NEDELSKITE UŽSISAKYTI SKRYDŽIŲ ŽIEMOS SEZONUI!

Ieškokite lėktuvo, miesto ar informacijos…

Lyderis privačių lėktuvų nuomos srityje visame pasaulyje

Naujų orlaivių kainos: išsamus modelių ir kainų vadovas

Privatinių lėktuvų nuoma
nuo 1991 m.

20 000
pasiekiamų prietaisų

45 000
užtikrintų skrydžių

120 000+
keleivių

4,9/5
klientų pasitenkinimas

100%
Anglies dioksido kompensacija

Ar matėte parduodamą nedidelį privatų lėktuvą? Ar jus vilioja kelionė į abi puses verslo lėktuvu?

Jei nusprendėte ryžtis ir įsigyti orlaivį, nesvarbu, ar tai būtų laineris, ar privatus reaktyvinis lėktuvas, tikriausiai susidūrėte su svarbiu klausimu: kurį pasirinkti?

Žinoma, viskas priklauso nuo jūsų poreikių, lūkesčių ir biudžeto lankstumo. Naudotas orlaivis nekainuos tiek pat, kiek naujas.

Pateikiame lėktuvų modelius, kuriais prekiaujama po 2018 m., ir nurodome šių naujų lėktuvų kainas. Taip pat pateikiame keletą palyginimų su senesniais modeliais.

Privačios aviacijos rinkoje dominuoja Europa ir Jungtinės Amerikos Valstijos, kurioms kartu tenka beveik 80 % pasaulio lėktuvų parko, tačiau ji taip pat tampa vis konkurencingesnė. Kaip pamatysite, daugelis prabangiausių privačių reaktyvinių lėktuvų, pasirodysiančių 2019 ir 2020 m., nėra pagaminti „Airbus” ar „Boeing”, kurie geriausiai žinomi dėl savo lainerių.

Taigi pateikiame sąrašą, į kurį įtraukti tiek keleivinių orlaivių modeliai, tiek privačiai nuomai skirti lėktuvai, tiek privatūs reaktyviniai lėktuvai.

Naujo keleivinio orlaivio kaina

Pradėtas eksploatuoti: 1970 m

Skrydžio nuotolis: 2 700 km

Talpa: 5 keleiviai

Pastabos: Beechcraft Baron 58 yra neabejotinai populiariausias dviejų variklių stūmoklinis orlaivis pasaulyje. Juo 370 km/val. greičiu galima skraidinti iki 5 keleivių. Jis gaminamas nuo 1970 m. ir nuo to laiko buvo daug kartų modifikuotas.

Kaina: 1,4 mln. eurų

Pradėtas eksploatuoti: 2011 m

Skrydžio nuotolis: 3 000 km

Talpa: 5 keleiviai

Pastaba: geidžiamiausią TBM versiją – TBM 900 – galima įsigyti nuo 2019 m.

Kaina: nuo 1,5 mln. eurų

Nuotrauka: Commons Wikimedia

Naujo lengvojo privataus lėktuvo kaina

Pradėjimas naudoti: 2009 m

Skrydžio nuotolis: 3 600 km

Talpa: 6 keleiviai

Pastaba: šis „Embraer” modelis gali įveikti didelius atstumus lengvajam privačiam lėktuvui.

Kaina: 8 mln. eurų

Pradėtas eksploatuoti: 2008 m

Skrydžio nuotolis: 2 200 km

Talpa: 4 keleiviai

Pastabos: Nuo 2008 m. buvo kelios versijos. Naujausia – 2018 m. išleistas „Phenom 100EV”.

Kaina: 4,5 mln. eurų

Nuotrauka: Commons Wikimedia

Pradėtas naudoti: 2015 m

Skrydžio nuotolis: 1 300 km

Talpa: 6 keleiviai

Pastabos: naujausia versija – „HondaJetElite”, puikiai pritaikyta verslo aviacijai ir 17 % padidinusi nuotolio nuotolį. Jis parduodamas už 5 mln. eurų ar daugiau.

