NEDELSKITE UŽSISAKYTI SKRYDŽIŲ ŽIEMOS SEZONUI!

Pasiūlymo prašymas
Ieškokite lėktuvo, miesto ar informacijos…

Lyderis privačių lėktuvų nuomos srityje visame pasaulyje

„Hermeus Quarterhorse”: naujas hipergarsinis verslo reaktyvinis lėktuvas, kuris iš naujo apibrėžia aviacijos greitį

Privatinių lėktuvų nuoma
nuo 1991 m.

20 000
pasiekiamų prietaisų

45 000
užtikrintų skrydžių

120 000+
keleivių

4,9/5
klientų pasitenkinimas

100%
Anglies dioksido kompensacija

2018 m. įkurta amerikiečių bendrovė „Hermeus”, įgyvendindama drąsų ir ambicingą projektą, siekia peržengti aviacijos ribas: sukurti hipergarsinį privatų lėktuvą, pavadintą „Quarterhorse”. Jų šūkis „Ateitis yra greitesnė” puikiai įkūnija jų ateities viziją, kai kelionės 5 machų lėktuvu taps realybe.

Šiame straipsnyje supažindiname su „Hermeus Quarterhorse”, jo techninėmis charakteristikomis ir nepaprastomis eksploatacinėmis savybėmis, o tada apžvelgiame, kuo jie išsiskiria greitosios aviacijos lenktynėse.

Galiausiai išsamiai aprašome projekto kūrimo grafiką ir būsimą jo pritaikymą kariniame, vyriausybiniame ir privačiame sektoriuose.

Nepaprastas greitis: 5 machai, arba daugiau nei 6 000 km/h

Quarterhorse bus ne tik viršgarsinis reaktyvinis lėktuvas, bet ir hipergarsinis orlaivis, galintis pasiekti 5 machų, arba 5 kartus didesnį už garso greitį, t. y. 6 174 km/h. Tokiu greičiu skrydį iš Paryžiaus į Niujorką būtų galima atlikti vos per 90 minučių, palyginti su maždaug 7,5 valandos trunkančiu dabartiniu komerciniu skrydžiu.

Tai būtų greičiausias daugkartinio naudojimo orlaivis pasaulyje. Palyginimui, legendinis „Concorde”, naudotas nuo 1976 iki 2003 m., skraidė maksimaliu greičiu, šiek tiek viršijančiu 2 machų.

hermeus: kitokia itin greito skrydžio vizija

Kitos bendrovės, pavyzdžiui, „Boom Supersonic”, kuria viršgarsiniu greičiu (nuo 1 iki 2 Machų) skrendančius lėktuvus, o „Hermeus” daugiausia dėmesio skiria hipergarsiniam skrydžiui. Tai dar pažangesnė technologija, kuri galėtų išvysti dienos šviesą per tą patį laiką kaip ir konkuruojantys projektai.

Siekiant užtikrinti pradinių bandymų etapų saugumą, „Hermeus” prototipai bus autonominiai, todėl per realius bandomuosius skrydžius pilotams nekils pavojus.

@Hermeus Quarterhorse

JAV karinių oro pajėgų ir NASA remiamas projektas

2021 m. rugpjūtį „Hermeus” gavo 60 mln. dolerių finansavimą iš JAV karinių oro pajėgų – tai didelis postūmis „Quarterhorse” kūrimui. Ši partnerystė turi keletą tikslų, įskaitant naujo kombinuoto ciklo turbininio variklio, pagrįsto GE J85 turboreaktyviniu varikliu, sertifikavimą.

„Labai džiaugiamės, kad „Hermeus” savo įrodytą sėkmę variklių prototipų kūrimo srityje perkels į skrydžio sistemas”, – sako pulkininkas leitenantas Džošua Burgeris (Joshua Burger), atsakingas už „Vector Initiative” programą.

Nors „Hermeus” projektą remia JAV karinės oro pajėgos, 2021 m. vasarį „Hermeus” taip pat tapo NASA partnere.

Aiškus pirmojo hipergarsinio skrydžio tvarkaraštis

Turėdama paramą ir išteklius, surinktus projektui plėtoti, „Hermeus” parengė laipsnišką veiksmų planą:

  • 2023 m.: pirmasis bandymas su nedideliu autonominio orlaivio modeliu;
  • 2025 m.: vidutinio dydžio autonominio orlaivio, skirto kroviniams vežti, sukūrimas;
  • 2029 m. – komercinio keleivinio orlaivio sukūrimas.

