NEDELKITE UŽSISAKYTI SAVO SKRYDŽIŲ VASAROS SEZONUI!

Ieškokite lėktuvo, miesto ar informacijos…

Lyderis privačių lėktuvų nuomos srityje visame pasaulyje

Skrydžių vadovas: viskas, ką reikia žinoti apie šį darbą

Privatinių lėktuvų nuoma
nuo 1991 m.

20 000
pasiekiamų prietaisų

45 000
užtikrintų skrydžių

120 000+
keleivių

4,9/5
klientų pasitenkinimas

100%
Anglies dioksido kompensacija

Aeronautikos pasaulyje geriausiai žinomos profesijos paprastai yra labiausiai matomos: tai skrydžių įgulos – pilotai, kapitonai ar skrydžių palydovai. Tačiau yra vienas darbas, be kurio negalėtų nusileisti ar pakilti joks orlaivis. Tai skrydžių vadovas, keleivių angelas sargas. Kaip tapti skrydžių vadovu? Kokio išsilavinimo reikia? Kiek už tai mokama? Sužinokite viską, ką reikia žinoti apie tai, kaip tapti skrydžių vadovu.

Kas yra skrydžių vadovas?

Kaip rodo pavadinimas, skrydžių vadovas iš savo skrydžių valdymo bokšto kontroliuoja ir valdo oro erdvės eismą ir visus oro judėjimus oro uoste. Būdamas gero oro eismo srauto garantas, jis atlieka šias užduotis :

  • valdyti ir stebėti orlaivių skrydžių maršrutus
  • stebėti oro erdvę, kad būtų išvengta lėktuvų ir sraigtasparnių susidūrimų
  • išduoti laiko tarpsnius ir leidimus kilti bei leistis
  • teikti informaciją apie oro sąlygas
  • teikia nurodymus naudodami radarus.

Jis yra jungtis tarp oro ir žemės ir bendrauja su pilotu viso skrydžio metu (nuo pakilimo iki nusileidimo). Būdamas tikrasis skrydžių vadovas, jis su skrydžio įgula bendrauja radijo ryšiu. Skrydžių vadovai išduoda leidimus skrydžiams jų kontroliuojamoje teritorijoje.

Šis skrydžių valdymo inžinierius yra tikras oro eismo saugumo ir sklandumo garantas, jis nepalieka vietos klaidoms. Jie turi gerai toleruoti stresą. Kiekvienas jų priimtas sprendimas gali kelti pavojų šimtų keleivių gyvybei. Jis arba ji dirba su kolega reaktyviniu lėktuvu, nes bokštas visada veikia.

Yra dviejų tipų skrydžių vadovai: civiliniai ir kariniai.

Ko reikia norint tapti skrydžių vadovu?

Priėmimo į konkursinį egzaminą tapti skrydžių vadovu reikalavimai:

Norint tapti skrydžių vadovu valstybės tarnyboje, reikia laikyti stojamąjį egzaminą į INAC (ingénieur du contrôle de la navigation aérienne). Šis egzaminas laikomas baigus 2 metų bakalauro studijas, baigus parengiamąją klasę, BTS arba L2.

Priėmimas į konkursinį stojamąjį egzaminą yra labai atrankinis, kasmet galima gauti tik apie šimtą vietų. Konkursinio stojamojo egzamino laikymo metais jums turi būti ne daugiau kaip 26 metai ir turite gerai mokėti kalbas, ypač anglų. Egzaminą galima perlaikyti tik 3 kartus.

Mokymas tapti skrydžių vadovu :

Pradinis skrydžių valdymo inžinieriaus (ICNA) mokymas trunka trejus metus ir vyksta Tulūzoje, ENAC (École Nationale d’Aviation Civile).

Šis mokymas yra teorinis ir praktinis. Be teorijos ir praktikos, mokymą sudaro :

  • 18 mėnesių stažuotę
  • mokymas privačiam piloto pažymėjimui gauti
  • 8 savaičių viešnagė angliškai kalbančioje šalyje
  • darbo stažuotė oro linijų bendrovėje.

Visą mokymosi laiką mokama.

Kursų metu įgyjamas oro eismo valdymo ir kontrolės magistro laipsnis (MCTA). Baigęs ICNA kursą, studentas prisijungs prie DGAC (Direction de l’Aviation Civile) ir iš valdymo centro užtikrins sklandų oro eismo srautą Prancūzijos danguje.

Kiek uždirba skrydžių vadovas?

Civilinės aviacijos skrydžių vadovo atlyginimas :

Karjeros pradžioje skrydžių vadovo mėnesinės pajamos yra apie 4 916 EUR.

Kariuomenėje dirbančio skrydžių vadovo atlyginimas :

Vidutinis mėnesinis skrydžių vadovo atlyginimas Prancūzijos karinėse oro pajėgose yra :

  • 1 329 grynųjų pinigų karininko padėjėjui
  • 1 471 neto seržanto
  • 1 763 Lt po 10 metų tarnybos

Kai skrydžių vadovai dalyvauja išorės operacijose, jų darbo užmokestis dauginamas iš 2,5. Prie šio bazinio atlyginimo gali būti pridedamos išmokos, atsižvelgiant į šeimyninę padėtį ir gyvenamąją vietą.

Kaip gali kilti skrydžių vadovo karjera?

Karjeros raida civiliniame gyvenime skrydžių vadovui:

Oro eismo kontrolieriai, atlikę vidinę atranką, gali pradėti dirbti moksliniais tyrimais, vadovauti civilinės aviacijos tarnyboms arba joms vadovauti (priklausomai nuo darbo stažo).

Karjera kariuomenėje :

Kariuomenėje karjera priklauso nuo rango. Kiekvienas rangas yra susijęs su skirtingomis pareigomis ir atlyginimu.

Oro eismo kontrolieriai yra labai svarbūs sklandžiam oro eismo srautui užtikrinti. Aistringi, reiklūs ir griežti skrydžių vadovai mokomi būti tikrais angelais sargais. Būtent jiems keleiviai dėkingi už savo saugumą ir sklandžią kelionę.