Fokker: orlaivių gamintojas

Įkurta 1912 m., Fokker yra Olandijos aviacijos gamintojas. Istorinė aviacijos asmenybė Anthony Fokker sukūrė šį aviacijos pramonės gigantą.

Įmonė specializuojasi lėktuvų gamyboje ir yra įsikūrusi Vokietijoje, Johannisthal, Berlyno rajone.

Nuo 2015 m. Fokker įmonę įsigijo aviacijos grupė GKN ir ji tapo GKN aviacijos dukterine įmone.

AEROAFFAIRES apžvelgia aviacijos gamintojo Fokker istoriją ir pasiekimus.

Fokker šiandien:

Kai kurie pagrindiniai skaičiai:

Per daugiau nei 100 egzistavimo metų ir pasiekimų Fokker leido pagaminti daugybę lėktuvų. Čia pateikiamas trumpas apžvalga su kai kuriais skaičiais:

Įsipareigojusi aviacijos gamintoja:

GKN Aerospace ir Fokker vienetų požiūris yra aiškus: prisitaikyti prie laikmečio ir skatinti tvarų požiūrį.

Šiuo metu, kai klimato iššūkiai yra labai svarbūs, aviacijos pramonė turi tobulėti šia linkme. Išties, Fokker dukterinės įmonės įsitraukia į šį procesą.

DKN (Fokker) deda visas pastangas, kad sukurtų technologijas, leidžiančias dekarbonizuoti jau esančius lėktuvus.

Panašiai, ši tvarumo plėtros problema bus integruota kuriant naujos kartos lėktuvus. Mažiau teršiančių ir galiausiai neutralizuojančių CO2 emisijas, tai yra tai, ko Fokker nori savo lėktuvams.

Iki 2050 m. aviacijos įmonė norėtų pasiekti simbolinį nulinį šiltnamio efektą sukeliančių dujų emisijų skaičių.

Be priemonių, skirtų ekologiškesnių lėktuvų kūrimui, keičiasi ir gamyklos, patirdamos pokyčius šia linkme. Pavyzdžiui, kaip ir kiti aviacijos gamintojai, GKN gamykla Nyderlanduose, nuo 2021 m., energiją gauna iš 100 % atsinaujinančių šaltinių.

Be to, vyksta ir kitos iniciatyvos, siekiant gerbti aplinką, pavyzdžiui, perdirbimas ir pavojingų medžiagų teisingas pašalinimas. Tvari aviacijos plėtra yra šiandienos aviacijos gamintojų gairė.

Aviacijos gamintojo Fokker istorija

Fokker šaknys

Viskas prasideda nuo vieno aviacijos pionierių, olandų Anthony Fokker. Šis aviacijos inžinierius gimė 1890 m.

Anthony Fokker visą savo karjerą dirbo aviacijos sektoriuje.

20 metų amžiaus jis sukūrė savo pirmąjį lėktuvą, pavadintą „The Spin”. Šis sraigtinis lėktuvas tapo pirmu į Nyderlandų teritoriją kylančiu lėktuvu ir skrido virš Haarlem miasto.

Pirmajame pasauliniame kare Olandų inžinierius turėjo kurti lėktuvus Vokietijos oro pajėgoms. Jis bendradarbiavo su Hugo Junkers, taip pat aviacijos inžinieriumi. Tuomet buvo sukurti:

Šie modeliai buvo sėkmingi Vokietijos oro pajėgoms.

1919 m. po karo pabaigos A.Fokker grįžo į Nyderlandus po bendradarbiavimo su H.Junkers pabaigos. Tuomet jis įkūrė savo aviacijos įmonę.

Aviacijos gamintojo Fokker pradžia nuo 1919 iki 1955

Aviacijos gamintojo Fokker pradžia nuo 1958 iki 1969

Fokker po karo

Fokker nedalyvavo Antrajame pasauliniame kare. Šis įvykis pažymi beprecedentės nuosmukio pradžią įmonei. Po Antrojo pasaulinio karo gamyklos buvo sunaikintos ir tapo nenaudojamos.

Kitos kitų gamintojų gamyklos tarnavo ir liko nepaliestos karo metu. Tai leido jiems išlaikyti veiklą po karo. Deja, taip nebuvo su mūsų olandų gamintoju.

Įmonė vis tiek sugebėjo atkurti dvi gamyklas Nyderlanduose. Taigi ji išleido šiuos modelius:

Tačiau aviacijos gamintojui reikia pagalbos, kad išleistų naujus įrenginius. Aviacijos gamintojas susijungia su VFW ir sukuria VFW F24 lėktuvą. Deja, tai baigsis nesėkme.

Aviacijos gamintojas vis labiau grimzta iki bankroto 1996 m.

