NEDELSKITE UŽSISAKYTI SKRYDŽIŲ ŽIEMOS SEZONUI!

Ieškokite lėktuvo, miesto ar informacijos…

Lyderis privačių lėktuvų nuomos srityje visame pasaulyje

Viskas, ką reikia žinoti apie privataus piloto licenciją

Privatinių lėktuvų nuoma
nuo 1991 m.

20 000
pasiekiamų prietaisų

45 000
užtikrintų skrydžių

120 000+
keleivių

4,9/5
klientų pasitenkinimas

100%
Anglies dioksido kompensacija

Ar svajojate perimti lėktuvo valdymą ir atrasti skrydžio džiaugsmą visiškai laisvai? Privataus piloto licencija (PPL) – tai pirmas žingsnis šios aistros įgyvendinimo link. Šis Europos sertifikatas, kurį galima gauti po 45 valandų skrydžio, suteikia teisę skraidyti vienmotoriais orlaiviais daugelyje šalių, įlaipinti keleivius (be atlygio) ir siekti kitų aviacijos kvalifikacijų. Tačiau kaip jį gauti? Kokie yra stojimo reikalavimai, mokymas, egzaminai ir išlaidos? Šiame straipsnyje žingsnis po žingsnio pateikiamas vadovas, kuriame rasite viską, ką reikia žinoti apie PPL licenciją: nuo sveikatos ir kalbos reikalavimų iki teorijos ir praktinių egzaminų bei pratęsimo procedūros.

Kas yra privataus piloto licencija?

Privataus piloto licencija (PPL) yra Europos kvalifikacija, suteikianti teisę nekomerciniais tikslais skraidyti vienmotoriais orlaiviais.

Šis mokymas, kurį galima įgyti nuo 17 metų amžiaus ir išskraidžius ne mažiau kaip 45 valandas, atveria duris į lengvąją aviaciją ir suteikia didelę laisvę keliauti lėktuvu daugelyje šalių.

PPL mokymas

Norint gauti šią licenciją, reikia baigti teorinį ir praktinį mokymą patvirtintoje skraidymo mokykloje. Mokymas apima :

  • Skraidymo principai;
  • Oro navigacija
  • Meteorologija
  • Aviacijos taisyklės;
  • Radiotelefonija.

Išklausęs teorinę dalį ir išlaikęs egzaminą, mokinys pradeda mokytis skraidyti (ne mažiau kaip 45 valandas, iš jų 10 savarankiškų skrydžių). Praktinio egzamino (kontrolinio skrydžio) išlaikymas su patvirtintu egzaminuotoju yra būtina sąlyga norint gauti PPL.

Specialusis mokymas

Kad galėtumėte skraidyti didesniais orlaiviais, turite įgyti norimo tipo orlaivio kvalifikaciją.

Būsite mokomi, kaip valdyti orlaivį, kad galėtumėte savarankiškai valdyti orlaivį bet kokiomis aplinkybėmis, pvz.

Privilegijos ir apribojimai

Įgiję šią licenciją taip pat galite į orlaivį priimti keleivius, tačiau už tai jums negali būti mokama.

Privataus piloto licencijos gavimas nesuteikia teisės vykdyti mokamą komercinį vežimą. Šios licencijos turėtojams negalioja viešojo keleivių vežimo (TP arba TPP) tvarka.

tačiau skrydžio metu patirtas išlaidas gali pasidalyti keleiviai ir pilotas. Svarbiausia, kad keleiviai per pastaruosius 3 mėnesius būtų atlikę 3 nusileidimus ir 3 pakilimus.

Todėl ši privataus piloto licencija gali būti tinkama visiems, kurie planuoja skraidyti savo malonumui arba kaip hobį. Tačiau vėliau jie gali įgyti kitas kvalifikacijas.

Kaip gauti privataus piloto licenciją?

Privataus piloto licencija gali būti išduodama daugelyje viena kitą pripažįstančių pasaulio šalių.

Pavyzdžiui, Prancūzijoje ją išduoda Direction Générale de l’Aviation Civile, Jungtinėse Amerikos Valstijose – Federalinė aviacijos administracija, o Kanadoje – Transport Canada.

Priklausomai nuo licenciją išduodančios organizacijos, reikalavimai skiriasi, tačiau apskritai reikalavimai visose šiose šalyse yra vienodi.

Privataus piloto licencijai gauti reikalingą mokymą veda kvalifikuotas instruktorius. Juos taip pat gali vesti pilotas, turintis bent jau atitinkamą licenciją, kvalifikaciją, kurią jis moko, ir galiojančią instruktoriaus kvalifikaciją.

Šis mokymas vyksta patvirtintoje profesionalioje mokykloje arba skraidymo klube.

Kokios būtinos sąlygos norint gauti privataus piloto licenciją?

Norėdami pradėti mokytis licencijai gauti, turite būti ne jaunesni kaip 14 metų, o pirmajam savarankiškam skrydžiui – ne jaunesni kaip 16 metų.

