Privačių lėktuvų vidaus kabinų vadovas
Aukštos kokybės odinės sėdynės, prabangūs indai, aukščiausios klasės patalynė, vonios kambariai ir aukščiausios klasės virtuvės. Privačių reaktyvinių lėktuvų interjerai yra svajonių dalykas.
Privačių reaktyvinių lėktuvų savininkai arba oro linijų bendrovės gali pritaikyti savo orlaivius pagal savo skonį. Nemažai įmonių ir architektų specializuojasi projektuodami prabangias kabinas. Pavyzdžiui, Jacques Pierrejean yra prancūzų orlaivių interjero dizaineris, tarptautiniu mastu išgarsėjęs savo darbais prabangiuose orlaiviuose.
AEROAFFAIRES, daugiau nei 30 metų besispecializuojanti verslo aviacijos srityje, atskleidžia viską apie prabangių privačių lėktuvų interjerus.
Nauji klientai, nauji reikalavimai
Šiuolaikiniai verslo klientai, kurių amžiaus vidurkis – 38 metai, yra jaunesni, labiau susiję ir vertina įvairias naujoves. Nuo šiol svarbiausia patenkinti jų technologinius poreikius: „Wi-Fi” ryšys lėktuve, panoraminiai ekranai, virtualios realybės akiniai ir pan. Prie to prisideda ir nauji komforto reikalavimai. Tarp didžiausių pageidavimų: galimybė nusiprausti po dušu ir miegoti skrydžio metu. Todėl didžiausios oro linijų bendrovės deda daugiau pastangų, kad pasiūlytų naujų paslaugų ir leistų pamiršti, kad esate ore.
Kokiose verslo lėktuvų kabinose iš tiesų įrengti vonios kambariai ir lovos? Kaip atrodo privataus lėktuvointerjeras? Kokie yra inovatyviausi privatūs reaktyviniai lėktuvai? Ir galiausiai, kiek kainuoja prabangus privatus lėktuvas? Priklausomai nuo jūsų kriterijų ir biudžeto, galite rinktis iš skirtingų orlaivių tipų…
Lengvųjų privačių reaktyvinių lėktuvų salonas
Labai lengvi ir lengvieji privatūs reaktyviniai lėktuvai – tai orlaiviai, kuriuose telpa iki 7 keleivių. Jie turi siauras kabinas, kurios vis dėlto yra labai prabangios ir jomis labai malonu keliauti.
Lengvųjų privačių reaktyvinių lėktuvų salonuose visada yra kiliminė danga. Salone vyrauja smėlio ir kreminės spalvos. Stalai ir daiktadėžės daugiausia gaminami iš tamsesnio arba šviesesnio ąžuolo. Visus baldus pagal užsakymą gamina meistrai, dirbantys su oda, krištolu, brangia mediena ir intarsijomis.
Lengvųjų privačių reaktyvinių lėktuvų salonuose kartais galima įrengti tualetą, kaip ” Phenom 300″, arba mini barą.
Pavyzdžiui, ” Phenom 100″ yra itin lengvas privatus reaktyvinis lėktuvas, kurį labai vertina tie, kurie juo keliauja. Jame gali tilpti iki 4 keleivių. Jo salonas yra 3,35 m ilgio, 1,50 m aukščio ir 1,55 m pločio.

Lygiaverčiai privatūs reaktyviniai lėktuvai:
Vidutinio dydžio privačių reaktyvinių lėktuvų interjeras
Vidutinio dydžio privatūs reaktyviniai lėktuvai – tai orlaiviai, kuriuose telpa iki 12 keleivių. Jų interjerai didesni nei lengvųjų privačių reaktyvinių lėktuvų, o keleiviai gali stovėti viduryje.
Šiuose verslo lėktuvuose gali būti įrengta lova arba sofa poilsiui. Juose dažnai būna įrengta virtuvėlė arba mini baras. Juose taip pat yra tualetas su praustuvu.
Moderniausiuose šios kategorijos lėktuvuose yra technologinė įranga, pavyzdžiui, jutiklinio valdymo apšvietimas, skrydžio pramogų sistemos ir belaidis internetas.
Vidutinio dydžio privačių reaktyvinių lėktuvų interjeras leidžia patogiai, su keliais žmonėmis, skristi dideliais atstumais.
Pavyzdžiui, ” Praetor 600″ yra labai modernus vidutinio dydžio privatus lėktuvas, kuriuo gali skristi iki 12 keleivių. Salono aukštis – 1,83 m, plotis – 2,49 m, ilgis – 8,32 m. Jo interjeras išardytas, jame dažnai įrengiamas maisto prekystalis ir sofa-lova.

