BOEING 767-ER: Įvadas
„Boeing 767”: šiek tiek istorijos
1988 m. amerikiečių orlaivių gamintojas Boeing pristatė 767 300-er modelį. Tuo metu orlaivis buvo skirtas vidaus skrydžiams, tačiau jo paskirtis greitai keitėsi. Dabar jis laikomas tolimųjų skrydžių orlaiviu, tenkinančiu tolimųjų skrydžių paklausą. Jo sėkmė buvo beprecedentė, ir jis iš karto sulaukė vieningo aviacijos pasaulio ir oro linijų bendrovių pritarimo.
Boeing 767 buvo pirmasis laineris, pradėtas eksploatuoti su vos dviejų pilotų įgula, todėl nereikėjo skrydžio inžinieriaus.
Juo naudojosi įvairūs pasaulio lyderiai. Tarp jų – Kinijos valdovas ir Kongo atstovas.
„Boeing 767”: lėktuvo interjeras
Boeing interjeras yra minimalistinis. Iš tikrųjų jis primena kitus lėktuvus. Yra skirtingų klasių. Lėktuvo priekyje yra verslo klasė. Šia klase paprastai naudojasi pasiturintys keleiviai, joje užtikrinamas didesnis komfortas ir daugiau vietos vienam keleiviui nei kitose klasėse. Šiame skyriuje yra trijų sėdynių eilė viduryje ir dvi eilės po vieną sėdynę abiejuose galuose. Toliau seka premium ekonominė klasė, kuri yra tarpinė klasė su erdve kojoms. Kainos čia mažesnės nei verslo klasėje, nes paslaugos nėra tokios pačios. Čia yra trys eilės po dvi vietas. Galiausiai lėktuvo viduryje yra klasikinė ekonominė klasė. Tai erdvė, kuria dažniausiai naudojasi keliautojai iš viso pasaulio. Taip yra todėl, kad ji yra pigesnė nei kitos klasės. Šioje orlaivio dalyje vienam klientui tenkanti vieta yra ribota, be to, čia teikiama mažiau paslaugų. Viduryje yra viena eilė po tris vietas, o galuose – dvi eilės po dvi vietas.
„Boeing 767” privalumai
- Autonomija: „Boeing” autonomija reiškia, kad jis gali skristi per pasaulį be persėdimo. Tai didelis ekonominis pranašumas.
- Komfortas : šis orlaivis buvo sukurtas tolimiems skrydžiams. Todėl inžinieriai turėjo optimizuoti orlaivio komfortą, kad keleiviai jame galėtų išbūti kelias valandas. Tai jiems pavyko.
- Technologijos: „Boeing 767” įrengtos pažangiausios technologijos. Jame įdiegta pažangi skrydžio valdymo sistema ir jis atitinka aukštus saugos standartus.
Jums reikia kainos įvertinimo?
Pasiūlymo prašymasKomercinės charakteristikos Boeing 767
Šis Boeing 767 yra tikras komercinės aviacijos ramstis. Dėl daugiau kaip 11 000 km nuotolio jis yra vienas populiariausių orlaivių rinkoje. Juo be jokių problemų galima nuskristi iš Europos į Ameriką.
Jo saugos rodikliai dar labiau patvirtina jo sėkmę.
Palyginti didelė jo talpa leidžia vežti 218 keleivių, o tai sumažina gamybos sąnaudas. Keleiviai gauna pigesnius bilietus ir gali sau leisti keliauti po visą pasaulį.
Įvertinkite savo skrydį internetu ir gauti savo pasiūlymą el. paštu.
Techniniai bruožai BOEING 767-ER
Įtaisas
- Konstruktorius BOEING
- Modelis 767 300-ER
- Kategorija Keleiviniai lėktuvai
Praktinė informacija
- Pilotai 2
- Įgulos nariai Ne
- Sėdynės 218
- Tualetai oui
Kabina
- Kabinų aukštis 2,59 m
- Kabinos plotis 3,29 m
Pasirodymai
- Kruizinis greitis 850 km/h
- Autonomija 11 070 km
Kaina
- Pirkimo kaina 185 000 000 €
Atraskite mūsų internetinį palygintuvą
Cabine du Boeing 767
- Aukštis 2,59m
- Plotis 3,29m
- Sėdynės 218
Spektakliai du Boeing 767
- Vitesse 850 km/val
- Autonomijos 11 070 kilometrų
- Lubos 13 100m
Matmenys du Boeing 767
- Aukštis 15,84m
- Ilgis 54,95m
- Envergure 47,57m
Motorizavimas Boeing 767
- Variklis CF6-80C2B7F
AEROAFFAIRES skaičiais
Privatinių lėktuvų nuoma
nuo 1991 m.
20 000
pasiekiamų prietaisų
45 000
užtikrintų skrydžių
120 000+
keleivių
4,9/5
klientų pasitenkinimas
100%
Anglies dioksido kompensacija
Veiklos sritis nuo BOEING 767-ER
Perkelkite centrą žemėlapyje pagal savo pradinę vietą.
Pagrindiniai privalumai Boeing 767
- Iki 218 sėdimų vietų keleiviams
- 11 070 km rida
- Komfortas
- Aukšti saugos standartai
- Naujausios kartos variklis
- Erdvus salonas ir bagažinė

Jums reikia kainos įvertinimo?
Pasiūlymo prašymasKlausimas? Susisiekite su mūsų komanda

Izabelė Klerk
AEROAFFAIRES generalinis direktorius

Francois-Xavier Clerc
AEROAFFAIRES įkūrėjas
Mūsų oro ekspertai yra pasirengę jums padėti kiekviename jūsų rezervacijos etape.