Ar norėtumėte skristi privačiu lėktuvu su šeima, VIP, verslo, medicininiais ar medicininiais tikslais arba pargabenti mylimo žmogaus kūną? Visa tai įmanoma, tačiau reikia sutvarkyti keletą administracinių formalumų. AEROAFFAIRES apžvelgia dažniausiai pasitaikančius administracinius formalumus, susijusius su skrydžiais privačiu lėktuvu.
Administraciniai VIP skrydžio formalumai :
Administraciniai privataus lėktuvo skrydžio formalumai yra būtini siekiant užtikrinti saugumą, galiojančių įstatymų ir kitų teisės aktų laikymąsi ir palengvinti keleivių kelionę. Čia pateikiami pagrindiniai administraciniai formalumai, kuriuos reikia atlikti.
Standartiniai formalumai
- Keleivių tapatybės patikrinimas: kiekvienas keleivis privalo pateikti galiojantį asmens tapatybės dokumentą (pasą, asmens tapatybės kortelę ir pan.), kad būtų užtikrintas skrydžio saugumas. Turėsite pateikti visų keleivių sąskaitos išrašymo adresą ir pasų kopijas. Be to, turėsite informuoti AEROAFFAIRES komandą apie bagažo kiekį, kad ji galėtų parinkti tinkamą orlaivį. Galiausiai pasirašysite sutartį ir likus 24 valandoms iki skrydžio gausite kelionės skrydžio planą.
- Muitinės deklaracija: jei skrydžio metu kertamos sienos, būtina deklaruoti gabenamas prekes, kad būtų laikomasi galiojančių muitinės įstatymų.
- Keleivių sąrašo deklaracija: šis formalumas palengvina atvykimo ir išvykimo procedūras ir užtikrina keleivių saugumą.
- Kilimo ir tūpimo vietų užsakymas ir patvirtinimas: taip užtikrinama, kad pakilimo ir tūpimo takai ir oro uosto infrastruktūra bus laisvi skrydžiui.
- Orlaivio atitikties patikra : prieš skrydį orlaivis turi būti patikrintas, siekiant užtikrinti, kad jis atitiktų saugos ir tinkamumo skraidyti standartus.
Administraciniai skrydžio privačiu lėktuvu su augintiniu formalumai:
Keliaudami privačiu lėktuvu galite pasiimti su savimi augintinį. Štai keletas formalumų, kuriuos vis tiek reikės atlikti, kad skrydis vyktų sklandžiai.
- Kelionė po Europą :
- šuns pasas ir skiepų kopija
- Aviakompanijos už šunis atsiskaito pagal jų svorį (-8K 500 eurų už šunį) Daugiau nei 8 kg sveriančius šunis priima ne visos aviakompanijos
- Už Europos ribų:
- JK Būtinai patikrinkite, ar JK oro uostuose leidžiama priimti šunis – reikalingi specialūs skiepai
Ypatingi atvejai:
Tam tikromis kryptimis, pavyzdžiui, į Londono Biggin Hill oro uostą, turite pateikti tam tikrus DEFRA patvirtintus dokumentus apie savo augintinį ir laikytis įvairių PETS (gyvūnų augintinių kelionės schemos) importo taisyklių:
- Privalote turėti mikroschemą, identifikuojančią jūsų augintinį.
- Turėti gyvūno pasą arba, jei reikia, oficialų veterinarijos sertifikatą tose šalyse, kuriose gyvūno augintinio paso nėra.
- Būti paskiepytas nuo pasiutligės.
- Gyvūnams iš ES nepriklausančių šalių taikomi ir kiti tyrimai
- Bent 5 dienos iki kelionės (ir daugiau nei 24 valandos iki išvykimo) naudokite priemones nuo parazitų.
- Orlaivio naudotojas turi turėti išankstinį DEFRA leidimą naudotis „Skypets” paslauga.
- Aviakompanija turi būti informuota ir gauti visus su gyvūnais susijusius dokumentus likus ne mažiau kaip 24 valandoms iki gyvūno atvykimo.
- Turėti AHC (gyvūnų sveikatos sertifikatą).
Administraciniai formalumai skrendant privačiu lėktuvu su šaunamaisiais ginklais:
Kokios yra šaunamųjų ginklų gabenimo privačiu lėktuvu sąlygos?
Šaunamojo ginklo gabenimo privačiu lėktuvu sąlygos yra šios:
- Šaunamieji ginklai ir šaudmenys turi būti laikomi orlaivio bagažo skyriuje.
- Įlaipinimo metu šaunamasis ginklas turi būti visiškai be šaudmenų ir neužtaisytas.
- Šaudmenys turi būti sudėti į saugią dėžutę.
- Šaunamieji ginklai turi būti sudėti į standžias, uždaras dėžes. Taip siekiama užtikrinti saugumą lėktuve. Saugios dėžės negalima atidaryti esant turbulencijai, judėjimui ar smūgiui bagažo skyriuje.
Kokios taisyklės taikomos kelionėms privačiu lėktuvu su ginklais?
Pagal Europos reglamentus keleiviai, norintys lėktuvu gabenti ginklus, prieš keliaudami privačiu lėktuvuturi laikytis tam tikrų formalumų ir įsipareigojimų. Čia pateikiama informacija apie jūsų pareigas:
- Užsakydami skrydį, informuokite AROAFFAIRES komandą apie savo planus lėktuve vežtis vieną ar daugiau šaunamųjų ginklų. Taip mūsų komanda galės informuoti išvykimo ir atvykimo terminalą.