Kaina: 4,5 mln. eurų

Naujo vidutinio nuotolio verslo reaktyvinio lėktuvo kaina

Jei norite įsigyti verslo reaktyvinį lėktuvą vidutinio nuotolio ar turistiniams skrydžiams, rekomenduojame „Cessna” asortimentą.

Nuotrauka: Wikimedia Commons

Cessna Citation Longitude

Pradedamas eksploatuoti: 2019 m

Skrydžio nuotolis: 6300 km

Talpa: 12 keleivių

Pastabos: Nuo 2020 m. jį galima išsinuomoti, jame yra tam tikri skaitmeniniai pasiekimai, pavyzdžiui, belaidis internetas ir palydovinis radijas. Kitas lygiagrečiai kurtas modelis – „Cessna Citation Hemisphere” – galiausiai buvo sustabdytas.

Kaina: 25 mln. eurų

Pradėjimas naudoti: 2019 m

Skrydžio nuotolis: 4 500 km

Talpa: 12 keleivių

Pastabos: Tai patobulinta „Legacy 500” versija, nuomos rinkoje esanti nuo 2019 m. Pagrindiniai jo konkurentai yra „Gulfstream G280” ir „Bombardier Challenger 350”.

Kaina: 30 mln

Pradedamas eksploatuoti: 2020 m

Skrydžio nuotolis: 3 700 km

Talpa: 9 keleiviai

Pastabos: „Legacy 450” įkvėptas modelis gali viršyti 800 km/val. greitį, taupydamas laiką ir darydamas šį modelį vienu greičiausių savo kategorijoje. Planuojama, kad jis pasirodys 2020 m.

Kaina: 17 mln. eurų

Naujo tolimųjų reisų verslo lėktuvo kaina

Pradedamas naudoti: 2000-aisiais

Skrydžio nuotolis: 11 300 km

Talpa: 16 keleivių

Pastabos: Tai vienas pažangiausių tolimojo susisiekimo orlaivių. Neseniai jį pakeitė „Global 7500”.

Kaina: 45 mln. eurų

Pradedamas eksploatuoti: 2019 m

Skrydžio nuotolis: 13 000 km

Talpa: 19 keleivių

Pastabos: Šis modelis konkuruoja su „Gulfstream G700”, tačiau jo pranašumas tas, kad 2019 m. jau pagaminta 30 modelių.

Kaina: 65 mln. eurų

Nuotrauka: Commons Wikimedia

  • Gulfstream G700

Pradedamas eksploatuoti: 2021 m

Skrydžio nuotolis: 13 000 km

Talpa: 19 keleivių

Pastabos: šis orlaivis konkuruoja su „Global 7500” ir yra G650 ir G650ER tęsinys. Tai vienas didžiausių privačių reaktyvinių lėktuvų pasaulyje.

Kaina: 68 mln. eurų

  • Dassault Falcon 6X

Pradedamas naudoti: 2022 m

Skrydžio nuotolis: 10 000 km

Talpa: 16 keleivių

Pastabos: Anksčiau žinoma dėl savo karinių, „Rafale” ir naikintuvų lėktuvų, šį kartą „Dassault” pristatys privatų lėktuvą, skirtą verslo keliautojams. Pirmasis skrydis planuojamas 2021 m., o eksploatuoti pradedamas 2022 m. „Falcon 6X” galės išvystyti iki 1 000 km/val. greitį.

Jo apdovanojimus pelnęs salonas – plačiausias ir aukščiausias pasaulyje – siūlo erdvės, komforto, produktyvumo ir saugumo standartus, kurie nustato naujus standartus tolimųjų verslo lėktuvų segmente.

„Dassault Aviation” generalinis direktorius Ericas Trappier apie „Falcon 6X”.

Kaina: 40 mln. eurų

Naujausių vidutinio ir ilgo nuotolio komercinių orlaivių bei jų privačių versijų kainos (2018-2022 m.)

Jei jus domina vidutinių ir ilgų nuotolių skrydžiai, malonaus skaitymo.

