NEDELKITE UŽSISAKYTI SAVO SKRYDŽIŲ VASAROS SEZONUI!

Ieškokite lėktuvo, miesto ar informacijos…

Lyderis privačių lėktuvų nuomos srityje visame pasaulyje

Kokios yra 10 2021 m. verslo aviacijos tendencijų Europoje?

Privatinių lėktuvų nuoma
nuo 1991 m.

20 000
pasiekiamų prietaisų

45 000
užtikrintų skrydžių

120 000+
keleivių

4,9/5
klientų pasitenkinimas

100%
Anglies dioksido kompensacija

Kiekvienoje krizėje atsiranda galimybių. Tai yra privačios aviacijos 2020 m. šūkis. COVID 19 krizė, įšaldžiusi komercines oro linijas, atvėrė duris verslo aviacijai.

2020 m. vasarą privačiosios aviacijos rodikliai buvo artimi 2019 m. rodikliams. Europos verslo aviacijos asociacijos (EBAA) duomenimis, 2020 m. vasarą privatūs lėktuvai sudarė 20 proc. viso oro eismo. Palyginimui, 2019 m. tuo pačiu laikotarpiu privatūs skrydžiai sudarė 8 proc. visų skrydžių Europoje.

Tai lemia dvi priežastys: pirma, itin ribota komercinės aviacijos pasiūla. Remiantis specializuotame tinklaraštyje „AEROBERNIE” paskelbtu straipsniu, komercinė aviacija visame pasaulyje patyrė 60 proc. keleivių nuostolį.

Be dabartinės krizės, privati aviacija taip pat išgyvena dideles permainas. Krizė dėl koronaviruso apvertė aviacijos pasaulį aukštyn kojomis ir akivaizdžiai skatina naujas verslo aviacijos kryptis. Kartu su naujomis technologijomis ir šiuolaikinėmis problemomis, tokiomis kaip ekologija, ši krizė skatina privačių lėktuvų vartojimo tendencijų revoliuciją.

Taigi, remdamiesi mūsų aviacijos ekspertų patirtimi, AEROAFFAIRES atskleidžia 10 privačios aviacijos tendencijų 2021 m.

1 – Verslo lėktuvo salonas: apsaugota aplinka, padedanti kovoti su koronaviruso plitimu

Privačioje aviacijoje taikomi pažangesni sveikatos apsaugos protokolai nei vyriausybės rekomendacijos. Todėl ji yra įmonių saugumo garantas. Mažėjant verslo kelionių skaičiui, įmonės nori užtikrinti, kad jų darbuotojai keliautų geresnėmis sąlygomis ir išvengtų bet kokio užkrato.

Taigi po sveikatos krizės ir Europos apribojimų įmonės vis dažniau keliauja privačiu lėktuvu. Daugeliui įmonių tai reiškia, kad jos gali užtikrinti didesnį keliaujančių darbuotojų sveikatos saugumą. Dabar keliautojams nerimą kelia dideli, judrūs tarptautiniai oro uostai, pavyzdžiui, Roissy Charles de Gaulle Paryžiuje. Šie dideli oro uostai, kuriuose susirenka eklektiški gyventojai, neduoda ramybės keliautojams, siekiantiems išvengti minios žmonių ir judrių vietų, palankių viruso plitimui.

2 – Mažėjantis komercinių oro linijų pajėgumas skatina keliautojus atsigręžti į verslo aviaciją

Nepaisant apribojimų, daugelis keliautojų yra priversti keliauti. Tai ir verslo atstovai, ir privatūs asmenys, kuriems tenka keliauti. Visi šie keliautojai yra komercinių oro linijų skrydžių sumažėjimo 60 % 2020 m., kaip prognozuoja ” Le Monde”, aukos.

Nepaisant sumažėjusios pasiūlos, kai kurie keliautojai vis tiek yra priversti keliauti. IATA teigimu, pasiūlos sumažėjimas kartu su numatomu komercinių oro linijų grįžimu į normalią padėtį iki 2024 m. Verslo keliautojai, įpratę skraidyti verslo klase dėl komforto ir patogumo ten dirbti, dabar renkasi privačius lėktuvus. Šie orlaiviai padidina verslo klasės kelionių privalumus.

3 – Dėl nuotolinio darbo atsiradę kelionių įpročių pokyčiai skatina keliautojus savo poreikiams tenkinti rinktis privačią aviaciją.

