NEDELSKITE UŽSISAKYTI SKRYDŽIŲ ŽIEMOS SEZONUI!

Pasiūlymo prašymas
Ieškokite lėktuvo, miesto ar informacijos…

Lyderis privačių lėktuvų nuomos srityje visame pasaulyje

Viskas, ką reikia žinoti apie sraigtasparnio piloto profesiją: mokymas, atlyginimas, karjeros galimybės..

Privatinių lėktuvų nuoma
nuo 1991 m.

20 000
pasiekiamų prietaisų

45 000
užtikrintų skrydžių

120 000+
keleivių

4,9/5
klientų pasitenkinimas

100%
Anglies dioksido kompensacija

Būti sraigtasparnio pilotu – tai darbas, apie kurį svajoja daugelis žmonių. Įsivaizduojame pavojingas gelbėjimo misijas karinėje aplinkoje ir labai tiksliai vykdomas misijas civilinėje aplinkoje. Mokėjimas valdyti tokią mašiną atrodo įspūdingas.

Natūralu, kad kyla klausimas, kaip šie pilotai sugeba ją valdyti. Nesvarbu, ar jie gabena prekes, ar žmones, pilotai turi būti griežti.

tačiau ką iš tikrųjų apima šis darbas? Kokio išsilavinimo reikia norint tapti sraigtasparnio pilotu? Kokių savybių reikia ir kokios yra galimybės? AEROAFFAIRES jums apie visa tai papasakos.

Skirtingi sraigtasparnio piloto užduočių tipai

Sraigtasparnių pilotams patikėtos misijos yra tokios pat įvairios, kaip ir aplinka, kurioje jie dirba. Dėl didelio manevringumo ir galimybės nusileisti beveik bet kur sraigtasparniai gali būti naudojami įvairiems tikslams.

Štai pagrindinės galimos misijos:

  • Medicininė pagalba: greitas įsikišimas evakuojant sužeistuosius arba pervežant pacientus į ligonines (sraigtasparniai, civilinės saugos sraigtasparniai).
  • Stebėjimas ir saugumas: policijos, žandarmerijos ar muitinės vykdoma pažeidžiamų teritorijų priežiūra. Sraigtasparniai užtikrina strateginį matymą iš oro.
  • VIP transportas: greitas, diskretiškas vadovų, VIP asmenų ar verslininkų gabenimas tarp vietų, neprieinamų reaktyviniams lėktuvams.
  • Darbai iš oro: aukštos įtampos linijų tikrinimas, įrangos kėlimas kalnuotose ar miesto vietovėse, filmavimas kinui ar žiniasklaidai.
  • Misijos jūroje: darbuotojų ir įrangos gabenimas į naftos platformas arba laivus jūroje.
  • Gaisrų ar stichinių nelaimių gesinimas: vandens pylimas, evakuacija iš nelaimės zonų, skubi logistinė pagalba.

Kokio išsilavinimo reikia norint tapti sraigtasparnio pilotu?

Diplomas: CPL(H)

Norint dirbti profesionaliu sraigtasparnio pilotu, reikia gauti CPL(H) (komercinę sraigtasparnio piloto licenciją).

Stojimo reikalavimai:

  • Turi būti ne jaunesnis kaip 18 metų;
  • Turėti ne mažiau kaip 150 valandų skrydžio;
  • Išlaikyti 1 klasės sveikatos patikrinimą;
  • Išklausyti teorinį ir praktinį mokymą patvirtintoje mokykloje.

Karinis maršrutas

Pilotu taip pat galima tapti tarnaujant Prancūzijos karinėse oro pajėgose arba kariuomenėje. Šiuo atveju:

  • Įdarbinimo metu turite būti jaunesnis nei 27 metų;
  • Išlaikyti atrankos testus;
  • Prieš tampant pilotu praeiti griežtą karinį mokymą.

Kokių savybių reikia norint tapti sraigtasparnio pilotu?

Norint būti sraigtasparnio pilotu, reikia ne tik techninių įgūdžių. Štai pagrindinės reikalingos savybės:

1. Geras tikslumas ir geras atsakomybės jausmas

Kaip ir galima tikėtis, norint tapti sraigtasparnio pilotu, reikia tikslumo ir tikro atsakomybės jausmo. Iš tikrųjų, kai pagalvojate apie sraigtasparnio piloto vykdomas užduotis, pirmiausia į galvą ateina žmonių vežimas, ypač jei tai yra privačios bendrovės užduotys.