- Į orlaivį negalima įsinešti daugiau kaip 5 kg šaudmenų. Taigi planuokite iš anksto, kad išvengtumėte dalies krovinio pašalinimo.
- Griežtai draudžiama šaunamąjį ginklą dėti į vieną iš asmeninių lagaminų. Jūsų ginklas (pistoletas, šautuvas ir pan.) turi būti specialioje dėžutėje, pažymėtoje ginklo pavadinimu.
- Kaip keleivis, turintis šaunamąjį ginklą, turėsite parodyti licenciją arba leidimą vežti šaunamąjį ginklą.
- Jei planuojate keliauti į užsienį, taip pat turėsite atlikti tam tikrus formalumus, kad užtikrintumėte, jog atvykus į užsienio šalį bus leista gabenti ginklus.
Jums reikės šių dokumentų
- šaunamojo ginklo Europos dokumentai ir pasas
- šaunamojo ginklo savininko pažymėjimas.
Toliau AEROAFFAIRES komanda gali patikrinti, ar oro transporto bendrovė turi leidimą vežti šaunamuosius ginklus, kurie laikomi sportiniais ginklais (priklausomai nuo ginklo kategorijos skiriasi)
Grupinių skrydžių administraciniai formalumai :
Pateikdami prašymą užsakyti orlaivio nuomą grupiniam skrydžiui, AEROAFFAIRES komandai reikės pateikti šią informaciją:
- Keleivių skaičius
- Bagažo vienetų skaičius
- Atvykimo ir išvykimo vietos
- Reikalaujamos paslaugos tipas (prabangus ar praktiškas)
- Jūsų biudžetas
Administraciniai medicininio skrydžio formalumai
Nelaimingas atsitikimas? Liga užsienio šalyje? Jei teikiama pirmoji pagalba arba gydymo kokybė nėra optimali arba prieinama, geriau skubiai vykti į sveikatos priežiūros įstaigą arba į savo kilmės šalį. Norint kuo greičiau gauti geriausią pagalbą, rekomenduojama keliauti lėktuvu. Tinklalapyje AEROAFFAIRES, pasitelkę platų privačių orlaivių ir sraigtasparnių tinklą, galime suorganizuoti jūsų medicininį skrydį, greitąją pagalbą oru, saugų ir pritaikytą kiekvienai situacijai.
Čia pateikiami dokumentai, kurių prireiks šio tipo skrydžiui privačiu lėktuvu:
- Duomenys apie pacientą prižiūrintį gydytoją
- Ligoninės, į kurią vyksta pacientas, gydytojo duomenys
- Paciento pirminė medicininė ataskaita ir medicininė byla
- atleidimo raštas dėl vežimo oro transportu: juo AEROAFFAIRES atleidžiama nuo bet kokios atsakomybės, jei vežimo metu lėktuve kiltų problemų.
Administraciniai repatriacijos skrydžio formalumai:
Tačiau kai kurios šeimos kreipiasi į AEROAFFAIRES dėl artimojo kūno repatriacijos. Atkreipkite dėmesį, kad šioje konkrečioje situacijoje, be įprastos procedūros, yra keletas ypatumų.
Pateikiame sąrašą dokumentų, kurių reikalaujame šio tipo skrydžio atveju:
- Oro transporto važtaraštis karstui : oro transporto važtaraštis – tai dokumentas, naudojamas krovinių gabenimui oro transportu. Jame išvardijami: duomenys apie krovinį, įskaitant informaciją apie siuntėją, gavėją, krovinio pobūdį, kiekį, svorį ir matmenis, taip pat vežimo sąlygas. Vežant karstą taip pat būtina turėti karsto uždarymo sertifikatą.
- Išvykimo ir atvykimo metu už karstą atsakingos įmonės pavadinimas ir adresas
- Karsto dydis ir svoris
- Visa karsto byla
- Mirties liudijimas
- Mirties liudijimas
- Leidimas uždaryti karstą
- Morgo leidimas
- Leidimas vežti
- Mirusiojo asmens tapatybės dokumentas
- Muitinės leidimas
- Prašymas laidojimo transporto priemonei suteikti asfalto aikštelę.
Krovininio skrydžio administraciniai formalumai
Užsakant krovininį skrydį, dar vadinamą krovinių gabenimu oru, ir siekiant kvalifikuoti užklausą, už užsakomuosius skrydžius atsakingai komandai reikės pateikti šią informaciją:
- Žinoti krovinio pobūdį (pavojingi kroviniai, brangios medžiagos, šaldytos prekės, gyvi gyvūnai)
- Žinoti tikslią paskirties vietą (kad prireikus būtų galima patikslinti oro uostą)
- Žinoti krovinio svorį, pakuotę (paletė / dėžė / paketas) ir matmenis
Su AEROAFFAIRES jūsų privačiai kelionei administraciniai formalumai yra paprasti.
Patikėkite savo privačią ar verslo kelionę AEROAFFAIRES. Mūsų oro transporto tarpininkavimo ekspertų komanda pasirūpins visais administraciniais formalumais už jus. Taigi galite ramiai išvykti į kelionę. Užsisakykite asmeninį, neįpareigojantį pasiūlymą. Mūsų aviacijos ekspertai visą parą dirba su jumis telefonu +33 (0) 1 44 09 91 82 arba el. paštu charter@aeroaffaires.com. Taip pat galite užpildyti mūsų internetinę pasiūlymo formą ir gauti atsakymą per dvi valandas.