NEDELKITE UŽSISAKYTI SAVO SKRYDŽIŲ VASAROS SEZONUI!

Ieškokite lėktuvo, miesto ar informacijos…

Lyderis privačių lėktuvų nuomos srityje visame pasaulyje

Naujų orlaivių kainos

Privatinių lėktuvų nuoma
nuo 1991 m.

20 000
pasiekiamų prietaisų

45 000
užtikrintų skrydžių

120 000+
keleivių

4,9/5
klientų pasitenkinimas

100%
Anglies dioksido kompensacija

Ar matėte parduodamą nedidelį privatų lėktuvą? Ar jus vilioja kelionė į abi puses verslo lėktuvu? Jei nusprendėte ryžtis ir įsigyti orlaivį, nesvarbu, ar tai būtų laineris, ar privatus reaktyvinis lėktuvas, tikriausiai susidūrėte su svarbiu klausimu: kurį pasirinkti? Žinoma, viskas priklauso nuo jūsų poreikių, lūkesčių ir biudžeto lankstumo. Naudotas orlaivis nekainuos tiek pat, kiek naujas.

Pateikiame lėktuvų modelius, kuriais prekiaujama po 2018 m., ir nurodome šių naujų lėktuvų kainas. Taip pat pateikiame keletą palyginimų su senesniais modeliais.

Privačios aviacijos rinkoje dominuoja Europa ir Jungtinės Amerikos Valstijos, kurioms kartu tenka beveik 80 % pasaulio lėktuvų parko, tačiau ji taip pat tampa vis konkurencingesnė. Kaip pamatysite, daugelis prabangiausių privačių reaktyvinių lėktuvų, išleistų 2019 ir 2020 m., nėra pagaminti „Airbus” ar „Boeing”, kurios geriausiai žinomos dėl savo lainerių.

Taigi pateikiame sąrašą, į kurį įtraukti ir keleivinių orlaivių modeliai, ir lėktuvai, kuriuos galima išsinuomoti privačiai, ir privatūs reaktyviniai lėktuvai.

Naujo keleivinio orlaivio kaina

Pradėtas eksploatuoti: 1970 m

Skrydžio nuotolis: 2 700 km

Talpa: 5 keleiviai

Pastabos: Beechcraft Baron 58 yra neabejotinai populiariausias dviejų variklių stūmoklinis orlaivis pasaulyje. Juo 370 km/val. greičiu galima skraidinti iki 5 keleivių. Jis gaminamas nuo 1970 m. ir nuo to laiko buvo daug kartų modifikuotas.

Kaina: 1,4 mln. eurų

Pradėtas eksploatuoti: 2011 m

Skrydžio nuotolis: 3 000 km

Talpa: 5 keleiviai

Pastaba: geidžiamiausia TBM versija – TBM 900 – siūloma nuo 2019 m.

Kaina: nuo 1,5 mln. eurų

Avion de tourisme Beechcraft Baron 58
Nuotrauka: Commons Wikimedia

Naujo lengvojo privataus lėktuvo kaina

Pradedamas eksploatuoti: 2009 m

Skrydžio nuotolis: 3 600 km

Talpa: 6 keleiviai

Pastabos: šis „Embraer” modelis gali įveikti didelius atstumus lengvajam privačiam lėktuvui.

Kaina: 8 mln. eurų

Pradėtas naudoti: 2008 m

Skrydžio nuotolis: 2200 km

Talpa: 4 keleiviai

Pastabos: Nuo 2008 m. buvo kelios versijos. Naujausia – 2018 m. išleistas „Phenom 100EV”.

Kaina: 4,5 mln. eurų

Phenom 100 avion de tourisme neuf
Nuotrauka: Commons Wikimedia

Pradėtas eksploatuoti: 2015 m

Nuvažiuojamas atstumas: 1 300 km

Talpa: 6 keleiviai

Pastaba: naujausia versija – „HondaJetElite”, puikiai pritaikyta verslo aviacijai ir 17 % padidinusi nuotolio ribą. Ji parduodama už 5 mln. eurų ar daugiau.

Kaina: 4,5 mln. eurų

Naujo vidutinio nuotolio verslo reaktyvinio lėktuvo kaina

Jei norite įsigyti verslo reaktyvinį lėktuvą vidutinio nuotolio ar turistiniams skrydžiams, rekomenduojame „Cessna” asortimentą.

Location jet privé Cessna Latitude
Nuotrauka: Wikimedia Commons

Cessna Citation Longitude

Pradedamas eksploatuoti: 2019 m

Skrydžio nuotolis: 6300 km

Talpa: 12 keleivių

Pastabos: Nuo 2020 m. jį galima išsinuomoti, jame įdiegti kai kurie skaitmeniniai pasiekimai, pavyzdžiui, „Wi-Fi” prieiga ir palydovinis radijas. Kitas lygiagrečiai kurtas modelis – „Cessna Citation Hemisphere” – galiausiai buvo sustabdytas.

