King Air 200 privataus lėktuvo nuoma

king air 200 dans les airs
king airs 200 intérieure

Atraskite jį King Air 200


  • Turbopropeleriai
  • Iki 6-8 keleiviai
  • Kabinos vidus į 1,45m aukščio
  • Iki 2 200 km skrydžio autonomija
  • Kruizinis greitis de 500 km/h

King Air 200: Įvadas

„Beechcraft King Air 200”: turbosraigtinis lėktuvas, kuriame dera našumas, patogumas ir universalumas

„King Air 200” yra turbosraigtinis verslo lėktuvas. Šio orlaivio gamintojas yra ” Beechcraft”. Vertas ” Beechcraft King Air 90 ir 100″ įpėdinis, Beechcraft King Air 200 tapovienu garsiausių visų laikų turbosraigtinių verslo lėktuvų. Dėl savo erdvaus ir tylaus salono King Air 200 privatus lėktuvas, priklausomai nuo konfigūracijos, gali vežti nuo 6 iki 9 keleivių ir jų bagažą. Šiame verslo reaktyviniame lėktuve dera modernumas ir našumas. Be to, Beechcraft Super King Air 200 yra ekologiškas. King Air 200 idealiai tinka trumpesniems nei 2 val. 30 min. trukmės skrydžiams iš Jungtinės Karalystės į Ženevą, Paryžių, Nicą, Amsterdamą ar Dubliną. AEROAFFAIRES pristato šį orlaivį su daugybe privalumų.

Jums reikia kainos įvertinimo?

Pasiūlymo prašymas

Prekinių savybių King Air 200

Dėl išskirtinių komercinių savybių Beechcraft King Air 200 siūlo nepakartojamą kelionės patirtį. Erdviame ir patogiame salone, kuriame telpa iki 8 keleivių, įrengtos atlenkiamos odinės sėdynės ir oro kondicionierius, komfortas garantuojamas visada. Be to, salone įrengta garso izoliacija, kad sumažėtų variklio keliamas triukšmas ir būtų užtikrintas ramus skrydis. Keleiviai taip pat gali mėgautis aukštos kokybės garso sistema, televizoriaus ekranu ilgesniems skrydžiams ir nedidele darbo vieta su staliuku. Skrydžiams iš Ženevos į Paryžių arba iš Paryžiaus į Ajačšą idealiai tinka King Air 200, kuriame yra patogios vietos ir galimybė pakilti net po 22 val. vakaro. Pilotų kabinoje pilotai gali naudotis pažangia skrydžio valdymo sistema, įskaitant visą skrydžio prietaisų komplektą, modernia navigacijos sistema su GPS ir palydovinės padėties nustatymo sistema, taip pat ryšio su kitais orlaiviais ir skrydžių vadovais sistema. Be to, King Air 200 įrengta sudėtinga autopiloto sistema, užtikrinanti optimalų skrydžio valdymą.

Įvertinkite savo skrydį internetu ir gauti savo pasiūlymą el. paštu.

Techniniai bruožai King Air 200

king air 200

Įtaisas

  • Konstruktorius BEECHCRAFT
  • Modelis KING AIR 200
  • Kategorija Turbopropeleriai
  • Gamybos pradžia 1974

Išmatavimai

  • Ilgis 13,34 m
  • Aukštis 4,57 m
  • Sparnų ilgis 17,65 m

Praktinė informacija

  • Pilotai 2
  • Įgulos nariai Ne
  • Sėdynės 6-8
  • Bagažo skyriaus tūris 1,51 m³
  • Tualetai non

Kabina

  • Kabinų aukštis 1,45 m
  • Kabinos plotis 1,37 m
  • Kabinos ilgis 5,08 m

Pasirodymai

  • Motorizacija 2 Pratt & Whitney Canada PT6A-41
  • Kruizinis greitis 500 km/h
  • Maksimalus greitis 617 km/h
  • Autonomija 2 200 km
  • Pakilimo atstumas 700 m
  • Nusileidimo atstumas 700 m
  • Maksimalus skrydžio aukštis 10500 m

Kaina

  • Nuomos kaina 1 330 €/valanda
  • Pirkimo kaina 1 100 000 €

Atraskite mūsų internetinį palygintuvą

AEROAFFAIRES skaičiais

Privatinių lėktuvų nuoma
nuo 1991 m.

20 000
pasiekiamų prietaisų

45 000
užtikrintų skrydžių

120 000+
keleivių

4,9/5
klientų pasitenkinimas

100%
Anglies dioksido kompensacija

Veiklos sritis nuo King Air 200

Perkelkite centrą žemėlapyje pagal savo pradinę vietą.

Pagrindiniai privalumai nuo King Air 200

Beechcraft King Air 200 – tai universalus, didelio našumo orlaivis, turintis daug privalumų užsakomųjų skrydžių operatoriams.

