NEDELKITE UŽSISAKYTI SAVO SKRYDŽIŲ VASAROS SEZONUI!

Ieškokite lėktuvo, miesto ar informacijos…

Lyderis privačių lėktuvų nuomos srityje visame pasaulyje

Prancūzijos hibridinis privatus lėktuvas „VoltAero”?

Privatinių lėktuvų nuoma
nuo 1991 m.

20 000
pasiekiamų prietaisų

45 000
užtikrintų skrydžių

120 000+
keleivių

4,9/5
klientų pasitenkinimas

100%
Anglies dioksido kompensacija

Nuo 2017 m. ” VoltAero” yra Prancūzijos startuolis, kuriantis hibridinio privataus reaktyvinio lėktuvo modelį. Šiam projektui vadovauja Jeanas Botti (VoltAero generalinis direktorius), buvęsAirbus inovacijų direktorius. Dėl savo buvusių pareigų jis yra aviacijos inovacijų pradininkas. Jis buvo atsakingas už projektą „E-fan”. airbus pirmajam 100 proc. elektra varomam orlaiviui, kuris 2015 m. perskrido Lamanšo sąsiaurį. VoltAero nėra pirmasis atsakingas privataus lėktuvo projektas; taip pat randame Alice.

Šiais laikais hibridiniam orlaiviui sukurti reikia daug technologinės pažangos. Kaip Prancūzijos pradedančioji įmonė ketina įveikti šį iššūkį? Kokios konkrečios šio naujojo orlaivio techninės savybės? Šiuos klausimus nagrinėsime šiame straipsnyje.

Prancūzijos hibridinio privataus lėktuvo „Cassio” istorija

„VoltAero” yra nuo 2017 m. veikianti pradedančioji įmonė. Nepaisant jauno amžiaus, komanda turi 75 metų patirtį aeronautikos srityje. Visų pirma su projektu „Electric Cri-Cri” 2011 m. ir „E-fan” 2015 m.

Kuriant hibridinį privatų lėktuvą tenka imtis konkretaus iššūkio. Lėktuvo svoris: elektros baterijos sveria daug daugiau nei pilnas parafino bakas. Taigi turime sukurti lengvą konstrukciją, kad kompensuotume šių būtinų baterijų svorį. Kad tai pasiektų, komanda dirba ranka rankon su įvairiais partneriais. Siekiama, kad galiausiai būtų sukurtas „Made in France” gaminys, kuris būtų gyvybingas ir sertifikuotas ilguoju laikotarpiu.

Prancūzijos bendrovė„Aero Composites Saintonge ” (ACS) glaudžiai bendradarbiauja su „VoltAero” įgyvendinant šį plataus užmojo projektą. Jie yra novatoriškų kompozitinių medžiagų ekspertai. Jie padeda hibridinio privataus reaktyvinio lėktuvo komandai kurti lengvą kompozitą, atitinkantį saugos standartus. Jie taip pat atsakingi už bandomojo „Cassio 1” prototipo gamybą. Be to, jų specialus elektrinių variklių projektavimo biuras bendradarbiauja su „VoltAero” kuriant akumuliatorius.

Bendrovę „VoltAero” remia gerai žinomo variklių gamintojo„Safran Electrical & Power” patronuojamoji įmonė. Prancūzijos aviacijos ir kosmoso koncernas „Cassio 1” aprūpina varikliais „ENGINEUS 45”. Šio prototipo paskirtis – išbandyti jėgainę.

Bendrovė „VoltAero” taip pat bendradarbiauja su bendrove ” Solution F”. Grupė, kurios šaknys siekia automobilių lenktynes. Įpratusi prie iššūkių kultūros, „Solution F” Prancūzijos pradedančiajai įmonei siūlo hibridinius varomosios jėgos sprendimus.

Paskutinis svarbus „VoltAero” partneris yra Nouvelle-Aquitaine regionas. Jie remia ir stebi projektą, ypač siekdami regione įrengti galutinę surinkimo liniją.

Naujausios Cassio naujienos

2020 m. spalio 21 d. galėjome stebėti pirmąjį „Cassio 1” prototipo skrydį. Vienas iš pagrindinių „Cassio 1” iššūkių – smarkiai sumažinti tokio dydžio privataus lėktuvo keliamą triukšmą. Šis iššūkis nebūtinai sprendžiamas kilimo ir tūpimo etapuose. Tačiau likusiu skrydžio metu skirtumas akivaizdus. Tai pirmoji jauno gamintojo, įsikūrusio Médis (Charente Maritimes), pergalė.

premier vol Cassio 1 jet privé hybride
Facebook – VoltAero

Šis pirmasis sėkmingas skrydis paskatino „VoltAero” sulaukti gerų naujienų. Lapkričio 19 d. prancūzų komanda paskelbė pranešimą spaudai. Neseniai orlaivių gamintoją atrinko Europos inovacijų taryba. Todėl jie gaus finansinę paramą pagal Europos žaliosios politikos strategiją ir ekonomikos atgaivinimo planą. Jeanas Botti ir jo komanda gaus 13,1 mln. eurų paramą. Šios Europos institucijos įsipareigojimas finansuoti Cassio projektą „VoltAero” yra pasitikėjimo šiuo šiuolaikiniu iššūkiu ženklas.

Prancūzijos hibridinio privataus lėktuvo VoltAero ateitis

Jauna pradedančioji įmonė paskelbė savo konstravimo grafiką, kuriuo siekiama gauti sertifikatą ir pirmąsias serijas parduoti iki 2023 m. Tai įtemptas šio ambicingo gamintojo grafikas. Įtemptas grafikas, bet ne nepasiekiamas.

Primename, kad „Cassio” orlaivių gamą iš viso sudaro 3 modeliai. Visi šie trys orlaiviai bus labai panašūs. Iš tiesų juos skiria tik vietų skaičius orlaivyje. Iš pradžių turėsime „Cassio 330”, kuriame bus 4 sėdimos vietos. Po to – „Cassio 480”, kuriuo galima skraidinti iki 6 žmonių. Galiausiai turėsime „Cassio 600”, kuriame yra 10 sėdimų vietų.

Cassio jet privé hybride
Facebook – VoltAero

Visi trys orlaiviai pasižymi identiškomis eksploatacinėmis savybėmis. Jie turi hibridines elektrines varomąsias jėgas, kurių galia svyruoja nuo 330 kilovatų iki 600, kaip nurodyta kiekvieno orlaivio pavadinime. Be to, jų skrydžio nuotolis – 3 val. 30 min. skrendant 370 km/val. greičiu. Tai suteikia maždaug 1350 km nuotolio. Galiausiai kiekvienas orlaivis gali pakilti ir nusileisti 548 metrų atstumu. Tokioms pačioms eksploatacinėms savybėms pasiekti įprastinis turbosraigtinis lėktuvas sunaudotų 44,3 % daugiau degalų. Cassio” skraido naudodamas biokurą, taip dar kartą sumažindamas anglies dvideginio pėdsaką.

Apibendrinant galima teigti, kad VoltAero prancūziškas hibridinis privatus lėktuvas turi nemažai privalumų ir, atrodo, jo laukia perspektyvi ateitis. Žanui Botti „Cassio” yra tik pirmas žingsnis ambicingesniame projekte. Galutinis jo tikslas – modernizuoti aviaciją ir padaryti ją atsakingesnę.