Pilotas turi prisiimti atsakomybę už vieną ar daugiau žmonių ir užtikrinti jų saugumą. Taigi jis turi būti budrus ir imtis atsargumo priemonių. Vien tam, kad patektumėte į orlaivį, reikia laikytis griežtų taisyklių.

2. Didelė koncentracija ir susikaupimas

Sraigtasparnių pilotai taip pat turi būti labai susikaupę. Skrydžio metu jie neturi užsnūsti ar ką nors pamiršti ruošdami orlaivį.

Jiems taip pat tenka susidurti su rizikingomis ir nenumatytomis situacijomis, kurias jie turi spręsti šaltai ir efektyviai. Pavyzdžiui, gelbėjimo misijos arba blogos oro sąlygos.

3. Gebėjimas dirbti komandoje

Nors sraigtasparnių pilotai išlieka labai savarankiški savo darbe, kaip ir skubios pagalbos pilotai, jie dažnai dirba kartu su agentūra kaip privačių tarnybų dalis.

Greitosios pagalbos gydytojo atveju – su gydytojų komandomis, o karo lakūno atveju – su komandosų komandomis. Taigi jie neturėtų bijoti komandinio darbo.

4. Gera fizinė būklė

Be intelektinių ir emocinių savybių, kaip ir lėktuvo pilotas, sraigtasparnio pilotas turi turėti gerą regėjimą ir tam tikrą atsparumą karščiui ir šalčiui, priklausomai nuo to, kur jis dirba.

Sraigtasparnio piloto rengimo mokyklos

Keliuose Prancūzijos ir Europos centruose galima mokytis tapti sraigtasparnio pilotu. Štai keletas gerai žinomų pavyzdžių:

  • Hélidax (Daksas): bendradarbiaujama su Prancūzijos kariuomene.
  • „Airbus Helicopters” mokymo akademija (Marignane): visapusiškas mokymas su treniruokliais.
  • Heli-Tech (Lionas): privatus EASA patvirtintas centras.

Keletas naudingos informacijos:

  • Vidutinė trukmė: 12-24 mėnesiai, priklausomai nuo tempo.
  • Vidutinė kaina: nuo 60 000 iki 90 000 EUR už CPL(H).
  • Galimos dotacijos: asmeninė mokymo sąskaita (CPF), regioninės dotacijos, finansavimas per kariuomenę ar įmonę.

Kiek uždirba sraigtasparnio pilotas?

Darbo užmokestis priklauso nuo kelių kriterijų:

  • Veiklos sektorius (viešasis ar privatusis) ;
  • Misijos tipas (gelbėjimo, VIP transportavimo, stebėjimo ir t. t.);
  • Patirtis ir darbo stažas;
  • Skraidomo sraigtasparnio tipas.

Atlyginimas viešajame sektoriuje

Sraigtasparnių pilotai viešajame sektoriuje pradeda dirbti nuo pradedančiųjų ir gauna 1 635 EUR neto per mėnesį. Įgiję piloto licenciją, jie laikomi pradedančiaisiais pilotais ir uždirba 2626 neto per mėnesį.

Atlyginimas privačiame sektoriuje

Labiausiai patyrę pilotai gali uždirbti daugiau nei 100 000 eurų per metus (palyginti su maždaug 40 000 eurų viešajame sektoriuje), ypač dirbdami su VIP transportu, skrydžiais į užsienį ar tarptautinėmis misijomis.

Kokios karjeros perspektyvos?

Priklausomai nuo to, kaip klostysis sraigtasparnio piloto karjera, jis dirbs daugiau ar mažiau valandų ir uždirbs daugiau ar mažiau pinigų. Bėgant metams jie gali :

  • Kilti kariuomenėje arba civilinėje aviacijoje;
  • Specializuotis konkrečiose misijose (medicininė evakuacija, naktiniai skrydžiai, jūrų stebėjimas);
  • Tapti skrydžių instruktoriumi arba vyriausiuoju pilotu;
  • Po karinės karjeros persikvalifikuoti į civilinį ar privatų sektorių.

Pavyzdžiui, kariuomenėje tarnavęs pilotas, baigęs karjerą, gali pradėti dirbti greitosios pagalbos oro transporto bendrovėje arba turistinių skrydžių operatoriumi.