Iš „Airbus

  • Airbus A350-1000

Pradedamas eksploatuoti: 2019 m

Skrydžio nuotolis: 14 700 km

Talpa: 366 keleiviai

Pastabos: Iš pradžių sukurtas konkuruoti su „Boeing 777-300ER”, jų charakteristikos panašios. Dabar jis konkuruoja su „Boeing 777-X”.

Kaina: 330 mln. eurų

  • „Airbus A321neo” (neo dėl naujo variklio pasirinkimo)

Pradedamas eksploatuoti: 2019 m

Skrydžio nuotolis: 9 000 km

Talpa: 244 keleiviai

Pastabos: neo programa buvo sukurta siekiant pagerinti A320 efektyvumą, kad būtų galima 15 % sumažinti degalų sąnaudas.

Airbus321 dažnai liekaAirbus 320 šešėlyje, tačiau jis yra už pastarąjį talpesnis ir komfortiškesnis laineris. Tiesioginis jo konkurentas yra „Boeing 737 Max”. Airbus nuolat tobulina savo modelius, ir netrukus rinkoje pasirodys A321XLR.

Kaina: 117 mln. eurų

Nuotrauka: Flickr

Airbus ACJ320neo (ACJ – Airbus Corporate Jets)

Pradedamas eksploatuoti: 2018 m

Skrydžio nuotolis: 11 000 km

Talpa: 25 keleiviai

Pastabos: „Airbus Corporate Jets” yra „Airbus” patronuojamoji įmonė, parduodanti aštuonis verslo lėktuvus. ACJ320neo yra vienas populiariausių.

Kaina: 85 mln

2019 m. Karališkojoje tarptautinėje oro tatuiruotėje Airbus taip pat pristatė savo futuristinio orlaivio koncepciją. Pavadintas ” Bird of Prey„, jis yra hibridinis elektrinis orlaivis.

Boeing

  • Boeing 787-10

Pradedamas eksploatuoti: 2018 m

Skrydžio nuotolis: 12 000 km

Talpa: 336 keleiviai

Pastabos: dar žinomas kaip „Dreamliner”, tai efektyviausias 787 šeimos modelis.

Kaina: 265 mln. eurų

  • Boeing 737 Max 10

Pradedamas eksploatuoti: 2018 m

Skrydžio nuotolis: 6 100 km

Talpa: 230 keleivių

Pastabos: 2017 m. „Boeing” pristatė „737 Max” kartos lėktuvą su didesniais ir efektyvesniais varikliais nei ankstesniuose modeliuose.

Kaina: 123 mln. eurų

Nuotrauka: Commons Wikimedia

  • „Boeing BBJ Max 7” (BBJ – „Boeing Business Jets”)

Pradedamas eksploatuoti: 2019 m

Skrydžio nuotolis: 13 000 km

Talpa: 19 keleivių

Pastabos: Šis modelis sukurtas siekiant 13 % pagerinti degalų sąnaudas ir 40 % sumažinti triukšmą, palyginti su pradiniu BBJ, sukurtu remiantis 737 lėktuvu. Nepainioti su BBJ 777-X, kurį planuojama pristatyti 2020 m.

Kaina: 90 mln

Tarptautiniai konkurentai

  • Embraer E195-E2

Pradedamas eksploatuoti: 2018 m

Skrydžio nuotolis: 4800 km

Talpa: 120 keleivių

Pastaba: Brazilijos bendrovė pirmuosius „EJet E-2” modelius pristatė 2016 m.

Kaina: 55 mln. eurų

Nuotrauka: Wikimedia Commons

  • Comac C919

Pradedamas eksploatuoti: 2021 m

Skrydžio nuotolis: 5 000 km

Talpa: 190 keleivių

Pastabos: tai Kinijos gamintojo dviejų variklių laineris. Pirmasis skrydis įvyko 2017 m., o pradėti eksploatuoti planuojama 2021 m.

Kaina: 46 mln. eurų

  • Irkut MC-21 300

Pradėti eksploatuoti: 2021 m

Skrydžio nuotolis: 6300 km

Talpa: 168 keleiviai

Pastabos: Tai dar vienas dviejų variklių laineris, šį kartą Rusijos gamintojo. Šiuo metu orlaivis sertifikuojamas, tačiau jau užsakyta beveik 300 užsakymų.

