ATR 42: įvadas
ATR 42 – tai Europos gamintojo ATR sukurtas vidutinio nuotolio turbopropelerinis orlaivis. Dėl savo patikimumo ir mažų eksploatavimo sąnaudų, kurias lemia ekonomiškesnė nei reaktyvinių variklių varančioji sistema, jis sulaukė didelio pasisekimo daugelyje oro transporto bendrovių. Pastarieji sunaudoja daugiau degalų. Su naujausios kartos ATR 42-600 ir ATR 72-600 lėktuvais šis gamintojas yra pasaulinis lyderis regioninių turbopropelerinių lėktuvų, talpinančių nuo 40 iki 78 keleivių, kategorijoje.
ATR 42, priklausomai nuo versijos, plačiame, erdviame ir patogiame salone trumpais ir vidutiniais atstumais gali skraidinti nuo 40 iki 48 keleivių.
Šiame orlaivyje taip pat yra didelis bagažo skyrius. Taip pat galima įsigyti krovininę versiją, skirtą kroviniams vežti.
ATR 42 nuoma yra ekonomiškai pagrįsta. Šis orlaivis nuolat naudojamas tarpregioniniam grupiniam vežimui arba krovinių gabenimui.
Jums reikia kainos įvertinimo?
Pasiūlymo prašymasPrekinių savybių ATR 42
Naujausia ATR 42 versija ATR 42-600 buvo kuriama lygiagrečiai su ta pačia ATR 72-600 versija. Europos orlaivių gamintojo strategija, susijusi su šiais naujaisiais orlaiviais, – padaryti juos efektyvesnius ir patikimesnius, kartu sumažinant jų eksploatavimo išlaidas ir degalų sąnaudas. Be to, varikliai yra galingesni, o avionikoje įrengti moderniausi skystųjų kristalų ekranai pilotų kabinoje, skirti optimaliai navigacijai, ryšiams ir stebėjimui skrydžio metu. Priklausomai nuo sėdynių išdėstymo, juo gali skristi nuo 30 iki 50 žmonių.
Lėktuvas varomas galingais „Pratt and Whitney 127E” varikliais, kad būtų sumažinta vibracija. Tai reiškia didesnį komfortą keleiviams.
ATR 42 Cargo modelyje yra 56m3 krovinių skyriusir 30m3krovinių skyrius
Įvertinkite savo skrydį internetu ir gauti savo pasiūlymą el. paštu.
Techninės charakteristikosATR 42

Įtaisas
- Konstruktorius ATR
- Modelis ATR 42
- Kategorija Regioniniai lėktuvai
Praktinė informacija
- Pilotai 2
- Įgulos nariai Ne
- Sėdynės 46
- Bagažo skyriaus tūris 10,79 m³
- Tualetai oui
Kabina
- Kabinų aukštis 2,54 m
- Kabinos plotis 1,88 m
Pasirodymai
- Kruizinis greitis 430 km/h
- Autonomija 1 000 km
Kaina
- Nuomos kaina 4 000 €/valanda
- Pirkimo kaina 16 000 000 €
Atraskite mūsų internetinį palygintuvą
KabinaATR 42
- Ilgis 14,66 m
- Plotis 2,57 m
- Aukštis 1,91 m
- Sėdynės 50
VeikimasATR 42
- Didžiausias greičio intervalas (Vitesse maximum) 556 km/val
- Autonomijos 1 580 kilometrų
- Kreiserinis greitis 494 km/val
- Lubos 7 600 m
MatmenysATR 42
- Ilgis 22,67 m
- Envergure 24,57 m
- Aukštis 7,59 m
MotorizavimasATR 42
- Varikliai 2 varikliai Pratt & Whitney Canada PW120
AEROAFFAIRES skaičiais
Privatinių lėktuvų nuoma
nuo 1991 m.
20 000
pasiekiamų prietaisų
45 000
užtikrintų skrydžių
120 000+
keleivių
4,9/5
klientų pasitenkinimas
100%
Anglies dioksido kompensacija
Veiklos sritis nuo ATR 42
Perkelkite centrą žemėlapyje pagal savo pradinę vietą.
Pagrindiniai privalumaiATR 42
- didelis patikimumas
- mažos eksploatavimo sąnaudos dėl varomosios sistemos
- priklausomai nuo versijos, veža nuo 40 iki 48 keleivių
- didelis, erdvus ir patogus salonas
- didelis bagažo skyrius

Jums reikia kainos įvertinimo?
Pasiūlymo prašymasKlausimas? Susisiekite su mūsų komanda

Izabelė Klerk
AEROAFFAIRES generalinis direktorius

Francois-Xavier Clerc
AEROAFFAIRES įkūrėjas
Mūsų oro ekspertai yra pasirengę jums padėti kiekviename jūsų rezervacijos etape.
Eiti toliau
ATR 42 šiek tiek istorijos
Norėdami sužinoti daugiau apie Prancūzijos ir Italijos bendrovę ATR (Avions de Transport Régional) aviacijos pasaulyje, turite grįžti į 1982 m. Tai data, nuo kurios prasidėjo šios ekonominių interesų grupės, vienijančios du didžiausius Europos orlaivių gamintojus, veikla: Airbus” ir „Leonardo”.
Kaip ir kai kurie jos konkurentės „Bombardier” modeliai, ATR specializuojasi turbosraigtinių orlaivių, galinčių skraidinti nuo 40 iki 90 keleivių, gamyboje. ATR tikslas – gaminti ekonomiškus, lengvai valdomus ir patogius skraidyti orlaivius. Todėl buvo sukurta ATR 42 versija ATR 42-300, kuri 1985 m. gruodžio mėn. atliko pirmąjį komercinį skrydį oro linijų bendrovės „Air Littoral” lėktuvu. 1989 m. bendrovė paskelbė, kad gavo daugiau kaip 400 užsakymų šiam civilinio orlaivio modeliui, kuris buvo gaminamas iki 1996 m. Buvo pagamintos kelios versijos, kurios sudarė ATR orlaivių parką: ATR-320, vėliau -500 ir galiausiai dabartinis -600, pradėtas naudoti 2010 m. Tuo pat metu ATR kuria naujas orlaivių serijas, pavyzdžiui, krovinines versijas, skirtas kroviniams vežti, ir versijas, pavyzdžiui, ATM 42R, skirtas karinei aviacijai. 2019 m. ATR paskelbė, kad iki 2022 m. sukurs modelį, skirtą trumpiems pakilimams ir nusileidimams. Galutinis įvairių orlaivių surinkimas vyksta ATR gamykloje Tulūzoje.
Beje, 2011 m. Paryžiaus aviacijos parodoje ATR paskelbė, kad užsakė 78 tvirtus užsakymus: tai istoriškai pirmas toks įvykis!