LEARJET 40: įvadas
Lėktuvų gamintojo „Bombardier Aerospace”lengvasisverslo reaktyvinis lėktuvas„Learjet 40″ sukurtas didesnio ir erdvesnio Bombardier ” Learjet 45″ pagrindu. Learjet 40 turi 60 cm trumpesnį fiuzeliažą, todėl yra kompaktiškesnis, tačiau pasižymi panašiomis eksploatacinėmis savybėmis kaip ir jo pirmtakas. Šis konstrukcinis sprendimas padidino reaktyvinio lėktuvo efektyvumą ir kartu sumažino eksploatavimo išlaidas. Šis modelis idealiai tinka greitiems ir efektyviems verslo skrydžiams, kartu užtikrinant patogų skrydį.
Jums reikia kainos įvertinimo?
Pasiūlymo prašymasPrekinių savybių Learjet 40
” Learjet 40″ yra populiarus lengvasis privatus verslo aviacijos lėktuvas, sukurtas taip, kad užtikrintų puikią komforto, našumo ir efektyvumo pusiausvyrą. Dviem „Honeywell TFE731-20AR” turboventiliatoriniais varikliais varomas lėktuvas gali pasiekti 852 km/val. kreiserinį greitį ir didžiausią 3 156 km nuotolį, todėl yra puikus pasirinkimas vidutinio ir ilgo nuotolio skrydžiams.
” Learjet 40″, kuriame telpa 6 keleiviai, yra elegantiškas ir erdvus salonas, optimizuotas patogiai verslo kelionei. Šis reaktyvinis lėktuvas ypač tinka skrydžiams Europoje, kur jis gali lengvai pasiekti regioninius ar mažesnius oro uostus, nes gali skraidyti trumpais kilimo ir tūpimo takais. Aerodinamiškas jo korpusas kartu su modernia avionikos sistema užtikrina stabilų valdymą ir sklandų skrydžio valdymą.
Learjet 40 yra puikus pasirinkimas verslininkams ir specialistams, ieškantiems greito, ekonomiško ir lankstaus sprendimo verslo kelionėms po Europą. Tiek trumpalaikėms, tiek vidutinės trukmės kelionėms skirtas lėktuvas suderina našumą, komfortą ir ekonomiškumą, todėl jis būtinas tiems, kurie reikalauja efektyvumo ir prestižo.
Įvertinkite savo skrydį internetu ir gauti savo pasiūlymą el. paštu.
Techniniai bruožai Learjet 40

Įtaisas
- Konstruktorius BOMBARDIER
- Modelis LEARJET 40
- Kategorija Lengvieji verslo lėktuvai
- Gamybos pradžia 2002
Išmatavimai
- Ilgis 15,24 m
- Aukštis 4,27 m
- Sparnų ilgis 14,02 m
Praktinė informacija
- Pilotai 2
- Įgulos nariai Ne
- Sėdynės 6-7
- Bagažo skyriaus tūris 1,5 m³
- Tualetai oui
Kabina
- Kabinų aukštis 1,65 m
- Kabinos plotis 1,55 m
- Kabinos ilgis 5,18 m
Pasirodymai
- Motorizacija 2 Honeywell TFE731-20AR
- Kruizinis greitis 840 km/h
- Maksimalus greitis 870 km/h
- Autonomija 3 250 km
- Pakilimo atstumas 1300 m
- Nusileidimo atstumas 900 m
- Maksimalus skrydžio aukštis 15500 m
Kaina
- Nuomos kaina 2 900 €/valanda
- Pirkimo kaina 13 000 000 €
Atraskite mūsų internetinį palygintuvą
AEROAFFAIRES skaičiais
Privatinių lėktuvų nuoma
nuo 1991 m.
20 000
pasiekiamų prietaisų
45 000
užtikrintų skrydžių
120 000+
keleivių
4,9/5
klientų pasitenkinimas
100%
Anglies dioksido kompensacija
Veiklos sritis nuo Learjet 40
Perkelkite centrą žemėlapyje pagal savo pradinę vietą.
Pagrindiniai privalumai nuo Learjet 40
” Learjet 40″ – tai lengvas privatus lėktuvas, kuriame dera greitis, komfortas ir autonomiškumas, todėl jis puikiai tinka tiek verslo, tiek privačioms kelionėms. Pagrindinis jo privalumas – didelis kreiserinis greitis (860 km/val.), kuris gerokai sutrumpina skrydžio laiką ir optimizuoja keliones tarp didžiųjų miestų. 3 700 km nuotolio atstumas suteikia galimybę skristi be sustojimo trumpais tarpžemyniniais atstumais, pavyzdžiui, Paryžius-Maskva arba Niujorkas-Maimis, užtikrinant sklandų ir nepertraukiamą skrydį.
Dėl galimybės skraidyti trumpais kilimo ir tūpimo takais jis gali pasiekti antrinius ir privačius oro uostus, todėl keleiviai gali priartėti prie galutinio kelionės tikslo, išvengdami didžiųjų oro uostų centrų suvaržymų. Erdviame ir prabangiame salone, kuriame gali tilpti 6 arba 7 keleiviai, užtikrinamas aukščiausio lygio komfortas – ergonomiškos sėdynės ir garso nepraleidžiantis salonas idealiai tinka darbui ar poilsiui skrydžio metu.
Galiausiai ” Learjet 40″ yra ekonomiškas privatus lėktuvas, siūlantis puikų kainos ir kokybės santykį, palyginti su didesniais modeliais, tačiau išlaikantis aukštą našumo lygį. Jo modernus dizainas ir pažangi technologinė įranga užtikrina sklandų ir malonų skrydį, pritaikytą įmonių vadovų, įžymybių ir prestižinių keliautojų poreikiams.