  • Autonomiškumas: visų pirma jis siūlo 2 220 km nuotolį. Tai idealus pasirinkimas regioniniams skrydžiams ir verslo kelionėms.
  • Našumas: Be to, didžiausias 280 mazgų / 515 km/h greitis reiškia, kad keleiviai gali greitai pasiekti kelionės tikslą. Lėktuvą „King Air 200” varo du „Pratt & Whitney Canada PT6A” turbopropeleriniai varikliai. Šie varikliai užtikrina patikimą kilimo ir tūpimo galią, taip pat didelę degalų ekonomiją. „Beechcraft King Air 200” privalumas tas, kad jis gali leistis daugumoje oro uostų, įskaitant tuos, kuriuose yra trumpi kilimo ir tūpimo takai.
  • Saugumas: King Air 200 turbopropelerinis privatus lėktuvas turi sraigtų apsaugos sistemą, apsaugančią jį nuo atšiaurių oro sąlygų. Ši sistema į kiekvieną sraigtą 30 sekundžių vienu metu nukreipia elektros srovę. Jame taip pat įrengta oro eismo valdymo sistema, leidžianti pilotams greitai prisitaikyti prie skirtingų oro judėjimo krypčių.
  • Technologijos: orlaivis turi pažangią avioniką. Joje yra moderni GPS navigacijos sistema ir vietovės artumo įspėjimo sistema.
  • Komfortas: kalbant apie keleivių patogumą, „King Air 200” yra erdvus ir patogus salonas.
  • Ekonomiškas ir ekologiškas: lėktuvas sunaudoja mažiau degalų ir išmeta mažiau CO2.
  • Universalus: šis orlaivis naudojamas civiliniais, kariniais ir medicininiais tikslais. Juo galima gabenti neštuvus, kad jis taptų greitosios pagalbos automobiliu.

Le King Air 200 video formatu

Jums reikia kainos įvertinimo?

Pasiūlymo prašymas

Keletas tarifų pavyzdžių pagal ryšius. King Air 200

Apatiniai kainos pateikiamos orientaciniam tikslui. Norėdami įvertinti savo kelionės kainą, prašome susisiekti su mumis, kad parengtume pasiūlymą, kuris tiksliai atitiks jūsų poreikį.

Klausimas? Susisiekite su mūsų komanda

king air 200

Izabelė Klerk

AEROAFFAIRES generalinis direktorius

king air 200

Francois-Xavier Clerc

AEROAFFAIRES įkūrėjas

Mūsų oro ekspertai yra pasirengę jums padėti kiekviename jūsų rezervacijos etape.

Eiti toliau

King Air 200 šiek tiek istorijos

Keletas svarbiausių datų:

  • 1972 m. spalis: pirmasis „King Air 200” prototipas atlieka pirmąjį skrydį.
  • 1973 m. gruodis: „King Air 200” gauna civilinį sertifikatą.
  • 1974 m. vasaris: pradedamas tiekti „King Air 200”.
  • 1976 m.: kuriamas 200T modelis.
  • Šiandien: „King Air 200” gamyba tęsiama pavadinimu „King Air 250”.

Kai kurie svarbiausi skaičiai:

  • 6,7 mln.: „King Air 200” kaina pagal sąrašą.
  • 858: nuo 1974 m. pagamintų „King Air 200” skaičius
  • Ar galite skristi naktį su King Air 200?

    Taip, „King Air 200” gali skraidyti naktį. Jame įrengti navigaciniai žibintai ir kita įranga, leidžianti saugiai skristitamsoje. Tačiau, norėdami skraidyti naktį, pilotai turi būti specialiai apmokyti ir sertifikuoti skrydžiams pagal prietaisus, kad prasto matomumo sąlygomis galėtų vykdyti navigaciją naudodamiesi tik orlaivyje esančiais prietaisais.

  • Ar galite nusileisti bet kur naudodami King Air 200?

    „King Air 200” skirtas leistis įvairiuose aerodromuose. Jis gali skraidyti trumpais kilimo ir tūpimo takais, todėl juo lengva pasiekti regioninius oro uostus ir net privačius aerodromus. Tačiau taikomi apribojimai, priklausantys nuo lauko sąlygų, pavyzdžiui, jo ilgio, paviršiaus ar aplinkinių kliūčių, kurios turi įtakos tūpimo saugumui ir našumui.

  • Ar King Air 200 yra saugus privatus lėktuvas?

    „King Air 200” yra ne privatus reaktyvinis lėktuvas, o turbosraigtinis orlaivis. Tačiau jis garsėja savo saugumu ir dažnai naudojamas kaip patikimas privatus orlaivis. Jame įrengtos pažangios saugos sistemos, pavyzdžiui, susidūrimo detektoriai, avariniai parašiutai ir veiklos stebėjimo sistemos. Jo konstrukcija pagrįsta kokybiškomis medžiagomis ir tvirtais komponentais. Galiausiai, siekiant užtikrinti sklandų jo veikimą ir patikimumą bet kokiomis aplinkybėmis, jam atliekama griežta techninė priežiūra.

Panašūs prietaisai į King Air 200