Fokker išardymas

1996 : Ši data žymi aviacijos veiklos pabaigą aviacijos gamintojui Fokker. Tai Fokker išardymas.

Įmonė paliko po savęs daug lėktuvų, kurie iki šiol veikia.

Įmonę įsigis kitos įmonės. Išskirtinė Fokker savybė yra ta, kad ji kartais išlaikys savo tapatybę per įvairias sukurtas šakas.

Nuo Fokker iki Dutch Space

Jos veikla aerokosminėje srityje tampa nepriklausoma, o ši nepriklausoma šaka vadinama Dutch Space. Kalbant apie jos aviacijos įrangos, lėktuvų projektavimo ir priežiūros veiklas, jas įsigyja Stork Aerospace grupė.

Nuo Dutch Space iki Fokker Technologies

Paskui įkurta Stork Fokker įmonė. Ji atsakinga už valdymą lėktuvų Fokker, kurie jau yra rinkoje, apie 1200 tuo metu.

2010 m., po beveik penkiolikos prabangių metų, Stork Aerospace Group pakeičia savo pavadinimą į Fokker Technologies. Aviacijos gamintoją Fokker paveldėjusi istorija toliau gyvuoja.

Fokker Technologies kuria kelias dukterines įmones, tokias kaip:

Fokker Elmo specializuojasi jungiamųjų technologijų srityje ir dirba įvairiose teritorijose, tokiose kaip Šiaurės Amerika arba Kinija.

Kalbant apie Fokker Aerostructures veiklą, ši dukterinė įmonė skirta aviacijos struktūrų gamybai.

Fokker Landing Gear užtikrina leidimo įrangą.

Galiausiai, Fokker Services rūpinasi lėktuvų vidumi, ypač optimizuodama kabinas, kad būtų lengviau. Ši dukterinė įmonė taip pat rūpinasi lėktuvų avioniškais įrenginiais, įrengdama juos su elektroninėmis sistemomis.

Naujos asociacijos

Šiais pačiais 2010 m. Fokker susijungia su aviacijos įrangos įmone Goodrich Corporation.

Kartu jie gamina atsargines dalis, pagamintas iš kompozicinių medžiagų, skirtų įvairiems aviacijos gamintojų modeliams, tokie kaip Bombardier, pavyzdžiui.

Vėlesniais metais Diversos Fokker dukterinės įmonės tampa partnerėmis su aviacijos gamintojais, tokiais kaip Dassault Aviation ar Boeing. Fokker įmonės tiekia komponentus jų lėktuvams.

Fokker nebėra tas aviacijos gamintojas, koks buvo anksčiau. Jos įmonės dirba kaip aviacijos įranga įvairiuose aviacijos sektoriuose ir įvairiems tarptautinių gamintojų lėktuvams.

Fokker atsigavimas po GKN Aerospace

Galiausiai 2015 m. GKN Aerospace (Guest, Keen and Nettlefolds), specializuojanti aviacijos ir automobilių įranga, įsigyja Fokker įmones už 706 milijonus €.

Fokker Technologies gali naudoti tą patį pavadinimą, tačiau dabar jos valdomos ir integruotos su GKN.

Fokker lėktuvų projektavimas

Europinis aviacijos gamintojas turi platų aviacijos įrangos asortimentą. Jis tiekia tiek ilgųjų skrydžių lėktuvus, kaip Concorde, tiek vidutinio nuotolio lėktuvus, kaip Dassault falcon.

Aviacijos milžinas atlieka galutinį surinkimą būsimiems lėktuvams, kurie skraidys oro bendrovėms.

Jis integruoja įmontuotas sistemas, lėktuvo korpusą ir visą aviacijos technologiją. Visi šie technologiniai įrenginiai padeda išvengti kritimo ir išsiskirti aviacijos rinkose. Fokker nedaro didelių skrydžių, statydamas didžiausią pasaulyje lėktuvą. Gamintojas nori pasiūlyti efektyvumą oro transportui ir nepriekaištingą lėktuvų pristatymą.

Aviacijos pramonininkai stengiasi išsiskirti aviacijos rinkoje.

Aviacijos gamintojo Fokker veikla

Fokker veikla GKN Aerospace

Šiuo metu GKN Aerospace aviacinių ir automobilių įrenginių įmonė yra didžiausias pasaulio tiekėjas šioje srityje.

Įmonė įsikūrusi Jungtinėje Karalystėje. Ji yra tarptautinė su 41 padaliniu 13 skirtingų šalių.

Nėra mažiau nei 90 % šiandien cirkuliuojančių lėktuvų, kurie naudojasi GNK (taigi, ir Fokker) ekspertize ir įrengimais.

Įmonė nuolat tobulėja ir ieško vis novatoriškesnių sprendimų.

