NEDELKITE UŽSISAKYTI SAVO SKRYDŽIŲ VASAROS SEZONUI!

Ieškokite lėktuvo, miesto ar informacijos…

Lyderis privačių lėktuvų nuomos srityje visame pasaulyje

VOLTAERO ir EDEIS suvienija jėgas, kad įsivaizduotų tvarų oro transportą

Privatinių lėktuvų nuoma
nuo 1991 m.

20 000
pasiekiamų prietaisų

45 000
užtikrintų skrydžių

120 000+
keleivių

4,9/5
klientų pasitenkinimas

100%
Anglies dioksido kompensacija

Šie du aviacijos pramonės dalyviai nusprendė suvienyti jėgas ir pasidalyti savo žiniomis, kad galėtų dirbti kartu prie bendro projekto: kurti ateities oro transportą, atsižvelgiant į aplinkosaugos iššūkius. Hibridinis elektrinis orlaivis „Cassio 1” bus šio iššūkio pagrindas.

Bendrovė „VoltAero” garsėja savo Cassio orlaivių šeima. Jie išsiskiria iš kitų reaktyvinių lėktuvų, nes yra hibridiniai elektriniai orlaiviai. Ši pradedančioji įmonė susivienijo su „Edeis”, infrastruktūros specialistu ir oro transporto operatoriumi.

Kartu jos nori siekti tvaraus oro transporto, pagrįsto mažo triukšmo ir mažos taršos elektra varomais orlaiviais.

Todėl šios dvi bendrovės sugalvojo kelionę po Prancūziją su ” Cassio 1″, kuri vyko2021 m. liepos 5-11 d.

Nuotraukos kreditas @VoltAero

Kas yra „VoltAero” ir „Edeis” – du tvaraus oro judumo pradininkai?

„VoltAero” yra buvusių „Airbus” inžinierių sumanymas. Daugiau kaip 50 metų patirtį turinti bendrovė sugalvojo sukurti elektrinių ir hibridinių orlaivių šeimą „Cassio”. Jos išskirtinumas yra ir jos stiprybė, susiduriant su rytdienos aplinkosaugos iššūkiais. Šiuo metu atliekami bandymai, o „Cassio” orlaiviai turėtų būti pradėti pardavinėti 2022 m. pabaigoje.

2008 m. įkurta bendrovė ” Edeis” yra infrastruktūros inžinerijos ir eksploatavimo lyderė. Jos tikslas – didinti regionų patrauklumą užtikrinant aukštos kokybės oro uostų infrastruktūrą. Šiuo metu bendrovė prižiūri 19 Prancūzijos oro uostų.

Šios dvi Prancūzijos bendrovės ketina padaryti perversmą ateities aviacijoje. Tai darydamos jos laikosi socialiai atsakingo požiūrio į klimato kaitą.

Toks požiūris yra dar labiau sveikintinas, nes jis, atrodo, yra Prancūzijos Nacionalinės asamblėjos praėjusių metų balandžio mėn. priimto įstatymo sprendimas. Įstatymas „Klimatas ir atsparumas” draudžia trumpesnius nei 2,5 valandos skrydžius šalies viduje. Taip siekiama paskatinti prancūzus trumpais atstumais naudotis mažiau taršiomis transporto priemonėmis, pavyzdžiui, traukiniais.

Kaip šie du partneriai ketina viską įgyvendinti?

Siekdamos bendro tikslo, abi bendrovės sukurs ekosistemą, palankią hibridiniams elektra varomiems orlaiviams, ypač trumpiems ir vidutinio nuotolio skrydžiams.

Ilgainiui numatoma sukurti susijusius platinimo centrus, taip pat mokymo mokyklas ir įvairius įrenginius.

„VoltAero” tieks orlaivius, o „Edeis” daugiausia dėmesio skirs oro uostų infrastruktūros kūrimui ir valdymui.

Kokios yra elektrinių ir hibridinių orlaivių savybės?

„Cassio” gali skraidinti nuo keturių iki dešimties keleivių ir be pertraukos skristi iki 3,5 valandos. Šio orlaivio nuotolis – 1 200 km, o kreiserinis greitis – 360 km/h, todėl jis gali be vargo vykdyti vidaus skrydžius.

