NEDELKITE UŽSISAKYTI SAVO SKRYDŽIŲ VASAROS SEZONUI!

Ieškokite lėktuvo, miesto ar informacijos…

Lyderis privačių lėktuvų nuomos srityje visame pasaulyje

2025 m. Paryžiaus aviacijos paroda: ką reikia prisiminti iš 55-osios parodos

Privatinių lėktuvų nuoma
nuo 1991 m.

20 000
pasiekiamų prietaisų

45 000
užtikrintų skrydžių

120 000+
keleivių

4,9/5
klientų pasitenkinimas

100%
Anglies dioksido kompensacija

2025 m. birželio 16-22 d.Le Buržė oro uostas vėl pasitiko visą aviacijos pasaulį. Tarptautinė Paryžiaus aviacijos paroda, kurią organizavo SIAE, GIFAS (Groupement des Industries Françaises Aéronautiques et Spatiales) dukterinė įmonė, patvirtino savo, kaip pasaulinės inovacijų, pramonės sutarčių ir strateginio dialogo platformos, vaidmenį.

Salon Bourget 2025

Struktūrizuota paroda: profesionalai, po kurių seka plačioji visuomenė

Paroda vyko įprastu formatu: birželio 16-19 d. ji buvo skirta pramonės specialistams, o birželio 20-22 d. – plačiajai visuomenei.

Pagrindiniai skaičiai

2025 m. parodoje dalyvavo labai daug dalyvių:

  • 2 498 dalyviai48 šalių
  • 292 579 lankytojai, įskaitant
    • 127 312 specialistų,
    • 165 267 plačioji visuomenė
  • 150 eksponuojamų civilinių ir kariniųorlaivių
  • 1 850 akredituotųžurnalistų, atstovaujančių 75 šalims
  • 322 oficialios delegacijos iš daugiau nei 100 šalių
  • dalyvavo13 Prancūzijos ministrų ir valstybės sekretorių
  • Oficialus Prancūzijos prezidento atidarymas
  • 300 pradedančiųjų įmonių21 šalies
  • Pasirašyta sutarčių už maždaug 150 mlrd. dolerių

Šie skaičiai patvirtina, kad Le Buržė yra vienas svarbiausių pasaulio pramonės ir strateginių renginių.

Temos, atitinkančios šių dienų aktualijas

Parodos turinys suskirstytas pagal penkias pagrindines temas:

  • Gynyba: gausus gamintojų ir karinių delegacijų dalyvavimas
  • Kosmosas: Europos ambicijų ir naujų žvaigždynų pristatymas
  • Energetikos perėjimas: dekarbonizacijos programos, elektriniai lengvieji orlaiviai, tvarūs degalai ir kt
  • Technologinės naujovės: hibridiniai orlaiviai, automatizavimas, pažangiosios medžiagos ir kt
  • Pramonės nepriklausomybė: Europos sektoriai, technologinė nepriklausomybė, patirties perkėlimas

Stabili ir koncentruota verslo veikla

Ekonomikos srityje buvo paskelbta daug pranešimų, tačiau jie buvo sutelkti į kelis dominuojančius dalyvius.

  • Airbus: paskelbta apie 846 užsakymus, pasirinkimo sandorius ir įsipareigojimus, iš jų 250 tvirtų užsakymų
  • Boeing: 356 pranešimai, daugiausia vidutinių nuotolių segmente
  • Bendra pasirašytų užsakymų suma siekia beveik 150 mlrd

Persijos įlankos ir Azijos ir Ramiojo vandenyno regiono oro linijų bendrovės buvo vienos aktyviausių tolimųjų skrydžių segmente.

Įspūdingos naujovės ant asfalto

Tarp labiausiai stebimų orlaivių:

  • „Dassault” lėktuvas „Rafale”, pristatytas kaip jūrinė versija su integruotais degalų bakais (CFT)
  • „Turgis & Gaillard” bepilotis orlaivis „Aarok” – 100 % prancūziška MALE programa
  • Airbus Helicopters Girodyne Racer, hibridinė rotorinio orlaivio technologija
  • 100 proc. elektra varomų civilinių orlaivių demonstracijos, iliustruojančios konkrečią pažangą siekiant švarios aviacijos
  • Paryžiaus oro laboratorija: įtraukianti dirbtinio intelekto, virtualios realybės, kibernetinio saugumo ir klimato platforma, demonstruojanti ateities technologijas, skirtas tvariam judumui

Užimtumas, mokymas ir įgūdžių perdavimas

Le Buržė išlieka patraukli vieta aviacijos profesijoms:

  • „Avion des Métiers „: įtraukianti erdvė, kurioje lankytojai gali susipažinti su įvairiomis profesijomis – nuo sklandytuvų mechanikų iki duomenų analitikų
  • Daugiau nei 40 mokyklų, profesinio rengimo centrų, universitetų ir mokymo centrų
  • Daugybė įdarbinimo galimybių, ypač sektoriaus MVĮ
  • Darbo vietų paieška, konferencijos ir demonstraciniai renginiai per visas prekybos dienas

Occitanie – regioninė pramonės ekspozicija

Occitanie regionas, pirmaujantis Europos aeronautikos regionas, užėmė pagrindinę vietą, jo paviljone dalyvavo 48 įmonės. Jų patirtis atskleidė vietinius sprendimus elektros varomosios jėgos, mažai anglies dioksido į aplinką išskiriančių technologijų, modeliavimo programinės įrangos ir prognozuojamos techninės priežiūros srityse.

