FALCON 50/50EX įvadas
„Dassault Falcon 50” ir „50EX”: pirmasis tarpžemyninį skrydį galintis įveikti trijų reaktyvinių lėktuvų privatus reaktyvinis lėktuvas
Dassault Falcon 50 yra vidutinio dydžio trijų variklių verslo reaktyvinis lėktuvas, kurį gamina Prancūzijos orlaivių gamintojas „Dassault Aviation”.
Dassault Falcon 50 ir jo patobulinta versija Falcon 50EX įkūnija verslo aviacijos meistriškumą vidutinio dydžio reaktyvinių lėktuvų kategorijoje. Falcon 50 buvo sukurtas XX a. septintajame dešimtmetyje skrydžiams be persėdimų per Šiaurės Atlanto vandenyną ar Jungtines Amerikos Valstijas, tenkinant reiklių keliautojų poreikius. 1995 m. pristatytas ir 1996 m. pirmą kartą pakilęs į orą Falcon 50EX buvo gerokai patobulintas: modernizuota avionika, padidintas skrydžio nuotolis ir optimizuotos degalų sąnaudos dėl trijų turboreaktyvinių variklių. Šie orlaiviai išsiskiria gebėjimu skraidyti sudėtingais kilimo ir tūpimo takais, todėl jais galima pasiekti sunkiai pasiekiamus oro uostus. AEROAFFAIRES gali padėti atrasti ir išsinuomoti šiuos simbolinius lėktuvus, pritaikytus jūsų verslo ar privatiems poreikiams.
Jums reikia kainos įvertinimo?
Pasiūlymo prašymasPrekinių savybių Falcon 50/50EX
Falcon 50/50EX siūlo įspūdingą 5600 km nuotolį, todėl juo galima be sustojimų vykdyti tarpžemyninius skrydžius, pavyzdžiui, per Šiaurės Atlantą arba iš Europos į Šiaurės Afriką.
Jame yra erdvus bagažo skyrius (3,55 m³), į kurį galima sutalpinti didelių gabaritų (iki 2,44 m ilgio) daiktus. Į orlaivį taip pat galima lengvai pakrauti golfo, slidinėjimo ir medžioklės įrangą.
Sekdamas „Falcon 20” pėdomis, Falcon 50 yra puikus transkontinentinis orlaivis, pilotų nuomone, pasižymintis geriausiu traukos ir svorio santykiu savo asortimente.
Jų erdviame salone, skirtame devyniems keleiviams, užtikrinamas išskirtinis komfortas: klubinės sėdynės, trivietė sofa, praktiškos spintos, elektros lizdai ir visiškai įrengta virtuvėlė karštiems ir šaltiems patiekalams ruošti.
Dėl moderniausios garso izoliacijos ir patikimų eksploatacinių savybių Falcon 50 ir Falcon 50EX išlieka verslo kelionių etalonais, kuriuose dera komfortas, efektyvumas ir lankstumas.
Kabinos oro slėgis visiškai automatizuotas, o dviejų zonų temperatūros reguliavimo sistema efektyviai apšildo saloną naudodama iš centrinio variklio pulsuojantį orą.
Įvertinkite savo skrydį internetu ir gauti savo pasiūlymą el. paštu.
Techniniai bruožai Falcon 50/50EX

Įtaisas
- Konstruktorius DASSAULT AVIATION
- Modelis FALCON 50/50EX
- Kategorija Vidutiniai privačiosios lėktuvai
- Gamybos pradžia 1996
Išmatavimai
- Ilgis 18,52 m
- Aukštis 6,98 m
- Sparnų ilgis 18,86 m
Praktinė informacija
- Pilotai 2
- Įgulos nariai Ne
- Sėdynės 8-10
- Bagažo skyriaus tūris 2,55 m³
- Tualetai oui
Kabina
- Kabinų aukštis 1,8 m
- Kabinos plotis 1,86 m
- Kabinos ilgis 7,16 m
Pasirodymai
- Motorizacija 3 TFE 731-40
- Kruizinis greitis 850 km/h
- Maksimalus greitis 890 km/h
- Autonomija 5 600 km
- Pakilimo atstumas 1520 m
- Nusileidimo atstumas 850 m
- Maksimalus skrydžio aukštis 14325 m
Kaina
- Nuomos kaina 4 900 €/valanda
- Pirkimo kaina 26 800 000 €
Atraskite mūsų internetinį palygintuvą
AEROAFFAIRES skaičiais
Privatinių lėktuvų nuoma
nuo 1991 m.
20 000
pasiekiamų prietaisų
45 000
užtikrintų skrydžių
120 000+
keleivių
4,9/5
klientų pasitenkinimas
100%
Anglies dioksido kompensacija
Veiklos sritis nuo Falcon 50/50EX
Perkelkite centrą žemėlapyje pagal savo pradinę vietą.
Pagrindiniai privalumai nuo Falcon 50/50EX
- Autonomija ir išskirtinės eksploatacinės savybės: „Falcon 50/50EX” sukurtas taip, kad galėtų be sustojimo skristi per Šiaurės Atlantą arba Jungtines Amerikos Valstijas, todėl užtikrina idealią autonomiją tolimiems skrydžiams. Dėl trumpojo kilimo ir tūpimo tako galimybių jis gali pasiekti daugybę oro uostų, įskaitant ir tuos, kurie paprastai yra nepasiekiami panašiems lėktuvams, todėl jūsų kelionės tampa dar lankstesnės.
- Aukščiausio lygio komfortas: Pagal „Falcon” serijos standartus šiame modelyje yra erdvus ir prabangus salonas, kuriame telpa iki 10 keleivių. Ergonomiškoje konfigūracijoje yra atlenkiamos sėdynės, daug vietos didelių gabaritų bagažui ir optimizuota garso izoliacija, kad skrydis būtų malonus ir produktyvus.
- Efektyvumas ir konkurencingumas: Nepaisant aukštų eksploatacinių savybių, Falcon 50/50EX išlieka ekonomišku pasirinkimu savo kategorijoje. Dėl gebėjimo derinti galią, greitį ir lankstumą šis lėktuvas yra strategiškai svarbus dažniems maršrutams tarp Europos ir Rusijos arba Europos ir Magrebo šalių, kur būtinas greitas ir patikimas susisiekimas.
Dėl savo patikimumo, pritaikomumo ir įspūdingų eksploatacinių savybių Falcon 50/50EX yra privalomas reikliems profesionalams, ieškantiems individualiai pritaikyto privačios aviacijos sprendimo.