Tolimojo susisiekimo privačių lėktuvų interjeras
Tolimojo ir itin ilgo nuotolio privatūs reaktyviniai lėktuvai – tai orlaiviai, kuriais dideliais atstumais galima skraidinti iki 19 keleivių.
Šių tolimųjų reisų lėktuvų interjerai yra erdviausi iš visų privačių reaktyvinių lėktuvų. Keleiviai gali stovėti vertikaliai, o erdvėje galima įrengti baldus, sofas, lovą ir net atskirą miegamąjį ar vonios kambarį.
Galima sumontuoti visą šiuolaikinę technologinę įrangą. Savininkai gali įsirengti televizorių, „Wi-Fi”, internetinį ryšį (palydovinį telefoną), lietimu valdomą apšvietimą ir naujausias garso technologijas.
Pavyzdžiui, „Gulfstream G650” yra tolimųjų reisų privatus lėktuvas, labai populiarus tarp AEROAFFAIRES klientų. Jo salonas yra 2,60 m pločio, 2 m aukščio ir 16,33 m ilgio. Jame dažnai įrengiami keli skyriai: virtuvėlė, sėdynės ir sofos bei tualetas. Jame yra 16 didelių ovalinių langų, o sparnų plotis – 71 cm. Įgula jutikliniais ekranais gali reguliuoti temperatūrą ir apšvietimą arba nuleisti langines. Dėl šių savybių šis lėktuvas yra vienas technologiškai pažangiausių privačių reaktyvinių lėktuvų rinkoje.

VIP lėktuvų interjeras
Dar didesni už tolimojo susisiekimo privačius lėktuvus yra VIP lėktuvai. Tai verslo kelionėms pritaikyti laineriai. Jų interjeruose keleiviai gali mėgautis prabangiausiu įmanomu orlaivio rafinuotumu.
Susitikimų kambariai, valgomieji, kabinetai, miegamieji, virtuvės, vonios kambariai, sūkurinės vonios ir net vidaus fontanai – tai tikros gyvenamosios erdvės danguje.
Du pagrindiniai VIP lėktuvų gamintojai yra „Airbus ACJ” ir „Boeing BBJ”. Šie du konkurentai konkuruoja su privačių lėktuvų gamintojais.
Airbus ACJ
Airbus Corporate Jets (Airbus Prestiges – ACJ) – tai „Airbus” patronuojamoji įmonė, prekiaujanti verslo aviacijai pritaikytais „Airbus” orlaiviais. Jos asortimentą sudaro vidutinio nuotolio VIP lėktuvai, tokie kaip ACJ318, ACJ319, ACJ320 ir ACJ321, ir tolimojo nuotolio VIP lėktuvai, tokie kaip ACJ330, ACJ340, ACJ350 XWB ir ACJ380.
Šiais itin prabangiais Airbus gali skraidinti nuo 8ACJ318 iki 50 ACJ380 keleivių. VIP versija „Airbus A380” šiuo metu yra didžiausias VIP laineris pasaulyje.
Airbus VIP interjerą galima pritaikyti pagal savininkų pageidavimus. 2017 m. Airbus susivienijo su Italijos supersporto automobilių gamintoju ” Pagani Automobili”, kad sukurtųACJ319 neo saloną. Šio orlaivio interjeras ypatingas tuo, kad jo lubos dėl išradingos ekranų ir kamerų sistemos suteikia tiesioginį vaizdą į viršuje esantį dangų.
Boeing BBJ
Boeing Business Jets (BBJ) – tai gamintojo Boeing lėktuvų serija, skirta verslo kelionėms.
BBJ orlaivių parką sudaro vidutinio nuotolio skrydžiams skirtas 737 BBJ, o ilgojo nuotolio skrydžiams – 777 VIP, 787 VIP ir 747-8 VIP.
VIP orlaiviais iš Boeing daugiausia naudojasi „Fortune 100” sąrašo bendrovės, valstybinės institucijos ir labai turtingi asmenys.
Privačių medicininių ir krovininių lėktuvų interjeras
Privatūs reaktyviniai lėktuvai yra universalūs, kai juose yra didelės krovininės durys. Jų kabinos gali būti įrengtos ne tik keleiviams vežti, bet ir kitoms užduotims atlikti. Tai ypač tinka medicininei evakuacijai (EVASAN) ir krovinių gabenimui.
Medicininis transportas
Medicinos orlaiviai, arba oro greitosios pagalbos automobiliai, leidžia greitai ir be oro linijų apribojimų gabenti pacientus oru. Lėktuvų interjeras sukonfigūruotas taip, kad juose būtų galima atlikti medicinines operacijas, juose sumontuota visa reikalinga medicininė įranga.

