Atėnai: įvadas
Atėnų Elefterijo-Venizelos tarptautinis oro uostas (LGAV) yra pagrindiniai Graikijos oro vartai ir vieni moderniausių Pietryčių Europoje. Atidarytas 2001 m., jis skirtas komerciniams ir verslo skrydžiams ir tebėra strateginis skrydžių į Atėnus bei pagrindines Egėjo ir Jonijos jūrų salas centras. Su VIP keleiviams pritaikytais terminalais ir privačiai aviacijai skirtomis patalpomis jis yra privilegijuotas Viduržemio jūros regiono verslo keliautojų centras.
Po skrydžio privačiu lėktuvu, kurį užsakė AEROAFFAIRES, siūlome nusileisti Eleftherios Venizelos arba Elefsis oro uoste. Jachtas ir privačias vilas taip pat galite pasiekti sraigtasparniu.
AEROAFFAIRES sraigtasparniu iš atvykimo oro uosto į miesto centrą siūloma pervežimo iš vieno taško į kitą paslauga: tai galimybė atrasti miestą iš oro ir maksimaliai išnaudoti laiką.
Rinkitės AEROAFFAIRES ir tikrai rasite jūsų poreikius atitinkantį sraigtasparnį, sutaupysite laiko ir pinigų.
Praktinė informacija
LGAV turi du ilgus kilimo ir tūpimo takus, kuriais gali skristi visų tipų orlaiviai: turbopropeleriniai lėktuvai, vidutinio ilgio reaktyviniai lėktuvai ir laineriai. Oro uoste įrengtos privačios poilsio salės, teikiamos konsjeržo paslaugos ir terminalas, skirtas privačių lėktuvų skrydžiams, todėl užtikrinamas sklandumas ir konfidencialumas. Oro uostas yra centrinėje Pietų Europos dalyje, todėl iš jo galima organizuoti tiesioginius skrydžius į Europos sostines, Artimuosius Rytus ir Šiaurės Afriką, o į Graikijos salas galima greitai nuskristi sraigtasparniu arba lengvuoju lėktuvu.
Oro uosto ypatybės:
- Adresas Attiki Odos, Spata 19019, Grèce
- IATA kodas ATH
- ICAO kodas LGAV
- Platuma 37.936768
- Ilguma 23.944423
- Aukštis virš jūros lygio 94m
- Trasų skaičius 2
- Trasos ilgis 3800m
- Generalinis aviacijos terminalas Terminal principal + terminal satellite relié par un passage souterrain.
Spécificités :
- Atėnų Elefterijo-Venizelos oro uostas (ATH) :
-
Vienintelis sostinėsoro uostas privatiems lėktuvams.
-
Moderni, visą parą veikianti infrastruktūra, verslo aviacijai skirti terminalai (FBO ): „Goldair Handling”, „Skyserv” ir kt.
-
Į oro uostą gali patekti visų tipų orlaiviai – nuo turbosraigtinių(„Pilatus PC-12”, ” King Air”) iki tolimųjų skrydžiųlėktuvų („Falcon 8X”, „Gulfstream 650”, ” Global 7500″).
-
- Pagrindinių Graikijos oro linijų („Aegean Airlines”, „Olympic Air”) skrydžių centrai, pajėgumas aptarnauti didelius keleivių srautus – ACI 1 grupės narys (daugiau kaip 25 mln. keleivių per metus); pagal šešių etapų planą planuojama aptarnauti iki 50 mln. keleivių
-
Vasaros laikotarpiu (gegužės-rugsėjo mėn.) privatūs lėktuvai, atskridę į Atėnus, negali stovėti ilgiau kaip 2 valandas; lėktuvas išlaipina keleivius, tada turi išvykti ir persėsti kitur. Šia priemone siekiama sumažinti automobilių stovėjimo aikštelių spūstis ir suteikti pirmenybę reguliariesiems komerciniams skrydžiams, kurie sezono metu perkrauna infrastruktūrą.