Ji įsipareigoja evoliucionuoti kartu su laikmečio iššūkiais ir įgyvendinti reikalingas transformacijas aviacijos sektoriuje.

GNK taip pat pabrėžia oro saugumo specifikacijų laikymąsi, kas ramina įgulos narius.

Diferencijuotų Fokker įmonių veikla

Su įvairiomis Fokker įmonėmis, tokiomis kaip Fokker Technologies, Fokker Services ar Fokker Techniek, veiklos yra įvairios.

Po GKN valdymu Fokker vystosi kaip aviacijos įranga. Nors šiuo metu įmonė nebeatlieka lėktuvų gamybos nuo A iki Z, ji prisideda prie įvairių aviacijos gamintojų laivyno gamybos.

Pavyzdžiui, Fokker dirbo su Airbus, Boeing ir Dassault Aviation lėktuvais.

Kaip nepriklausomas tiekėjas, Fokker siūlo savo įgūdžius:

Panašiai, įmonė gali atlikti priežiūrą dalims, kurias ji tiekė, arba gaminti atsargines dalis. Dėl daugiau nei 100 metų paveldo Fokker yra vienas iš pasaulinių lyderių aviacijos įrangos rinkoje.

Kredito nuotrauka: Fokker

Aviacijos gamintojo Fokker lėktuvų parkas

Nuo savo įkūrimo 1912 m. aviacijos gamintojas Fokker gamina daugybę lėktuvų. Tiek civilių, tiek kariniais.

Labiausiai pastebimi civilinėje aviacijoje be abejonės yra:

Mes pristatome 2 aparatus, kurie iki šiol yra cirkuliacijoje.

Fokker 100 :

Taip pat vadinamas F100, šis aparatas yra trumpųjų skrydžių keleivinis lėktuvas.

Jis gali talpinti iki 109 keleivių. Jis gali būti sukonfigūruotas su dviem skirtingomis klasėmis kabinoje. Tai leidžia jam priimti 97 keleivius.

Su 2 700 km nuotolio, kai lėktuvas yra visiškai apkrautas, jis yra idealiai tinkamas trumpiems regioniniams, o gal ir tarptautiniams skrydžiams.

Jis taip pat puikiai tinka grupiniams skrydžiams, pavyzdžiui, trumpais atstumais.

Fokker 100, kuris pasinaudojo įvairiomis naujovėmis, turi labai mažas priežiūros išlaidas. Jis siūlo labai gerą kainos ir kokybės santykį lyginant su kitais panašiais lėktuvais.

Prieš Boeing 737 ar Airbus A319 atėjimą F100 buvo vienas iš lyderių oro transporto srityje.

Šis lėktuvas turi paprastą kabinos konfigūraciją, t.y. 2 eiles po 2 ir 3 sėdynes, atskirtas centriniu koridoriumi.

Fokker 50 :

Tai turbopropelerinis lėktuvas, kurio gamyba buvo sustabdyta 1997 m.

Jis yra mažesnė Fokker 100 versija. Iš tiesų, jis gali talpinti iki 55 keleivių, o nuotolis yra 1 500 km.

Su savo veikimo spinduliu, jis yra idealiai tinkamas trumpiems regioniniams skrydžiams.

Šiuo metu apie 25 oro linijų kompanijos naudojasi Fokker 50. Kaip ir Fokker 100, jis taip pat gali būti naudojamas verslo aviacijai grupių skrydžiams vykdyti.

Jis gali būti lengvai nuomojamas ir privatizuotas, kad pervežtų sporto komandas ar įmones, pavyzdžiui, į seminarą.

Nuomokite skrydį Fokker su AEROAFFAIRES:

Dabar žinote viską apie aviacijos gamintoją Fokker.

AEROAFFAIRES komanda laukia jūsų skambučio, kad nuomotų Fokker. Susisiekite su mumis +33 (0) 1 44 09 91 82, 24h/24 ir 7j/7. Nepraleiskite progos susisiekti su mumis arba užpildyti mūsų internetinės kainos užklausos. Mes rasime lėktuvą, geriausiai atitinkantį jūsų poreikius.

  • Kokie yra Fokker privačiai lėktuvai?

    Lėktuvų gamintojas Fokker projektuojasi du orlaivius:

    • Fokker 50
    • Fokker 100
  • Kiek keleivių gali kulkti Fokker 100?

    Fokker 100 gali pervežti iki 109 keleivių trumpųjų skrydžių metu.

  • Kiek keleivių gali transportuoti Fokker 50?

    Fokker 50, kaip turbo propelerinis lėktuvas, gali vežti iki 55 keleivių trumpuose skrydžiuose. Tai puikus lėktuvas verslo seminarams, grupiniams skrydžiams, pavyzdžiui, sporto komandoms.