Verslo aviacija yra kontroversijos centre, ir tai taip pat yra galimybė pradėti Julien Bayou pradėtą diskusiją, kurios ėmėsi mūsų transporto ministras Clément Beaune. Tuo metu, kai vyriausybė pradeda prancūzų kampaniją už didesnį energetinį blaivumą, teisėta rodyti pirštu į kai kurių įžymybių pernelyg dažną naudojimąsi privačiais lėktuvais (1 proc. faktinio verslo lėktuvų naudojimo, į kurį atkreipia dėmesį žiniasklaida).

Ar privačių lėktuvų naudojimas turėtų būti uždraustas, ar reguliuojamas?
AEROAFFAIRES norėtume pareikšti savo nuomonę ir kartu prisiimti socialinę ir aplinkosauginę atsakomybę. Šiais klausimais mūsų pramonę reikia skubiai visapusiškai sutelkti.
99 % atvejų verslo aviacija yra specializuotas transporto sprendimas, leidžiantis žmonėms susitikti, kartu sumažinant laiko apribojimus. Ji daugiausia skirta įmonių vadovams ar technikams, susiduriantiems su laiko arpasiekiamumo apribojimais.
Tokiu būdu verslo aviacija sujungia daugelį mažų Europos miestų ir vietinių oro uostų, pagerindama susisiekimą visoje Europoje (1400 Europos oro uostų).
Verslo aviacija taip pat tenkina specifinius viešųjų tarnybų poreikius: priešgaisrinės apsaugos, gelbėjimo ir medicininės evakuacijos.
Verslo aviacijos sektorius Prancūzijoje išmeta 0,001 proc. viso pasaulio išmetamųjų teršalų.
Prancūzijoje 80 % privačių lėktuvų naudojama verslo tikslais, 20 % – krovinių gabenimui oru ir laisvalaikiui, taip pat vyriausybės reikalavimams ar sveikatos priežiūros skrydžiams (šaltinis EBAA).
2021 m. verslo aviacijos pasiskirstymas Prancūzijoje buvo :
- 50,3 proc. verslo aviacijos veiklos Prancūzijoje yra komercinė.
- 31,8 % verslo aviacijos veiklos Prancūzijoje yra nekomercinė.
- 10,2 % verslo aviacijos veiklos Prancūzijoje yra karinė ir (arba) vyriausybinė.
- 7,7 % verslo aviacijos veiklos Prancūzijoje yra medicininė/specialioji.
Galiausiai, 80 % mūsų sektoriaus vykdomų maršrutų nėra aptarnaujami tradicinėmis priemonėmis, pavyzdžiui, geležinkeliu ar komercinėmis oro linijomis.
Verslo aviacija taip pat yra Prancūzijos pramonės flagmanas. Kasmet į mūsų ekonomiką ji įneša 32 mlrd. eurų (šaltinis – GIFAS) ir sukuria daugiau kaip 100 000 darbo vietų (Europos mastu –500 000 darbo vietų).
Dassault Aviation, Daher ir Airbus yra vienos iš pirmaujančių Prancūzijos aviacijos ir kosmoso bendrovių. Šios bendrovės, taip pat variklių gamintojai, pavyzdžiui, „Safran” , ir oro transporto bendrovės kovoja už tai, kad išliktų po Prancūzijos vėliava. Šią dinamiką liudija bendrovės ” VALLJET SDAviation”, ” ASTONJET”, „Get1Jet”, „ Chalair Aviation” ir oro uostų infrastruktūros bendrovės „Aviapartner”, „Jetex”, „ ExecuJet Aviation Group”, ” Edeis”, ” VINCI Airports„, ” Groupe ADP”.
Mūsų sektorius turi dalyvauti diskusijose.
Negalime įsitraukti į neteisingas diskusijas. Tai ne klausimas, kaip įteisinti savo atsakomybę faktais ir skaičiais, bet turime pradėti diskusiją ir pasiūlyti sprendimus bei atsakymus. Pavyzdžiui, ar nevertėtų paspartinti inovacijų diegimą, kad sparčiai sumažintume visų kelionių privačiais lėktuvais poveikį aplinkai?
Prancūzija turi dėti daugiau pastangų, kad paremtų prancūzų aviacijos projektus, gaudama finansavimą švariai aviacijai, kad paskatintų investicijas į mūsų Prancūzijos ir Europos projektus.
Atitinkamas teisės akto pasiūlymas būtų reikalavimas, kad privatūs reaktyviniai lėktuvai iki 2030 m. naudotų CO2 neutralius alternatyvius degalus.
Kokios yra verslo aviacijos ekologinio perėjimo perspektyvos?

Dabartiniai švaresnės aviacijos sprendimai
Atsižvelgiant į mažesnį jų dydį ir svorį, moksliniai tyrimai ir technologijos pirmiausia turėtų būti taikomi privatiems lėktuvams. Tokiu būdu būtų galima sukurti ir paleisti į orą orlaivius, kurie būtų ekologiškesni (elektra, vandenilis).
Be to, sprendimas, kuris iš karto prieinamas ir verslo aviacijai, ir laineriams, yra tvarūs aviaciniai degalai (SAF tvarūs aviaciniai degalai).
Ši sistema beveik 80 proc. sumažina išmetamo CO2 kiekį, palyginti su iškastiniu kuru.
Kadangi verslo aviacijos klientai yra mažiau jautrūs kainai, šis sprendimas atrodo akivaizdžiausias ir veiksmingiausias būdas sudaryti sąlygas sparčiam ekologiniam perėjimui verslo aviacijoje.
Tvari ateities aviacija
Šiandien vyrai ir moterys, aistringai besidomintys aeronautika, kuria ateities aviaciją ir įgyvendina daug žadančius projektus.
- Tvarių aviacinių degalų kūrimas; „Axens” su bendru projektu ” BioTfueL®
- Orlaivių aplinkosauginių charakteristikų gerinimas, vykdant precedento neturinčius mokslinius tyrimus ir inovacijas, vienu metu sutelkiant dėmesį į orlaivius, naudojamus energijos šaltinius (vandenilį) ir operacijas, siekiant technologinio proveržio; VoltAero hibridinis elektrinis orlaivis. Kovo pabaigoje Prancūzijos pradedančioji įmonė AURA AERO pristatė planus iki 2026 m. pradėti eksploatuoti 100 proc. elektrinį orlaivį.
- Vandeniliu varomi privatūs lėktuvai, pavyzdžiui, ” Beyond Aero” su Eloa Guillotin, ir dronai
- Didelės investicijos į orlaivių parko atnaujinimą
- Eksploatacinės procedūros, kuriomis siekiama sumažinti degalų sąnaudas (ekologinis pilotavimas); „OpenAirlines” ir „Air France”
- Infrastruktūros ir orlaivių aptarnavimo grandinės ant žemės optimizavimas. Aéroport de Lyon ir Nantes AirFrance.
Tačiau, kad tai pasiektų, Prancūzija turi būti šių tvariųjų degalų technologijų kūrimo pirmūnė ir greitai sukurti jų diegimo būdą.
AEROAFFAIRES tiki, kad pagarba aplinkai yra svarbus klausimas, todėl, norėdami sumažinti anglies dvideginio pėdsaką, siūlome jums skrydžio ” Sky CO2″ variantą. Norėdami užsisakyti užsakomąjį skrydį, susisiekite su mumis tel. +33144099182, el. paštu charter@aeroaffaires.com arba užpildykite mūsų pasiūlymą internetu. Mes su jumis susisieksime kaip įmanoma greičiau.