Kaina: 25 mln. eurų

Pradėjimas eksploatuoti: 2019 m

Nuotolis: 4500 km

Talpa: 12 keleivių

Pastabos: Tai patobulinta „Legacy 500” versija, nuomos rinkoje esanti nuo 2019 m. Pagrindiniai jo konkurentai yra „Gulfstream G280” ir „Bombardier Challenger 350”.

Kaina: 30 mln

Pradedamas eksploatuoti: 2020 m

Skrydžio nuotolis: 3700 km

Talpa: 9 keleiviai

Pastabos: įkvėptas „Legacy 450”, jis gali viršyti 800 km per valandą greitį – tai garantuotai taupo laiką, todėl šis modelis yra vienas greičiausių savo kategorijoje. Planuojama, kad jis pasirodys 2020 m.

Kaina: 17 mln. eurų

Naujo tolimųjų reisų verslo lėktuvo kaina

Pradedamas eksploatuoti: 2000-ieji

Skrydžio nuotolis: 11 300 km

Talpa: 16 keleivių

Pastabos: Tai vienas pažangiausių tolimojo nuotolio orlaivių. Neseniai jį pakeitė „Global 7500”.

Kaina: 45 mln. eurų

Pradedamas eksploatuoti: 2019 m

Skrydžio nuotolis: 13 000 km

Talpa: 19 keleivių

Pastabos: konkuruoja su „Gulfstream G700”, tačiau jo pranašumas yra tas, kad 2019 m. jau pagaminta 30 modelių.

Kaina: 65 mln. eurų

Bombardier global 7500 décollage
Nuotrauka: Commons Wikimedia
  • Gulfstream G700

Pradedamas eksploatuoti: 2021 m

Skrydžio nuotolis: 13 000 km

Talpa: 19 keleivių

Pastabos: šis orlaivis konkuruoja su „Global 7500” ir yra G650 ir G650ER tęsinys. Tai vienas didžiausių privačių reaktyvinių lėktuvų pasaulyje.

Kaina: 68 mln. eurų

  • Dassault Falcon 6X

Pradedamas naudoti: 2022 m

Skrydžio nuotolis: 10 000 km

Talpa: 16 keleivių

Pastabos: Anksčiau žinoma dėl savo karinių, „Rafale” ir naikintuvų lėktuvų, šį kartą „Dassault” pristatys verslo keliautojams skirtą privatų lėktuvą. Pirmasis skrydis planuojamas 2021 m., o eksploatuoti pradedamas 2022 m. „Falcon 6X” galės išvystyti iki 1 000 km/val. greitį.

Jo apdovanojimus pelnęs salonas – plačiausias ir aukščiausias pasaulyje – siūlo erdvės, komforto, produktyvumo ir saugumo standartus, kurie nustato naujus standartus tolimųjų verslo lėktuvų segmente.

„Dassault Aviation” generalinis direktorius Ericas Trappier apie „Falcon 6X”.

Kaina: 40 mln. eurų

Naujausių vidutinio ir ilgo nuotolio komercinių orlaivių bei jų privačių versijų kainos (2018-2022 m.)

Jei jus domina vidutinių ir ilgų nuotolių skrydžiai, malonaus skaitymo.

Iš „Airbus

  • Airbus A350-1000

Pradedamas eksploatuoti: 2019 m

Skrydžio nuotolis: 14 700 km

Talpa: 366 keleiviai

Pastabos: Iš pradžių sukurtas konkuruoti su „Boeing 777-300ER”, jų charakteristikos panašios. Dabar jis konkuruoja su „Boeing 777-X”.

Kaina: 330 mln. eurų

  • „Airbus A321neo” (neo dėl naujo variklio pasirinkimo)

Pradedamas eksploatuoti: 2019 m

Skrydžio nuotolis: 9 000 km

Talpa: 244 keleiviai

Pastabos: neo programa buvo sukurta siekiant pagerinti A320 efektyvumą, kad būtų galima 15 % sumažinti degalų sąnaudas.

Airbus321 dažnai liekaAirbus 320 šešėlyje, tačiau jis yra už pastarąjį talpesnis ir komfortiškesnis laineris. Tiesioginis jo konkurentas yra „Boeing 737 Max”. Airbus nuolat tobulina savo modelius, ir netrukus rinkoje pasirodys A321XLR.

Kaina: 117 mln. eurų

Airbus A321 Neo décollage
Nuotrauka: Flickr

Airbus ACJ320neo (ACJ Airbus Corporate Jets)

Pradedamas eksploatuoti: 2018 m

Skrydžio nuotolis: 11 000 km

Talpa: 25 keleiviai

Pastabos: „Airbus Corporate Jets” yra „Airbus” patronuojamoji įmonė, prekiaujanti aštuoniais verslo lėktuvais. ACJ320neo yra vienas populiariausių.

Kaina: 85 mln. eurų

2019 m. Karališkojoje tarptautinėje oro tatuiruotėje Airbus taip pat pristatė savo futuristinio orlaivio koncepciją. Pavadintas ” Bird of Prey„, jis yra hibridinis elektrinis orlaivis.

