Aviacijos srityje žinome labiausiai matomas profesijas: skrydžio palydovas, pilotas, stiuardas… Tačiau dažnai nepastebime užkulisiuose dirbančių žmonių, kurie yra tokie pat svarbūs sklandžiai kelionei. Techninės priežiūros mechanikas yra neatsiejama to dalis. Tačiau ką iš tikrųjų reiškia šis darbas? Kodėl jis yra svarbus ir kaip jį pasiekti?

Kodėl techninės priežiūros mechanikas?
Prieš pradėdami nagrinėti, kaip įsidarbinti šiame darbe, turime suprasti, kodėl aviacijos valdyme reikalingi techninės priežiūros mechanikai ir kodėl šis vaidmuo toks svarbus.
Reiklūs aviacijos standartai.
Negalime paminėti aviacijos vadybos, nepaminėję su ja susijusių standartų ir sertifikatų, kurių šioje srityje yra daugybė. Tarptautinė civilinės aviacijos organizacija ( ICAO) valdo šią standartų ir sertifikavimo sistemą ir nustato procedūras, kurių reikia laikytis valdant tarptautinį oro transportą. Šie standartai ypač svarbūs siekiant užtikrinti gerą rizikos ir kokybės valdymą.
Avarijos įvyksta pernelyg greitai.
Techninės problemos sudaro 20 proc. orlaivių avarijų, todėl yra rimta priežastis optimizuoti orlaivių techninės priežiūros valdymą. Iškilus techninei problemai, avarijos priežasčių yra daug ir jos įvyksta greitai.
Aviacijoje svarbi kiekviena detalė, todėl taip svarbu, kad dirbtų kompetentingi savo srities mechanikai. Viena praleista detalė gali sukelti daugybę kitų problemų ir baigtis nepataisoma avarija.
Orlaivių sudėtingumas.
Visi žino, kad orlaivis – tai pažangi technologija, kurią norint išmokti naudoti ar net iššifruoti ir suprasti, kaip ja naudotis, reikia išsamių žinių. Ypač šiais laikais, kai technologijos nuolat tobulėja ir siekiame, kad orlaiviai būtų galingesni, greitesni, ilgaamžiškesni ar ekologiškesni. Todėl labai svarbu, kad techninę priežiūrą atliktų apmokytas, kompetentingas technikas. Įrangos sudėtingumas netgi turi įtakos techninės priežiūros mechaniko darbui, nes šioje profesijoje įprasta būti specializuotam.
Visi šie veiksniai yra labai svarbūs tokios profesijos kaip techninės priežiūros mechanikas egzistavimui. Jie yra labai svarbūs sklandžiam oro eismo vykdymui.
Išsamus ir griežtas mokymas, kad taptumėte techninės priežiūros mechaniku.
Platus techninių mokymo kursų pasirinkimas.
Kaip ir galima tikėtis, norint tapti techninės priežiūros mechaniku, reikia turėti tam tikrą akademinį išsilavinimą. Yra keletas būdų, kaip tai padaryti:
Tai gali būti: aeronautikos BŽŪP su įvairiomis specializacijomis, profesinis bakalauras: aeronautika su pasirinkimo galimybe, bendroji aviacija, prijungtų gamybos sistemų priežiūra, elektros ir su ja susijusios aplinkos amatai.
Bakalauras su papildomu aeronautikos paminėjimu su keliomis pasirinkimo galimybėmis.
Taip pat yra kelios pasirinkimo galimybės po bakalauro baigimo, įskaitant aeronautiką arba elektrotechniką kaip BTS (2 metų aukštojo techninio išsilavinimo diplomo) dalį. A lygis Bac+3 BUT GIM – pramonės inžinerija ir techninė priežiūra, specializacija – aeronautika.
Pramonės amatų profesinis laipsnis: aeronautikos pramonė, apimantis keletą skirtingų kursų.
Bac+3 lygiu taip pat galima įgyti techninės priežiūros ir technologijų profesinį laipsnį: daugiatechninės sistemos. Galiausiai į šią profesiją galima stoti į kariuomenę, turint bakalauro laipsnį arba be jo.
Kokios savybės būtinos šiam darbui?
Techninės priežiūros mechanikas turi turėti ne tik įgūdžių, bet ir polinkį dirbti šį darbą.
- Atvirumas ir gebėjimas prisitaikyti prie pokyčių: priešingai nei manote, techninės priežiūros mechaniko darbo sąlygos gali nuolat keistis: lyjant lietui, pučiant vėjui, esant dideliam triukšmui… Šis darbas gali būti varginantis, o jūs galite atsidurti nepatogiose padėtyse, dažnai aukštyje, angare ar ant asfalto.
- Kruopštumas: aviacijoje galioja griežtos taisyklės, o orlaiviai yra sudėtingi, todėl jų techninė priežiūra turi būti itin kruopšti. Nelaimingą atsitikimą gali sukelti smulkmena, todėl labai svarbu neleisti, kad kas nors praslystų pro plyšius.
- Reikia turėti tam tikrą ištvermę: fiziškai šiame darbe reikia būti bent šiek tiek atletiškam, nes dauguma darbų čia atliekami rankomis, o kartais – naktį arba netradiciniu laiku.
Techninės priežiūros mechanikas praktiškai.
Orlaivių techninės priežiūros mechaniko kasdienybė.
Dirbdami pagal šią profesiją, priklausomai nuo specializacijos, dirbate įvairiose misijose kaip komandos dalis. Taigi niekada nesate vienas, tačiau vis tiek esate atsakingas už savo darbo kokybę ir turite tam tikrą savarankiškumą.
Kasdien techninės priežiūros mechanikas ieško menkiausių problemų ir tikrina įvairias orlaivio dalis. Kai jie yra specializuoti, prižiūri, pavyzdžiui, variklį, radijo sistemą arba sraigtus.
Logiška, kad jie taip pat tikrina šių dalių atitiktį ir būklę.
Ji yra atsakinga už orlaivių problemų ir anomalijų aptikimą. Be to, ji užtikrina saugą kiekviename skrydžio etape.
Keisdamas dalis ar atlikdamas remontą techninės priežiūros mechanikas remiasi gamintojo dokumentais.
Tai labai svarbi, bet mažai žinoma profesija aviacijos pramonėje.
Techninės priežiūros mechanikas yra labai svarbus, nes atlieka lemiamą vaidmenį užtikrinant keleivių saugą. Tai reikalingas darbas, turintis užtikrintą ateitį. Per mėnesį mechanikas uždirba nuo 1 600 iki 1 700 eurų grynojo darbo užmokesčio. Jie gali tapti komandų vadovais, o tada uždirba nuo 1900 iki 2500 eurų grynojo atlyginimo. Atlyginimas priklauso nuo darbdavio ir operacijos, kuriai mechanikas yra paskirtas.
Naudingas darbas aviacijoje.
Techninės priežiūros mechanikas yra vienas iš svarbiausių darbų oro uosto veiklos avilyje. Tai darbas, turintis ateitį ir nuolat tobulėjantis dėl atsirandančių naujų technologijų. Dėl savo patirties ir žinių jie užtikrina saugą ir sklandų veiklos vykdymą.
AEROAFFAIRE jums siūlo kompetencijos patirtį. Atvykite ir atraskite mus mūsų svetainėje, o dėl bet kokio prašymo išsinuomoti verslo orlaivį susisiekite su mumis telefonu +33 1 44 09 91 82, el. paštu: charter@aeroaffaires.com arba užpildykite mūsų pasiūlymą internetu. Mes su jumis susisieksime kaip įmanoma greičiau.