2025 m. birželio 16-22 d.Le Buržė oro uostas vėl pasitiko visą aviacijos pasaulį. Tarptautinė Paryžiaus aviacijos paroda, kurią organizavo SIAE, GIFAS (Groupement des Industries Françaises Aéronautiques et Spatiales) dukterinė įmonė, patvirtino savo, kaip pasaulinės inovacijų, pramonės sutarčių ir strateginio dialogo platformos, vaidmenį.

Struktūrizuota paroda: profesionalai, po kurių seka plačioji visuomenė
Paroda vyko įprastu formatu: birželio 16-19 d. ji buvo skirta pramonės specialistams, o birželio 20-22 d. – plačiajai visuomenei.
Pagrindiniai skaičiai
2025 m. parodoje dalyvavo labai daug dalyvių:
- 2 498 dalyviai iš 48 šalių
- 292 579 lankytojai, įskaitant
- 127 312 specialistų,
- 165 267 plačioji visuomenė
- 150 eksponuojamų civilinių ir kariniųorlaivių
- 1 850 akredituotųžurnalistų, atstovaujančių 75 šalims
- 322 oficialios delegacijos iš daugiau nei 100 šalių
- dalyvavo13 Prancūzijos ministrų ir valstybės sekretorių
- Oficialus Prancūzijos prezidento atidarymas
- 300 pradedančiųjų įmonių iš 21 šalies
- Pasirašyta sutarčių už maždaug 150 mlrd. dolerių
Šie skaičiai patvirtina, kad Le Buržė yra vienas svarbiausių pasaulio pramonės ir strateginių renginių.
Temos, atitinkančios šių dienų aktualijas
Parodos turinys suskirstytas pagal penkias pagrindines temas:
- Gynyba: gausus gamintojų ir karinių delegacijų dalyvavimas
- Kosmosas: Europos ambicijų ir naujų žvaigždynų pristatymas
- Energetikos perėjimas: dekarbonizacijos programos, elektriniai lengvieji orlaiviai, tvarūs degalai ir kt
- Technologinės naujovės: hibridiniai orlaiviai, automatizavimas, pažangiosios medžiagos ir kt
- Pramonės nepriklausomybė: Europos sektoriai, technologinė nepriklausomybė, patirties perkėlimas
Stabili ir koncentruota verslo veikla
Ekonomikos srityje buvo paskelbta daug pranešimų, tačiau jie buvo sutelkti į kelis dominuojančius dalyvius.
- Airbus: paskelbta apie 846 užsakymus, pasirinkimo sandorius ir įsipareigojimus, iš jų 250 tvirtų užsakymų
- Boeing: 356 pranešimai, daugiausia vidutinių nuotolių segmente
- Bendra pasirašytų užsakymų suma siekia beveik 150 mlrd
Persijos įlankos ir Azijos ir Ramiojo vandenyno regiono oro linijų bendrovės buvo vienos aktyviausių tolimųjų skrydžių segmente.
Įspūdingos naujovės ant asfalto
Tarp labiausiai stebimų orlaivių:
- „Dassault” lėktuvas „Rafale”, pristatytas kaip jūrinė versija su integruotais degalų bakais (CFT)
- „Turgis & Gaillard” bepilotis orlaivis „Aarok” – 100 % prancūziška MALE programa
- Airbus Helicopters Girodyne Racer, hibridinė rotorinio orlaivio technologija
- 100 proc. elektra varomų civilinių orlaivių demonstracijos, iliustruojančios konkrečią pažangą siekiant švarios aviacijos
- Paryžiaus oro laboratorija: įtraukianti dirbtinio intelekto, virtualios realybės, kibernetinio saugumo ir klimato platforma, demonstruojanti ateities technologijas, skirtas tvariam judumui


Užimtumas, mokymas ir įgūdžių perdavimas
Le Buržė išlieka patraukli vieta aviacijos profesijoms:
- „Avion des Métiers „: įtraukianti erdvė, kurioje lankytojai gali susipažinti su įvairiomis profesijomis – nuo sklandytuvų mechanikų iki duomenų analitikų
- Daugiau nei 40 mokyklų, profesinio rengimo centrų, universitetų ir mokymo centrų
- Daugybė įdarbinimo galimybių, ypač sektoriaus MVĮ
- Darbo vietų paieška, konferencijos ir demonstraciniai renginiai per visas prekybos dienas
Occitanie – regioninė pramonės ekspozicija
Occitanie regionas, pirmaujantis Europos aeronautikos regionas, užėmė pagrindinę vietą, jo paviljone dalyvavo 48 įmonės. Jų patirtis atskleidė vietinius sprendimus elektros varomosios jėgos, mažai anglies dioksido į aplinką išskiriančių technologijų, modeliavimo programinės įrangos ir prognozuojamos techninės priežiūros srityse.
EBAA Prancūzija pabrėžė strateginį verslo aviacijos vaidmenį
2025 m. Paryžiaus aviacijos parodojeEBAA France dar kartą patvirtino, kad verslo aviacija atlieka svarbų vaidmenį Prancūzijos aviacijos ekosistemoje. Ši oro transporto šaka pernelyg dažnai paverčiama karikatūra, tačiau ji atlieka svarbų vaidmenį teritorinės sanglaudos, ekonominio tęstinumo ir veiklos naudingumo srityse. Daugelyje regionų, kur reguliariųjų skrydžių yra nedaug arba jų visai nėra, verslo aviacija yra vienintelis tiesioginis ryšys su sprendimų priėmimo centrais, pramonės objektais ar strateginiais partneriais.
Neseniai paskelbta FNAM/UAF apklausa rodo, kad 70 proc. prancūzų tiki šio sektoriaus gebėjimu sėkmingai pereiti prie ekologijos, o 61 proc. jau mato konkrečius požymius: lėktuvų parko modernizavimą, didėjantį tvariųjų degalų (SAF) naudojimą, orlaiviuose diegiamas naujoves. Verslo aviacijai, kuri yra lankstesnė, dažnai tenka novatoriškas vaidmuo. Kai kurios oro transporto bendrovės jau vykdo skrydžius naudodamos 100 % SAF ir viršija Europos tikslus.
EBAA Prancūzija ragina parengti struktūrinę politinę strategiją, kad Prancūzijoje ir Europoje būtų sukurta tikra SAF pramonė, o paskatos atitiktų užmojus. Kaip rodo skaičiai, 80 proc. prancūzų mano, kad gyvenimas be kelionių oru jų regionus padarytų dar labiau izoliuotus. Todėl būtina pripažinti naudingą, pasirinktą ir atsakingą verslo aviacijos vaidmenį regioninei plėtrai ir verslo konkurencingumui.
AEROAFFAIRES, tiesiogiai susijusi su sektoriaus pokyčiais
Nuo 1991 m. AEROAFFAIRES griežtai, operatyviai ir atsidavusiai lydi verslo aviacijos pertvarką. Atidžiai stebime Le Buržė parodoje pristatomas naujoves: mažai anglies dioksido į aplinką išskiriančias technologijas, naujos kartos orlaivius, naujus oro judumo rinkos dalyvius.
Be to, tokio pobūdžio renginiuose tobuliname operatorių partnerių atranką ir stipriname savo kompetenciją, kad galėtume numatyti jūsų poreikius.