Kaina: 82 mln. eurų

  • Mitsubishi Space Jet 90

Pradedamas eksploatuoti: 2021-2022 m

Skrydžio nuotolis: 3 000 km

Talpa: 78 keleiviai

Pastabos: tikimasi, kad šis naujo modelio orlaivis, anksčiau žinomas kaip MRJ (Mitsubishi Regional Jet), 20 % sumažins degalų sąnaudas. Iš pradžių skelbta, kad jis bus pradėtas naudoti 2021 m., tačiau galiausiai gali būti pradėtas naudoti 2022 m.

Kaina: 43 mln. eurų

Į kokius veiksnius reikėtų atsižvelgti prieš perkant naują orlaivį?

Naujo orlaivio pirkimas yra didelė investicija, todėl, norint priimti teisingą sprendimą, reikia išanalizuoti keletą kriterijų:

  • Be pirkimo kainos, reikia atsižvelgti į techninės priežiūros, draudimo, sandėliavimo (angaras), degalų ir personalo (pilotų, mechanikų) išlaidas. Šios išlaidos kasmet gali sudaryti iki 10-20 % orlaivio vertės.
  • Numatoma paskirtis: trumpi / vidutiniai / tolimi skrydžiai? Keleivių ar krovinių vežimas? Šie veiksniai lemia reikiamą orlaivio dydį, nuotolį ir našumą.
  • Orlaivyje įdiegtos technologijos: modernios navigacijos sistemos, „Wi-Fi” ryšys arba ekologiškos galimybės (pvz., taupūs varikliai) gali turėti įtakos pasirinkimui.
  • Būsimas perpardavimas: kai kurie modeliai geriau išlaiko savo vertę nei kiti. Aukščiausios klasės verslo lėktuvai („Gulfstream”, „Bombardier”) dažnai yra stabilesni naudotų orlaivių rinkoje.

Prieš perkant rekomenduojama atlikti auditą pas aviacijos ekspertą, pavyzdžiui, AEROAFFAIRES, ir įvertinti šiuos aspektus.

Kokie privataus lėktuvo nuomos privalumai, palyginti su jo pirkimu?

Nors įsigyti naują orlaivį vilioja, lizingas išlieka lanksčia ir ekonomiška alternatyva daugeliui keliautojų. Štai keletas privalumų:

  • Nėra fiksuotų išlaidų: Jokių techninės priežiūros, personalo ar saugojimo išlaidų. Į skrydžio kainą įskaičiuota viskas.
  • Pritaikomumas: orlaivio pasirinkimas kiekvienai misijai (lengvasis reaktyvinis lėktuvas – trumpam skrydžiui, tolimųjų skrydžių lėktuvas – tarpžemyninei kelionei).
  • Galimybė naudotis naujausiais modeliais: Lizingo bendrovės dažnai atnaujina savo orlaivių parkus ir siūlo naujausiomis technologijomis aprūpintus orlaivius.
  • Ekologiškas sprendimas: kai kurios bendrovės, pavyzdžiui, AEROAFFAIRES, visiškai kompensuoja jūsų skrydžių metu išmetamo CO₂ kiekį.

Įmonėms ar asmenims, kurie per metus keliauja mažiau nei 100 valandų, išperkamoji nuoma dažnai yra naudingesnė. Prenumeratos formulės („jet card” tipo) taip pat leidžia pasinaudoti lengvatiniais tarifais.

Ir galiausiai

Pastarieji įvykiai padarė didelę įtaką daugumai oro transporto bendrovių. Pirma, aplinkosaugos krizė paskatino gamintojus ieškoti būdų, kaip sumažinti orlaivių degalų sąnaudas.

Be to, reaguodama į Covid-19 epidemiją, „Airbus” grąžino į prekybą keturis A320neo ir du A321neo orlaivius, iš pradžių skirtus „Air Asia”. Šie užsakymai, kaip ir daugelis kitų, dabar atšaukti, todėl tikriausiai šiek tiek sumažės kainos.