Taip pat turite būti sulaukę 17 metų, kai laikysite egzaminą, ir turėti 2 klasės sveikatos pažymėjimą, patvirtinantį fizinį ir psichinį tinkamumą.

Ją Prancūzijoje išduoda gydytojas, turintis aviacijos medicinos kvalifikaciją.

Jei norite gauti licenciją ir skristi užsienio valstybių oro erdvėje arba daugiakalbės šalies oro erdvėje, turėsite įrodyti, kad pakankamai gerai mokate ir suprantate radiotelefono ryšio kalbą.

Dažnai reikės įrodyti savo anglų kalbos lygį, nes universali oro eismo valdymo kalba yra anglų kalba.

Kokio išsilavinimo reikia norint gauti privataus piloto licenciją?

Norint tapti profesionaliu privačiu pilotu, reikia mokytis ir teorijos, ir praktikos. Abiejų dalių mokoma lygiagrečiai. Prieš laikydami techninę dalį kandidatai turi būti išlaikę teorijos egzaminą.

Šis PPL teorijos testas yra dviejų 120 klausimų MCQ forma, į kuriuos teisingai turi būti atsakyta ne mažiau kaip 75 % klausimų.

MCQ klausimai apima įvairias temas, įskaitant taisykles, žmogaus veiklą, ryšius ir meteorologiją. Šį testą galima laikyti kelis kartus per ne ilgesnį kaip 18 mėnesių laikotarpį.

Kad galėtų laikyti kitą – praktinį – egzaminą, kandidatai turi būti ne jaunesni kaip 17 metų ir būti skraidę ne mažiau kaip 45 valandas, iš jų 10 valandų savarankiškai ir 25 valandas su instruktoriumi.

Egzamino dieną jus egzaminuos ir vertins FE (skrydžio egzaminuotojas). Tai Prancūzijos civilinės aviacijos administracijos (Direction Générale de l’Aviation Civile) patvirtinti egzaminatoriai. Iki pat paskutinės akimirkos maršrutas lieka nežinomas.

Ant žemės egzaminuotojas jus instruktuos ir parodys maršrutą, kuriuo turėsite skristi, tada turėsite įveikti šiuos etapus ir išlaikyti bent vieną iš jų:

  • 1 etapas: pasirengimo skrydžiui operacijos ir pakilimas
  • 2 etapas: orlaivio valdymas
  • 3 etapas: Maršruto procedūros
  • 4 etapas: artėjimo tūpti ir tūpimo procedūros
  • 5 etapas: neįprastos ir avarinės procedūros

Turėsite valdyti orlaivį pagal jo apribojimus, lanksčiai ir tiksliai atlikti manevrus, nuolat kontroliuodami orlaivį. Praktinio skrydžio egzaminas negali trukti ilgiau kaip vieną valandą.

Privataus piloto licencijos galiojimas ir atnaujinimas

Įgyta privataus piloto licencija galioja 24 mėnesius. Galiojimo data visada yra paskutinė mėnesio diena.

Norėdami pratęsti licencijos galiojimą iki jos galiojimo pabaigos, per 12 mėnesių iki licencijos galiojimo pabaigos turite

  • būti skraidęs 12 valandų, iš jų bent 6 valandas kaip orlaivio vadas;
  • būti išskraidęs vieną valandą su instruktoriumi;
  • atlikti 12 pakilimų ir 12 nusileidimų.

Norėdami pratęsti privataus piloto licencijos galiojimą, turėsite laikyti praktinių gebėjimų egzaminą su egzaminuotoju.

Kiek vidutiniškai kainuoja komercinio piloto licencija?

Apskaičiuota, kad privataus piloto licencijos, įskaitant mokymą ir įvairius egzaminus, kaina yra apie 8 000 EUR.

Praktiškai tai paprastai reiškia vidutiniškai 18 mėnesių trukmės mokymus. Kartais 12 mėnesių, jei pasirenkate vieną ar dvi pamokas per savaitę.

norėtumėte sužinoti daugiau?

Tinklalapyje AEROAFFAIRES, mūsų ekspertų komanda yra pasirengusi išklausyti ir atsakyti į visus jūsų prašymus dėl specialiai jums pritaikytų skrydžių. Nedvejodami užpildykite mūsų internetinį pasiūlymą, susisiekite su mumis telefonu +33 (0)1 44 09 91 82 arba el. paštu charter@aeroaffaires.com.

  • Kokių tipų orlaiviais galima skraidyti turint PPL licenciją?

    Turėdami PPL licenciją galite skraidyti vieno variklio stūmokliniais orlaiviais pagal vizualiųjų skrydžių taisykles (VFR). Norint skraidyti sudėtingesniais orlaiviais (kelių variklių, turbininiais arba pagal prietaisus), reikia įgyti papildomą kvalifikaciją.

  • Ar galiu skraidyti naktį turėdamas PPL licenciją?

    Taip, bet reikia turėti naktinį reitingą. Tam reikia specialaus mokymo, įskaitant skrydžio valandas ir papildomas teorines navigacijos ir apšvietimo procedūrų žinias.

