Aprašymas apie SUPER GUPPY
Norite sužinoti daugiau apie „Super Guppy”?
Super Guppy – tai civilinis krovininis lėktuvas, kurį XX a. septintajame dešimtmetyje Jungtinėse Valstijose sukonstravo Aero Spacelines. Juo galima gabenti apie 77 tonas didelės įrangos, ypač kosminės įrangos.
NASA užsakė pirmuosius modelius, nes reikėjo gabenti raketos „Saturn V” sudedamąsias dalis ir ištisas pakopas vykdant „Apollo” projektą. Gabenant jas laivais kilo problemų dėl rūdžių.
„Gupių” kūrimas
Kompanija Aero Spacelines nusprendė „Nėščias Gupijas” statyti iš senų Boeing 377 Stratocruiser. Tačiau jie buvo per maži, todėl reikėjo dar vieno lėktuvo dalims gabenti į Kanaveralo kyšulio (Floridos valstija) paleidimo bazę.
Dabartinis Super Guppy buvo sukonstruotas Boeing KC-97 pagrindu ir buvo daug kartų modifikuotas; vietoj stūmoklinių variklių atsirado turbosraigtiniai varikliai, pailgėjo sparnai, sustiprintas fiuzeliažas. Skirtingai nei „Pregnant Guppy”, pilotų kabinoje buvo išsaugota slėgio sistema, kad lėktuvas galėtų skraidyti didesniame aukštyje.
Lėktuvas pradėtas eksploatuoti 1966 m., o 1979 m. jį įsigijo NASA.
Buvo pagaminti penki egzemplioriai. Tuo pat metu Aero Spacelines pradėjo gaminti ” Mini Guppy”, skirtą gabenti negabaritinius krovinius, ir Super Guppy Turbine. Turbinos buvo gaminamos atsižvelgiant į „Unexcelled Corporation”, kuri 1967 m. nusipirko „Aero Spacelines”,paklausą.
Sparti plėtra
Bėgant metams Super Guppy tapo vis sunkiau prižiūrėti. Pagrindinis jo trūkumas buvo tas, kad jo nosį reikėjo atidaryti rankiniu būdu, o kraunant reikėjo ištraukti elektros kabelius. Tai buvo ilga ir varginanti operacija. Be to, krovininis lėktuvas buvo sukurtas daug senesnio orlaivio pagrindu, o kai kurios atsarginės dalys šiandien jau nebegaminamos. Jis taip pat turėjo senamadišką kabiną su adatiniais prietaisais.
Septintajame dešimtmetyje Aero Spacelines susidūrė su finansiniais sunkumais ir pradėjo prekiauti su Airbus.
1996 m. „Super Guppies” pakeitė penki „Belugas”, kurie buvo modernesni ir greičiau iškraunami. Vėliau jos tapo muziejiniais eksponatais įvairiose šalyse. Vienas orlaivis buvo patikėtas Tulūzos ” Ailes Anciennes Toulouse” kolekcijai, o kiti trys buvo eksponuojami Jungtinėse Amerikos Valstijose (Tuksone), Vokietijoje (Hamburge) ir Jungtinėje Karalystėje (Bruntingthorpe). Pastarąjį modelį iki šiol eksploatuoja NASA.
Jums reikia kainos įvertinimo?
Pasiūlymo prašymasPrekinių savybių SUPER GUPPY
Super Guppy yra maždaug 43 metrų ilgio, 15 metrų aukščio ir 47 metrų ilgio.
Jo forma panaši į „Beluga” ir ” Boeing 747-400 LCT„.
Būtent „Beluga” perėmė ” Airbus” vaidmenį (pakrovimas iš priekio), o „Dreamlifter” – Boeing vaidmenį (pakrovimas iš galo).
Įvertinkite savo skrydį internetu ir gauti savo pasiūlymą el. paštu.
Techniniai bruožai SUPER GUPPY
Įtaisas
- Konstruktorius AERO SPACELINES
- Modelis SUPER GUPPY
- Kategorija Krovinių lėktuvai
Praktinė informacija
- Pilotai 2
- Įgulos nariai Ne
- Bagažo skyriaus tūris 1400 m³
Pasirodymai
- Kruizinis greitis 470 km/h
- Autonomija 3 200 km
Kaina
- Pirkimo kaina 2 200 000 €
Atraskite mūsų internetinį palygintuvą
AEROAFFAIRES skaičiais
Privatinių lėktuvų nuoma
nuo 1991 m.
20 000
pasiekiamų prietaisų
45 000
užtikrintų skrydžių
120 000+
keleivių
4,9/5
klientų pasitenkinimas
100%
Anglies dioksido kompensacija
Veiklos sritis nuo SUPER GUPPY
Perkelkite centrą žemėlapyje pagal savo pradinę vietą.
Pagrindiniai privalumai nuo SUPER GUPPY
- „Super Guppy” nuvažiuoja 3200 km.
- Jis gali gabenti beveik 80 tonų krovinį.

Jums reikia kainos įvertinimo?
Pasiūlymo prašymasKlausimas? Susisiekite su mūsų komanda

Izabelė Klerk
AEROAFFAIRES generalinis direktorius

Francois-Xavier Clerc
AEROAFFAIRES įkūrėjas
Mūsų oro ekspertai yra pasirengę jums padėti kiekviename jūsų rezervacijos etape.