Krovinys ANTONOV AN-124: įvadas
Antonov-124 yra antras pagal dydį masinės gamybos orlaivis pasaulyje, pirmasis -Airbus A380.Antonov An-225 yra didžiausias pasaulyje krovininis orlaivis, tačiau jis nėra gaminamas serijiniu būdu. Jis taip pat artimas tokiems orlaivių modeliams kaip C-5 Galaxy.
Antonov An-124: šiek tiek istorijos
Ukrainoje ir Rusijoje orlaivių gamintojo Antonov pagamintas lėktuvas An-124 , 1982 m. atlikęs pirmąjį bandomąjį skrydį, 1986 m. pradėtas naudoti užsakomųjų skrydžių oro transportui karinėms transporto priemonėms gabenti. Pirmasis orlaivis buvo pavadintas rusų liaudies herojaus vardu Ruslanas, tačiau NATO jį praminė Kondoru.
Iš viso iki 1995 m. buvo pagaminti 52 orlaiviai. Per visą šio neįprasto orlaivio istoriją užfiksuoti 6 nuostoliai.
Antonov 124 naudojimas
1990-aisiais „An-124” sparčiai mušė konkurentų apkrovos rekordus. Jis buvo naudojamas kelionėse aplink pasaulį ir 2007 m. Martiniką nusiaubus uraganui „Dean”, po kurio prireikė didžiulio kiekio atstatymo įrangos. An-124 taip pat buvo naudojamas per karus Čečėnijoje. Tuo pačiu laikotarpiu jis buvo naudojamas evakuojant pabėgėlius iš Kuveito ir Irako, o vėliau gabenant JT įrangą į Centrinę Afriką.
Pagal Salis sutartį kelios NATO šalys narės, įskaitant Prancūziją, gali nuomotis An-124 lėktuvus logistinėms transporto misijoms. Prancūzija buvo viena iš pagrindinių naudotojų, kurios metinė sąskaita už 1995 m. valandas siekė beveik 30 mln. eurų.
Neseniai „Volga-Dnepr Airlines” priklausantis An-124 iš Kinijos į Rusiją gabeno kaukes ir medicininę įrangą kovai su Covid-19.
An-124 taip pat buvo naudojamas filmuose ” Greiti ir įsiutę 6″ ir „Džeimsas Bondas – dar viena diena”.
Antonov An-124: orlaivio vidus
Jo krovinių skyriuje galima gabenti 150 tonų įvairių krovinių, įskaitant karines transporto priemones, laivus ir palydovus: jis yra 35 m ilgio ir beveik 7 m pločio. Pagrindinė jo ypatybė – dėl galinės rampos ir pakeliamos nosies jį galima pakrauti ir iškrauti vienu metu.
Antonov An-124 privalumai
Lėktuvas gali gabenti įvairius krovinius, įskaitant laivus, palydovus ir kranus. Jame įrengti du važiuojantys kranai , galintys išlaikyti 20 tonų svorį. Pakilimo metu An-124 gali sverti iki 400 t ir gabenti iki 150 t. Lyginamieji orlaiviai yra Airbus A380, Boeing 747 ir Lockheed C-5 Galaxy, tačiau pastarasis skirtas tik karinėms reikmėms ir neveža tiek daug krovinių.
Užpildykite mūsų internetinę pasiūlymo formą arba susisiekite su mumis telefonu +330144099182 arba el. paštu: charter@aeroaffaires.com.
Jums reikia kainos įvertinimo?
Pasiūlymo prašymasPrekinių savybių ANTONOV AN-124
Krovinys gali būti kraunamas iš priekio arba iš galo. Be to, prie triumo lubų pritvirtintas tiltinis kranas, kuriuo galima kelti ir horizontaliai perkelti sunkius krovinius.
Triumo ilgis – 35 m, plotis – 6,7 m, aukštis – 4,5 m.
Į triumą galima patekti iš vidaus kopėčiomis.
Įvertinkite savo skrydį internetu ir gauti savo pasiūlymą el. paštu.
Techninės charakteristikosAntonov An-124
Įtaisas
- Konstruktorius ANTONOV
- Modelis AN-124
- Kategorija Krovinių lėktuvai
Praktinė informacija
- Pilotai 2
- Įgulos nariai Ne
- Sėdynės 88
- Bagažo skyriaus tūris 800 m³
Kabina
- Kabinų aukštis 3,5 m
- Kabinos plotis 6,4 m
Pasirodymai
- Kruizinis greitis 850 km/h
- Autonomija 16 000 km
Kaina
- Pirkimo kaina 80 000 000 €
Atraskite mūsų internetinį palygintuvą
KabinaANTONOV AN-124
- Aukštis 4,40 m
- Plotis 6,68 m
- Ilgis 36 m
- Sėdynės 88
VeikimasANTONOV AN-124
- Didžiausias greičio intervalas (Vitesse maximum) 865 km/h
- Autonomijos Maksimalus atstumas: 15 700 km
- Kreiserinis greitis 850
- Lubos 12 000 m
MatmenysANTONOV AN-124
- Ilgis 69,1 m
- Plotis 73,3 m
- Aukštis 21,08 m
MotorizavimasANTONOV AN-124
- Varikliai 4 "Ivtchenko-Progress D-18T" trijų korpusų turboreaktyviniai varikliai
AEROAFFAIRES skaičiais
Privatinių lėktuvų nuoma
nuo 1991 m.
20 000
pasiekiamų prietaisų
45 000
užtikrintų skrydžių
120 000+
keleivių
4,9/5
klientų pasitenkinimas
100%
Anglies dioksido kompensacija
Veiklos sritis nuo ANTONOV AN-124
Perkelkite centrą žemėlapyje pagal savo pradinę vietą.
PrivalumaiAntonov An-124
- An-124 turi pakrovimo rampas ir daugybę integruotos krovos įrangos.
- Dėl 24 ratų jis gali nusileisti ar pakilti ant prastai išvystytų ar apledėjusių kilimo ir tūpimo takų. Ypač daug krovinių jis gabeno į atokias Sibiro vietoves.
- Dėl vairuojamo priekinio rato jis taip pat gali apsisukti ant 45 m pločio kilimo ir tūpimo tako.

Jums reikia kainos įvertinimo?
Pasiūlymo prašymasKlausimas? Susisiekite su mūsų komanda

Izabelė Klerk
AEROAFFAIRES generalinis direktorius

Francois-Xavier Clerc
AEROAFFAIRES įkūrėjas
Mūsų oro ekspertai yra pasirengę jums padėti kiekviename jūsų rezervacijos etape.