-
Operatyvinės pasekmės: privatus lėktuvas negali laukti keleivių Atėnuose kelias dienas. Reikia organizuoti „drop & go” ir suplanuoti persikėlimą į kitą oro uostą (dažnai Salonikų, Kalamatos, Herakliono, o kartais ir užsienio, pavyzdžiui, Sofijos ar Stambulo).
- Strateginis centras, iškurio galima patekti į Kikladų salas ir Egėjo jūrą: Atėnai dažnai naudojami kaip vartai: tranzito punktas į Mikoną, Parosą, Santoriną, Rodą ir kt. Kadangi salų kilimo ir tūpimo takai trumpi arba ribojami, daugelis klientų renkasi atvykti į Atėnus privačiu tolimojo skrydžio lėktuvu, o po to – antrą, trumpesnį skrydžio atkarpą turbopropeleriniu lėktuvu arba sraigtasparniu.
- Graikijos oro erdvė yra griežtai kontroliuojama,taikomi griežti skrydžių planai ir sistemingi leidimai. Draudžiama skristi virš jautrių teritorijų (Akropolio, karinių bazių), o tai turi įtakos priartėjimams.
Les équipements de l'aéroport Atėnai
A380 talpa, EASA/FAA leidimai
Galimos paslaugos
-
muitinės
-
Konsjeržas
-
Valet
-
Antžeminis valdymas
-
Sandėliavimo salė
-
Konferencijų salė
-
Wifi
-
Bagažo paslaugos
-
VIP vairuotojo pervežimas
-
Kelionės vieta
-
Limuzino vieta
-
Perkeliamas sraigtasparnis
-
Privati automobilių stovėjimo aikštelė
-
Dušai
-
Réservation d'hôtel
-
Leidžiami augintiniai
-
Prieiga neįgaliesiems
-
VIP holas
-
Saugus įėjimas
Jums reikia kainos įvertinimo?
Pasiūlymo prašymasVieta ir susisiekimas su Atėnų oro uostu
Į rytus nuo Atėnų centro esantį oro uostą, esantį už maždaug 33 km, jungia tiesioginis greitkelis, kuriuo, priklausomai nuo eismo intensyvumo, centrą automobiliu pasieksite per maždaug 40 minučių. Norėdami greitai pasiekti Atėnų centrą arba Atikos pakrantės pajūrio kurortus, galite naudotis vairuotojo vairuojamų limuzinų paslaugomis, aukščiausios klasės taksi automobiliais ir sraigtasparniais.
Išvykėlių miestai
-
Oro uostas
25 km
30 min Atėnų miesto centras

Jums reikia kainos įvertinimo?
Pasiūlymo prašymasAtėnų rekomendacijos
1996 m. Apostolos Trastelis įkurtas restoranas ” Spondi” greitai tapo Atėnų gastronomijos ramsčiu, išsikovojusiu savo vietą, nes pristato kūrybišką tarptautinę virtuvę ir daug dėmesio skiria naujovėms. Graikijos gastronomijos kraštovaizdyje, kurio vis dar beveik nepalietė modernumas, „Spondi” pavyko sujungti kultūrą, puikius ingredientus ir tradicinius metodus su šiuolaikinėmis idėjomis. Lemiamas posūkis įvyko 2002 m., kai praėjus vos šešeriems metams nuo atidarymo restoranui buvo suteikta pirmoji „Michelin” žvaigždutė, įtvirtinusi jo etalono poziciją.
Neišvykite iš Atėnų neapžiūrėję Akropolio – vieno iš sostinės lankytinų objektų, kurį būtina pamatyti. Akropolio uola ir jos paminklai (įskaitant garsųjį Partenoną) sudaro nepaprastą architektūrinį ir meninį ansamblį, kurį senovės Graikija paliko visam pasauliui.
O miegate?
Rekomenduojame užsisakyti kambarį 5 žvaigždučiųviešbutyje „King George Hotel”, pasižyminčiame blaiviu ir rafinuotu stiliumi. 1930 m. pastatytas ir Atėnų širdyje įsikūręs viešbutis „King George”, „Luxury Collection Hotel”, įkūnija žavingo ir prabangaus Graikijos sostinės boutique viešbučio esmę. Idealioje vietoje įsikūręs 5 žvaigždučių viešbutis Atėnuose, kuriame galima patirti žavių įspūdžių ir išties įkvepiančių bei elegantiškų pojūčių, yra netoli miesto stebuklų. Netoliese yra Agora, Plaka, Thission ir Monastiraki blusų turgus, taip pat aukštos klasės butikai, visame pasaulyje žinomi muziejai ir šurmuliuojantis miesto verslo rajonas.