Krovinių vežimas
Privatūs reaktyviniai lėktuvai taip pat gali būti pertvarkyti į krovininius orlaivius. Tokiu atveju iš salono pašalinamos visos sėdynės ir dekoracijos, kad jame būtų galima sutalpinti krovinį. Specialiai pritaikytas krovinių gabenimas oro transportu padeda išvengti tarptautinių krovinių gabenimo oro transportu bendrovių taikomų apribojimų. Tai leidžia krovinius gabenti nedelsiant, bet kuriuo metu ir į bet kurią paskirties vietą.

DUK: Dažniausiai užduodami klausimai apie prabangių ir pagal užsakymą gaminamų privačių lėktuvų interjerą
Kokios medžiagos dažniausiai naudojamos privačių lėktuvų salonų interjeruose?
Privačių reaktyvinių lėktuvų salonuose dera lengvumas ir prabanga, naudojamos aukščiausios klasės medžiagos, pavyzdžiui, itališka oda (dažnai „Poltrona Frau” arba „Loro Piana”), brangi mediena (graikinis riešutas, juodmedis arba raudonmedis) ir taurieji metalai (anoduoto aliuminio, aukso arba titano apdaila).
Grindys gali būti iš kilimų arba inkrustuoto parketo, o detalės kartais būna perlamutrinės intarsijos arba krištolo intarpai. Šios medžiagos pasirenkamos ne tik dėl estetinio patrauklumo, bet ir dėl atsparumo oro sąlygoms (slėgiui, drėgmei).
Ar tikrai privačiame lėktuve galima naudotis dušu?
Taip, bet tai priklauso nuo modelio. Tolimojo susisiekimo lėktuvuose, pavyzdžiui, „Gulfstream G650” arba „Airbus ACJ350”, gali būti įrengtos tikros dušo patalpos, dažnai su vandens perdirbimo sistema, kad būtų sumažintas svoris.
Kita vertus, lengvuosiuose ar vidutinio sunkumo lėktuvuose vietos yra per mažai. Tokiais atvejais kabinose įrengiami tualetai su praustuvėmis, kartais su šildomais rankšluosčiais ir prabangiais produktais, kad būtų užtikrintas optimalus komfortas.
Kaip veikia „Wi-Fi” ryšys privačiuose reaktyviniuose lėktuvuose?
Dauguma šiuolaikinių privačių lėktuvų siūlo didelės spartos „Wi-Fi” ryšį per palydovus (Ka arba Ku juostos sistemas), kurio sparta prilygsta antžeminiam šviesolaidžiui.
Šias paslaugas teikia tokie operatoriai kaip „Inmarsat” ar „Viasat”, todėl galite transliuoti vaizdo įrašus, rengti vaizdo konferencijas ar dirbti realiuoju laiku. Kai kurie įrenginiai siūlo net neribotus paketus, tačiau kokybė gali skirtis priklausomai nuo geografinės vietovės ir oro sąlygų.
Ar privačiame lėktuve galima sukurti ergonomišką biuro erdvę?
Be abejo! Tolimojo susisiekimo lėktuvuose ir VIP orlaiviuose, tokiuose kaip „Boeing BBJ” ar „ACJ320neo”, galima įrengti darbo stalus su ergonomiškomis sėdynėmis, itin plokščiais ekranais ir daugybe elektros lizdų.
Kai kuriuose modeliuose netgi yra nuimamos pertvaros, kad būtų galima sukurti susitikimų zoną ar privatų poilsio kambarį. Vidutinės klasės lėktuvuose (pavyzdžiui, „Praetor 600”) taip pat yra atlenkiami stalai ir į sėdynes integruoti USB / C lizdai.
Kokios yra galimybės keliauti su naminiais gyvūnais privačiu lėktuvu?
Privačiais lėktuvais galima labai lanksčiai keliauti su naminiais gyvūnais: neprivaloma turėti narvelio (nebent klientas pageidauja), o kajutėse gali būti įrengta speciali zona su miegojimo ir šėrimo patalpomis.
Kai kurie operatoriai netgi siūlo VIP paslaugas augintiniams, pavyzdžiui, ekologiškus skanėstus ar veterinarinę pagalbą. Tiesiog praneškite mums apie tai užsakydami, kad galėtume pritaikyti išdėstymą.
Kaip valdyti apšvietimą privataus lėktuvo salone?
