuriomis siekiama užtikrinti skrydžių saugą. Dėl techninės priežiūros neatlikimo gali būti pažeistos šios taisyklės, o tai gali lemti teisines sankcijas, baudas ir net veiklos licencijos sustabdymą.

Netikėti gedimai :

Neprižiūrimi privatūs reaktyviniai lėktuvai dažniau patiria netikėtų gedimų. Dėl to gali vėluoti skrydžiai, būti atšaukta kelionė ir keleiviai patirti nepatogumų. Be to, šie gedimai gali įvykti kritiniu metu, todėl kyla pavojus keleivių ir įgulos saugumui.

Privataus lėktuvo techninė priežiūra nėra nereikšminga. Reguliari ir tinkama techninė priežiūra būtina siekiant užtikrinti orlaivio saugumą, našumą ir ilgalaikę vertę.

Kokius sertifikatus turėtų turėti privačių reaktyvinių lėktuvų techninės priežiūros specialistai?

Privačių reaktyvinių lėktuvų techninės priežiūros specialistai privalo turėti tam tikrus sertifikatus, kad galėtų užsiimti savo profesija. Štai pagrindiniai sertifikatai:

  • Orlaivių mechaniko pažymėjimas (M1/M2): Techninės priežiūros specialistai paprastai turi gauti civilinės aviacijos institucijos išduotą orlaivių mechaniko pažymėjimą. Prancūzijoje ši institucija yra Civilinės aviacijos generalinė direkcija (Direction Générale de l’Aviation Civile, DGAC). M1 pažymėjimas išduodamas stūmokliniams orlaiviams, o M2 pažymėjimas – turbininiams orlaiviams.
  • Tipo pažymėjimas (TC): Techninės priežiūros specialistai turi būti apmokyti ir sertifikuoti tam tikrų tipų orlaiviams. Jie turi turėti kiekvieno orlaivio modelio, kurio techninę priežiūrą atlieka, tipo pažymėjimą. Šį pažymėjimą išduoda orlaivio gamintojas ir juo patvirtinama, kad technikas yra kvalifikuotas atlikti to tipo orlaivio darbus.
  • Nuolatinis mokymas ir licencijos atnaujinimas : Techninės priežiūros specialistai privalo dalyvauti nuolatinio mokymo programose, kad atnaujintų savo žinias ir įgūdžius. Be to, jie turi reguliariai atnaujinti savo licenciją, laikydamiesi civilinės aviacijos administracijos nustatytų mokymo ir patirties reikalavimų.
  • Speciali techninės priežiūros kvalifikacija : kai kuriems orlaiviams ar sudėtingoms sistemoms gali reikėti papildomos techninės priežiūros kvalifikacijos. Pavyzdžiui, norėdami dirbti orlaiviuose su reaktyviniais varikliais, technikai turi įgyti specialią reaktyvinių variklių techninės priežiūros kvalifikaciją.

Svarbu atkreipti dėmesį, kad kiekvienoje šalyje gali skirtis konkretūs sertifikatai ir reikalavimai. Techninės priežiūros specialistai privalo laikytis civilinės aviacijos taisyklių, taikomų jų gyvenamojoje ir darbo šalyje.

Privataus lėktuvo užsakymas su AEROAFFIARES: garantija, kad privatus lėktuvas bus naudojamas puikiomis sąlygomis.

Privataus reaktyvinio lėktuvo techninė priežiūra yra nuolatinis ir būtinas procesas, užtikrinantis jūsų orlaivio saugumą, našumą ir ilgaamžiškumą. Laikydamiesi geriausios praktikos, tokios kaip reguliarus techninės priežiūros planavimas, patikrinimai prieš skrydį, reguliarus valymas, sistemų stebėjimas ir bendradarbiavimas su kvalifikuotais techninės priežiūros specialistais, keleiviai visiškai ramiai mėgaujasi skrydžiu privačiu lėktuvu.

Prižiūrint privatų reaktyvinį lėktuvą, galima ilgus metus keliauti prabangiai ir patogiai. Aviakompanijos, su kuriomis dirbame, reguliariai prižiūri savo privačius reaktyvinius lėktuvus. Jos supranta, kad reguliari techninė priežiūra yra ilgalaikė investicija, į kurią verta investuoti.

Užsisakykite skrydį privačiu lėktuvu dabar. Norėdami gauti asmeninį, neįpareigojantį pasiūlymą, susisiekite su AEROAFFAIRES. Mūsų aviacijos ekspertai yra jūsų paslaugoms 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę. Susisiekite su mumis telefonu + 33 (0) 1 44 09 91 82 arba el. paštu : charter@aeroaffaires.com . Taip pat galite užpildyti mūsų internetinę pasiūlymo formą ir gauti atsakymą per dvi valandas.