COVID19 kaip niekada anksčiau primetė nuotolinį darbą. Po truputį įmonių direktoriai pradėjo dirbti iš savo antrųjų namų. Šie antrieji namai dažnai būna toli nuo įmonės būstinės. Taigi, kai vadovaujantiems darbuotojams reikia ten nuvykti, paprasčiausias būdas – pasinaudoti privačiu lėktuvu.

Dėl 300 aerodromų, išsibarsčiusių po visą Prancūziją, atokią vietą galima greitai sujungti su didžiaisiais miestais. Jei nuotolinio darbo tendencija išliks, vis daugiau verslo žmonių naudosis privačiais lėktuvais. Iki 2021 m. šiais orlaiviais jie skraidys pirmyn ir atgal iš įmonės būstinės į savo atostogų namus.

4 – Paskutinės minutės privačių lėktuvų užsakymai dėl sveikatos apribojimų ir sienų uždarymo

Daugelis žmonių nepritaria įvairiems apribojimams. Daugelis žmonių nori kuo greičiau išvykti iš šalies.

Naujausias atvejis, datuojamas 2020 m. gruodžio 20 d. savaite. Tą savaitę Jungtinė Karalystė paskelbė naują uždarymą dėl atsiradusio COVID 19 varianto. Šis pranešimas sukėlė panikos bangą. Baimindamiesi tokio pat griežto sienos uždarymo kaip 2020 m. kovo mėn. užsienio gyventojai Jungtinėje Karalystėje darė viską, kad grįžtų namo.

Tokios organizacijos kaip AEROAFFAIRES pastebėjo repatriacijos prašymų iš Jungtinės Karalystės sprogimą.

5 – Didėjantis labai lengvų lėktuvų populiarumas, nes padaugėjo skrydžių Europos viduje

Vis dažniau nuomojami maži privatūs reaktyviniai lėktuvai, pavyzdžiui, „Honda Jet” arba „ Phenom 100″. Jei šie orlaiviai paklausūs, tai ne dėl jų dizaino ar komforto. Pagrindinė priežastis yra ta, kad pandemijos metu dauguma skrydžių vyksta Europos viduje. Taigi šios serijos orlaiviai, kurių vidutinis skrydžio nuotolis yra 2 valandos, užtikrina veiksmingą susisiekimą tarp Europos šalių labai konkurencingomis kainomis, kartais prilygstančiomis verslo klasėsbilietų kainoms.

Taip pat siekiant efektyvumo keleiviams, šie privatūs reaktyviniai lėktuvai yra ekonomiškesni už vidutinio dydžio lėktuvus, pavyzdžiui, „Citation Longitude”.

jet privé de luxe
Nuotrauka: HondaJet

6 – ekologiškai atsakingi skrydžiai dėl naujų ekologinių iniciatyvų

Privačių reaktyvinių lėktuvų klientai ypač daug dėmesio skiria savo privačių skrydžių ekologiniam poveikiui. Tai vis labiau įsigalinti tendencija. Daugelis įmonių nori privačių reaktyvinių lėktuvų efektyvumo, tačiau nepabloginant aplinkosaugos situacijos.

Todėl užsakydamos verslo skrydžius įmonės atkreipia dėmesį į pageidaujamo išsinuomoti orlaivio degalų sąnaudas. Be to, aviacijos pramonė įgyvendina iniciatyvas, kuriomis siekiama kompensuoti privačių reaktyvinių lėktuvų išmetamo anglies dioksido kiekį. Viena iš tokių iniciatyvų – AEROAFFAIRES programa „ SkyCo2″. Šios programos tikslas – kompensuoti skrydžio anglies dioksido pėdsaką, už kiekvieną skrydį skiriant tam tikrą sumą miškų atkūrimo programai.

7 – Verslo aviacija – sektorius, pritraukiantis pradedančiąsias įmones, siekiančias, kad iki 2030 m. oro transportas būtų 100 proc. elektrinis

Aviacijos sektoriuje atsirado naujų dalyvių – pradedančiųjų įmonių. Jų tikslas – sekti automobilių ir energetikos pramonės pėdomis. Galutinis šių mažų struktūrų tikslas – sukurti naujas visiškai elektrines variklių sistemas.

Tarp jų yra ir ” Alice private jet”– 100 proc. elektra varomas privatus lėktuvas. Pradedančiosios įmonės „EViation” pristatytas šis privatus lėktuvas turi nulinį anglies dioksido pėdsaką. Dar daugiau, jo sunaudojama elektros energija suteikia akivaizdų pranašumą – daug mažesnes eksploatavimo išlaidas. Valandos skrydis šiuo futuristiniu lėktuvu kainuotų 200 eurų. To pakanka, kad „Very Lights Jets” taptų dar labiau įperkamas.