Apšvietimą galima labai lengvai pritaikyti: kintamo intensyvumo šviesos diodai , „cirkadinės” sistemos, atkartojančios natūralią šviesą (kaip Gulfstream G700), arba spalvotas nuotaikos apšvietimas (naudojant tokias programėles kaip „Cabin Lighting Systems”). Kai kuriuose lėktuvuose taip pat naudojami elektrochrominiai langai, kurie pritemdomi paspaudus mygtuką.
Ar įmanoma VIP lėktuve įrengti sūkurinę vonią arba baseiną?
Retai, bet įmanoma! ACJ380 VIP lėktuve (prabangioje A380 versijoje) jau įrengtas vidaus fontanas ir SPA. Tačiau įprastą sūkurinę vonią sunku integruoti dėl svorio ir saugumo sumetimų.
Alternatyvos – masažiniai dušai arba pagal užsakymą pagamintos japoniškos vonios, kurias siūlo tokie dizaineriai kaip Alberto Pinto.
Kiek kainuoja pritaikyti privataus lėktuvo interjerą?
Individualizavimas gali sudaryti 20-50 % naujo orlaivio kainos. Standartinis „Gulfstream” interjeras kainuoja apie 5-10 mln. dolerių, tačiau dėl specifinių pageidavimų (rankų darbo medžio apdaila, pagal užsakymą pagamintos technologijos) sąskaita gali išaugti.
Pavyzdžiui, rankomis įspaustos odinės lubos arba „Dolby Atmos” garso sistema prideda kelis šimtus tūkstančių dolerių.
Ar privačiais lėktuvais galima skraidinti meno kūrinius ar trapius daiktus?
Taip, ir tai yra užsakomųjų skrydžių ypatybė. Kabinetuose gali būti įrengtos kondicionuojamos dėžės paveikslams ar skulptūroms, antivibracinės saugyklos ir net realiuoju laiku veikiančios drėgmės ir temperatūros stebėjimo sistemos.
Tokios bendrovės kaip „Artex” ir „Momart” bendradarbiauja su operatoriais, kad užtikrintų šių pervežimų saugumą.
Ar yra privačių lėktuvų, pritaikytų žmonėms su judėjimo negalia?
Kai kuriuose reaktyviniuose lėktuvuose (pavyzdžiui, „Dassault Falcon 900LX” arba „Bombardier Global 6000”) galima įrengti įvažiavimo rampą ir pasukamas sėdynes.
Tualetai taip pat gali būti praplatinti, juose gali būti įrengtos rankenos. Tiesiog praneškite mums apie tai užsakymo metu, kad orlaivis būtų atitinkamai sukonfigūruotas.
Kaip organizuojamas maitinimas privačiuose lėktuvuose?
Virtuvėlės skiriasi priklausomai nuo orlaivio dydžio: nuo mini orkaičių ir šaldytuvų lengvuosiuose orlaiviuose iki „Michelin” žvaigždutėmis įvertintų restoranų BBJ orlaiviuose (su galimybe turėti orlaivio virėją).
Valgiaraščiai sudaromi pagal užsakymą, kai kurioms oro linijoms patiekalus kuria tokie virėjai kaip Gordonas Ramzis. Porcelianiniai („Bernardaud”) ir solidūs sidabriniai indai yra įprastas dalykas.
Kokių naujovių ateityje laukia privačių lėktuvų interjeras?
Šios tendencijos:
Tvarios medžiagos, pavyzdžiui, veganiška oda arba perdirbti kompozitai.
„Nulinės gravitacijos” kabinos su NASA įkvėptomis sėdynėmis (jau išbandyta „Airbus”);
OLED sienos ir jutikliniai ekranai, prisitaikantys prie keleivių nuotaikos;
Skriskite privačiu lėktuvu, kurio interjeras pritaikytas asmeniniams poreikiams, su AEROAFFAIRES
AEROAFFAIRES siūlo jums galimybę išsinuomoti privatų lėktuvą ir pritaikyti saloną pagal savo pageidavimus. Specialūs patiekalai, dekoratyviniai elementai, gėlės – mes galime patenkinti visus jūsų reikalavimus.
Bet kuriuo metu pateikite savo pageidavimą naudodamiesi mūsų internetine pasiūlymo forma. Mūsų aviacijos ekspertai pateiks jums pasiūlymą kuo greičiau.
Su mumis taip pat galite susisiekti telefonu +33 (0)1 44 09 91 82 arba el. paštu [email protected].
AEROAFFAIRES komanda dirba 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę ir gali pasiūlyti visų jūsų poreikių sprendimus.
Galvojate įsigyti privatų lėktuvą? Nedvejodami perskaitykite mūsų straipsnį: kaip įsigyti lėktuvą?