NEDELKITE UŽSISAKYTI SAVO SKRYDŽIŲ VASAROS SEZONUI!

Ieškokite lėktuvo, miesto ar informacijos…

Lyderis privačių lėktuvų nuomos srityje visame pasaulyje

Pokalbis su skrydžio palydove

Privatinių lėktuvų nuoma
nuo 1991 m.

20 000
pasiekiamų prietaisų

45 000
užtikrintų skrydžių

120 000+
keleivių

4,9/5
klientų pasitenkinimas

100%
Anglies dioksido kompensacija

Interviu su privataus lėktuvo šeimininke(Ouarda M.)

  • Kiek laiko dirbate skrydžio palydove?

Karjerą pradėjau 1996 m., taigi jau apie 22 metus.

  • Ką apima jūsų darbas?

Paprasčiausiai pasitinkame keleivius lėktuve ir rūpinamės, kad jie būtų saugūs ir skrydis vyktų sklandžiai; rūpinamės jų komfortu ir saugumu.

  • Ar visada norėjote dirbti šį darbą, o jei ne, kaip tapote skrydžio palydove?

Taip, klausykite, nuo pat vaikystės norėjau būti skrydžio palydove. Tikrai norėjau. Mokykloje, kai mums duodavo lapelį, kuriame klausdavo, kuo norėtume būti užaugę, visada atsakydavau, kad lėktuvo palydove; kai buvau labai maža, rodydavau į lėktuvus ir sakydavau tėvams, kad man patinka skraidyti. Kai pakildavau į lėktuvą, stebėdavau viską, kas vyksta aplinkui, ir negalėdavau užmigti, nes buvau tokia sužavėta. Negaliu to paaiškinti, bet visada žinojau, kad noriu dirbti šį darbą ir dirbti lėktuve.

  • Kokius mokymus baigėte?

Kai baigiau mokyklą, tėvai mane užrašė į turizmo mokyklą Paryžiuje. Paskui dvejus metus išvykau į Londoną tobulinti anglų kalbos. Taip siekiau padidinti savo galimybes būti įdarbintam; tuo metu siekiau įsidarbinti „Air France”. Tačiau penkerius metus „Air France” įdarbinimas buvo įšaldytas ir galiausiai mane įdarbino užsienio komercinės oro linijų bendrovės ir intensyviai mokiau dirbti komerciniais orlaiviais. Šešis mėnesius dirbau Paryžiuje, o paskui pradėjau dirbti VIP skyriuje. Po to mane įdarbino „NetJets” ir parengė man išsamią ir visapusišką mokymo programą, kuri iš tikrųjų paskatino mano karjerą. Turiu didelę tarptautinę patirtį vykdant VVIPS skrydžius įvairių tipų privačiais reaktyviniais lėktuvais. Dabar dirbu laisvai samdomą darbą ir turėjau pasirašyti sutartį su Afrikoje įsikūrusiu VIP, bet, deja, tai įvyko per Kovido pradžią, todėl tai neįvyko. Šiuo metu ieškau darbo ir galbūt atsiras laisva vieta; tikiuosi, kad taip ir bus, nes visa mano patirtis sustiprino mano gebėjimą prisitaikyti.

  • Ar galima tiesiogiai dirbti skrydžio palydove privačiame sektoriuje, ar reikia pradėti nuo darbo komercinėse oro linijose?

Privačioje aviacijoje reikia turėti bent trejų metų patirtį dirbant verslo klasėje. Po to iš tiesų laikui bėgant išmokstama dirbti savo darbą dirbant privačiame sektoriuje. Tai tikrai nuolatinis mokymosi procesas, tačiau tai yra privalumas.

  • Ar vis dar lankote mokymo kursus?

Norėčiau pasakyti, kad taip. Yra atnaujinimo mokymai, kuriuose nuolat atnaujiname, tobuliname paslaugas. Taip pat turime nuolat atnaujinti saugos priemones.

Verslo aviacija

  • Kaip keičiasi ši profesija?

Vyksta pokyčiai atsižvelgiant į ilgametę patirtį. Privačiuose lėktuvuose paprastai būname dviese ir galime užimti vyriausiosios stiuardesės, vėliau – vyriausiosios stiuardesės pareigas. Daugelis mano kolegų taip pat tapo instruktoriais.

  • Kokie yra pagrindiniai komercinės ir privačios aviacijos skirtumai?

