NEDELKITE UŽSISAKYTI SAVO SKRYDŽIŲ VASAROS SEZONUI!

Ieškokite lėktuvo, miesto ar informacijos…

Lyderis privačių lėktuvų nuomos srityje visame pasaulyje

Kodėl skrendant turbulencija nėra tokia didelė problema?

Privatinių lėktuvų nuoma
nuo 1991 m.

20 000
pasiekiamų prietaisų

45 000
užtikrintų skrydžių

120 000+
keleivių

4,9/5
klientų pasitenkinimas

100%
Anglies dioksido kompensacija

„Prašome prisisegti saugos diržus, netrukus skrisime per turbulenciją”. Tikriausiai jau girdėjote šį kapitono pranešimą skrydžio metu? Po šio pranešimo paprastai seka keli smūgiai arba jausmas, kad krentate į tuštumą po „oro kišenės”… Bet ar žinote, kas sukelia turbulenciją? Turbulencija kai kuriems žmonėms kartais gali atrodyti kaip pasaulio pabaiga, tačiau statistiškai nėra užfiksuota nė vienos lėktuvo katastrofos dėl turbulencijos. Štai kodėl neturėtume bijoti turbulencijos:

Kas sukelia turbulenciją?

Atmosferos turbulencija apibrėžiama kaip orlaivio trajektorijos sutrikimas skrydžio metu, sukeliantis orlaivio virpesius. Šiuos virpesius sukelia vėjo krypties ir intensyvumo pokyčiai, dėl kurių atsiranda vertikalus arba horizontalus pagreitis, galintis pakeisti orlaivio trajektoriją. Ši turbulencija gali būti kelių skirtingų priežasčių:

  • Geografinės priežastys

Kalnuotas reljefas keičia ne tik žemės paviršių, bet ir jį supančių oro masių sroves. Taigi, kaip upę gali keisti „kliūtys”, taip ir žemės reljefas gali sukelti turbulenciją. Todėl tam tikrose vietovėse, pavyzdžiui, netoli kalnų esančiuose oro uostuose, kyla didesnė turbulencijos rizika. Jei skrendate po Europą, tikėtina, kad turbulenciją patirsite ir skrisdami virš Alpių.

  • Meteorologinės priežastys

L’ai yra veikiamas kelių srovių: kylančių šilto oro srovių ir besileidžiančių šalto oro srovių. Dėl šio konvekcijos reiškinio susidaro aukštėjimo srautas, todėl keičiasi aukštis. Taigi, kai orlaivis susiduria su žemyn besileidžiančiu srautu, jis staiga praranda keliasdešimt metrų aukščio, todėl keleiviams gali atrodyti, kad jie krenta. Tai dažniau vadinama „oro kišene”.

  • Išorinės priežastys

Daug rečiau privatūs lėktuvai ir reaktyviniai lėktuvai patys gali sukelti turbulenciją! Ši turbulencija dažniausiai kyla lėktuvams kylant ir leidžiantis, o ją sukelia orlaivių sparnų galai, sukuriantys ribinius sūkurius. Tokie trikdžiai vadinami „orlaivio pabūklo turbulencija”.

Orage
Nuotrauka: Pixabay

Ar turbulencija yra pavojinga?

Nors ir nemaloni, turbulencija nėra pavojinga. Tai normalus, netgi natūralus reiškinys, kuris nekelia grėsmės keleivių saugumui. Yra dvi pagrindinės priežastys, kodėl skrydžio metu turbulencijos nereikėtų bijoti:

  • Lėktuvai yra suprojektuoti taip, kad atlaikytų tokį reiškinį

Pirmiausia gamintojai projektuoja orlaivius, galinčius atlaikyti visų formų išorinį spaudimą ir riziką. Todėl orlaiviams atliekami labai tvirti atsparumo bandymai labai aukšto arba labai žemo slėgio sąlygomis. Dar daugiau, orlaivis niekada nesuges dėl turbulencijos. Galiausiai, esant trikdžiams, įvairios orlaivio konstrukcijos dėl vibracijas sugeriančių sparnų sumažina turbulencijos poveikį skrydžio metu.

  • Pilotai mokomi numatyti trikdžių zonas

Pilotai labai anksti išmoksta pažinti orus ir stebėti atmosferos turbulenciją. Rengdamiesi skrydžiui, pilotai pateikia skrydžio planą, kurį, esant turbulencijai, galima keisti. Be to, jiems padeda orlaiviuose įdiegtos technologijos, kurios gali nustatyti turbulencijos zonas skrydžio metu ir jų išvengti. Galiausiai, piloto požiūriu, turbulencija yra labiau klientų aptarnavimo, o ne saugos problema. Pilotai nesijaudina dėl to, kad orlaivis gali būti sugadintas, jie tik rūpinasi, kad klientams būtų užtikrinta kuo geresnė patirtis, o gėrimai būtų vietoje.

Taigi būkite ramūs, jei skrendate į turbulenciją, esate saugūs.

Mūsų AEROAFFAIRES konsultantai mielai suteiks jums daugiau informacijos. Mūsų komanda, pasiekiama 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę, atsakys į visus jūsų klausimus. Gaukite pasiūlymą internetu arba susisiekite su mumis telefonu +33 (0)1 44 09 91 82.