Jums reikia kainos įvertinimo?
Pasiūlymo prašymasKeletas tarifų pavyzdžių pagal ryšius. Falcon 50/50EX
Apatiniai kainos pateikiamos orientaciniam tikslui. Norėdami įvertinti savo kelionės kainą, prašome susisiekti su mumis, kad parengtume pasiūlymą, kuris tiksliai atitiks jūsų poreikį.
Klausimas? Susisiekite su mūsų komanda

Izabelė Klerk
AEROAFFAIRES generalinis direktorius

Francois-Xavier Clerc
AEROAFFAIRES įkūrėjas
Mūsų oro ekspertai yra pasirengę jums padėti kiekviename jūsų rezervacijos etape.
Eiti toliau
Falcon 50/50EXšiek tiek istorijos
Falcon 50 atsirado iš noro sukurti lainerį, kuris galėtų be sustojimo skristi per Šiaurės Atlanto vandenyną arba Jungtines Amerikos Valstijas ir kartu atitiktų tolimojo viešojo transporto standartus. Falcon 50 sukurtas pagal „Mystère 20″, arba ” Falcon 20″, pirmąjį ” Dassault Aviation” sukurtą verslo lėktuvą. Jame yra trys varikliai ir superkritinis sparnas. Pastarasis – tai proveržis, padidinantis orlaivio greitį ir degalų bako talpą. Šią sistemą turės ir „Falcon 900” bei ” Falcon 2000″, kurie sutaupys 7 proc. degalų.
Be to, Falcon 50 buvo pirmasis lėktuvas aeronautikos pramonėje, kurio dalis buvo pagaminta iš kompozitinių medžiagų (anglies pluošto eleronai), o konstrukcija sukurta 3D metodu.
1976 m. įvyko pirmasis įlaipinimas ir skrydis. Šis skrydis, pavadintas „Spirit of Lindbergh” („Lindbergo dvasia”), atliko vieną kelionę ir sumušė du verslo aviacijos pasaulio rekordus. Jame buvo įrengtos katapultavimo sėdynės, tačiau tai turėjo būti vienintelis toks lėktuvas. 1978 m. trečiajam prototipui pavyko įveikti atstumą nuo Čikagos iki Paryžiaus Le Buržė be tarpinio nusileidimo, kaip ir įprastiniams lėktuvams.
1996 m. pradėtas gaminti „Falcon 50EX” (angl. Extended Range), pakeitęs bazinį lėktuvų parką. Skrydžių bandymų duomenimis, jis skraido aukščiau ir greičiau. Jį varo „Honeywell” varikliai, leidžiantys įveikti didesnius atstumus nenaudojant daugiau degalų, bet geriau juos sunaudojant.
Tarp didžiausių jo naudotojų – verslo bendrovės, sėkmingai veikiančių įmonių vadovai, viso pasaulio vyriausybės, Prancūzijos karinis jūrų laivynas ir Prancūzijos karinės oro pajėgos. Privačiu 26 mln. dolerių vertės lėktuvu skraidinami VIP asmenys (pavyzdžiui, gynybos ministras), medicinos personalas ir kariškiai. Galiausiai, Dassault taip pat pertvarkė keletą Falcon 50 į 50M, kurie specializuojasi jūrų stebėjime (IEZ stebėjimas, žvejyba, piratavimas).