Galiausiai reikia nepamiršti, kad į nurodytas kainas neįtrauktos privačių lėktuvų techninės priežiūros, eksploatavimo ir įgulos organizavimo išlaidos, kurios vis dėlto yra didelės. Neretai metinės papildomos išlaidos siekia 350 000 eurų, be lėktuvo kainos. Jei jau galvojate, kaip sumažinti šias išlaidas, galite pabandyti nusipirkę privatų lėktuvą jį išnuomoti arba pasidalyti jo nuosavybę. Arba, kai nenaudojate savo verslo lėktuvo, galite pavesti jį valdyti privačiai oro linijų bendrovei, kuri skraidins jūsų lėktuvą, kai juo nesinaudosite.

Norėdami sužinoti daugiau, skaitykite mūsų straipsnius: kaip įsigyti orlaivį? pirkti ar nuomotis privatų reaktyvinį lėktuvą, kokį sprendimą pasirinkti?

Jei pageidaujate pradėti nuo privataus lėktuvo nuomos, susisiekite su mumis ir užsisakykite skrydį.

Susisiekite su AEROAFFAIRES visą parą veikiančiu telefonu +33 (0)1 44 09 91 82.

  • Kokios papildomos išlaidos patiriamos perkant naują orlaivį?

    Be įsigijimo kainos, taip pat patiriamos techninės priežiūros, draudimo, saugojimo (angaras) ir degalų išlaidos, taip pat įgulos (pilotų, keleivių salono įgulos) atlyginimai. Taip pat pridedamos administracinės išlaidos (sertifikavimas, mokesčiai).

  • Ar yra kokių nors finansavimo galimybių įsigyti privatų lėktuvą?

    Taip, galimi tokie sprendimai kaip išperkamoji nuoma (nuoma su galimybe įsigyti), specializuotas banko kreditas arba susitarimai per aviacijos valdymo bendroves. Kai kurie gamintojai taip pat siūlo finansavimo programas.

  • Kaip pasirinkti naują ar naudotą orlaivį?

    Nauji orlaiviai pasižymi naujausiomis technologijomis ir gamintojo garantija, tačiau kainuoja brangiau. Naudoti orlaiviai gali būti ekonomiški, tačiau juos reikia kruopščiai tikrinti (techninė priežiūra, skrydžio valandos, remonto istorija).

  • Kokie yra privataus reaktyvinio lėktuvo bendraturčių privalumai?

    Bendra nuosavybė leidžia pirkimo ir priežiūros išlaidas padalyti keliems savininkams. Valdymo įmonės dažnai valdo naudojimą ir priežiūrą, taip optimizuodamos išlaidas.

  • Ar galiu išnuomoti savo privatų lėktuvą, kai juo nesinaudoju?

    Taip, naudodamosi reaktyvinių lėktuvų valdymo programomis, bendrovės nuomoja jūsų orlaivius, kad gautų jums pajamų. Taip sumažinamos pastoviosios išlaidos, tačiau dalijamasi orlaivio prieinamumu.

  • Kokių kriterijų turėčiau ieškoti transkontinentiniams skrydžiams tinkamame reaktyviniame lėktuve?

    Pirmenybę teikite nuvažiuojamam atstumui (bent 10 000 km), degalų talpai, salono komfortui (erdvė, slėgis) ir technologijoms, pavyzdžiui, „Wi-Fi” ryšiui automobilyje. Tolimojo susisiekimo modeliai, pavyzdžiui, „Bombardier Global 7500” arba „Gulfstream G700”, yra tam skirti.

  • Kaip vyksta naujo orlaivio pristatymas?

    Pateikus užsakymą, gamintojas nustato terminą (dažnai nuo kelių mėnesių iki metų). Prieš perduodant orlaivį atliekamas galutinis patikrinimas („žaliasis skrydis”), po kurio vyksta pilotų ir savininkų mokymai.

  • Kokį poveikį aplinkai daro privatus lėktuvas ir kaip jį galima kompensuoti?