Iš „Boeing

  • Boeing 787-10

Pradedamas eksploatuoti: 2018 m

Skrydžio nuotolis: 12 000 km

Talpa: 336 keleiviai

Pastabos: dar žinomas kaip „Dreamliner”, tai efektyviausias 787 šeimos modelis.

Kaina: 265 mln. eurų

  • Boeing 737 Max 10

Pradedamas eksploatuoti: 2018 m

Skrydžio nuotolis: 6100 km

Talpa: 230 keleivių

Pastabos: 2017 m. „Boeing” pristatė „737 Max” kartos lėktuvus su didesniais ir efektyvesniais varikliais nei ankstesniuose modeliuose.

Kaina: 123 mln. eurų

Location jet privé Boeing 737 Max 10
Nuotrauka: Commons Wikimedia
  • Boeing BBJ Max 7″ (BBJ – ” Boeing Business Jets”)

Pradedamas eksploatuoti: 2019 m

Skrydžio nuotolis: 13 000 km

Talpa: 19 keleivių

Pastabos: Šis modelis sukurtas siekiant 13 % pagerinti degalų sąnaudas ir 40 % sumažinti triukšmą, palyginti su pradiniu BBJ, kuris sukurtas remiantis 737 lėktuvu. Nepainioti su BBJ 777-X, kurį planuojama pristatyti 2020 m.

Kaina: 90 mln. eurų

Tarptautiniai konkurentai

  • Embraer E195-E2

Pradedamas eksploatuoti: 2018 m

Skrydžio nuotolis: 4800 km

Talpa: 120 keleivių

Pastabos: Brazilijos oro transporto bendrovė pirmuosius „EJet E-2” modelius pristatė 2016 m.

Kaina: 55 mln. eurų

Location jet privé Embraer E195-E2
Nuotrauka: Wikimedia Commons
  • Comac C919

Pradedamas eksploatuoti: 2021 m

Skrydžio nuotolis: 5 000 km

Talpa: 190 keleivių

Pastabos: tai Kinijos gamintojo dviejų variklių laineris. Pirmasis skrydis įvyko 2017 m., o pradėti eksploatuoti planuojama 2021 m.

Kaina: 46 mln. eurų

  • Irkut MC-21 300

Pradėti eksploatuoti: 2021 m

Skrydžio nuotolis: 6300 km

Talpa: 168 keleiviai

Pastabos: Tai dar vienas dviejų variklių laineris, šį kartą Rusijos gamintojo. Šiuo metu orlaivis sertifikuojamas, tačiau jau užsakyta beveik 300 užsakymų.

Kaina: 82 mln. eurų

  • Mitsubishi Space Jet 90

Pradedamas eksploatuoti: 2021-2022 m

Skrydžio nuotolis: 3 000 km

Talpa: 78 keleiviai

Pastabos: tikimasi, kad šis naujo modelio orlaivis, anksčiau žinomas kaip MRJ(Mitsubishi Regional Jet), 20 % sumažins degalų sąnaudas. Iš pradžių skelbta, kad jis bus pradėtas naudoti 2021 m., tačiau galiausiai gali būti pradėtas naudoti 2022 m.

Kaina: 43 mln. eurų

Apibendrinant

Pastarieji įvykiai turėjo didelį poveikį daugumai oro transporto bendrovių. Pirmiausia matome, kad, kilus aplinkosaugos krizei, gamintojai galvoja, kaip sumažinti orlaivių degalų sąnaudas.

Be to, reaguodama į Covid-19 epidemiją, Airbus vėl pardavė keturis A320neo ir du A321neo orlaivius, iš pradžių skirtus Air Asia. Šie užsakymai, kaip ir daugelis kitų, dabar atšaukti, todėl tikriausiai šiek tiek sumažės kainos.

Galiausiai reikia nepamiršti, kad į nurodytas kainas neįtrauktos privačių lėktuvų techninės priežiūros, eksploatavimo ir įgulos organizavimo išlaidos, kurios vis dėlto yra didelės. Neretai metinės papildomos išlaidos siekia 350 000 EUR, be lėktuvo kainos. Jei jau galvojate, kaip sumažinti šias išlaidas, galite pabandyti nusipirkę privatų lėktuvą jį išnuomoti arba pasidalyti jo nuosavybę. Arba, kai nenaudojate savo verslo lėktuvo, galite pavesti jį valdyti privačiai oro linijų bendrovei, kuri skraidins jūsų lėktuvą, kai juo nesinaudosite.

Norėdami sužinoti daugiau, skaitykite mūsų straipsnius: kaip įsigyti orlaivį? pirkti ar nuomotis privatų reaktyvinį lėktuvą, kokį sprendimą pasirinkti?

Jei pageidaujate pradėti nuo privataus lėktuvo nuomos, susisiekite su mumis ir užsisakykite skrydį.

Susisiekite su AEROAFFAIRES visą parą veikiančiu telefonu +33 (0)1 44 09 91 82.