Vidutinio dydžio privatūs lėktuvai yra populiari transporto priemonė. Jie praktiški ir lengvai naudojami regioniniams skrydžiams. Tačiau vienas šios kategorijos privatus reaktyvinis lėktuvas išsiskiria iš minios ir sugebėjo įtikti daugeliui klientų. Tai „Cessna Citation Latitude „. Tai geriausiai parduodamas vidutinio dydžio privatus lėktuvas pasaulyje – 2019 m. jų parduota 180.
Techninės „Cessna Citation Latitude” specifikacijos
Šis privatus reaktyvinis lėktuvas buvo pradėtas gaminti 2015 m. ir papildė Cessna asortimentą. Jis yra didesnis už vidutinio ilgio XLS, bet mažesnis už ilgų reisų „Sovereign”.
Pateikiame svarbiausias technines Cessna charakteristikas Citation Latitude
- Greitis : jame sumontuoti du „Pratt & Whitney Canada PW306D” turboreaktyviniai varikliai. Jų dėka jis gali pasiekti 797 km/h greitį.
- Skrydžio nuotolis: šis privatus reaktyvinis lėktuvas, kurio nuotolis siekia 5 000 km, be sustojimo gali skristi iki 7 valandų. Jis gali sujungti Nicą ir Dubajų arba Paryžių ir Mikoną.
- Keleivių skaičius: Citation Latitude yra šešios vietos erdviame, patogiame salone. Tačiau galima pridėti dvipusį fotelį arba sofą, todėl lėktuve telpa ne daugiau kaip devyni keleiviai.
Šis vidutinio dydžio privatus lėktuvas – tai greičio ir autonomijos koncentratas. Jis pasižymi ilgiausiu nuotoliu ir didžiausiu kreiseriniu greičiu savo kategorijoje.
Kokios šio privataus lėktuvo stiprybės?
Cessna Citation Latitude yra išbaigtas, itin modernus orlaivis. Jis turi nemažai privalumų, tačiau pagrindinė priežastis, kodėl jis populiaresnis už kitus modelius, yra jo aukščiausios klasės salonas.
-
Erdvus, prabangus salonas
Citation Latitude kabina yra erdviausia ir geriausiai įrengta vidutinio dydžio reaktyvinių lėktuvų kategorijoje. Jis yra 1,63 m aukščio, 1,96 m pločio ir 6,63 m ilgio. Šie matmenys užtikrina optimalų keleivių komfortą. Be to, kruopščiai apgalvotas dizainas – aiškus, paprastas, bet modernus interjeras. Tačiau salonas ne tik gražus, bet ir praktiškas. Jame yra daugybė daiktadėžių, kad keleivius būtų lengviau vežti.
-
Naujausios technologijos
Salonas taip pat yra technologijų perlas. Kiekvienoje sėdynėje yra USB lizdas ir apšvietimo reguliavimo valdikliai. Be to, šiame privačiame lėktuve įrengtos optinės skaidulos, skirtos multimedijos ryšiui, apšvietimui ir klimato kontrolei. Viskas apgalvota siekiant užtikrinti klientų patogumą ir prieinamumą. Tiesą sakant, kiekvieną apšvietimo ar temperatūros reguliavimą galima atlikti naudojant programą arba per ekraną, esantį užkandžių zonoje. Bendrovė „Textron Aviation” įdiegė elektroninę sistemą, sujungtą su Cessna”Clairity” sistema, leidžiančią keleiviams valdyti atmosferą salone. Pavyzdžiui, muziką galima leisti tiesiai privačiame lėktuve ir taip sukurti visiškai unikalią atmosferą.
Kalbant apie sveikatą, Citation Latitude įrengtas HEPA filtras, kuris pašalina 99,5 proc. virusų ir bakterijų, įskaitant Covid-19.
-
Didelio našumo pilotavimo režimas
Pavyzdinis „Textron” modelis valdomas naudojant „Garmin 5000” programinę įrangą. Be to, dėl centralizuotos struktūros „Linksys” borto problemų diagnostikos sistema stebi orlaivį viso skrydžio metu. Tai reiškia, kad iškilus problemai sistema iš karto pateikia sprendimą ir palaiko ryšį radijo bangomis. Todėl Citation Latitude yra itin patikimas ir saugus orlaivis.
Jame taip pat įrengti automatiniai greitintuvai, kuriuos galima užprogramuoti prieš skrydį ir kylant į aukštį. Šio privataus lėktuvo pakilimo ir nusileidimo atstumai labai trumpi. Dėl to jis yra labai universalus, nes, nepaisant vidutinio dydžio, gali pasiekti kai kuriuos trumpus kilimo ir tūpimo takus, kurių negali pasiekti kiti konkurentai.
Kiek turėtumėte išleisti geriausiai parduodamam vidutinio dydžio privačiam lėktuvui?
Šio nuostabaus privataus reaktyvinio lėktuvo pardavimo kaina yra apie 16 mln. eurų. Tačiau jei norite keliauti Citation Latitude, galite jį išsinuomoti išAEROAFFAIRES.
Mūsų aviacijos ekspertai visą parą yra pasirengę jums padėti privačiu skrydžiu telefonu +33 (0) 1 44 09 91 82. Nedvejodami naudokitės mūsų internetiniu pasiūlymu ir gaukite privataus skrydžio kainos sąmatą.