NEDELSKITE UŽSISAKYTI SKRYDŽIŲ ŽIEMOS SEZONUI!

Pasiūlymo prašymas
Ieškokite lėktuvo, miesto ar informacijos…

Lyderis privačių lėktuvų nuomos srityje visame pasaulyje

Sėkmingas pirmasis „Pipistrel” bepiločio orlaivio „Nuuva eVTOL” skrydis – didelis žingsnis į priekį autonominės aviacijos srityje

Privatinių lėktuvų nuoma
nuo 1991 m.

20 000
pasiekiamų prietaisų

45 000
užtikrintų skrydžių

120 000+
keleivių

4,9/5
klientų pasitenkinimas

100%
Anglies dioksido kompensacija

Sėkmingas pirmasis „Pipistrel” dronų „Nuuva V300 eVTOL” skrydis tapo nauju etapu autonominės aviacijos pasaulyje. Šis 2025 m. sausio mėn. Slovėnijoje pasiektas technologinis pasiekimas žymi lūžį krovinių gabenimo oro transportu srityje. Hibridinis elektrinis krovininis dronas„Nuuva V300” sujungia našumą ir inovacijas, kad galėtų įveikti ateities logistikos iššūkius.

Įspūdingos „Nuuva V300” savybės

Dronas „Nuuva V300” išsiskiria nepaprastomis techninėmis specifikacijomis. Šio įspūdingo drono, kurio sparnų plotis 13,20 m, o aukštis 3,10 m, sparnų plotas yra 23 kvadratiniai metrai. Jo keliamoji galia taip pat įspūdinga – jis gali gabenti iki 272 kilogramų krovinį ne didesniu kaip 555 kilometrų atstumu.

Centrinėje gondoloje – „Nuuva V300” širdyje – optimizuota krovininė erdvė:

  • Aukštis: 1 metras
  • Plotis: 0,85 metro
  • Ilgis: 3,65 metro

Tokia konfigūracija leidžia lengvai pakrauti krovinį iš priekio, taip pat optimizuojant logistikos operacijas ant žemės.

Pažangiausios technologijos, užtikrinančios optimalų našumą

Nuuva V300 varomoji sistema sujungia aštuonis „Pipistrel E811” elektros variklius ir vidaus degimo variklį. Tokia hibridinė konfigūracija leidžia dronui pasiekti įspūdingą 220 km/val. kreiserinį greitį, kartu išsaugant energijos vartojimo efektyvumą.

Skrydžio valdymo sistemoje, kurią tiekia „Honeywell”, įdiegta trigubo dubliavimo sistema, užtikrinanti didžiausią saugumą. Ši pažangiausia technologija leidžia „Nuuva V300” ne tik valdyti nuotoliniu būdu iš valdymo stoties, bet ir skristi savarankiškai, net ir nesant operatoriaus matomumo zonoje.

FunkcijosVertė
Krovos talpa272 kg
Didžiausias nuotolis555 km
Kreiserinis greitis220 km/h

Įvairiapusis pritaikymas ir revoliucinis potencialas

„Nuuva V300” neapsiriboja įprastiniu krovinių vežimu. Dėl naujoviškos vertikalaus kilimo ir tūpimo (eVTOL) koncepcijos jį galima naudoti be kilimo ir tūpimo tako, o tai atveria naujų galimybių įvairiose srityse:

  1. Krovinių pristatymas į sunkiai pasiekiamas vietoves
  2. Karinėse operacijose, kuriose reikia operatyvios logistikos
  3. Greitas reagavimas į stichines nelaimes
  4. Humanitarinių misijų logistinė parama

Dėl šio universalumo „Nuuva V300” tampa pagrindiniu oro logistikos revoliucijos dalyviu, galinčiu patenkinti įvairius sudėtingus poreikius.

Daug žadanti ateities naujovė

Pirmasis „Nuuva V300” skrydis, nors ir apsiribojo pakibimu, žymi gyvybiškai svarbaus bandymų etapo pradžią. Bendrovė „Pipistrel”, kuri dabar yra neatsiejama ” Textron eAviation” dalis, planuoja palaipsniui ištirti visą šio naujoviško krovininio drono skrydžio erdvę.

Antrojo prototipo pristatymas 2025 m. turėtų pagreitinti skrydžio bandymus ir leisti nuodugniau įvertinti „Nuuva V300” veikimą ir patikimumą, o tai yra labai svarbus žingsnis tvirtinant koncepciją ir rengiantis galimai didelio masto gamybai.

Poveikis aeronautikos pramonei ir ateities perspektyvos

Sėkmingas pirmasis „Nuuva V300” skrydis yra ne tik technologinis proveržis. Tai lemiamas žingsnis krovinių vežimo oro transportu pertvarkos link. Ši naujovė gali iš naujo apibrėžti pramonės standartus veiksmingumo, lankstumo ir tvarumo požiūriu.

Hibridinių ir elektrinių technologijų integravimas į krovininę aviaciją atveria kelią reikšmingam šio sektoriaus anglies dioksido pėdsako mažinimui. Todėl „Nuuva V300” gali tapti pavyzdžiu kuriant ekologiškesnius oro transporto sprendimus ateityje.

Vykstant bandymams ir tobulėjant technologijai, galime tikėtis naujų taikymo sričių ir nuolatinio tobulinimo. Autonominė aviacija, kurią įkūnija tokie projektai kaip „Nuuva V300”, žada modernizuoti ne tik logistiką, bet ir pačią oro transporto sampratą.