Jums reikia kainos įvertinimo?
Pasiūlymo prašymasKeletas tarifų pavyzdžių pagal ryšius. Learjet 40
Apatiniai kainos pateikiamos orientaciniam tikslui. Norėdami įvertinti savo kelionės kainą, prašome susisiekti su mumis, kad parengtume pasiūlymą, kuris tiksliai atitiks jūsų poreikį.
Klausimas? Susisiekite su mūsų komanda

Izabelė Klerk
AEROAFFAIRES generalinis direktorius

Francois-Xavier Clerc
AEROAFFAIRES įkūrėjas
Mūsų oro ekspertai yra pasirengę jums padėti kiekviename jūsų rezervacijos etape.
Eiti toliau
Learjet 40 šiek tiek istorijos
2002 m. rugpjūčio 31 d.” Learjet 40″ atliko pirmąjį skrydį ir tapo nauju etapu ” Learjet” serijos, garsėjančios stilingais, didelio našumo verslo lėktuvais, istorijoje. Šis „Bombardier Aerospace” sukurtas modelis buvo sukurtas kaip ” Learjet 31A” įpėdinis, į jį buvo įtraukta technologinė pažanga ir gerokai patobulintas komforto bei nuotolio požiūriu.
Sukurtas pagal ” Learjet 45″ platformą, Learjet 40 turi trumpesnį fiuzeliažą, optimizuotą trumpiems ir vidutinio nuotolio skrydžiams. Jis sukurtas siekiant pasiūlyti ekonomiškesnę ir efektyvesnę alternatyvą verslo keliautojams, ieškantiems greito, manevringo ir patogaus privataus lėktuvo.
Dėl dviejų „Honeywell TFE731-20AR” variklių jis gali pasiekti maždaug 860 km/h kreiserinį greitį, o jo skrydžio nuotolis siekia 3 700 km, todėl juo be sustojimo galima skristi svarbiausiomis kryptimis, pavyzdžiui, Paryžius-Maskva arba Niujorkas-Los Andželas. Dėl galimybės skraidyti trumpais kilimo ir tūpimo takais šis lėktuvas yra idealus pasirinkimas norint pasiekti išskirtinius oro uostus ir priartinti keleivius prie galutinio kelionės tikslo.
2003 m. FAA oficialiai sertifikavo Learjet 40 ir netrukus pradėjo jį eksploatuoti. Vėliau, 2006 m., jį pakeitė patobulinta ” Learjet 40XR” versija, pasižyminti geresnėmis eksploatacinėmis savybėmis aukštyje ir greitesniu kilimu. Nepaisant gamybos pabaigos, Learjet 40 išlieka verslo lėktuvu, vertinamu dėl patikimumo, salono komforto ir greičio, ir toliau naudojamu privačių operatorių bei užsakomųjų skrydžių parkų visame pasaulyje.