Nors bilieto į šį verslo lėktuvą kaina dar neatskleista, tikėtina, kad tai bus labai aukštos klasės paslauga, skirta tik skubioms verslo kelionėms arba strateginėms misijoms.

revoliucija pasauliniame transporte

Quarterhorse sukels revoliuciją pasauliniame transporto tinkle, o tai gali sudominti daugelį! Be JAV karinių oro pajėgų susidomėjimo šiuo projektu, lėktuvas taip pat galėtų būti naudojamas vyriausybiniais ir politiniais tikslais, taip pat verslo kelionėms.

Keliaujant didesniu nei 6 000 km/h greičiu būtų sutaupoma apie 80 % kelionės laiko! Pasaulyje, kuriame laikas yra pinigai, privatus „Hermeus” lėktuvas yra puikus sprendimas!

Užsisakykite privatų lėktuvą su AEROAFFAIRES

Kol laukiate, kol atvyks „Quarterhorse”, AEROAFFAIRES gali optimizuoti jūsų laiką užsakydama jūsų poreikiams pritaikytą privatų lėktuvą.

Mūsų AEROAFFAIRES aviacijos ekspertai visą parą yra pasirengę jums padėti privačiu skrydžiu telefonu +33 (0) 1 44 09 91 82.

Nedvejodami naudokitės mūsų internetiniu pasiūlymu, kad gautumėte privataus lėktuvo kainos sąmatą.

  • Kokie techniniai iššūkiai kyla kuriant hipergarsinį orlaivį, tokį kaip "Quarterhorse"?

    Pagrindiniai uždaviniai – ekstremalių temperatūrų valdymas (susijęs su trintimi esant 5 machų greičiui), medžiagų tvirtumas, kombinuoto ciklo variklio efektyvumas ir konstrukcijų sauga ilgalaikio greitojo skrydžio metu. Šie aspektai civilinėje aviacijoje dar nėra visiškai įvaldyti.

  • Ar "Quarterhorse" bus prieinama privatiems asmenims, ar tik instituciniams klientams?

    Nors „Hermeus” kalba apie komercinį panaudojimą jau 2029 m., didelės kūrimo ir eksploatavimo išlaidos gali apriboti vyriausybių, kariuomenių ar didelių bendrovių galimybes. Artimiausiu metu vartotojų naudojimas atrodo mažai tikėtinas.

  • Kaip "Hermeus" valdo tokio orlaivio poveikį aplinkai?

    Straipsnyje minimas 100 proc. anglies dioksido kompensavimas, tačiau faktinis hipergarsinio reaktyvinio lėktuvo išmetamų teršalų kiekis (ypač parafino ir dalelių dideliame aukštyje) nėra išsamiai aprašytas. Bendrovė „Hermeus” kol kas nepaskelbė apie jokias konkrečias technologijas, kuriomis būtų galima sumažinti jos veiklos pėdsaką.

  • Ar yra tiesioginių "Hermeus" konkurentų hipergarsinių technologijų sektoriuje?

    Taip, tokios bendrovės kaip „Lockheed Martin” (SR-72) ir naujos įmonės, pavyzdžiui, „Venus Aerospace”, vykdo panašius projektus. Tačiau „Hermeus” išsiskiria savo „daugkartinio naudojimo” metodu ir partneryste su JAV karinėmis oro pajėgomis.

  • Kokie pavojai gresia keleiviams, skrendantiems 5 machų greičiu?

    Rizika – didelis pagreitis ir lėtėjimas (G jėga), turbulencija dideliame aukštyje ir galimi techniniai gedimai. Prieš pradėdama komercinius skrydžius, „Hermeus” turės patvirtinti orlaivio saugą aviacijos institucijoms.

  • Ar "Quarterhorse" galės leistis įprastuose oro uostuose?

    Tai priklausys nuo galutinės konfigūracijos. Hipergarsiniams orlaiviams dažnai reikia sustiprintų kilimo ir tūpimo takų ir pritaikytos infrastruktūros (pvz., aušinimo sistemų). Hermeus dar nenurodė šių detalių.

  • Kaip užsisakyti skrydį su "Quarterhorse"?

    Visuomenė negali gauti jokios informacijos. Pirmuosiuose skrydžiuose tikriausiai dalyvaus instituciniai partneriai. Jei sąlygos leis, AEROAFFAIRES galėtų papildyti savo orlaivių parką šiuo orlaiviu, tačiau ne anksčiau kaip 2030 m.

  • Ar hipergarsiniams skrydžiams bus taikomi kokie nors geografiniai apribojimai?

    Taip, 5 machų skrydžiai virš vandenynų ar retai apgyvendintų teritorijų gali būti ribojami dėl garso smūgių ir aviacijos taisyklių.