Priklausomai nuo to, ką pasirinksite, atsidursite skirtingose darbo aplinkose. Būdamas skubios pagalbos pilotas, ilgą laiką nieko konkretaus neveiksite, o atėjus laikui turėsite būti itin greitas.

Kur galiu dirbti sraigtasparnio pilotu?

Sraigtasparnio piloto profesija siūlo daugybę geografinių ir sektorinių galimybių.

Prancūzijoje

  • Kalnai: gelbėjimo misijos (ypač Alpėse ir Pirėnuose).
  • Pakrančių zonos: jūrų stebėjimas, patekimas į salas ar jachtas.
  • Dideli miestų centrai: VIP arba medicininis transportas, filmavimai, policijos misijos.

Tarptautinės užduotys

  • Humanitarinės misijos: NVO, tarptautinės organizacijos.
  • Konfliktų zonos arba OPEX: kariniams pilotams.
  • Privatus sektorius: naftos bendrovės, prestižinės misijos prabangaus turizmo srityje.

Pilotus įdarbinančių organizacijų tipai

  • Privačios sraigtasparnių bendrovės;
  • Oro pajėgos, kariuomenė ir laivynas;
  • Civilinės saugos ir avarinės tarnybos;
  • Oro darbų bendrovės arba atviroje jūroje esančios platformos.

Įprasta sraigtasparnio piloto gyvenimo diena

Sraigtasparnio piloto kasdienė rutina skiriasi priklausomai nuo misijos, oro sąlygų, avarinės situacijos ar kelionės tikslo. Pateikiame tipinės dienos apžvalgą:

  1. Pasiruošimas skrydžiui: oro sąlygų, skrydžio plano ir orlaivio techninės būklės analizė.
  2. Sraigtasparnio patikra: vizualinė apžiūra, mechaninė ir degalų patikra.
  3. Komandos instruktažas: derinimas su ant žemės esančiomis komandomis, keleiviais ar rėmėjais.
  4. Misija: skrydis, nusileidimas, transportavimas arba intervencija, priklausomai nuo misijos tipo.
  5. Grįžimas į bazę: degalų papildymas degalais, apklausa, bet kokia reikalinga techninė priežiūra.

Pilotai gali būti nuolatinės parengties, kaip gelbėjimo operacijos, arba iš anksto planuoti skrydžius privačiame sektoriuje.

Darbo privalumai ir trūkumai

Sraigtasparnio piloto darbas yra sudėtingas, bet įdomus. Pateikiame sąžiningą privalumų ir sunkumų, kurių reikia tikėtis, įvertinimą.

Privalumai :

  • Didelė misijų įvairovė;
  • Dažnai dirbama atviroje ir stimuliuojančioje aplinkoje;
  • Didelis profesinis prestižas;
  • Savarankiškumas ir sprendimų priėmimas šioje srityje.

Trūkumai:

  • Nereguliarus darbo laikas (budėjimas pagal iškvietimą, naktinis budėjimas ir kt.);
  • Fiziškai ir psichologiškai sunkus darbas;
  • Didelės mokymo išlaidos;
  • Didelė atsakomybė, ypač kritinėse misijose.

Skriskite arba užsisakykite sraigtasparnį su AEROAFFAIRES

Norite užsisakyti skrydį sraigtasparniu arba sužinoti apie sraigtasparnio nuomos galimybes privačioms, verslo ar medicininėms kelionėms? AEROAFFAIRES gali jums padėti 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę, siūlydama specialiai jums pritaikytus sprendimus.

Nepamirškite užsisakyti kitos kelionės jau dabar. Mūsų komanda yra jūsų paslaugoms telefonu + 33144099182 arba el. paštu: [email protected].

Taip pat galite gauti privataus skrydžio sąmatą naudodamiesi mūsų internetiniu pasiūlymu.

  • Kokia yra pagrindinė sraigtasparnio piloto rizika?

    Riziką kelia sudėtingos oro sąlygos, techniniai gedimai, priešiška aplinka (konfliktų zonos, kalnai ir kt.) ir nuovargis dėl nereguliaraus tvarkaraščio. Pilotai nuolat mokomi, kaip elgtis tokiose situacijose.

  • Ar galiu tapti sraigtasparnio pilotu neperėjęs kariuomenės?

    Taip, norint gauti komercinio piloto licenciją (CPLH), galima mokytis civilinėse patvirtintose mokyklose. Kariuomenė nėra privaloma, tačiau ji yra alternatyva, turinti tam tikrų privalumų (nemokamas mokymas, operatyvinė patirtis).

