Privačiu lėktuvu Monake : įvadas
Monako kunigaikštystė yra pačiame Žydrosios pakrantės centre. AEROAFFAIRES galite užsisakyti privatų lėktuvą į Nicos Žydrosios pakrantės oro uostą (NCE), kuriame yra verslo aviacijos terminalai ir kuris yra netoli kunigaikštystės, arba iš jo. Taip pat galima užsakyti privatų lėktuvą iš Kanų Mandeljė oro uosto (CEQ), esančio už 15 minučių kelio nuo Kanų, arba į jį. Tada galime organizuoti jūsų pervežimą sraigtasparniu į Uolą, La Condamine, Monte Karlą arba Fontvieille.
Po AEROAFFAIRES užsakyto skrydžio atskrisite į Monako sraigtasparnių aikštelę, esančią netoli miesto centro. Iš oro uosto AEROAFFAIRES gali užsakyti sraigtasparnį, kuris nugabens Jus tiesiai į Jūsų vilą ar jachtą.
Praktinė informacija apie Monako Heliportą
Monako Heliportas, IATA kodas MCM, ICAO LNMC, yra vienintelis aeronautikos objektas Monake. Jį, įsikūrusį Fontvieille rajone, iškart už Liudviko II stadiono ant jūros kranto, valdo Monako Kunigaikštystės civilinės aviacijos administracija. Ji yra visiškai vieša, tačiau joje gali skraidyti tik Monake registruoti sraigtasparniai arba sraigtasparniai, skrendantys reguliariuoju maršrutu Monakas-Nica, kuriems taikomos specialios išimtys
Oro uosto ypatybės:
- Adresas 19 Rue Costes et Bellonte, CS 63331, 06206 Nice Cedex 3, France
- IATA kodas NCE
- ICAO kodas LFMN
- Platuma 43.66015
- Ilguma 7.21551
- Aukštis virš jūros lygio 4m
- Trasų skaičius 2
- Trasos ilgis 2960m
- Generalinis aviacijos terminalas dédié, isolé du trafic commercial, doté de salons VIP, handling dédié et parking séparé.
Spécificités :
- Monako sraigtasparnių uostas (LNMC) :
- IATA kodas: MCM
- ICAO kodas: LNMC
- Žemėlapio pavadinimas : Fontvielle
- Oro uosto tipas: viešasis, kuriam reikalingas išankstinis leidimas (PPR)
- Valdytojas : Direction de l’Aviation Civile
-
Atstumas nuo Nicos: 20 km – 7 minutės sraigtasparniu
-
Susisiekimas su Nicos arba Kanų oro uostais
-
Lėktuvų nusileidimas negalimas, tačiau plačiai naudojamas privačių lėktuvų tinklui papildyti.
Les équipements de l'aéroport Monakas
"Jet A-1" degalų papildymas hidrantais ir FBO sunkvežimiais ("Signature Aviation" ir kt.)
Antžeminė maitinimo įranga (GPU, pushbacks), kurią galima įsigyti iš kai kurių FBO, kad būtų sumažintas anglies dioksido pėdsakas
Šildomi angarai, privačios automobilių stovėjimo aikštelės, verslo aviacijai skirtas asfaltas
Galimos paslaugos
-
muitinės
-
Konsjeržas
-
Valet
-
Antžeminis valdymas
-
Sandėliavimo salė
-
Konferencijų salė
-
Wifi
-
Bagažo paslaugos
-
VIP vairuotojo pervežimas
-
Kelionės vieta
-
Limuzino vieta
-
Perkeliamas sraigtasparnis
-
Privati automobilių stovėjimo aikštelė
-
Dušai
-
Réservation d'hôtel
-
Leidžiami augintiniai
-
Prieiga neįgaliesiems
-
VIP holas
-
Saugus įėjimas
Jums reikia kainos įvertinimo?
Pasiūlymo prašymasVieta ir susisiekimas su Monako sraigtasparnių uostu
Monako sraigtasparnių aikštelė yra Fontvielle rajone už Liudviko II stadiono ant jūros kranto, už 5 minučių kelio nuo miesto centro, 20 km nuoNicos oro uosto pajūrio keliu, A8 greitkeliu arba už 6 minučių skrydžio sraigtasparniu.
Išvykėlių miestai
-
Oro uostas
21 km
30 min Nicos miesto centras
-
Oro uostas
14 km
25 min Villefranche-sur-Mer

Jums reikia kainos įvertinimo?
Pasiūlymo prašymasPrivačiu lėktuvu Monake: mūsų rekomendacijos
Viešnagės metu galėsite atrasti prestižinį Monte Karlo „Belle Epoque” kazino, kuriame galėsite išbandyti azartinius lošimus kaip niekur kitur.
Galiausiai siūlome užsisakyti staliuką restorane „Le Vistamar”, kur galėsite mėgautis geriausiais Viduržemio jūros regiono patiekalais, gaminamais iš išskirtinių vietos gamintojų produktų, kuriuos kruopščiai atrinko virtuvės šefas Benoit Witz.
O miegate?
Kai atvyksite, rekomenduojame užsisakyti kambarį legendiniame viešbutyje „Hôtel de Paris Monte-Carlo Palace”, įsikūrusiame pačioje miesto širdyje, iš kurio atsiveria kvapą gniaužiantys vaizdai į jūrą ir kuriame galima mėgautis Monako gyvenimo malonumais.
Alternatyvūs oro uostai
Klausimas? Susisiekite su mūsų komanda

Izabelė Klerk
AEROAFFAIRES generalinis direktorius

Francois-Xavier Clerc
AEROAFFAIRES įkūrėjas
Mūsų oro ekspertai yra pasirengę jums padėti kiekviename jūsų rezervacijos etape.
Eiti toliau
Nicos oro uosto istorija
Šį oro uostą 1918 m. įsteigti paskatino poreikis užtikrinti pašto paslaugas tarp Korsikos ir Nicos. XX a. trečiojo dešimtmečio pabaigoje Nicos skraidymo klubas perėmė patalpas ir jose įkūrė savo būstinę. Per Antrąjį pasaulinį karą jis buvo naudojamas kaip karinė bazė, o XX a. šeštajame dešimtmetyje tapo turistiniu oro uostu. Bėgant metams oro uostas buvo plečiamas ir modernizuojamas ir tapo trečiu pagal dydį Prancūzijos oro uostu.
Kanų Mandeljė oro uosto istorija
Pirmieji skrydžiai iš šio oro uosto buvo vykdomi daugiau nei prieš 100 metų, 1900-aisiais. Šiandien Kanų-Mandeljė oro uostas yra antras pagal užimtumą verslo oro uostas Prancūzijoje po Paryžiaus-Le Bourget oro uosto.