  • Ar galiu skristi į užsienį turėdamas PPL licenciją?

    Taip, PPL licencija pripažįstama daugelyje šalių, įskaitant ICAO (Tarptautinės civilinės aviacijos organizacijos) nares. Tačiau kai kuriuose regionuose gali reikėti vietinio patvirtinimo arba gali būti taikomi specialūs apribojimai.

  • Ar galiu tapti komerciniu pilotu turėdamas PPL?

    Ne, pagal PPL negalima dirbti už atlygį. Kad taptumėte komerciniu pilotu, turite gauti CPL (komercinio piloto licenciją) ir sukaupti papildomų skraidymo valandų.

  • Kokie medicininiai apribojimai taikomi norint gauti PPL?

    Privaloma turėti 2 klasės sveikatos pažymėjimą. Dėl tam tikrų ligų (širdies sutrikimų, epilepsijos, psichikos sutrikimų ir kt.) galite būti netinkamas skristi. Jūsų sveikatos būklę įvertins sertifikuotas aviacijos gydytojas.

  • Kiek valandų skrydžio reikia PPL gauti?

    Teisės aktuose nustatytas minimalus valandų skaičius yra 45 valandos, tačiau dauguma pilotų mokinių, prieš pasirengdami laikyti praktinį egzaminą, išklauso nuo 60 iki 70 valandų.

  • Ar galite skraidyti vienas, turėdamas PPL?

    Taip, gavę licenciją galite skraidyti savarankiškai, taip pat ir su keleiviais, jei per pastarąsias 90 dienų atlikote reikiamus 3 pakilimus ir nusileidimus.

  • Ar PPL apima skrydžio pagal prietaisus taisykles (IFR)?

    Ne, PPL paprastai suteikiama tik vizualiniams skrydžiams (VFR). Norint skristi pagal IFR (prasto matomumo) sąlygomis, reikia turėti kvalifikaciją pagal prietaisus (IR).

  • Kokios papildomos išlaidos patiriamos gavus PPL?

    Be licencijos ir sveikatos pažymėjimo atnaujinimo, turėsite numatyti lėktuvo nuomos, draudimo, degalų ir papildomų mokymų (naktinio skraidymo, skraidymo kalnuose ir kt.) išlaidas.

  • Ar užsienyje išduota PPL gali būti naudojama Prancūzijoje?

    Taip, jei DGAC (Direction Générale de l’Aviation Civile) patvirtins arba šalys abipusiškai pripažins (pvz., Amerikos FAA licencija pakeista į EASA PPL).

  • Ar yra nustatytas maksimalus amžius, nuo kurio galima gauti PPL?

    Ne, jei sveikatos pažymėjimas yra galiojantis. Daugelis pilotų PPL įgyja sulaukę 50 ar 60 metų.

  • Ar PPL gali būti naudojama skraidyti sraigtasparniais arba mikroskrydžiais?

    Ne, šiems orlaiviams reikalingos specialios licencijos (sraigtasparnio piloto licencija arba ULM pažymėjimas). Tačiau tam tikros skrydžio orlaiviu valandos gali būti įskaitytos į šiuos mokymo kursus.

  • Kaip pasidalyti skrydžio išlaidas su keleiviais?

    Taisyklėse leidžiama dalytis tiesioginėmis išlaidomis (degalai, aerodromo mokesčiai), tačiau draudžiama gauti bet kokį pelną. Pilotai negali imti pelno ar atlygio.

  • Kokio draudimo reikia norint skraidyti su PPL?

    Civilinės atsakomybės draudimas yra privalomas. Jei nuomojatės lėktuvą, rekomenduojama apdrausti orlaivio žalą.

  • Ar galima tęsti mokymąsi internetu po PPL?

    Taip, internetinėse platformose siūlomi teorijos kursai aukštesnėms kvalifikacijoms (CPL, IR ir kt.) įgyti, tačiau praktinis skraidymas vis tiek yra būtinas.

  • Kaip pasirinkti gerą skraidymo mokyklą?

    Patikrinkite akreditacijas (EASA, DGAC), egzaminų išlaikymo rodiklius, orlaivių parko būklę ir buvusių studentų nuomonę.

  • Ar PPL suderinama su darbu visą darbo dieną?

    Taip, kursas yra lankstus (savaitgaliais, vakarais). Vidutinė trukmė – 12-18 mėnesių, priklausomai nuo jūsų galimybių.

  • Ką daryti, jei neišlaikiau praktinio egzamino?

    Pakartotinai jį galite laikyti po to, kai su instruktoriumi išskraidysite papildomų valandų. Bandymų skaičius neribojamas.

    Jei turite konkrečių klausimų apie privačių reaktyvinių lėktuvų nuomą, susisiekite su AEROAFFAIRES, naudodamiesi mūsų internetiniu pasiūlymu, arba paskambinkite telefonu +33 (0)1 44 09 91 82.