Užsisakykite savo skrydį Atėnai su AEROAFFAIRES
Privačių orlaivių užsakomųjų skrydžių ekspertas AEROAFFAIRES siūlo VIP ir asmenines paslaugas už geriausią kainą. Kad ir kokio orlaivio ieškotumėte, jūsų specialus skrydžio konsultantas suteiks jums pagalbą 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę, likus ne daugiau kaip 2 valandoms iki skrydžio.
Beveik 95 000 keleivių jau keliavo su AEROAFFAIRES, naudodamiesi daugiau nei 20 000 skirtingų privačių orlaivių. Keliaudami su AEROAFFAIRES taip pat paremsite mūsų programą „Sky CO2”, pagal kurią siūloma finansuoti Prancūzijos ekosistemų išsaugojimą.
Užpildykite mūsų pasiūlymą internetu arba susisiekite su mumis telefonu +33 (0) 1 44 09 91 82 arba el. paštu: charter@aeroaffaires.com
Klausimas? Susisiekite su mūsų komanda

Izabelė Klerk
AEROAFFAIRES generalinis direktorius

Francois-Xavier Clerc
AEROAFFAIRES įkūrėjas
Mūsų oro ekspertai yra pasirengę jums padėti kiekviename jūsų rezervacijos etape.
Eiti toliau
Atėnų oro uosto istorija
Prieš atidarant dabartinį oro uostą oro eismą Atėnuose aptarnavo Hellinikono oro uostas, esantis pajūryje už kelių kilometrų į pietus nuo sostinės. XX a. trečiajame dešimtmetyje suprojektuotas ir ilgą laiką naudotas kaip pagrindiniai vartai į Graikiją, tačiau jo pajėgumas ir saugumas jau buvo riboti.
Sprendimas statyti naują, modernų oro uostą buvo priimtas 1990-aisiais, įgyvendinant precedento Graikijoje neturinčią viešojo ir privačiojo sektorių partnerystę. Projektas buvo patikėtas bendrai Graikijos valstybės ir Vokietijos grupės „Hochtief” įmonei, kuri įsteigė Atėnų tarptautinį oro uostą S.A. Darbai prasidėjo 1996 m. Spatoje, Atikos lygumoje, ir į juos buvo investuota daugiau kaip 4 mlrd. eurų.
Buvusio Graikijos ministro pirmininko ir vieno iš svarbiausių šalies modernizavimo veikėjų Elefterijaus Venizelo vardu pavadintas oro uostas buvo atidarytas 2001 m. kovo mėn. Iš karto po atidarymo jis buvo pavadintas vienu moderniausių oro uostų Pietryčių Europoje, kuriame įrengti du lygiagretūs 4000 m ilgio kilimo ir tūpimo takai, o jo pradinis pajėgumas siekė 16 mln. keleivių per metus.
Nuo to laiko Atėnų oro uostas buvo plečiamas keliais etapais. Keleivių skaičius išaugo nuo 11 mln. 2002 m. iki daugiau kaip 25 mln. 2019 m., t. y. prieš pandemijos poveikį. Šis oro uostas ne tik atlieka svarbų vaidmenį komercinės aviacijos srityje, bet ir tapo pavyzdiniu verslo aviacijos centru rytinėje Viduržemio jūros regiono dalyje, teikiančiu FBO paslaugas, privačius terminalus ir tiesioginį susisiekimą su Graikijos salų kryptimis.
Šiandien LGAV tebėra Graikijos aviacijos vizitinė kortelė: oro uostas, skirtas šalies turizmui ir ekonomikos augimui skatinti, ir pagrindinis jungiamasis taškas tarp Europos, Azijos ir Artimųjų Rytų.