Aprašymas apie ANTONOV AN-225
Ar norėtumėte išsinuomoti didžiausią pasaulyjekrovininį lėktuvą? Atvykote į tinkamą vietą:„Antonov An-225„ – dangaus milžinas. Kokios jo misijos? Ar „Antonov AN-225 ” vis dar egzistuoja nepaisant Rusijos ir Ukrainos konflikto ? AEROAFFAIRES pateikia visą reikalingą informaciją apie šį legendinį lėktuvą, kurį dievina viso pasaulio aviacijos aistruoliai.
Kas yra Antonov AN-225?
Antonov An-225 yra Ukrainos orlaivių gamintojo Antonov sukurtas krovininis transporto lėktuvas. Tai didelis sovietinis transporto lėktuvas, pradėtas eksploatuoti 1988 m. po pirmojo skrydžio. Jis tapo mitu aviacijos entuziastams ir orlaivių gamintojams. An-225, ukrainietiškai vadinamas Mrija, „svajonė„, o NATO – kazokas, yra unikalus ir neįprastas modelis aeronautikos pasaulyje. Tai didžiausias kada nors pagamintas tiek krovininis, tiek keleivinis orlaivis. Jis taip pat vienintelis turi šešis turboreaktyvinius variklius, daugeliu atžvilgių yra pionierius.

„Antonov An-225”: oro pajėgų „Herkulesas
Tai didžiausias pasaulyje orlaivis pagal didžiausią kilimo svorį ir ilgį. Iš pradžių jis buvo sukurtas gabenti sovietų kosminį erdvėlaivį „Buran”, tačiau sustabdžius kosminę programą, jis buvo pertvarkytas į milžinišką sunkiasvorį krovininį lėktuvą (jumbo jet).
An-225 yra pirmasis reaktyvinis lėktuvas (jumbo jet), galintis skraidinti iki 250 tonų krovinį nuo 4 000 iki 14 000 km atstumu, priklausomai nuo apkrovos.
Šis orlaivis naudojamas kroviniams vežti, o ne komerciniams skrydžiams. Juo vykdomi tolimieji ir vidutinio nuotolio skrydžiai. Šis orlaivis pasižymi išskirtine keliamąja galia (naudingąja apkrova). Jo krovinių skyrius yra maždaug 1 300 kvadratinių metrų ploto, todėl juo galima gabenti sunkius ir didelių gabaritų krovinius, pavyzdžiui, pramoninę įrangą, generatorius, palydovus ar net kitus orlaivius. Didžiausia jo keliamoji galia – apie 250 tonų.
Juo dabar buvo galima skraidinti visų rūšių įspūdingų matmenų krovinius!
An-225 užsakomas strateginiams pervežimams, pavyzdžiui, vėjo turbinų stiebams kelti. Tačiau daugiausia jis naudojamas kaip karinis orlaivis motorizuotajai karinei technikai (tankams, sraigtasparniams) gabenti.
Pirmoji jo misija buvo 62 tonas sveriančio Rusijos kosminio laivo „Buran”, kurį jis gabeno užsilipęs ant kabinos galo, pervežimas. Būtent su šiuo šatlu jis pirmą kartą pasirodė 1989 m. Paryžiaus aviacijos parodoje.
Šio orlaivio fiuzeliažo matmenys taip pat gniaužia kvapą ir išskiria jį iš kitų orlaivių. An-225 matmenys :
-
- 88 metrų ilgio
- 18 metrų aukščio
- 89 metrų sparnų plotis.
Pagal šį parametrą orlaivis užima trečią vietą pasaulyje po „Stratolaunch” ir H-4 „Hercules”. Tas pats pasakytina ir apie orlaivio naudingąją apkrovą:
-
- 43,32 m ilgio
- 6,4 m pločio
- 4,4 metro aukščio.
Didžiausias jo pakilimo svoris – apie 640 tonų, todėl jis yra tikras oro milžinas. Jį varo šeši turboreaktyviniai varikliai, todėl maksimalus kreiserinis greitis siekia apie 850 km/val.