  • Kiek kainuoja mokytis CPLH?

    Kaina svyruoja nuo 60 000 iki 100 000 eurų, priklausomai nuo mokyklos ir reikalingų skraidymo valandų skaičiaus. Finansavimas (stipendijos, paskolos) arba daugiadalykiai kursai (per kariuomenę ar tam tikras įmones) gali sumažinti šią sumą.

  • Ar yra amžiaus riba šiai profesijai?

    Griežtos amžiaus ribos pilotams nėra, tačiau įdarbintojai pirmenybę teikia geros fizinės būklės kandidatams. Sulaukus 40 metų, gali būti sunkiau įstoti į tam tikras organizacijas, pavyzdžiui, kariuomenę ar kalnų gelbėjimo tarnybas.

  • Kokios yra sraigtasparnio piloto darbo perspektyvos?

    Darbo yra turizmo, pagalbos tarnybų (paramedikų, ugniagesių), jūros transporto (naftos platformų), logistikos ir privačių įmonių sektoriuose. Paklausa yra stabili, tačiau šioms pareigoms dažnai keliami patirties reikalavimai.

  • Ar sraigtasparnio pilotas gali tapti lėktuvo pilotu?

    Taip, tačiau tam reikia papildomo pasirengimo (orlaivio piloto licencijos) ir tam tikrų skraidymo valandų. Pilotavimo įgūdžiai iš dalies gali būti perkeliami, tačiau šioms dviem profesijoms reikalingi atskiri sertifikatai.

  • Kokia yra sraigtasparnio piloto kasdienybė?

    Tai priklauso nuo sektoriaus:

    • Skubios pagalbos ir (arba) gelbėjimo: laukimo laikas tarp greitųjų ir intensyvių intervencijų.
    • Transportas jūroje: rotacinės užduotys (pvz., 2 savaitės darbo/2 savaitės atostogų).
    • Turizmas: reguliarūs, bet sezoniniai tvarkaraščiai (pvz., skrydžiai virš miesto vasarą).
  • Ar sraigtasparnių pilotams reguliariai atliekami sveikatos patikrinimai?

    Taip, jie privalo kasmet praeiti medicininę apžiūrą (1 arba 2 klasės, priklausomai nuo vairuotojo pažymėjimo), kad būtų patikrintas jų regėjimo aštrumas, klausa, širdies ir kraujagyslių sistemos sveikata ir t. t. Jei jie neišlaiko, jų vairuotojo pažymėjimas gali būti sustabdytas.

  • Kiek laiko galioja sraigtasparnio piloto licencija?

    CPLH licencija galioja visą gyvenimą, tačiau pilotai privalo per metus nuskristi minimalų valandų skaičių (kiekvienoje šalyje jis skiriasi) ir nuolat atnaujinti savo pažymėjimus (rengti kvalifikacijos kėlimo kursus, laikyti egzaminus).

  • Ar galite skristi su akiniais arba kontaktiniais lęšiais?

    Taip, jei regėjimo korekcija leidžia pasiekti reikiamą ribą (pvz., 10/10 aštrumas su korekcija). Kliūtis gali būti sunki akių liga (ryškus spalvinis aklumas).

  • Kuriose šalyse sraigtasparnių pilotų paklausa didžiausia?

    Galimybės atsiveria šalyse, kuriose yra izoliuotų vietovių (Kanadoje, Australijoje), naftos platformų (Norvegijoje, Jungtiniuose Arabų Emyratuose) arba išvystytas turizmo sektorius (Jungtinėse Amerikos Valstijose, Naujojoje Zelandijoje).

  • Ar moterims lengva dirbti šį darbą?

    Taip, tačiau jų vis dar yra mažuma (apie 10 proc. pilotų). Yra iniciatyvų, skatinančių jų įtraukimą, pavyzdžiui, stipendijos ir specialūs profesiniai tinklai (pvz., „Moterys aviacijoje”).

  • Kaip suvaldyti stresą pavojingų misijų metu?

    Pilotai mokomi treniruokliu ir psichologiškai (streso valdymas, sprendimų priėmimas). Komandinis darbas ir patirtis taip pat mažina riziką.

  • Ar pilotas gali turėti savo sraigtasparnį?

    Taip, bet retai, nes tai susiję su išlaidomis (pirkimas, priežiūra, draudimas). Dauguma jų dirba įmonėse ar įstaigose, kurios tiekia įrangą.