EBAA Prancūzija pabrėžė strateginį verslo aviacijos vaidmenį

2025 m. Paryžiaus aviacijos parodojeEBAA France dar kartą patvirtino, kad verslo aviacija atlieka svarbų vaidmenį Prancūzijos aviacijos ekosistemoje. Ši oro transporto šaka pernelyg dažnai paverčiama karikatūra, tačiau ji atlieka svarbų vaidmenį teritorinės sanglaudos, ekonominio tęstinumo ir veiklos naudingumo srityse. Daugelyje regionų, kur reguliariųjų skrydžių yra nedaug arba jų visai nėra, verslo aviacija yra vienintelis tiesioginis ryšys su sprendimų priėmimo centrais, pramonės objektais ar strateginiais partneriais.

Neseniai paskelbta FNAM/UAF apklausa rodo, kad 70 proc. prancūzų tiki šio sektoriaus gebėjimu sėkmingai pereiti prie ekologijos, o 61 proc. jau mato konkrečius požymius: lėktuvų parko modernizavimą, didėjantį tvariųjų degalų (SAF) naudojimą, orlaiviuose diegiamas naujoves. Verslo aviacijai, kuri yra lankstesnė, dažnai tenka novatoriškas vaidmuo. Kai kurios oro transporto bendrovės jau vykdo skrydžius naudodamos 100 % SAF ir viršija Europos tikslus.

EBAA Prancūzija ragina parengti struktūrinę politinę strategiją, kad Prancūzijoje ir Europoje būtų sukurta tikra SAF pramonė, o paskatos atitiktų užmojus. Kaip rodo skaičiai, 80 proc. prancūzų mano, kad gyvenimas be kelionių oru jų regionus padarytų dar labiau izoliuotus. Todėl būtina pripažinti naudingą, pasirinktą ir atsakingą verslo aviacijos vaidmenį regioninei plėtrai ir verslo konkurencingumui.

AEROAFFAIRES, tiesiogiai susijusi su sektoriaus pokyčiais

Nuo 1991 m. AEROAFFAIRES griežtai, operatyviai ir atsidavusiai lydi verslo aviacijos pertvarką. Atidžiai stebime Le Buržė parodoje pristatomas naujoves: mažai anglies dioksido į aplinką išskiriančias technologijas, naujos kartos orlaivius, naujus oro judumo rinkos dalyvius.

Be to, tokio pobūdžio renginiuose tobuliname operatorių partnerių atranką ir stipriname savo kompetenciją, kad galėtume numatyti jūsų poreikius.

  • Kokios buvo svarbiausios šių metų renginio akimirkos?

    • Naujoviškų orlaivių, tokių kaip bepilotis orlaivis „Aarok”, „Rafale” su CFT ir „Airbus” sraigtasparnių „Racer”,pristatymas
    • Didelipramoniniai užsakymai, įskaitant 250 tvirtų „Airbus” užsakymų

    • Prancūzijos prezidento inauguracija

    • Dinamiška darbo vietų ir mokymo erdvė, kurioje veikia 300 naujų įmonių, atstovaujama daugiau kaip 40 mokyklų ir vietoje organizuojamos darbo paieškos sesijos

  • Kur vyksta Paryžiaus aviacijos paroda?

    Paryžiaus parodų parke (Parc des Expositions de Paris-Le Bourget), esančiame už kelių kilometrų į šiaurę nuo Paryžiaus. Šioje vietoje paroda tradiciškai vyksta nuo pat jos įkūrimo.

  • Kas organizuoja Paryžiaus aviacijos parodą?

    Tarptautinį aeronautikos ir kosmoso saloną organizuoja SIAE, Prancūzijos aeronautikos ir kosmoso pramonės įmonių grupės ( GIFAS – Groupement des Industries Françaises Aéronautiques et Spatiales), kuri yra pagrindinė Prancūzijos aeronautikos pramonės prekybos asociacija, dukterinė įmonė.

  • Koks ryšys sieja AEROAFFAIRES ir Paryžiaus aviacijos parodą?

    Le Buržė yra mūsų etaloninis oro uostas. Esame Paryžiuje įsikūrusi bendrovė, todėl kasdien vykdome skrydžius iš Paryžiaus Le Buržė oro uosto, pirmaujančio Europos verslo aviacijos centro.

    AEROAFFAIRES y bendradarbiauja su keliais FBO partneriais (antžeminių paslaugų teikėjais), kad savo klientams užtikrintų diskretišką, sklandų ir individualų priėmimą, nepriklausomai nuo paskirties vietos ar orlaivio tipo.

    Paryžiaus aviacijos paroda taip pat yra strateginis momentas mūsų komandai: atidžiai stebime technologines naujoves, naujus sertifikuotus orlaivius, pažangą anglies dioksido išmetimo mažinimo ir ryšio srityje, kad galėtume nuolat koreguoti operatorių pasirinkimą ir patenkinti reikliausius klientų lūkesčius.