Didžiausio pasaulyje krovininio lėktuvo „Antonov An-225” istorija
An-225 iš pradžių buvo sukonstruotas vietoj masinės gamybos pirmtako An-124 ir taip tapo ilgiausiu ir sunkiausiu naudojamu lėktuvu pasaulyje.
Sukurtas vos per ketverius metus, nuo 1984 iki 1988 m., pirmą kartą pakilęs į dangų, jis sumušė daugiau kaip šimtą pasaulio rekordų, įskaitant didžiausio kilimo svorio ir didžiausio aukščio, pasiekto su dideliu kroviniu, rekordus.
Tačiau 1991 m. žlugus SSRS, „An-225” karjera buvo pristabdyta iki 2001 m. Nuo tų metų jį vėl eksploatavo Ukrainos oro linijų bendrovė Antonov Airlines iki 2022 m., kai jis buvo sunaikintas per Rusijos ir Ukrainos konfliktą.
2009 m. lėktuvui buvo atlikta keletas operacijų, kad jis būtų eksploatuojamas ilgiau.
2016 m. buvo kalbama apie antrojo modelio užbaigimą ir surinkimo linijos gamybos atnaujinimą su Kinijos gamintoju AICC. Tačiau iki šiol yra tik vienas pavyzdys.
2011 m. Prancūzija ir Malis naudojoAntonov An-225 karinėms operacijoms (įrangai ir kariams gabenti). Japonija jį taip pat naudos humanitarinėms misijoms.
Neseniai jo paslaugomis buvo naudojamasi kovojant su Covid-19 epidemija. Jis nusileido Châlons-Vatry oro uoste, kad iš Kinijos į Prancūziją pristatytų kaukių atsargas.
2020 m. pavasarį juo naudosis Kvebeko vyriausybė, tiekdama medicininę įrangą kovai su pandemija.
Šis unikalus orlaivis yraaeronautikos inžinerijos ir išskirtinių gabenimo galimybių simbolis. Dėl savo įspūdingo dydžio jis dažnai pastebimas, kai nusileidžia viso pasaulio oro uostuose. Antonov An-225 tebėra žymus aviacijos pasiekimas ir toliau žavi aviacijos entuziastus visame pasaulyje.
Įvairūs anekdotai apie An-225
Kinijoje „An-225″ turi savo vietą ant Tianjin Binhai tarptautinio oro uosto asfalto.
Lėktuvas pasirodo vaizdo žaidimuose, pavyzdžiui, ” Battlefield: Bad Company 2″ ir ” Fire Department 3″.
Kas nutiko „Antonov An-225”?
2022 m. vasario pabaigoje per Rusijos ir Ukrainos kovas rusai visiškai sunaikino lėktuvą AN-225. Apie tai paskelbė viso pasaulio žurnalistai. Ši žinia reiškė dangaus „Herkuleso” pabaigą ir mirtį bei nuliūdino daugybę šio legendinio orlaivio gerbėjų visame pasaulyje.
Išsinuomokite An-25 su AEROAFFAIRES :
Norite pervežtididelį kiekį krovinių? Kreipkitės į AEROAFFAIRES, kuri specializuojasi krovininių skrydžių srityje. Jos specialistų komanda patars, kaip išsinuomoti jūsų poreikius geriausiai atitinkantį orlaivį.
Mūsų ekspertai, kuriais galite naudotis 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę, padės jums su visais skubiais prašymais ir ras sprendimus geriausiomis kainomis, kaip ir ekspeditorius.
Bet kuriuo metu atsiųskite mums savo užklausą naudodamiesi mūsų internetine pasiūlymo forma.
Taip pat galite susisiekti su mumis telefonu +33 (0)1 44 09 91 82 arba el. paštu info@aeroaffaires.com
Jums reikia kainos įvertinimo?
Pasiūlymo prašymasPrekinių savybių ANTONOV AN-225
2020 m. „An-225” atliko svarbų skrydį Kvebeko vyriausybei, kuris buvo „Covid-19” epidemijos dalis. Iškrovimas užtruko aštuonias valandas. Jis buvo vykdomas naudojant krovinių skyriuje įrengtą tiltinį kraną.
An-225 turi 32 ratus.
Įvertinkite savo skrydį internetu ir gauti savo pasiūlymą el. paštu.
Techniniai bruožai ANTONOV AN-225
Įtaisas
- Konstruktorius ANTONOV
- Modelis AN-225
- Kategorija Krovinių lėktuvai
Praktinė informacija
- Pilotai 2
- Įgulos nariai Ne
- Bagažo skyriaus tūris 1200 m³
Kabina
- Kabinų aukštis 3,5 m
- Kabinos plotis 6,4 m
Pasirodymai
- Kruizinis greitis 850 km/h
- Autonomija 14 000 km
Kaina
- Nuomos kaina 27 300 €/valanda
- Pirkimo kaina 250 000 000 €
Atraskite mūsų internetinį palygintuvą
AEROAFFAIRES skaičiais
Privatinių lėktuvų nuoma
nuo 1991 m.
20 000
pasiekiamų prietaisų
45 000
užtikrintų skrydžių
120 000+
keleivių
4,9/5
klientų pasitenkinimas
100%
Anglies dioksido kompensacija
Veiklos sritis nuo ANTONOV AN-225
Perkelkite centrą žemėlapyje pagal savo pradinę vietą.
Pagrindiniai privalumai nuo ANTONOV AN-225
- Jo krovinių skyrius yra maždaug 43 metrų ilgio, 6,5 metro pločio ir 4,5 metro aukščio. Jame telpa 1200 kubinių metrų krovinio. Vidinis kranas gali pakelti iki 30 tonų svorį.
- An-225 gali gabenti iki 250 tonų krovinių trumpais ir vidutinio nuotolio skrydžiais.

Jums reikia kainos įvertinimo?
Pasiūlymo prašymasKlausimas? Susisiekite su mūsų komanda

Izabelė Klerk
AEROAFFAIRES generalinis direktorius

Francois-Xavier Clerc
AEROAFFAIRES įkūrėjas
Mūsų oro ekspertai yra pasirengę jums padėti kiekviename jūsų rezervacijos etape.