Jis pasižymi didelėmis galimybėmis ir gali būti naudojamas įvairiems tikslams – nuo komercinių skrydžių iki medicininės evakuacijos. Taigi dėl savo savybių ir plataus skrydžių tipų pasirinkimo šis orlaivis ateinančiais metais tikrai gali užimti svarbią vietą tarpregioniniuose skrydžiuose.

Be to, šis orlaivis turi Europos EASA CS23 sertifikatą vieno variklio orlaivių kategorijoje, be to, jis yra patentuotas „VoltAero”.

Įprastinio skrydžio metu elektros variklis bus naudojamas pakilimui, o pakilus į orą skrydžio nuotoliui padidinti bus naudojamas vidaus degimo variklis.

Bus siūlomos trys ” Cassio” versijos:

  • „Cassio 330”, kuriuo gali skristi keturi žmonės ir kurio bendra hibridinio ir elektrinio variklio galia yra 330 kW.
  • Cassio 480, kuriuo skraidinami šeši keleiviai ir kurio bendra hibridinė-elektrinė galia yra 480 kilovatų.
  • Ir galiausiai „Cassio 600”, kuriuo gali važiuoti iki dešimties keleivių ir kurio hibridinė-elektrinė galia yra 600 kilovatų.

Pirmasis skrydis aplink pasaulį hibridiniu orlaiviu

Siekdamos pabrėžti savo norą siūlyti tvarų ir atsakingesnį oro susisiekimą, „VoltAero” ir „Edeis” sugalvojo pasiūlyti pirmąją kelionę aplink Prancūziją hibridiniu orlaiviu. Šių skrydžių tikslas – bandomuoju etapu supažindinti pramonės specialistus su „Cassio 1”.

Nuo 2021 m. liepos 5 d. iki liepos 10 d. vyksiančiame ture po Prancūziją bus aplankyta ne mažiau kaip dešimt Prancūzijos miestų.

Jis prasidėjo Bretanėje esančiame Lorjane, o dieną persikėlė į Tūrą. Galiausiai liepos 5 d., pirmadienį, jis atvyko į Havrą. Antradienį lėktuvas sustojo Toussous-le-Noble , o kitą dieną išvyko į Troyes ir Dižoną. Ketvirtadienį „Cassio 1” nusileido Annecy, o paskui tęsė kelionę į Aix-en-Provence. Kelionė po Prancūziją tęsėsi šeštadienį, liepos 10 d., sustojus Nimoje ir pasiekus Tulūzos Francazal oro uostą . Galiausiai 2021 m. liepos 11 d., šeštadienį, „Cassio 1” nusileido galutinėje paskirties vietoje – Rošfore.

Nuotrauka @VoltAero

Iki šios kelionės po Prancūziją pabaigos bus skraidoma daugiau nei 28 valandas ir nuvažiuota ne mažiau kaip 2600 kilometrų.

Kiekvienoje stotelėje bus rengiamos ekskursijos su gidu, kad lankytojai galėtų įvertinti orlaivio dizainą, derinamą su tyliomis hibridinių elektrinių orlaivių technologijomis. Taip pat bus rengiami informaciniai užsiėmimai, kad lankytojai suprastų, kaip atsirado ši naujovė.

Ekskursija taip pat bus proga pramonės specialistams susipažinti su „Cassio 1”. Šios dvi bendrovės galės sužadinti aviacijos pramonės dalyvių smalsumą dėl regioninio judumo iššūkių, kurie yra bendra mūsų visų problema.

Šias šešias demonstravimo dienas „VoltAero” ir „Edeis” taip pat lydės dvigubas iššūkis techniniu ir organizaciniu požiūriu. Pirmasis yra susijęs su „Cassio 1”, kuris turės įrodyti savo pranašumus, kad artimiausiu metu galėtų būti pradėtas pardavinėti. Antrasis susijęs su renginio logistika, kurią prižiūrės „Edeis”.

Mūsų aviacijos ekspertai visą parą yra pasirengę jums padėti privačiu skrydžiu telefonu +33 (0) 1 44 09 91 82. Nedvejodami naudokitės mūsų internetiniu pasiūlymu, kad gautumėte privataus skrydžio kainos sąmatą.