NEDELSKITE UŽSISAKYTI SKRYDŽIŲ ŽIEMOS SEZONUI!

Ieškokite lėktuvo, miesto ar informacijos…

Lyderis privačių lėktuvų nuomos srityje visame pasaulyje

Naujas ar senas privatus reaktyvinis lėktuvas, ar svarbus amžius?

Privatinių lėktuvų nuoma
nuo 1991 m.

20 000
pasiekiamų prietaisų

45 000
užtikrintų skrydžių

120 000+
keleivių

4,9/5
klientų pasitenkinimas

100%
Anglies dioksido kompensacija

Galbūt jau uždavėte sau klausimą: „Koks yra orlaivio ar privataus lėktuvo tarnavimo laikas? Šiame straipsnyje AEROAFFAIRES paaiškinama privataus lėktuvo amžiaus svarba ir veiksniai, lemiantys jo tarnavimo laiką.

Kiek laiko tarnauja privatus lėktuvas?

Skirtingai nei automobilių sektoriuje, kur orlaivio amžių lemia nuvažiuotų kilometrų skaičius, aviacijoje reikia atsižvelgti į daugelį veiksnių. Paprastai lėktuvas yra skirtas 100 000 pakilimų ir nusileidimų, nors tai, žinoma, priklauso nuo modelio. Tačiau yra ir kitų svarbių išorinių veiksnių, į kuriuos reikia atsižvelgti.

Kaip nustatyti orlaivio amžių?

Nuskraidytų valandų skaičius yra svarbus veiksnys, net jei jis nelemia orlaivio amžiaus. Iš tikrųjų privatus lėktuvas gali būti naujas ir skraidyti ilgiau nei senesnis privatus lėktuvas. Viskas priklauso nuo skrydžių dažnumo ir krypčių, į kurias skrendama. Privatūs reaktyviniai lėktuvai ir laineriai yra suprojektuoti taip, kad galėtų išgyventi beveik 100 000 ciklų, o kiekvienas skrydis laikomas ciklu tol, kol juose yra slėgis. Laikui bėgant orlaivio dalys pažeidžiamos, daugiausia dėl metalo erozijos. Tačiau reguliarios techninės patikros ir techninės priežiūros operacijos gali pailginti lėktuvo tarnavimo laiką. Privatūs reaktyviniai lėktuvai yra ypatingas atvejis, nes jais skraidoma mažiau nei komerciniais orlaiviais. Tolimojo susisiekimo lėktuvas vidutiniškai atlieka tik 20 000 ciklų.

Renkatės naują ar naudotą orlaivį?

Orlaivio kaina yra svarbus veiksnys priimant sprendimą jį įsigyti. Svarbu atsižvelgti ne tik į įsigijimo kainą, bet ir į visas eksploatavimo išlaidas. Pirkimas yra investicija, kuri numatoma keleriems metams. Eksploatavimo išlaidos daro didžiausią įtaką bendrai orlaivio kainai, o du pagrindiniai kriterijai yra degalų sąnaudos ir techninės priežiūros išlaidos.

Senas orlaivis sunaudos daugiau degalų nei naujas orlaivis, kuriame naudojama naujausia elektroninė degalų įpurškimo sistema. Be to, kuo senesnis orlaivis, tuo didesnės techninės priežiūros išlaidos, nes orlaivis yra sudėtingesnis ir linkęs į koroziją.

Be minėtų eksploatavimo išlaidų, reikia atsižvelgti ir į kitas išlaidas, pavyzdžiui, draudimo ir saugojimo. Į orlaivio pirkimo kainą įeina daugybė išlaidų, kurios priklauso nuo orlaivio naudojimo dažnumo.

Tarp naujo orlaivio pirkimo, naudoto orlaivio pirkimo ir išperkamosios nuomos yra keletas galimų sprendimų.

Seno privataus lėktuvo pirkimas turi privalumų ir trūkumų.

Cirrus sf50
Credit Photo : Pixabay

Naudoto privataus lėktuvo privalumai

  • Mažesnė pirkimo kaina
  • Veiklos žingsnis atgal
  • Pilotai yra pripratę prie orlaivio, nes jau yra su juo susipažinę.

Naudotų orlaivių trūkumai

  • Kartais trūksta saugumo: parašiuto, deguonies kaukės ir kt
  • Sudėtingiau prižiūrėti
  • Didesnė triukšmo tarša dėl senų variklių
  • Atsarginės dalys tampa vis retesnės
  • Medžiagų senėjimas ir galimi nepastebėti pažeidimai, pavyzdžiui, korozija.

Naujo privataus lėktuvo privalumai

  • Moderni įranga, užtikrinanti didesnį saugumą
  • Ekonomiškesni varikliai
  • Mažesnės techninės priežiūros išlaidos
  • Viskas nauja, todėl neprarandama vertė

Naujo privataus lėktuvo trūkumai

  • Sudėtingesnis finansavimas
  • Didesnė pirkimo kaina
  • Didesnės eksploatavimo išlaidos

Yra ir trečias sprendimas – išperkamoji nuoma. Taip lengviau sudaryti finansavimo paketą, o techninės priežiūros išlaidos įskaičiuotos į kainą. Kiekvienas variantas turi privalumų ir trūkumų, priklausomai nuo to, kaip dažnai skraidote ir kokie yra jūsų poreikiai. Vis dėlto orlaivio amžius yra svarbus, tačiau yra vienas esminis dalykas: saugumas. Jis turėtų būti pirmas kriterijus renkantis orlaivį, kad ir kam jį naudotumėte.

Verslo aviacijai taikomos labai griežtos civilinės aviacijos institucijų nustatytos taisyklės, ypač dėl viešojo transporto sąvokos. Norint gauti viešojo transporto sertifikatą, būtina orlaivio techninė priežiūra ir net įgulos mokymas. Techninę priežiūrą, remontą ir periodines patikras turi atlikti gamintojo patvirtinti centrai.

Tinklalapyje AEROAFFAIRES, siūlome privačių lėktuvų užsakomųjų skrydžių paslaugas. Planuodami privatų skrydį, savo klientams teikiame svarbiausius patarimus dėl orlaivių ir oro uostų pasirinkimo. Susisiekite su mūsų aviacijos ekspertų komanda telefonu +330144099182 ir užsisakykite privatų lėktuvą. Taip pat galite susisiekti su mumis el. paštu: charter@aeroaffaires.fr arba atlikti nemokamą sąmatą naudodamiesi mūsų internetiniu pasiūlymu.