Dirbti VIP skrydžių palydove, tiesą sakant, yra daug smagiau, nes tenka daug logistinio orlaivio valdymo darbų. Kitas labai svarbus dalykas yra tai, kad VIP skrydžių palydovės ir keleivių kontaktas yra asmeniškesnis, nes laikui bėgant ji juos pažįsta, o tai leidžia suteikti jiems paslaugas, kurios pranoksta jų lūkesčius. Mano nuomone, norint užtikrinti puikų aptarnavimą, svarbiausia turėti pastabumą detalėms. Man labai patinka privati aviacija, tai kitas pasaulis. Tačiau reikia būti labai organizuotam ir nėra vietos klaidoms. Be to, mano pareigos, palyginti su komercinių skrydžių šeimininkės pareigomis, yra labai permainingos, ir labai retai kada iš anksto žinome savo paskirties vietas.

  • Kas jums labiausiai ir mažiausiai patinka jūsų darbe?

Man patinka iššūkiai, todėl kiekvienas skrydis man yra iššūkis. Tai tikrai neįprastas darbas, todėl visada stengiuosi, kad mano skrydžiai būtų sėkmingi. Pažadu, kad esu labai nuoširdus, kai sakau, kad man patinka viskas, kas susiję su mano darbu. Kartais darbo valandos būna sunkios, bet kai myli savo darbą, susitaikai su lankstumu ir prie jo pripranti.

  • Ar galite papasakoti apie įprastą dieną?

Privačioje aviacijoje tokios nėra. Galiu papasakoti, kaip greitai viskas vyksta. Dieną prieš skrydį rengiu maitinimo užsakymus pagal keleivių profilį, rūpinuosi, kad patalynė būtų švari (esu šiek tiek smulkmeniškas). Smalsumas detalėms yra nepaprastai svarbus, būtent jis lemia skirtumą tarp gero aptarnavimo ir puikaus aptarnavimo. Jei reikia, einame į prekybos centrą nupirkti paskutinių trūkstamų daiktų, pavyzdžiui, antibakterinio gelio ar citrinos.

  • Kaip manote, kokių įgūdžių reikia norint būti geru skrydžio palydovu (VIP)?

Turiu daug ką papasakoti. Taigi, mano nuomone, jei nori tobulėti verslo aviacijoje, stiuardesė visų pirma turi būti nesavanaudiška, diskretiška ir apskritai mėgti žmones. Taip pat sakyčiau, kad būti gera klausytoja ir mokėti gaminti maistą yra svarbūs privalumai. Dauguma patiekalų, kuriuos patiekiame laive, yra gurmaniški, ir, mano patirtimi, reikia žinoti, ką patiekiame, o gastronominis žodynas yra privalumas. Taip pat sakyčiau, kad reikia gebėti mąstyti į priekį, būti labai savarankiškam ir turėti pastabumą detalėms. Ir galiausiai, jei tai padės kitoms šeimininkėms, turiu dar keletą pastabų: būkite punktuali, dinamiška, budri, visada pozityvi ir svetinga, nepriekaištingai prisistatanti, turinti žinių apie puikius produktus (vyną, gastronomiją, kosmetiką, aukščiausios klasės dekoravimą). Trumpai tariant, turime rasti gerą pusiausvyrą tarp veiksmo ir diskretiškumo ir gebėti atlikti daugybę funkcijų. Turime būti įžvalgūs, kad galėtume reaguoti į bet kokius specialius keleivių pageidavimus.

Asmeniniai klausimai

  • Ar jums sunku suderinti profesinį ir asmeninį gyvenimą?

Atvirai kalbant, visiškai ne. Tai tikrai mano asmeninis požiūris, bet manau, kad tai padeda atgaivinti santykius su partneriu. Tiesa, tai nėra labai dažnas atvejis, bet mes visada mielai susitinkame ir kaskart grįžę iš skrydžio turime apie ką pasikalbėti.

  • Kuris skrydis jums padarė didžiausią įspūdį?

Tas, kuriame buvo karalius. Dėl konfidencialumo negaliu pasakyti daugiau, bet mane pribloškė jo nuolankumas, žmogiškoji pusė ir prieinamumas.

  • Kokių pokyčių norėtumėte privačioje aviacijoje?

Norėčiau pamatyti tam tikrų pokyčių, ypač per pastaruosius 4-5 metus. Darbdaviai turėtų teikti daugiau reikšmės mūsų darbui, nes jis tikrai prisideda prie skrydžio sėkmės. Labai svarbios paslaugos, kurias šeimininkė teikia ne tik skrydžio metu, bet ir prieš skrydį bei po jo. Šeimininkės, reprezentuodamos įmonę, padeda ugdyti klientų lojalumą, ypač todėl, kad šiame sektoriuje labai svarbus žodis iš lūpų į lūpas.

  • Ar turite žinutę, kurią galėtumėte perduoti, arba patarimą būsimoms šeimininkėms?

Vienintelis patarimas, kurį galiu duoti, yra aistra tam, ką darote, ir siekite savęs iki galo, jei norite išlikti šioje labai neįprastoje, bet stebuklingoje profesijoje.