Alice private jet
Nuotrauka: Cessna Aircraft

8 – Istorinių orlaivių gamintojai pereina prie hibridinių verslo reaktyvinių lėktuvų

Be mažo pradedančiųjų įmonių pasaulio, daugelis istorinių orlaivių gamintojų, tokių kaip Embraer ir Dassault Aviation, duoda toną aviacijos rinkai, prisiimdami atsakomybę už ekologiją. Tarp jų yra ir Airbus, kurianti hibridinį lainerį.

Taip pat yra garsus gamintojas Gulfstream, kuris pertvarko savo tolimojo susisiekimo privačius lėktuvus, siekdamas sumažinti jų anglies dvideginio pėdsaką. Kitame jų lėktuve G700 yra varikliai, kurie sunaudoja mažiau parafino. Be to, 30 proc. orlaivio degalų gaminama iš biodegalų. Tai pirmas aviacijos pramonės žingsnis ekologijos link. Jau pasiekta pažanga patvirtina, kad ekologinės atsakomybės tendencija bus išryškinta 2021 m.

Honeywell pažanga pilotų kabinų avionikos srityje taip pat daug žadanti. Skrydžio prietaisų kūrėja dabar kuria sistemas, skirtas ekologiškesniam skraidymui. Šie naujausi prietaisai gali optimizuoti skrydžio parametrus, pavyzdžiui, aukštį ir greitį, kad būtų sumažintos degalų sąnaudos. Ši naujausia avionikos sistema įdiegta ” Falcon 6x” lėktuve.

Falcon 6X
Nuotrauka: Dassault Aviation

9 – Nauja klientų bazė: kintantys privačios aviacijos poreikiai

Per pandemiją visiškai pasikeitė privačių lėktuvų skrydžių užklausų tipologija.

Verslo aviacijoje labai sumažėjo grupinių ir VIP skrydžių. Prieš šią precedento neturinčią krizę didžiąją dalį privačių lėktuvų skrydžių sudarė įmonių grupiniai skrydžiai. Arba atsitiktiniai skrydžiai pavieniams asmenims. Pagrindinė šių skrydžių paklausa buvo privataus lėktuvo teikiamas lankstumas, komfortas ir greitis.

Dabar skrydžių paklausa yra diplomatiniai skrydžiai. Norėdami patekti į šalis, į kurias oro susisiekimas yra ribotas, keliautojai renkasi privačią aviaciją. Komercinė aviacija nutraukė reguliarius skrydžius į šias šalis. Taigi šie klientai kreipiasi į verslo aviaciją ne dėl konkretaus orlaivio. Bet dėl oro transporto ekspertų komandų, kurios gali nugabenti klientus ten, kur jie nori.

Galiausiai, verslo aviacija taip pat vykdo medicininius skrydžius oro transportu. Dėl koronaviruso šie skrydžiai tapo nuolatine privačios aviacijos dalimi.

transport médical
Nuotrauka: Pixabay

10 – Krovinių gabenimo oro transportu plėtra vis labiau lenkia krovinių gabenimą jūra

Pastaraisiais mėnesiais krovinių gabenimo jūra kainos dėl gerokai išaugusios paklausos padidėjo keturis kartus, rašoma žurnale ” L’Usine Nouvelle” paskelbtame straipsnyje. Ypač dėl medicinos įrangos importo iš Kinijos į Europą.

Šis kainų augimas nespartina jūrų vežėjų pasiūlos, o klientams, išgyvenantiems krizę, skubiai reikia sprendimų. Taigi, net jei tai reiškia, kad teks mokėti daugiau, klientai, kurie naudojasi krovinių gabenimu, mieliau renkasi oro transportą. Krovinių gabenimas oro transportu leidžia krovininiu lėktuvu per vieną dieną pervežti prekes iš kito pasaulio krašto. Šis krovinių gabenimo oro transportu bumas buvo ypač pastebimas per patį krizės įkarštį. Ypač 2020 m. kovo mėn., kai visas pasaulis reikalavo kaukių ir medicinos priemonių.

avion cargo
Nuotrauka: Pixabay

Mūsų aviacijos ekspertai visą parą, 7 dienas per savaitę yra pasirengę padėti jums privačiu skrydžiu telefonu +33 (0) 1 44 09 91 82. Nedvejodami pasinaudokite mūsų internetiniu pasiūlymu ir gaukite privataus skrydžio kainos sąmatą.