    Išmetamo CO₂ kiekis yra didelis, tačiau egzistuoja anglies dioksido kompensavimo programos (miškų atkūrimas, atsinaujinančioji energija). Kai kurie operatoriai, pavyzdžiui, AEROAFFAIRES, į savo paslaugas įtraukia 100 proc. kompensavimą.

  • Koks yra vidutinis naujo privataus lėktuvo tarnavimo laikas?

    Gerai prižiūrimas reaktyvinis lėktuvas gali skraidyti 25-30 metų. Kapitalinis remontas (pvz., kas 5-7 metus atliekami D patikrinimai) pailgina lėktuvo eksploatavimo laiką.

  • Ar naujiems orlaiviams suteikiama garantija?

    Taip, dauguma gamintojų suteikia garantiją techniniams gedimams (paprastai nuo 2 iki 5 metų), kurią galima pratęsti sudarius techninės priežiūros sutartis.

  • Kaip rinkoje keičiasi naujų orlaivių kainos?

    Jos svyruoja priklausomai nuo paklausos, medžiagų (pvz., aliuminio) kainos ir technologinių naujovių. Krizės (pvz., Covid-19) gali lemti laikiną kainų kritimą arba atšauktos įrangos perpardavimą.

  • Kokie yra pagal užsakymą pagaminto privataus lėktuvo pristatymo terminai?

    Priklausomai nuo modelio ir pritaikymo (prabangus interjeras, avionikos sistemos), šis laikotarpis svyruoja nuo 6 mėnesių iki kelerių metų. Labai paklausūs reaktyviniai lėktuvai (pvz., „Gulfstream G700”) kartais turi ilgas laukiančiųjų eiles.

  • Ar galima išbandyti lėktuvą prieš jį įsigyjant?

    Taip, demonstracinius skrydžius organizuoja gamintojai arba pardavėjai. Ypatingomis progomis rekomenduojama atlikti techninį auditą ir bandomąjį skrydį.

  • Kuriose šalyse geriausia registruoti privatų lėktuvą?

    Kai kurios jurisdikcijos (Kaimanų salos, Malta, Airija) suteikia mokesčių ar administracinių lengvatų. Pasirinkimas priklauso nuo naudojimo būdo (privatus ir (arba) komercinis) ir savininko pilietybės.

  • Kaip atlikti reguliarią naujo orlaivio techninę priežiūrą?

    Rekomenduojama sudaryti metines techninės priežiūros sutartis („CAMO”) su gamintojo patvirtintais centrais. Jos apima planinę techninę priežiūrą ir galimybę įsigyti atsarginių dalių.

  • Ar naujuose orlaiviuose įrengtos modernios saugos sistemos?

    Taip, naujausiuose modeliuose įdiegtos tokios technologijos kaip TCAS (susidūrimų išvengimo sistema), EFB (skrydžio planšetės) ir oro eismo valdymo sistemos (ADS-B).

  • Koks tarptautinių taisyklių poveikis naujiems privatiems lėktuvams?

    Standartai (triukšmo, išmetamųjų teršalų) keičiasi (pvz., ICAO CAEP standartai). Nauji modeliai juos atitinka, tačiau tai gali riboti senesnių orlaivių naudojimą tam tikrose srityse.

  • Kaip pritaikyti naujo privataus lėktuvo interjerą?

    Gamintojai siūlo individualiai pritaikytas parinktis (odinės sėdynės, VIP įranga, virtuvės ir t. t.). Specializuotos įmonės taip pat gamina dizainą po pristatymo.

  • Ar yra kokių nors subsidijų naujam orlaiviui įsigyti?

    Kai kurios šalys siūlo mokesčių lengvatas (pvz., mokesčių lengvatas verslo aviacijai) arba vietinę pagalbą (regioniniai oro uostai). Daugiau informacijos sužinosite iš aviacijos institucijų.

  • Kokia yra greito naujo orlaivio pardavimo procedūra?

    Naudodamiesi specializuoto brokerio arba pardavimo platformos paslaugomis, galite greičiau sudaryti sandorį. Vertė priklauso nuo modelio būklės, skraidymo valandų ir paklausos.